Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gratulerer da :) Hvordan er formen etter 3 dager?

Kan ikke si jeg gleder meg til å ligge stille i mange dager, men litt godt med ferie fra jobben skal det bli :gjeiper:

Jeg blir operert av Morten Haug.

Hvor mye la du inn? Under eller over muskelen?

Jeg ble også operert av Morten Haug :) Er veldig fornøyd med han

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal man masere brystene dagene etter for å mykne de opp ? Høres ubehagelig ut hvertfall ! Mannen min mente han hadde hørt no om d ...

Skrevet

Skal man masere brystene dagene etter for å mykne de opp ? Høres ubehagelig ut hvertfall ! Mannen min mente han hadde hørt no om d ...

nei det tror jeg nok ikke:p de myker seg opp helt av seg selv :)

kan sikkert massere om man føler for det, men typen min fikk ikke røre de dagen etterpå:P

Skrevet

Jeg tror det var noe de anbefalte "før i tiden"... :)

nei enig med booblina her, hands of de første dagene... haha...

Skrevet

Tror ikke det er vanlig nei. Har lest litt på forum/sider fra USA og der ble de anbefalt å massere brystene, men tror ikke det er samme type proteser.. :)

Skrevet

http://www.advanced-art.com/Breast-Aug-Massage.htm

http://womensplasticsurgery.com/video_massage-aug.html

Det er viktigst hvis man har "glatte" (smooth) proteser. Jeg ble anbefalt det etter min første operasjon, da med saline-proteser (saltvann). Min andre med Silicon gel ble det sagt at det ikke var like viktig, men kunne uansett ikke skade.

Skrevet

Hei alle jenter!

Vært stille fra min side i det siste, men som en annen her sa, litt å ta igjen etter uker med latskap... off... ;)

Går veldig bra med mine to, var jo tre uker siden på fredag, og ENDELIG føler jeg at jeg kan begynne å gjøre litt mer med GOD samvittighet... :) vært så innmari redd for at det skulle skje noe skade hvis jeg løfta for tidlig og sånt, men begynner å ta seg til nå!!! herlig!!!

Skulle egentlig ha skifta tape idag, men drøyer et par dager, siden Barstad mente jeg ikke skulle gjøre det så ofte pga arret på høyre side. (det har ikke grodd så mye som venstre..) så nå er jeg SPENT, en uke siden sist gang jeg skifta...

Til deg med små barn: jeg har en på 4 og en på 1, og det tok vel faktisk et par uker før jeg løfta noe særlig på han minstemann, løfter ikke så mye nå heller egentlig, litt blir det jo, men gjør det helst ikke, og går hvertfall ikke å bærer på han mer enn nødvendig.. så håper det har gått bra.. :)

Jeg har brukt mye kneet ved løft, satt meg ned på huk, satt han på kneet og løfta beine opp dit han skulle (i vogna etc), funka fint! :)

men nå er jeg så heldig at mannen har vært mye hjemme den siste tiden, og fått hjelp fra familie. hadde aldri klart det uten!! :)

Har fortsatt den høyre-puppen min da, som er høyere opp enn venstre, ulik profil på dem. Venstre ser mye bedre ut, mer rund og naturlig form, så har "falt" litt mer på plass. Høyre er fortsatt ikke lik, men ser forskjell fra tidligere da.

så TA BILDER!!!!!! :) :) er sånn jeg ser forskjell på mine nå, på framgangen....!! :)

jess... det var mye på en gang, sorry... :)

Og Jenny A, woooow... bare DAGER igjen!!!! hvordan er formen???

Skrevet

Det er viktigst hvis man har "glatte" (smooth) proteser. Jeg ble anbefalt det etter min første operasjon, da med saline-proteser (saltvann). Min andre med Silicon gel ble det sagt at det ikke var like viktig, men kunne uansett ikke skade.

Ouch, det så jo bare kjempevondt ut! Mine er ikke så "gele" som det der ihvertfall! :overrasket:

Skrevet

Nå ble jeg litt usikker her.

Jeg mente at man kunne sove uten bh etter 4 uker. Men nå sa gubben at han var sikker på at det var 6 uker... og jeg har gjemt brevet fra klinikken så godt at jeg ikke finner det.

Noen som vet?

Skrevet

Nå ble jeg litt usikker her.

Jeg mente at man kunne sove uten bh etter 4 uker. Men nå sa gubben at han var sikker på at det var 6 uker... og jeg har gjemt brevet fra klinikken så godt at jeg ikke finner det.

