Jente-26 Skrevet 29. oktober 2011 #20181 Skrevet 29. oktober 2011 Jeg fikk også litt sjokk over at det ikke ble betydelig bedring etter noen dager , syns første 6 dagene var ille . Formen var grei etter 4 dager , men smertene var veldig i brystene og ryggen resten av uken . Nå er jeg på dag 9 , endelig nå føler jeg at jeg er på bedringens vei. Nå tok jeg også under muskel . Når det kommer til barna er d verst, at man ikke kan holde de, stelle de osv . Men nå kan jeg gjøre små ting . Klarer ikke dusje selv enda engang , vet ikke når d er normalt å klare d ?
Booblina Skrevet 30. oktober 2011 #20182 Skrevet 30. oktober 2011 er det flere her som synes det kjennes ut som om det sitter små klumper innafor arret? lurer på om det er normalt,
Zaya Skrevet 30. oktober 2011 #20183 Skrevet 30. oktober 2011 er det flere her som synes det kjennes ut som om det sitter små klumper innafor arret? lurer på om det er normalt, Har også kjent det. Litt ekkelt
Caroline :) Skrevet 30. oktober 2011 #20184 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg klarte dusje alene første dusj etter operasjonen jeg. Var litt ekkelt og skummelt, men det gikk! Lang tid tok det også.. Nå er det snart 4 uker siden operasjonen min! Lurte bare på hvor lang tid etter operasjonen dere følte det var helt normalt og ligge på siden? Sovner jeg ikke med en gang får jeg ganske vondt, og jeg har ganske vondt på morgenen også. Går jo over med en gang jeg reiser meg opp omtrent, men.
MyBoobJob Skrevet 30. oktober 2011 #20185 Skrevet 30. oktober 2011 [quote name=Caroline ' timestamp='1320004830' post='9931355] Jeg klarte dusje alene første dusj etter operasjonen jeg. Var litt ekkelt og skummelt, men det gikk! Lang tid tok det også.. Nå er det snart 4 uker siden operasjonen min! Lurte bare på hvor lang tid etter operasjonen dere følte det var helt normalt og ligge på siden? Sovner jeg ikke med en gang får jeg ganske vondt, og jeg har ganske vondt på morgenen også. Går jo over med en gang jeg reiser meg opp omtrent, men.
Jenny A Skrevet 30. oktober 2011 #20186 Skrevet 30. oktober 2011 Når dere sier at dere ikke har klart å ligge på siden, hvordan ligger dere? Flatt på ryggen?
Bianca91 Skrevet 30. oktober 2011 #20187 Skrevet 30. oktober 2011 Begynte å ligge på siden etter 4 uker, nå har det gått 5 uker og nå sover jeg akuratt som jeg gjorde før operasjonen. Kunne sikkert sovet på magen også hvis jeg ville. Lå på ryggen ja.. De 3-4 første dagene lå jeg høyt med overkroppen da.
Jenny A Skrevet 31. oktober 2011 #20188 Skrevet 31. oktober 2011 Begynte å ligge på siden etter 4 uker, nå har det gått 5 uker og nå sover jeg akuratt som jeg gjorde før operasjonen. Kunne sikkert sovet på magen også hvis jeg ville. Lå på ryggen ja.. De 3-4 første dagene lå jeg høyt med overkroppen da. Takk for svar! Så langt er det uten tvil ryggen som er det største problemet etter operasjon. Har jo så vondt i ryggen og får jo ikke sove! I tillegg var det hjerteskjærende da minstejenta mi i dag tidlig ville opp til meg og kose. Prøvde å sette meg ned til henne så vi kunne kose, men da skulle hun bare klatre på meg, så mannen måtte ta henne bort Dere med barn: Når kunne/turte dere løfte og være helt nær de små barna? Minste min er snart 1,5 år. Eldste går det greit med, for hun har jeg kun sagt at mamma har vondt i ryggen og armene slik at jeg ikke kan løfte og ordne så mye som jeg pleier, og at legen har sagt at jeg vil bli bra bare jeg slapper av en stund. Hun godtok den. Målte meg før operajon til å være 74 cm under brystet og 84,5 over brystet. Målte lørdag, 1 døgn etter og da var jeg ca 93 over brystene. Husker ikke hvem det var som kunne si bh-størrelse jeg? Nå regner jeg med at jeg fortsatt er ganske så hoven da... Men hvor stramt skal man måle under? Målte veldig stramt da jeg målte under. Har fått sportsbh i str. 80B. Før op brukte jeg 75 på det innerste hakket, så stusser litt på at jeg har fått 80 i sportsbhn. Men tror nok det er riktig, for kunne ikke hatt strammere rundt. Den er litt løs i cupen, men kanskje fordi stroppene er såpass slakke. Få høre fra flere her inne da! Er jo så stille. Trenger selskap her jeg sitter på dag 3 etter op!!!!!!
