Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

[quote name=Caroline :)' timestamp='1319555525' post='9909943]

Jenny A: Jeg ble kjempe dårlig av de sterke smertestillende så jeg tok bare paracet og det gikk helt fint :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bianca: Hvor mye var det du la inn igjen? Jeg skal legge inn 360ml. Noe som jeg synes høres stort ut. Men Schistad har forsikret meg om at det ikke blir for stort, så da håper jeg virkelig det. Skal si til han på op-dagen at jeg heller vil han skal legge i mindre dersom 360ml ser for stort ut eller for fake.. Gud, som jeg gruer meg. Og egentlig rekker jeg ikke tenke så mye på det heller, for vi holder på vcerre med salg av bolig, og da er det litt å holde på med når man skal jobbe 100% og passe barna samtidig!

Tror ikke det blir for stort! Har selv 380 og er glad jeg ikke tok mindre, synes de så store ut før operasjonen, men blir noe helt annet etterpå.

Skrevet

Lurer bare på en ting... dere som har operert. Hvordan har dere følt det nå etter oprasjon da med tanke på om folk ser at du har gjort noe med puppene? Tenker dere mye på det at folk ser det? Jeg skal jo stå for det jeg skal gjøre, men likevel ønsker jeg virkelig ikke at alle på jobb og andre kjente skal gå og skule og glo på puppene mine og lure på om jeg har operert dem...

2 dager igjen!!!!!

Leste forresten i pakningsvedlegget til den smertestillende vi fikk som begynner på a og slutter på x, eller noe (husker ikke i farten, og gidder ikke gå for å sjekke). Man skulle ikke ta den dersom man hadde en av en rekke forskjellige sykdommer. Jeg har da en av sykdommene som står på listen. Ringte Fornebuklinikken i dag for å spørre. Hun skulle ringe meg tilbake, men det har hun ikke gjort ennå. Kanskje jeg bare må klare meg på paracet jeg da.. Får håpe det går bra, og at jeg ikke besvimer av smerte..

Jeg tenkte en del på det samme, men har ikke fått noen spørsmål akkurat. De er bare litt større enn det de var før med BH og push up så.. :) Mamma, stefaren min og søstra og broren min vet det i tillegg til et par-tre venninner og kjæresten min :)

Jeg tenker sånn at dersom folk ikke ser det har de ikke noe med det. Dersom de ser det og lurer så får de bare spørre da! Jeg kommer ikke til å lyve og si "nei disse er heeelt naturlige" akkurat! Haha :biggrin:

Skrevet

Hvor ofte luftet dere brystene ? Fem dager siden operasjon , merker det gnager m sportsbh og nedpressbånd .

Skrevet

Hvor ofte luftet dere brystene ? Fem dager siden operasjon , merker det gnager m sportsbh og nedpressbånd .

jeg hadde av nedpressbåndet litt hver dag, synes det var deilig å slippe den litt, men bare ca halvtime, var litt nervøs for at jeg skulle gjøre noe feil:p

Skrevet

Ok, har måttet tatt av bh og båndet litt etter jeg har sovet , og før jeg legger meg.. Har ille sett i papirene at d står noe om d der heller ..

Skrevet

men du tok en på morgenen samme dag som operasjon? Ble du dårlig av den, og hvor lenge etter ble du dårlig? Orker ikke tanken på å bli dårlig altså. Nå har vi akkurat hatt omgagnssyken her hjemme, så føler meg rimelig ferdig med oppkast og sånt..

Bianca: Hvor mye var det du la inn igjen? Jeg skal legge inn 360ml. Noe som jeg synes høres stort ut. Men Schistad har forsikret meg om at det ikke blir for stort, så da håper jeg virkelig det. Skal si til han på op-dagen at jeg heller vil han skal legge i mindre dersom 360ml ser for stort ut eller for fake.. Gud, som jeg gruer meg. Og egentlig rekker jeg ikke tenke så mye på det heller, for vi holder på vcerre med salg av bolig, og da er det litt å holde på med når man skal jobbe 100% og passe barna samtidig!

Jeg la inn 240/265. Det var dette barstad anbefalte meg på konsultasjon. Jeg ble operert av Schistad og det første han sa var 290. Jeg kunne helt fint hatt det, og det ville fortsatt sett naturlig ut, men jeg var ute etter å ha fine normale pupper som ikke er så ''store'' at folk ville lure på om det var silikon hvis du skjønner hva jeg mener. Nå er de en sånn størrelse at de KUNNE vært natulige, men fortsatt vært så runde og fine som de er :)

Størrelse er jo så utrolig individuelt, og har vel sjelden hørt om folk som syntes de har fått for store :) heller omvent. Man blir VELDIG fort vant med størrelsen, og silikonpupper ser mindre ut i klær enn vanlig pupper :)

Nåå er det ikke lenge til det er din tur :) Jeg regner med det er Arixora (eller lignende) du snakker om at du ikke kan ta og ikke de sterke smertestillende oxynorm som man får på operasjonsdagen. Krysser fingrene for at det går bra likevel, noe det helt sikkert gjør :)

Skrevet (endret)

Jeg ble dårlig av den jeg tok dagen før operasjonen og oxynorm. Den jeg tok dagen før operasjonen, så ble jeg dårlig 3 timer senere. kasta opp og skjalv som bare det! Oxynorm var kjempe deilig i seks timer, men da den begynte og gå ut av kroppen kasta jeg opp hele tiden, i 12 timer.. Bare pass på og ta paracet hver fjerde time så går det greit :)Var bare allergien for pillene som jeg syntes var ille, ikke smerten etter operasjonen!

