Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hvem var det som kunne regne ut bh-størrelse hos victorias secret? Vil gjerne ha hjelp til det! :)

Fant det ut. Sendte pm til henne. Håper det er greit ;)

Endret av Jenny A
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dag 5 etter operasjonen og jeg tok siste paracet i går kl.22.30 og sov helt til 05.00 i dag morges. Fant endelig ut av hvordan jeg skulle legge puter og dyner til rette for å klare å sove på rygg :) Var litt våken og masserte ryggen på sånn massajeball før jeg sovnet igjen og sov til 10. Godt å få sovet ut litt! Tenkte se hvordan det går litt uten smertestillende i dag. Er ganske støl i brystmusklaturen. Puppene er fortsatt knallharde og sitter fortsatt høyt. Så utålmodig vedr. det at puppene skal droppe ned og ikke være så harde. Håper det forbederer seg betraktelig med hevelsen i overkant av puppen. Når begynte deres å synke og ikke være så høyt oppe?

mine har netopp begynt å synke nå , er 2 uker gamle imåren:)

Skrevet

Hvilken sports-bh kjøpte dere?

Noen linker?

Skrevet

Hei :) I dag er mine pupper 13 dager , i morgen kan jeg slutte med nedpressbånd , JIPPI :)) Formen er kjempe fin , men i dag har jeg vært litt mer aktiv og merker da at puppene blir litt vonde igjen .

Tittet på teipen istad , skal skifte den etterpå , men så da at det var litt blod der :( sikkert vanlig , bare syns d er litt guffent .Noen flere som opplever litt blod fra arret ?

Blir jo stressa for ingenting :) Ellers virker d som de har synket , og hevelsen er gått veldig ned , klarer å sove godt om nettene igjen .

Skrevet

Hvilken sports-bh kjøpte dere?

Noen linker?

Jeg kjøpte denne etter operasjonen min i fjor. Veldig behagelig, og ganske fin i sort synes jeg. Bruker den fortsatt til trening:)

Skrevet

Jeg kjøpte denne etter operasjonen min i fjor. Veldig behagelig, og ganske fin i sort synes jeg. Bruker den fortsatt til trening:)

Den så jo kjempegod ut! Men er det åpning bak? Blir det ikke vanskelig og ta av og på hvis ikke?

Jeg bor i Bodø, og anbefalingen fra Teres i Bodø, var en sports-bh t 900,-

Tenkte kanskje jeg kunne få tak i en litt billigere på nett :)

Er nå 12 dager igjen til operasjonen :lur:

Skrevet

Kan prøve å skrive det i signaturen min, men vet ikke helt hvordan jeg gjør ting i det forumet her:P Jeg la under muskel, 450cc.. :)

Ser ut som du fikk det til helt fint! :) :)

Skrevet

Hei :) I dag er mine pupper 13 dager , i morgen kan jeg slutte med nedpressbånd , JIPPI :)) Formen er kjempe fin , men i dag har jeg vært litt mer aktiv og merker da at puppene blir litt vonde igjen .

Tittet på teipen istad , skal skifte den etterpå , men så da at det var litt blod der :( sikkert vanlig , bare syns d er litt guffent .Noen flere som opplever litt blod fra arret ?

Blir jo stressa for ingenting :) Ellers virker d som de har synket , og hevelsen er gått veldig ned , klarer å sove godt om nettene igjen .

Det er helt vanlig med littegrann størknet blod på teipen :) Jeg synes også det var skikkelig ekkelt den første gangen! Turte nesten ikke dusje! :) Nå går alt mye bedre.. :biggrin:

Skrevet

Den så jo kjempegod ut! Men er det åpning bak? Blir det ikke vanskelig og ta av og på hvis ikke?

Jeg bor i Bodø, og anbefalingen fra Teres i Bodø, var en sports-bh t 900,-

Tenkte kanskje jeg kunne få tak i en litt billigere på nett :)

Er nå 12 dager igjen til operasjonen :lur:

Åpning bak ja. Jeg kjøpte den en ukes tid etter operasjonen, fikk sports-bh på klinikken med åpning foran (men som gnagde som rakkern).

Skal du bruke sports-bh`en rett etter operasjonen? I så fall kan det sikkert være en fordel med åpning foran ja, med mindre du har noen til å hjelpe deg med å ta den av og på.

