Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Idag er det en uke siden jeg lå under kniven :) Men syns ikke formen er som bra som jeg hadde forventet etter 7 dager :( fortsatt ganske så hjelpesløs . Når startet dere å føle dere på bedringens vei ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dusjet og tatt antibiotika. Sitter og venter på eventuelle bivirkninger av antibiotikaen. Mange som har reagert på den? Gruer meg til masse! Har oppmøte kl.10.45.

Skrevet

Har dusjet og tatt antibiotika. Sitter og venter på eventuelle bivirkninger av antibiotikaen. Mange som har reagert på den? Gruer meg til masse! Har oppmøte kl.10.45.

Ble bittelitt kvalm, men ikke helt sikker på om jeg faktisk var kvalm eller om jeg inbilte meg det siden jeg satt å ''ventet'' på å bli kvalm :fnise:

Masse lykke til i morgen <3 du må oppdatere oss så fort du orker da :)

Skrevet (endret)

Edit: Ettersom ingen ser ut til å svare uansett... :P

Endret av Cerasus
Skrevet

Lykke til Jenney A :D

Jeg ble bare bittelitt kvalm, men gikk fort over:)

Nå har jeg fått ett problem som jeg håper kun kommer av at jeg har begynt å trene igjen:p

Den ene puppen min er gaaanske mye større enn den andre, også har jeg vondt på innsiden mot armen om jeg tar der, og kjenner det stikker litt innimellom :s

Ringte Fornebuklinikken i dag, og kunne få time, men siden jeg bor over 2 timer unna, så er det liksom ikke akkurat en svipptur:p så jeg skulle se det ann, og om det ikke roet seg måtte jeg komme dit så de fikk kikket på det:s håper det går ned fooort :)

Skrevet

Jeg ble også litt små kvalm , ellers gikk det bra:) masse lykke til :)

Skrevet

Masse lykke til i morgen Jenny A!!!:) kommer til å gå stråååålende!!!!:)

I morgen er det siste dagen min med sportsBH... Fyttigrisen d har gått fort de siste 4 ukene...!!!:) håper d vil gå like fort med deg!:)

Skrevet

Jeg ble litt kvalmog veldig trøtt. Sovnet,og har sovet godt i hele natt. Hadde trodd jeg skulle ligge våken og grue meg. Vel det kommer vel... ;)Nåskal mannen massere meg litt, siden det blir lenge til neste gang jeg kan ligge må magen og få massasje. SÅ skal jeg dusje med hibiscrub, ta de siste pillene, også bærer turen til Fornebu.

Skal oppdatere når jeg orker.

Skrevet

ferdig. ble 360 i høyre og 335 i venstre.skriver mer senere.

Skrevet

Gratulerer så masse!!!! :) håper formen er stigende og at du kommer deg fort på bena igjen!!! :)

gleder meg til å høre hvordan det har gått!! :)

Fortsatt god bedring og GOD HELG!!! :)

Skrevet

Gratulerer! Endelig var det din tur :)Håper alt går bra og at du orker å oppdatere oss litt :)

Skrevet

Er rimelig sliten... litt trykk på brystene foreløpig og litt vondt når jeg beveger på armene, bruker brystmusklaturen. Fikk en oxynorm på sykehuset sammenmed paracet. har nå taat nye 2 paracet og kvalmestillende. Satser på paracet hver 4. time i første omgang, så få jeg se om jeg trenger oxynorm..

Litt om selve dagen på klinikken:

kom inn ca 11 (oppmøte 10.45). Snakket litt med Schistad om størrelse om om hva jeg var redd for.Sa at jeg ville at han skulle heller legge inn mindre dersom det vi var enige om ble for stort. Vi ble enige om 360 i høyre, og 335 i vestre. Hadde en liten størrelsesforskjell som jeg ikke visste noe sælig om! Ble fulgt inn på op.stua etter å ha blitt tegnet på, og skiftet. Var ikke lenge jeg lå på benken før jeg ble susete og sovnet. Veldig hyggelig anestesilege:) Våknet opp og var lenge svimete. Så utrolig tørr i halsen, er det enda. Snakket litt med hun som lå ved siden av. HUn hadde fått løftet, og skal legge inn protese senere. Hyggelig dame, som gjorde at jeg ikke følte meg så alene ;) Fikk litt å spise og drikke. Fikk også litt mer smertestillende. Ble hentet av mannen, og kjørte hjem i en rus. Ligget og sløvet siden jeg kom hjem, og spist litt kylling og loff.

Hva kan jeg nå forvente jenter? Virker som om den som jeg har lagt inn minst i som i utgp. var større, fortsatt er større, men det kan jo forandre seg. Schistad sa at dersom det var noe galt ville jeg definitiv skjøne det. Det ville bli voldsomt større bryst på ene siden samt sterke smerter. Krysser fingrene.

Ja, forresten, så ser de ikke store ut sånn som de er nå. Håper det blir helt perfekt :)

Skrevet

Er rimelig sliten... litt trykk på brystene foreløpig og litt vondt når jeg beveger på armene, bruker brystmusklaturen. Fikk en oxynorm på sykehuset sammenmed paracet. har nå taat nye 2 paracet og kvalmestillende. Satser på paracet hver 4. time i første omgang, så få jeg se om jeg trenger oxynorm..

kom inn ca 11 (oppmøte 10.45). Snakket litt med Schistad om størrelse om om hva jeg var redd for.Sa at jeg ville at han skulle heller legge inn mindre dersom det vi var enige om ble for stort. Vi ble enige om 360 i høyre, og 335 i vestre. Hadde en liten størrelsesforskjell som jeg ikke visste noe sælig om! Ble fulgt inn på op.stua etter å ha blitt tegnet på, og skiftet. Var ikke lenge jeg lå på benken før jeg ble susete og sovnet. Veldig hyggelig anestesilege:) Våknet opp og var lenge svimete. Så utrolig tørr i halsen, er det enda. Snakket litt med hun som lå ved siden av. HUn hadde fått løftet, og skal legge inn protese senere. Hyggelig dame, som gjorde at jeg ikke følte meg så alene ;) Fikk litt å spise og drikke. Fikk også litt mer smertestillende. Ble hentet av mannen, og kjørte hjem i en rus. Ligget og sløvet siden jeg kom hjem, og spist litt kylling og loff.

Hva kan jeg nå forvente jenter? Virker som om den som jeg har lagt inn minst i som i utgp. var større, fortsatt er større, men det kan jo forandre seg. Schistad sa at dersom det var noe galt ville jeg definitiv skjøne det. Det ville bli voldsomt større bryst på ene siden samt sterke smerter. Krysser fingrene.

Ja, forresten, så ser de ikke store ut sånn som de er nå. Håper det blir helt perfekt :)

Så bra at alt har gått bra og det virker som størrelsen er fin :)

Husker jeg våknet opp etter operasjonen og så ned under dyna, men jeg syntes ikke jeg hadde fått noe større pupper i det hele tatt :P Også tenkte jeg at dette var da ikke noe stress, så jeg la meg på siden, enda så godt jeg visste at jeg ikke skulle gjøre det.. haha.. Husker jeg tenkt så mye dumt når jeg fortsatt var rusa på narkosen. Fikk litt kjeft når sykepleieren så at jeg lå på siden kan du si!

Tja.. hva du kan forvente deg.. Du kan forvente deg at du blir lei av å ligge stille, og dritt lei av å ikke kunne bevege deg som du vil. Lei av at det er slitsomt å måtte gå på do osv. Også kommer du til å tvile på om alt er normalt, og kanskje syntes at de ikke er så fine som du hadde håper. Kanskje litt smerter, litt kvalme. OG du kommer til å bli dritt lei sports-bh.

Men så har det gått litt tid også blir du bare mer og mer fornøyd med puppene, de blir finere og ser mer naturlig ut. De blir mykere. Du kan slutte med sports-bh og må på BH jakt :) Du kommer til å tenke at du er så glad for at du gjorde det og at du nå har fått kjempe fine pupper du kan være stolt av :)

Skrevet

Gratulerer så mye Jenny A :)

Skrevet

Hvilken dag var vondest? Og når kunne dere gjøre mer selv?

Skrevet (endret)

Min dag nummer 3 var den verste, ikke fordi jeg hadde vondt i puppene men fordi jeg var veldig kvalm og uvell den dagen. Dag og 4 og 5 merket jeg ganske stor fremgang på hva jeg kunne gjøre selv. Men nå tok jo jeg over muskel da, og slapp billig unna.

Endret av Bianca91
Skrevet

Tror også dag 2-3 var værst.. Husker ikke helt.. Men da var det ihvertfall vondt og umulig å komme seg opp av senga alene osv. Kjeeedelig! Hehe :) Men nå er alt fint og tilnærmet normalt igjen. Bare sårene gror ordentlig og slutter å klø nå så blir jeg glad! :biggrin:

Skrevet

Æsj, jeg trodde ikke det ville bli verre ettersom dagen gikk, trodde heller omvendt.. hvorfor blir man kvalm så mange dager etter? Jeg tar kvalmestillende, men har bare igjen ut dagen i morgen. Kjøpe reisesyketabletter da kanskje? Så langt har jeg ligget på 3 paracet hver 4-6 time + Arcoxia i morges da. Føles veldig mye å dytte i seg.. blir lei meg av tanke på at jeg ikke kan kose med barna mine i morgen, og på lang tid ennå. Jeg tør jo ikke det.. har to jenter 5 år og 1,5 år. Yngste er veldig brå og vilter av seg.. Skulle ønske at de kunne vært lenger borte.. blir så fælt å høre dem her, men ikke kunne være med de noe særlig. Ikke vet jeg hva jeg skal si til hun eldste heller..

Når dere sier dag 2 og 3, mener dere da operasjonsdagen som dag 0? Jeg tenker som så at op- dag er 0, og siden jeg opererte i går så er jeg på dag 1 nå. Så da når dere sier at dag 2 og 3 er verst, så er det i morgen og mandag for min del?

Når kan jeg begynne å strekke armene ut og sånn? Skal man vete i 6 uker?

Skrevet

Ja, jeg tenker også operasjonsdagen som dag 0. Skjønner hva du mener med barna, jeg syntes det var fælt og ikke kunne kose med hunden min :P så kan tenke meg det er kjedelig med barna.

Jeg tror jeg ble kvalm den dagen fordi det var den dagen jeg ikke hadde igjen mer kvalmenedsettende. Jeg vet ikke helt hvordan det er med armene, jeg har ihvertfall ikke klart å holde de i ro helt til nå! Siden jeg tok over muskel så hadde jeg jo egentlig ikke noe særlig vondt, og var alene hjemme dagen etter operasjonen og da måtte jeg jo strekke litt på de. Så er sikkert en fordel å ha litt vondt med tanke på å holde armene i ro lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...