Jente-26 Skrevet 31. oktober 2011 #20189 Skrevet 31. oktober 2011 Takk for svar! Så langt er det uten tvil ryggen som er det største problemet etter operasjon. Har jo så vondt i ryggen og får jo ikke sove! I tillegg var det hjerteskjærende da minstejenta mi i dag tidlig ville opp til meg og kose. Prøvde å sette meg ned til henne så vi kunne kose, men da skulle hun bare klatre på meg, så mannen måtte ta henne bort Dere med barn: Når kunne/turte dere løfte og være helt nær de små barna? Minste min er snart 1,5 år. Eldste går det greit med, for hun har jeg kun sagt at mamma har vondt i ryggen og armene slik at jeg ikke kan løfte og ordne så mye som jeg pleier, og at legen har sagt at jeg vil bli bra bare jeg slapper av en stund. Hun godtok den. Målte meg før operajon til å være 74 cm under brystet og 84,5 over brystet. Målte lørdag, 1 døgn etter og da var jeg ca 93 over brystene. Husker ikke hvem det var som kunne si bh-størrelse jeg? Nå regner jeg med at jeg fortsatt er ganske så hoven da... Men hvor stramt skal man måle under? Målte veldig stramt da jeg målte under. Har fått sportsbh i str. 80B. Før op brukte jeg 75 på det innerste hakket, så stusser litt på at jeg har fått 80 i sportsbhn. Men tror nok det er riktig, for kunne ikke hatt strammere rundt. Den er litt løs i cupen, men kanskje fordi stroppene er såpass slakke. Få høre fra flere her inne da! Er jo så stille. Trenger selskap her jeg sitter på dag 3 etter op!!!!!! Hei! Jeg hadde også veldig problemer med å sove pga ryggen Men nå er jeg på dag 11 , starter å føle meg mye bedre:) Jeg slet også veldig med at jeg ikke fikk koset med minstemann på 7 mnd , men etter ca en uke kunne jeg forsiktig ha henne på fanget , så lenge hun satt rolig . Gleder meg til jeg kan bære henne og kose med henne igjen fra mandag av er jeg helt uten hjelp av noen så da må jeg jo bare bære . Jeg var også 75 rundt før , fikk en 80b på klinikken , har ikke tatt målene mine igjen jeg da. Men regner med at jeg kanskje blir en 75c med vanlig bh
pinkazz Skrevet 31. oktober 2011 #20190 Skrevet 31. oktober 2011 heihei:) jeg ble operet for 11 dager siden nå.. håper dagene går fort videre men jeg lurte på åm noen av dere har merket at puppen er litt delt litt mot kløften kan ta på så kjennes det bulkete uff håper ikke det er en feil har 350cc under muskel tror dere at det kan være spent muskel eller no ? hehe er hypokonder vettuh .. kjennes veldig stramt ut og på den siden i forhold til den andre
Jenny A Skrevet 31. oktober 2011 #20191 Skrevet 31. oktober 2011 heihei:) jeg ble operet for 11 dager siden nå.. håper dagene går fort videre men jeg lurte på åm noen av dere har merket at puppen er litt delt litt mot kløften kan ta på så kjennes det bulkete uff håper ikke det er en feil har 350cc under muskel tror dere at det kan være spent muskel eller no ? hehe er hypokonder vettuh .. kjennes veldig stramt ut og på den siden i forhold til den andre Høres ut som ripling. det er når protesen bølger eller får brett på seg. Er visst ganske vanlig og ikke farlig. Men ring klinikken og hør for sikkerhetsskyld!
Jenny A Skrevet 31. oktober 2011 #20192 Skrevet 31. oktober 2011 er det push-up i denne? Synes det ser ut som den pusher puppene opp jeg, men det står jo ikke. Lurer på å bestille til etter jeg har nådd 4 ukers- grensen. http://www.victoriassecret.com/ss/Satellite?ProductID=1265620601443&c=Page&cid=1316658127763&pagename=vsdWrapper
Caroline :) Skrevet 31. oktober 2011 #20193 Skrevet 31. oktober 2011 Trur dere det går greit og gå uten bh en dag, ca 9 uker etter operasjonen? Skal på julebord, og finner ingen kjoler som kan være fine med vanlig bh.. Eller om kan jeg bruke en sånn her: http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/undertøy/bh-topper/freebra-184/strapless-bra-silicon-184002-12/
Julie:) Skrevet 31. oktober 2011 #20194 Skrevet 31. oktober 2011 Blir så overrasket over hvor forsiktige alle er jeg.. He he, jeg gjør nok veldig masse jeg ikke skal gjøre, men føler at alt er så greit at da legger jeg ikke så mange begrensninger på meg selv. Jeg opererte 7 oktober og har ligget på siden i over en uke og har tatt meg friheter som å bruke en annen bh noen dager. Jeg går lange turer og begrenser ingen bevegelser. Jeg trener ikke men ellers bruker jeg meg selv ganske mye. Puppene ser veldig fine ut nå jeg har hatt litt problem med arrene, de har vært litt infiserte, men ikke så jeg har tatt noe for det, bare vasket og skiftet plaster hver dag for en periode. Har en liten klump i det ene arret, den har blitt litt mindre men er ikke borte, tenker kanskje at om den ikke går bort i løpet av vinteren at det kanskje kan være mulig å skjære den bort?? Noen andre som har noe lignende? Ellers må jeg si jeg er overrasket over hvor fort dette har gått og hvor vant jeg har blitt til de nye puppene. Men det er helt strålende
Jenny A Skrevet 31. oktober 2011 #20195 Skrevet 31. oktober 2011 Blir så overrasket over hvor forsiktige alle er jeg.. He he, jeg gjør nok veldig masse jeg ikke skal gjøre, men føler at alt er så greit at da legger jeg ikke så mange begrensninger på meg selv. Jeg opererte 7 oktober og har ligget på siden i over en uke og har tatt meg friheter som å bruke en annen bh noen dager. Jeg går lange turer og begrenser ingen bevegelser. Jeg trener ikke men ellers bruker jeg meg selv ganske mye. Puppene ser veldig fine ut nå jeg har hatt litt problem med arrene, de har vært litt infiserte, men ikke så jeg har tatt noe for det, bare vasket og skiftet plaster hver dag for en periode. Har en liten klump i det ene arret, den har blitt litt mindre men er ikke borte, tenker kanskje at om den ikke går bort i løpet av vinteren at det kanskje kan være mulig å skjære den bort?? Noen andre som har noe lignende? Ellers må jeg si jeg er overrasket over hvor fort dette har gått og hvor vant jeg har blitt til de nye puppene. Men det er helt strålende Får du ikke vondt i puppene når du ligger på siden? Føles det som det alltid har gjort? Nå er mine nye pupper bare 3 dager gamle så her surkler, stikker, prikker og dovner puppene bort når jeg setter eller legger meg bakover. Skikkelig ekkelt. Blir bedre med en gang jeg kommer meg opp. Har fått meg et skikkelig blåmerke rett over det ene arret også. Ganske så ekkelt.. Må si jeg gruer meg til å skulle ta av tapen for første gang om ca 8-9 dager.. Var det ekkelt? Sitter det godt fast sånn at ma føler at man river opp hele såret? Stikker i arret nå også, men det betyr vel bare at det gror. Prøvd meg på en del mindre smertestillende i dag, men følte ikke at jeg klarte å slappe av så godt, så jeg økte dosen til 2 paracet igjen. Er misunnelig på deg! Gleder meg til jeg kan leve normalt igjen, og ta meg av jentene mine på halvannet år og 5 år forresten så kan jeg merke en liten bølge i huden under det ene brystet.. Tror ikke det er ripling for det kjennes ut som det sitter helt i det ytterste hudlaget. Lurer på hva det er? Huff, jeg blir jo så undrende og skeptisk til alle forandringer ol.