Noen som vet?

mener det er 4 uker med bh hele døgnet. Etter 4 uker er det kun behov med bh på dagtid. Etter 6 uker kan man bruke spileløs bh, og etter 6 mnd spile og push.

Skrevet

mener det er 4 uker med bh hele døgnet. Etter 4 uker er det kun behov med bh på dagtid. Etter 6 uker kan man bruke spileløs bh, og etter 6 mnd spile og push.

Takker så mye. Var d jeg mente også.

Skrevet

Hvor ofte skifter dere tape?

Stod på skrivet mitt fra klinikken at jeg skulle skifte annen hver dag, mens så leser jeg andre steder at man ikke burde skifte ofte i det hele tatt for at arret skal være mest i ro. og at 1 gang i uka er det beste.. ?

Skrevet

Står at man skal bruke sports-bh dag og natt i 4 uker, deretter kan man bruke spileløs.

Skrevet

Hvor ofte skifter dere tape?

Stod på skrivet mitt fra klinikken at jeg skulle skifte annen hver dag, mens så leser jeg andre steder at man ikke burde skifte ofte i det hele tatt for at arret skal være mest i ro. og at 1 gang i uka er det beste.. ?

I informasjonen fra fornebuklinikken står det at man skal bytte en gang i uka, ikke oftere.

Høres jo logisk ut at arret bør får være mest mulig i ro, men er ikke godt å vite :)

Skrevet (endret)

nei, fy søren!!! det der hadde aldri jeg klart!!!! :P mine er ikke så myke enda... :P etter 7mnd.. :P

Endret av dingding
Skrevet

Grattis med vel overstått!! formen fortsatt bra? :)

Formen er fortsatt fin :) Er rastløs og lyst til å gjøre noe hele tiden.. Så jeg har ikke vært så veldig flink til å holde meg i ro, men skal prøve så godt jeg kan slik at kroppen kan slappe av og helbrede seg :)

Skrevet

Lurer bare på en ting... dere som har operert. Hvordan har dere følt det nå etter oprasjon da med tanke på om folk ser at du har gjort noe med puppene? Tenker dere mye på det at folk ser det? Jeg skal jo stå for det jeg skal gjøre, men likevel ønsker jeg virkelig ikke at alle på jobb og andre kjente skal gå og skule og glo på puppene mine og lure på om jeg har operert dem...

2 dager igjen!!!!!

Leste forresten i pakningsvedlegget til den smertestillende vi fikk som begynner på a og slutter på x, eller noe (husker ikke i farten, og gidder ikke gå for å sjekke). Man skulle ikke ta den dersom man hadde en av en rekke forskjellige sykdommer. Jeg har da en av sykdommene som står på listen. Ringte Fornebuklinikken i dag for å spørre. Hun skulle ringe meg tilbake, men det har hun ikke gjort ennå. Kanskje jeg bare må klare meg på paracet jeg da.. Får håpe det går bra, og at jeg ikke besvimer av smerte..

Skrevet

Lurer bare på en ting... dere som har operert. Hvordan har dere følt det nå etter oprasjon da med tanke på om folk ser at du har gjort noe med puppene? Tenker dere mye på det at folk ser det? Jeg skal jo stå for det jeg skal gjøre, men likevel ønsker jeg virkelig ikke at alle på jobb og andre kjente skal gå og skule og glo på puppene mine og lure på om jeg har operert dem...

2 dager igjen!!!!!

Leste forresten i pakningsvedlegget til den smertestillende vi fikk som begynner på a og slutter på x, eller noe (husker ikke i farten, og gidder ikke gå for å sjekke). Man skulle ikke ta den dersom man hadde en av en rekke forskjellige sykdommer. Jeg har da en av sykdommene som står på listen. Ringte Fornebuklinikken i dag for å spørre. Hun skulle ringe meg tilbake, men det har hun ikke gjort ennå. Kanskje jeg bare må klare meg på paracet jeg da.. Får håpe det går bra, og at jeg ikke besvimer av smerte..

Det er kun mamma og pappa som vet at jeg har gjort det, og er ingen som har kommentert det heller. Men nå har jo ikke jeg lagt inn så mye og de er bare litt større enn de var før MED bh på. Regner med folk kommer til å lure til sommeren og sånn, for ser jo ganske god forskjell i bikini. Og sikkert hvis jeg bruker push up :P

Skrevet

Jenny A: Jeg ble kjempe dårlig av de sterke smertestillende så jeg tok bare paracet og det gikk helt fint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...