Skrevet

Det er helt vanlig med littegrann størknet blod på teipen :) Jeg synes også det var skikkelig ekkelt den første gangen! Turte nesten ikke dusje! :) Nå går alt mye bedre.. :biggrin:

Ok, Tusen takk for svar :) Byttet teip etter 8 dager , men dette blir 2 gang jeg bytter . Tror du man skal bytte om d er litt blod , eller om man skal vente til det er gått en uke i mellom ?

Skrevet

Åpning bak ja. Jeg kjøpte den en ukes tid etter operasjonen, fikk sports-bh på klinikken med åpning foran (men som gnagde som rakkern).

Skal du bruke sports-bh`en rett etter operasjonen? I så fall kan det sikkert være en fordel med åpning foran ja, med mindre du har noen til å hjelpe deg med å ta den av og på.

Jeg har kjærestn til å hjelpe meg, så det viktigste er å ikke trenge å løfte armene så veldig.. Så åpning bak går helt fint! :danse:

Skrevet

Jeg har kjærestn til å hjelpe meg, så det viktigste er å ikke trenge å løfte armene så veldig.. Så åpning bak går helt fint! :danse:

Ja, tenkte og bruke den rett etter operasjonen.

Skrevet

Hvem var det som kunne regne ut bh-størrelse hos victorias secret? Vil gjerne ha hjelp til det! :)

Fant det ut. Sendte pm til henne. Håper det er greit ;)

Hvem var det? ;)

Skrevet

Dere som snakker om at puppene synker, hva er det for noe? Er 10 dager siden min operasjon, og jeg vil ikke at puppene mine skal synke noe :O Synes de er fine nå jeg :P

Skrevet

Hvem var det? ;)

Det er microbabe. Har ikke fått svar fra henne ennå, men hun er nok ikke like ivrig her inne lenger. Begynner vel å bli en stund siden hun var i ilden ;)

Skrevet

Dere som snakker om at puppene synker, hva er det for noe? Er 10 dager siden min operasjon, og jeg vil ikke at puppene mine skal synke noe :O Synes de er fine nå jeg :P

Jeg mener vel kanskje at det er litt vel mye volum i øvre del av brystet. Ønsker at det skal være en mer naturlig overgang. Nå er det nok fortsatt litt hovent og muskelen stram. Tanken er vel at når muskelen " slipper" og hevelsen har gått ned at man vil få en mer naturlig overgang. Nå ser det litt ut som jeg har på meg push-up bh når jeg er helt uten klær ;)

Skrevet

Jeg mener vel kanskje at det er litt vel mye volum i øvre del av brystet. Ønsker at det skal være en mer naturlig overgang. Nå er det nok fortsatt litt hovent og muskelen stram. Tanken er vel at når muskelen " slipper" og hevelsen har gått ned at man vil få en mer naturlig overgang. Nå ser det litt ut som jeg har på meg push-up bh når jeg er helt uten klær ;)

Jeg vil gjerne at det skal bli seendes sånn ut jeg :P Tok høyprofil så håper de fortsetter å være sånn :)

Skrevet

Det vil nok fortsatt skje mye forandringer siden det er så kort tid siden operasjonen din. Det sies at det først er etter ett år at man kan se det "endelige" resultatet, selv om det meste av forandirngene skjer de første månedene:)

Skrevet

Det vil nok fortsatt skje mye forandringer siden det er så kort tid siden operasjonen din. Det sies at det først er etter ett år at man kan se det "endelige" resultatet, selv om det meste av forandirngene skjer de første månedene:)

Ja, jeg vet :) Er bare litt utålmodig da vet du ;)

Skrevet

Jeg vil gjerne at det skal bli seendes sånn ut jeg :P Tok høyprofil så håper de fortsetter å være sånn :)

Jeg har også høy profil, men som du jo har sett så stikekr de ikke så veldig ut:)

Høy profil har mer projeksjon ifht vidde, og er dermed egnet for jenter med smale bryster/smal profil. Mine pupper er opprinnelig 12,2 cm brede, noe som matcher vidden på 400c hp perfekt. Skulle jeg hatt mod+ profil måtte jeg gått ned til 335cc for å få riktig vidde og skulle jeg hatt mod. profil måtte jeg et sted under 300cc.

Jeg tror høy profil forbindes med silikon-looken fordi at når jenter ønsker veldig store pupper, så må de nødvendigvis velge hp elller uhp for å få plass til så mange cc som de ønsker. En mod. profil blir for bred for veldig mange hvis de skal opp i de større størrelsene.

Jenny A: Har du bilder av resultatet ditt? Jeg har også vurdert 335cc mod+, står mellom det og 400/450cc hp. Har ca samme høyde og vekt som deg (171cm, 57kg, to barn her også).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...