Jenny A Skrevet 31. oktober 2011 #20196 Skrevet 31. oktober 2011 Blir så overrasket over hvor forsiktige alle er jeg.. He he, jeg gjør nok veldig masse jeg ikke skal gjøre, men føler at alt er så greit at da legger jeg ikke så mange begrensninger på meg selv. Jeg opererte 7 oktober og har ligget på siden i over en uke og har tatt meg friheter som å bruke en annen bh noen dager. Jeg går lange turer og begrenser ingen bevegelser. Jeg trener ikke men ellers bruker jeg meg selv ganske mye. Puppene ser veldig fine ut nå jeg har hatt litt problem med arrene, de har vært litt infiserte, men ikke så jeg har tatt noe for det, bare vasket og skiftet plaster hver dag for en periode. Har en liten klump i det ene arret, den har blitt litt mindre men er ikke borte, tenker kanskje at om den ikke går bort i løpet av vinteren at det kanskje kan være mulig å skjære den bort?? Noen andre som har noe lignende? Ellers må jeg si jeg er overrasket over hvor fort dette har gått og hvor vant jeg har blitt til de nye puppene. Men det er helt strålende Vet du forresten hva du har endt opp meg i bh-størrelse? Tror du at puppene har sluttet å krympe?
Julie:) Skrevet 31. oktober 2011 #20197 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg syns det var ekkelt å ta av tapen første gangen, da var det jo veldig ømt og sårt og rart, men det gikk veldig greit å dusje når de var tatt av, og etter det syns jeg ikke tapen har vært noe problem. Tapen min gikk veldig lett av første gangen, men da hadde jeg jo dusjet med den noen ganger så den satt ikke kjempegodt. Det føltes ikke som den rev i såret som jeg hadde trodd den gjorde heller.. Noen ganger kan jeg merke de og stillingen blir ubehagelig når jeg ligger på siden, spesielt i begynnelsen, men det føler jeg mindre og mindre av. Det er nok ikke ripling nei, for den lille klumpen sitter liksom i arret og har ikke noe med innlegget og gjøre om jeg forklarer meg riktig.. Den første uken syns jeg gikk så sakte fordi jeg følte at jeg ikke kunne gjøre noen ting og greide ikke helt forestille meg at det skulle bli bra noen gang, men når det nærmet seg to uker etter operasjon ble ting mye lettere Det går sakte der og da, men i ettertid syns jeg det gikk fort alikevel. Skjønner godt at det er vondt å ikke få tatt seg av barna som vanlig, jeg hadde mye dårlig samvittighet for min datter de første dagene. Men så var hun hos sin far mye av den første uken og da ble det mye bedre når hun kom tilbake. Men heldigvis så er det jo ikke sånn for alltid og det går seg til Jeg tror de er ferdige med å krympe, men det er jo ikke så godt å si Jeg har holdt mine gamle bh'er utenpå på en måte og det ser ut til at jeg må opp i 75d i billigkjedene fra å være en liten 75c/ stor 75b blir spennende å shoppe bher om et halvt års tid! Må jo shoppe litt nå også da, men syns ikke det er så mye fint å finne i spileløst, pushup-fri.. greit det er vinteren syns jeg
minii Skrevet 1. november 2011 #20198 Skrevet 1. november 2011 Jenter!! Jeg har lagt merke til at jeg har fått veldig mye og synlige blodårer på puppene mine nå, er nå 2 uker gamle.. Er det noen fler som har det?=== Absolutt ikke noe pent, så håper det forsvinner med tiden.. KLEEEM
pumpkinpie Skrevet 1. november 2011 #20199 Skrevet 1. november 2011 Hei!! Jeg slenger meg på tråden jeg også Er ei jente på 21 år med veldig små bryster. Har alltid "hatet" dem og i går var jeg endelig på konsultasjon hos Dr Schistad på Fornebuklinikken i Oslo. Etter at jeg har lest så utrolig mye på dette forumet og lest andre steder om den klinikken etc, så satset jeg på Schistad. Opplevelsen med han var utrolig hyggelig! Jeg følte at jeg ble tatt godt vare på, han var ærlig med meg og forklarte meg nøye om alt mulig rart. Vi ble enige om 335 cc under muskel, ru overflate. Silikon. Datoen er satt!! 10. februar 2012!! Herregud nå gleder jeg meg sykt mye
Zaya Skrevet 1. november 2011 #20200 Skrevet 1. november 2011 I dag er mine pupper 17 uker. Wow tiden går fort og de føles helt som mine egne. Bruker alle typer bh og er kjempefornøyd. Var i syden forrige uke, og skal si det var veldig ålreight å gå i bikini med de nye puppene Det var det ikke før! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå