Jenny A Skrevet 1. november 2011 #20201 Skrevet 1. november 2011 Hei!! Jeg slenger meg på tråden jeg også Er ei jente på 21 år med veldig små bryster. Har alltid "hatet" dem og i går var jeg endelig på konsultasjon hos Dr Schistad på Fornebuklinikken i Oslo. Etter at jeg har lest så utrolig mye på dette forumet og lest andre steder om den klinikken etc, så satset jeg på Schistad. Opplevelsen med han var utrolig hyggelig! Jeg følte at jeg ble tatt godt vare på, han var ærlig med meg og forklarte meg nøye om alt mulig rart. Vi ble enige om 335 cc under muskel, ru overflate. Silikon. Datoen er satt!! 10. februar 2012!! Herregud nå gleder jeg meg sykt mye Jeg ble operert av Schistad fredag som var, og kan si at alt ved den klinikken er helt supert! Trodde jeg skulle bli skikkelig nervøs, men da jeg kom dit var jeg ikke nervøs i det heletatt. Lykke til meg ventetiden! Jeg fikk lagt inn 335ml i den ene og 360 i den andre.
Jenny A Skrevet 1. november 2011 #20202 Skrevet 1. november 2011 Jeg syns det var ekkelt å ta av tapen første gangen, da var det jo veldig ømt og sårt og rart, men det gikk veldig greit å dusje når de var tatt av, og etter det syns jeg ikke tapen har vært noe problem. Tapen min gikk veldig lett av første gangen, men da hadde jeg jo dusjet med den noen ganger så den satt ikke kjempegodt. Det føltes ikke som den rev i såret som jeg hadde trodd den gjorde heller.. Noen ganger kan jeg merke de og stillingen blir ubehagelig når jeg ligger på siden, spesielt i begynnelsen, men det føler jeg mindre og mindre av. Det er nok ikke ripling nei, for den lille klumpen sitter liksom i arret og har ikke noe med innlegget og gjøre om jeg forklarer meg riktig.. Den første uken syns jeg gikk så sakte fordi jeg følte at jeg ikke kunne gjøre noen ting og greide ikke helt forestille meg at det skulle bli bra noen gang, men når det nærmet seg to uker etter operasjon ble ting mye lettere Det går sakte der og da, men i ettertid syns jeg det gikk fort alikevel. Skjønner godt at det er vondt å ikke få tatt seg av barna som vanlig, jeg hadde mye dårlig samvittighet for min datter de første dagene. Men så var hun hos sin far mye av den første uken og da ble det mye bedre når hun kom tilbake. Men heldigvis så er det jo ikke sånn for alltid og det går seg til Jeg tror de er ferdige med å krympe, men det er jo ikke så godt å si Jeg har holdt mine gamle bh'er utenpå på en måte og det ser ut til at jeg må opp i 75d i billigkjedene fra å være en liten 75c/ stor 75b blir spennende å shoppe bher om et halvt års tid! Må jo shoppe litt nå også da, men syns ikke det er så mye fint å finne i spileløst, pushup-fri.. greit det er vinteren syns jeg Takk for svar, igjen I dag på dag 4 så svir det så innmari i puppene og litt i huden også. Er det normalt? Har tatt 1 gram paracet, men kjenner likevel sviingen. Ikke dritvondt, men ubehagelig. Lurer sånn på når disse puppa skal synke jeg... Tror nok de fortsatt står like høyt foreløpig...
Jenny A Skrevet 1. november 2011 #20203 Skrevet 1. november 2011 I dag er mine pupper 17 uker. Wow tiden går fort og de føles helt som mine egne. Bruker alle typer bh og er kjempefornøyd. Var i syden forrige uke, og skal si det var veldig ålreight å gå i bikini med de nye puppene Det var det ikke før! Grattis med 17 uker! Jeg er bare på dag 4 etter op, og veien frem til 4 uker virker lang nå..hehe! Kan du huske om du kort tid etter op hadde sviing og brennende følelse i puppene og i huden? Må si jeg er litt redd for at jeg skal ha en infeksjon, men bare feie det bort og tenke at det er vanlig å ha alle disse smertene. Hvor lenge brukte du smertestillende? Og hva med dere andre? Kan jo hende jeg hadde klart meg uten, men slapper mer av med litt smertestillende hver 5. time. Er jo viktig for helingen at man slapper av også tenker jeg...eller?