Endret av Caroline :)
Skrevet

Kjøpte ny bh i dag. En amme-bh...

Men den har lett vattering, og er uten bøyler.

Veldig behagelig å ha på :)

Bh

Skrevet

Turte ikke lufte de så mye i begynnelsen, men tok av BHen litt for å ta bilder, dusje, vaske BH osv og benyttet anledningen til å "være fri" en liten halvtime i ny og ne, men nå er det litt bedre. Sover uten BH noen netter og sånn :) Deilig :)

Skrevet

Kjøpte ny bh i dag. En amme-bh...

Men den har lett vattering, og er uten bøyler.

Veldig behagelig å ha på :)

Bh

Jeg har endelig funnet et par BHer jeg også :biggrin:

Skrevet

Jeg har endelig funnet et par BHer jeg også :biggrin:

Hei!

Var inne på bloggen din å så! kjempefine, den svarte der har jeg og!:) formen bra ellers?? på fredag kan jeg kaste sportsbh´en... hurra...!! :)

Skrevet

Vet dere grunnen til hvorfor vi som har tatt under muskel må ha på nedpressings båndet?

Og vet dere hvor lenge? for i skrivene mine fra klinikken står det forskjellig, i de jeg fikk over mail før operasjonen stod det 3 uker, og på arket etter operasjonen stod det i 7 dager.. ?? noen som vet? :)

OOG har oppdaget ett ganske mørkt lite blåmerke på venstre pupp, litt under.. det har kommet de siste dagene tror jeg, for har ikke sett det før .. lurer veldig på hva det kan være?

men leste at en annen hadde fått det samme og hun sa det kunne oppstå fordi at under narkosen så setter de lokalbedøvelse inn i puppen også, og der kan det komme ett blåmerke etterpå når man blør litt inni puppen eller noe.. ? hehe..

Håper dere har hatt en fin dag :D

Skrevet

I MORGEN! Jeg har ikke rukket å tenke på det engang. Har vært så mye stress med jobb og salg av bolig. Kjenner jeg gru-gleder meg!

Skrevet

Vet dere grunnen til hvorfor vi som har tatt under muskel må ha på nedpressings båndet?

Og vet dere hvor lenge? for i skrivene mine fra klinikken står det forskjellig, i de jeg fikk over mail før operasjonen stod det 3 uker, og på arket etter operasjonen stod det i 7 dager.. ?? noen som vet? :)

OOG har oppdaget ett ganske mørkt lite blåmerke på venstre pupp, litt under.. det har kommet de siste dagene tror jeg, for har ikke sett det før .. lurer veldig på hva det kan være?

men leste at en annen hadde fått det samme og hun sa det kunne oppstå fordi at under narkosen så setter de lokalbedøvelse inn i puppen også, og der kan det komme ett blåmerke etterpå når man blør litt inni puppen eller noe.. ? hehe..

Håper dere har hatt en fin dag :D

Det er pga muskelen. Hvis muskelen er veldig sterk må man ha nedpressbånd lenge, det er ikke alle som har lagt under muskel som trenger nedpressbånd engang.

Schistad sa til meg at han skulle se an om han skulle legge over eller under muskel på meg under operasjonen. Og da spurte jeg om jeg trengte nedpressbånd hvis han la under, og da sa han at det kom helt an på muskelen.

Så kirurgen din har sikkert sett an muskelen og kommet frem til at du bare trenger i 7 dager og ikke 3 uker :)

Og Jenny A! æææææ, endelig er det din tuuur!!!! :) :) :)

Skrevet

Jeg har lagt under muskel og har ikke en gang hørt om nedpressings bånd? :S Hva er det for noe..?

Skrevet

Hei!

Var inne på bloggen din å så! kjempefine, den svarte der har jeg og!:) formen bra ellers?? på fredag kan jeg kaste sportsbh´en... hurra...!! :)

Ja endelig fant jeg et par :) Allright med noe annet enn sports-BHen! :) Formen er bra den - akkurat nå har jeg tannverk så har fått noe annet å tenke på liksom :tongue: Bare klør litt i arret på høyre side, men det er sikkert vanlig når det gror..

Skrevet

DERE!? :)

På lørdag skal jeg endelig ut igjen etter fler helger hjemme,

og jeg har utrolig lyst å ha på noe annet enn den stygge sportsbhen når jeg drar ut.. på lørdag er puppene mine 12-13 dager gamle.

Tror dere det vil skade med vanlig bh UTEN push up, og UTEN spiler for en kveld? åh.. har virkelig lyst!!

Skrevet

Lykke til i morgen Jenny A :)

minii: tror jeg ville ha tatt sjansen på det jeg ja :)

Ellers så har jeg kjøpt enda flere bhèr :fnise:

Har funnet ut at de fleste helseartikkel/sykepleieservice butikker selger protese bhèr. De er lett vattert og uten bøyler.. og de har masse fine å velge mellom.:)

Skrevet

JENNY A!!!!! :) i MORGEN!!!!! ENDELIG er det DIN TUR!!!!! :) :) hvordan er nervene?? når er det du skal i ilden?

Fått vasket det godt nå? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...