Julie:) Skrevet 1. november 2011 #20204 Skrevet 1. november 2011 Jeg tror det er helt normalt jenny a. Jeg husker egentlig mellom 2 og 4 dagen min som værst og puppene var virkelig ubehagelig på alle mulig måter. Jeg husker jeg ble med på butikken dag 5 og tenkte at det skulle gå greit, men det var utrolig vondt puppene kjentes på alle mulig måter. Dette går heldigvis gradvis over men gi det litt mer tid. Jeg kan fremdeles syns det er sårt å ta på huden på puppene og har fortsatt nedsatt følsomhet under, huden er litt nummen så når det er så kort tid etter operasjonen er det nok helt normalt og kjenne dette. Men, om det er noe som føles virkelig galt så ta heller en telefon for mye til klinikken det er jo de som vet best.
StellinaX Skrevet 1. november 2011 #20205 Skrevet 1. november 2011 Hei, hilser på dere puppedamer jeg (igjen) Jeg skal operere 8.desember på Collosseumsklinikken i Oslo, reoperasjon. Har 325cc høy profil nå (under muskel), fikk lagt inn for ca 1 år siden. Veldig fornøyd, men ene puppen sitter bittelitt høyere enn den andre, og jeg har fått en veldig god deal mtp å rette opp dette. I tillegg kunne jeg tenke meg en anelse større innlegg;) Planen er 400cc høy profil, andre som har ca denne størrelsen? Funderer på å gå opp til 450cc, men er redd for at det kan bli for mye...hmm. Vil ha en str som er proporsjonal med resten av kroppen min (171cm, 57kg), men litt mer wow-faktor enn jeg har nå. Spennende er det i alle fall, så kommer sikkert til å snike litt rundt her fremmover! Gøy å følge med dere andre også
StellinaX Skrevet 1. november 2011 #20206 Skrevet 1. november 2011 Jenny A: Jeg brukte smertestillende i ca 1 uke, men oxinorm (?) brukte jeg bare første dagen etter operasjonen, ble så susete av de pillene. Smerter hadde jeg i flere uker, men de var definitivt verst den første uken. Tror du veldig snart vil merke at du blir mye bedre, og før du vet ordet av det så lever du som normalt igjen- 4 uker går fort:)
majtine Skrevet 1. november 2011 #20207 Skrevet 1. november 2011 Nå er det 10 dager siden min operasjon. Jeg har aldri hatt noen smerter eller følt meg kvalm.. Dro å handlet bher bare 2 timer etter operasjonen, og var en del på butikken og sånn de første dagene etterpå. Tok aldri de oxinorm. Men tok paracet og den andre man skulle ta en gang om dagen de første 3-4 dagene.. Eneste er at jeg begynner å få ganske vondt i ryggen av å bare ligge rett som en pinne. Men jeg er superfornøyd med alt. Hadde forventet mye mer smerte og ubehag.
majtine Skrevet 1. november 2011 #20208 Skrevet 1. november 2011 Hei, hilser på dere puppedamer jeg (igjen) Jeg skal operere 8.desember på Collosseumsklinikken i Oslo, reoperasjon. Har 325cc høy profil nå (under muskel), fikk lagt inn for ca 1 år siden. Veldig fornøyd, men ene puppen sitter bittelitt høyere enn den andre, og jeg har fått en veldig god deal mtp å rette opp dette. I tillegg kunne jeg tenke meg en anelse større innlegg;) Planen er 400cc høy profil, andre som har ca denne størrelsen? Funderer på å gå opp til 450cc, men er redd for at det kan bli for mye...hmm. Vil ha en str som er proporsjonal med resten av kroppen min (171cm, 57kg), men litt mer wow-faktor enn jeg har nå. Spennende er det i alle fall, så kommer sikkert til å snike litt rundt her fremmover! Gøy å følge med dere andre også Jeg la inn 450cc høyprofil under muskel. Jeg ville også ha litt sånn wow-faktor. Jeg er 175 og veier vel 65 ellernoe sånt. Så da er du jo litt mindre enn meg, så mulig det kan bli litt mye å ta inn 450 på deg, for det er ganske stort på meg.. Men går jo an med 420 eller noe sånt da?
Zaya Skrevet 1. november 2011 #20209 Skrevet 1. november 2011 Grattis med 17 uker! Jeg er bare på dag 4 etter op, og veien frem til 4 uker virker lang nå..hehe! Kan du huske om du kort tid etter op hadde sviing og brennende følelse i puppene og i huden? Må si jeg er litt redd for at jeg skal ha en infeksjon, men bare feie det bort og tenke at det er vanlig å ha alle disse smertene. Hvor lenge brukte du smertestillende? Og hva med dere andre? Kan jo hende jeg hadde klart meg uten, men slapper mer av med litt smertestillende hver 5. time. Er jo viktig for helingen at man slapper av også tenker jeg...eller? Takk jeg hadde det samme som du beskriver. Og det varte nok en 14 dagers tid sånn mer eller mindre. Jeg brukte smertestillende ganske lenge...ca 2-3 uker, men etter hvert var det mest pga. at jeg fikk så vondt i ryggen av å ligge bare på ryggen. Skal sies at jeg generelt plages en del av nakke og rygg. Tror du kan ta det helt med ro, er jo tross alt kort tid etter operasjonen. Tror det er litt viktig at du er forsiktig og tar det med ro. Kjenn etter og ikke gjør ting som er ubehagelig den første tiden. Tiden fremover blir bedre og det kommer til å gå fort skal du se Lykke til videre
pinkazz Skrevet 1. november 2011 #20210 Skrevet 1. november 2011 husvarm* takk for svar , off ripling ja, skal ringe klinikken imåren , kjedelig at det blir feil ,gruer meg mest til å gå 6 uker ijenn , begynner nå å føle at jeg kan klare litt ting men går rundt å ser ut som en uteligger enda.. åsså har så lyst på røyk tror dere det er trygt etter 2 uker? burde slutte men...
StellinaX Skrevet 1. november 2011 #20211 Skrevet 1. november 2011 Jeg la inn 450cc høyprofil under muskel. Jeg ville også ha litt sånn wow-faktor. Jeg er 175 og veier vel 65 ellernoe sånt. Så da er du jo litt mindre enn meg, så mulig det kan bli litt mye å ta inn 450 på deg, for det er ganske stort på meg.. Men går jo an med 420 eller noe sånt da? Takk for svar:) Hadde du mye brystvev fra før? Jeg var nesten helt flat etter to runder amming, og føler de 325cc som jeg har nå er ganske konservative i str. Deler dere bilder med hverandre her inne forresten? Hadde vært topp og sett noen bilder, har også bilder om noen vil se.
majtine Skrevet 1. november 2011 #20212 Skrevet 1. november 2011 Takk for svar:) Hadde du mye brystvev fra før? Jeg var nesten helt flat etter to runder amming, og føler de 325cc som jeg har nå er ganske konservative i str. Deler dere bilder med hverandre her inne forresten? Hadde vært topp og sett noen bilder, har også bilder om noen vil se. Vet ikke om jeg hadde mye brystvev. Men han sa at jeg hadde veldig brede pupper så kunne så og si hatt plass til så mye jeg ville. Men han sa jeg var en liten B. Brukte fra før 75c fra h&m, men mulig siden de var så brede.
MyBoobJob Skrevet 1. november 2011 #20213 Skrevet 1. november 2011 Hei!! Jeg slenger meg på tråden jeg også Er ei jente på 21 år med veldig små bryster. Har alltid "hatet" dem og i går var jeg endelig på konsultasjon hos Dr Schistad på Fornebuklinikken i Oslo. Etter at jeg har lest så utrolig mye på dette forumet og lest andre steder om den klinikken etc, så satset jeg på Schistad. Opplevelsen med han var utrolig hyggelig! Jeg følte at jeg ble tatt godt vare på, han var ærlig med meg og forklarte meg nøye om alt mulig rart. Vi ble enige om 335 cc under muskel, ru overflate. Silikon. Datoen er satt!! 10. februar 2012!! Herregud nå gleder jeg meg sykt mye Gratulerer! Så spennende!
MyBoobJob Skrevet 1. november 2011 #20214 Skrevet 1. november 2011 I dag er mine pupper 17 uker. Wow tiden går fort og de føles helt som mine egne. Bruker alle typer bh og er kjempefornøyd. Var i syden forrige uke, og skal si det var veldig ålreight å gå i bikini med de nye puppene Det var det ikke før! Så morro! Mine er straks 5 uker og jeg synes også tidem har gått ganske fort. Deilig at ting begynner å bli som normalt igjen Kjenner jeg synes de BHene jeg har nå er dødskjedelige og ikke så pene så jeg gleder meg masse til jeg kan begynne med vanlig/push up igjen! Og det å gå p åstranda kommer til å bli sååå gøy!
MyBoobJob Skrevet 1. november 2011 #20215 Skrevet 1. november 2011 Nå er det 10 dager siden min operasjon. Jeg har aldri hatt noen smerter eller følt meg kvalm.. Dro å handlet bher bare 2 timer etter operasjonen, og var en del på butikken og sånn de første dagene etterpå. Tok aldri de oxinorm. Men tok paracet og den andre man skulle ta en gang om dagen de første 3-4 dagene.. Eneste er at jeg begynner å få ganske vondt i ryggen av å bare ligge rett som en pinne. Men jeg er superfornøyd med alt. Hadde forventet mye mer smerte og ubehag. Tok du over eller under muskelen da? Og hvor mye? 8er så vanskelig å huske alle sammen så kanskje du kan legge inn infoen i signaturen din du også?) Godt å høre du ikke har opplevd smerte da!
Jeanettehelen Skrevet 1. november 2011 #20216 Skrevet 1. november 2011 Gratulerer! Så spennende! Er det låv og spørre om cm og kg? BH-størrelsen din nå? Jeg skal opereres om 14 dager, (JIPPI!!), men legen sa jeg ikke burde ha mere enn 320 cc. Jeg er 166, 63 kg (tong kroppsbyggning), og bruker nå 75 B. Jeg ønsker meg stor D!
Jeanettehelen Skrevet 1. november 2011 #20217 Skrevet 1. november 2011 hehe, denne kommentaren havnet litt feil
MyBoobJob Skrevet 1. november 2011 #20218 Skrevet 1. november 2011 Vet ikke om du mente meg..? Men jeg er ihvertfall 175cm høy, veier ca 62kg og var før en 70B/C. Tipper jeg er 70D nå, men har ikke helt sjekket da jeg kun går med kjedelige sports-BHer og BH uten spiler (som er i 75d og sports-BH i 70E tror jeg) ..
majtine Skrevet 1. november 2011 #20219 Skrevet 1. november 2011 Tok du over eller under muskelen da? Og hvor mye? 8er så vanskelig å huske alle sammen så kanskje du kan legge inn infoen i signaturen din du også?) Godt å høre du ikke har opplevd smerte da! Kan prøve å skrive det i signaturen min, men vet ikke helt hvordan jeg gjør ting i det forumet her:P Jeg la under muskel, 450cc..
Jenny A Skrevet 2. november 2011 #20220 Skrevet 2. november 2011 Dag 5 etter operasjonen og jeg tok siste paracet i går kl.22.30 og sov helt til 05.00 i dag morges. Fant endelig ut av hvordan jeg skulle legge puter og dyner til rette for å klare å sove på rygg Var litt våken og masserte ryggen på sånn massajeball før jeg sovnet igjen og sov til 10. Godt å få sovet ut litt! Tenkte se hvordan det går litt uten smertestillende i dag. Er ganske støl i brystmusklaturen. Puppene er fortsatt knallharde og sitter fortsatt høyt. Så utålmodig vedr. det at puppene skal droppe ned og ikke være så harde. Håper det forbederer seg betraktelig med hevelsen i overkant av puppen. Når begynte deres å synke og ikke være så høyt oppe?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå