Zaya Skrevet 21. oktober 2011 #20081 Skrevet 21. oktober 2011 hei dere. trenger litt hjelp nå.. opererte på mandag, og nå er det torsdag. fortsatt utrolig vondt, og sæærlig på venstre side. venstre side er kjempe vondt bare ved den minste bevegelse.. er redd dette er unormalt etter 3 dager.. og smerten har heller ikke blttt noe mindre syns jeg ;/ har mer vondt på venstre side nå enn første dagen.. musklen i brystet kjennes støl ut ganger 10000, så er veeldig ubehagelig. noen som har noen tips? Klem [/quot Gratulerer så mye! Tror dette er helt normalt. Hadde også veldig vondt så kort tid etter. Er du flink til å ta smertestillende? Og mitt råd til deg er å ta det med ro og vær forsiktig Lykke til videre
Mememe Skrevet 21. oktober 2011 #20082 Skrevet 21. oktober 2011 8 dager igjen! Det er jo ingenting! Begynner å grue meg jeg nå... EN liten uke igjen Jenny A!!!! tenk det!! har gått så fort!!
Mememe Skrevet 21. oktober 2011 #20083 Skrevet 21. oktober 2011 WOW! Over 20 000 innlegg og 1000 sider i denne dagboken min nå! Takk til dere som drifter den Hilsen CeeCee Hihi... ja er ikke det bare helt vannvittig?? et herlig forum med herlige jenter dette her!!! bra jobba!!! -er vel kanskje på sin plass og si...
Mememe Skrevet 21. oktober 2011 #20084 Skrevet 21. oktober 2011 Guuuud!! Skjønner ikke at det er 1 uke igjen!! Herregud, jeg føler meg ikke klar! Vi er midt oppe i salg av egen bolig og flytting til ny. Hvordan skal dette gå?!!! Det kommer til å gå så fint så!! blir litt handicap´a den første tiden, men du får si at du vil ta igjen det "tapte" når formen er på plass!!!! Gleder meg på dine vegne jeg!! og er veldig spent på hvordan det går!
Mememe Skrevet 21. oktober 2011 #20085 Skrevet 21. oktober 2011 Hvordan var det med bading å sånt etter operasjonen? Kan jeg ikke bade i basseng tre uker etter?
Jenny A Skrevet 21. oktober 2011 #20086 Skrevet 21. oktober 2011 Det kommer til å gå så fint så!! blir litt handicap´a den første tiden, men du får si at du vil ta igjen det "tapte" når formen er på plass!!!! Gleder meg på dine vegne jeg!! og er veldig spent på hvordan det går! Ja, jeg blir jo lite til hjelp etter neste fredag.... hvis jeg får operert da. Herregud, nå har omgangssyken inntatt huset her, og vi går vel ned for telling en etter en. Hvertall det som har vært sagt i barnehagen. Veldig smittsomt og hele familier blir smittet. Liker ikke dette her!
Mememe Skrevet 21. oktober 2011 #20087 Skrevet 21. oktober 2011 Ja, jeg blir jo lite til hjelp etter neste fredag.... hvis jeg får operert da. Herregud, nå har omgangssyken inntatt huset her, og vi går vel ned for telling en etter en. Hvertall det som har vært sagt i barnehagen. Veldig smittsomt og hele familier blir smittet. Liker ikke dette her! å neeei.. stakkar... du må gå i dekning et sted!!! ELLER virkelig GÅ inn for å bare få det nå, sånn at det er over til neste helg!! ja jeg har ENDA ikke kommet meg siden OP sånn med tanke på husarbeid å sånt, klarer mer og mer da, er ikke det, men de "store" tingene, som krever mye armbevegelse, overlater jeg til mannen litt til... (og litt ekstra...) haha.. neida, gjør ikke det! det KLØR rimelig i fingrene nå etter nesten tre uker... kommer seg mer om mer og man må jo bare lytte til kroppen på hva som passer hver enkelt best! Skal krysse fingrene for deg at du holder deg frisk til neste fredag!! FREEEEEDAAAAG!!!! tenk det!!!
Jenny A Skrevet 21. oktober 2011 #20088 Skrevet 21. oktober 2011 å neeei.. stakkar... du må gå i dekning et sted!!! ELLER virkelig GÅ inn for å bare få det nå, sånn at det er over til neste helg!! ja jeg har ENDA ikke kommet meg siden OP sånn med tanke på husarbeid å sånt, klarer mer og mer da, er ikke det, men de "store" tingene, som krever mye armbevegelse, overlater jeg til mannen litt til... (og litt ekstra...) haha.. neida, gjør ikke det! det KLØR rimelig i fingrene nå etter nesten tre uker... kommer seg mer om mer og man må jo bare lytte til kroppen på hva som passer hver enkelt best! Skal krysse fingrene for deg at du holder deg frisk til neste fredag!! FREEEEEDAAAAG!!!! tenk det!!! Men hva hvis jeg blir syk torsdag, senere enn 48 timer før op. Da må jeg jo betale halve prisen av op! Vet at man kan slippe dersom man har sykemelding/legeattest, men ser for meg at fastlegen plutselig ikke vil skrive ut legeattest/sykemelding til meg...da sitter jeg fint i det! Jeg var sinnsykt kvalm i natt selv, hold på å kaste opp flere ganger, men foreløpig ikke noe. Eldste datteren min kastet opp 8 ganger på 2,5 time i natt, stakkar! Så nå får vel snart minstejenta det også tenker jeg, så mannen og sikkert også jeg.. fru negativ, det er meg! Føler meg en smule uheldig nå... forrige gang jeg skulle opereres blusset kronisk sykdom opp, og nå dette?!
Mememe Skrevet 21. oktober 2011 #20089 Skrevet 21. oktober 2011 Men hva hvis jeg blir syk torsdag, senere enn 48 timer før op. Da må jeg jo betale halve prisen av op! Vet at man kan slippe dersom man har sykemelding/legeattest, men ser for meg at fastlegen plutselig ikke vil skrive ut legeattest/sykemelding til meg...da sitter jeg fint i det! Jeg var sinnsykt kvalm i natt selv, hold på å kaste opp flere ganger, men foreløpig ikke noe. Eldste datteren min kastet opp 8 ganger på 2,5 time i natt, stakkar! Så nå får vel snart minstejenta det også tenker jeg, så mannen og sikkert også jeg.. fru negativ, det er meg! Føler meg en smule uheldig nå... forrige gang jeg skulle opereres blusset kronisk sykdom opp, og nå dette?! Neida, neida.... Er jo mye som kan skje på EN uke!! Og om barna dine har det nå, er jo sjangsen STOR for at du får det NÅ... og da er du jo ferdig til fredag!! Det her ordner seg vettu!!!!
minii Skrevet 21. oktober 2011 #20090 Skrevet 21. oktober 2011 Nå dusjet jeg for første gang, etter 4 dager Deilig!!! men en ting jeg lurer veldig på.. Etter dusjen tok jeg av disse ytterste kompressene med tape på som satt over tapen og kastet det. Under der var det to tynne tape på arrene. Skal den tapen være på? Skal jeg tape over de igjen? Eller ikke gjøre noen ting? ser litt skummelt ut og skulle dra av den innerste tapen som sitter rett på arrene. Forløbig har jeg ikke gjort noen ting, bare tatt av det ytterste kompresset og tapen. så sitter her som ett spørsmålstegn
Mememe Skrevet 21. oktober 2011 #20091 Skrevet 21. oktober 2011 Nå dusjet jeg for første gang, etter 4 dager Deilig!!! men en ting jeg lurer veldig på.. Etter dusjen tok jeg av disse ytterste kompressene med tape på som satt over tapen og kastet det. Under der var det to tynne tape på arrene. Skal den tapen være på? Skal jeg tape over de igjen? Eller ikke gjøre noen ting? ser litt skummelt ut og skulle dra av den innerste tapen som sitter rett på arrene. Forløbig har jeg ikke gjort noen ting, bare tatt av det ytterste kompresset og tapen. så sitter her som ett spørsmålstegn Den innerste tapen skal skiftes en gang i uken, eller hva det står i papirene fra klinikken. Så da må du dra det av, og sette på ny, går veldig bra! og fort gjort! Jeg pleier å dusje først, d blir de litt våte og lettere å da av. Det ytterste kan du ta av nå og ikke ta på nytt. (men alt dette har du sikkert funnet ut av allerede..) ser jo det er en stund siden innlegget...
Jente-26 Skrevet 21. oktober 2011 #20092 Skrevet 21. oktober 2011 Da er jeg litt på bedringensvei , opererte i går føler meg rimelig hjelpesløs , trenger hjelp til det meste . Håper formen blir bedre og ikke verre . Uvant å ikke kunne bære lillemor , men gleder meg til jeg kan det igjen! Noen med små barn her ? Hvor lang tid tok det før dere kunne delta mer i mating og stell ?
Peggy Sue Skrevet 21. oktober 2011 #20093 Skrevet 21. oktober 2011 Nei, men Cathrine Aschim har 700, for å kunne gi en pekepinn... Se der ja, det var litt for mye av det gode etter min smak. Takk for svar Kan man ha 600g under muskel? Noen her som har 500g under muskel? Er det en str som heter 550? Eller går det rett fra 500 til 600?
MyBoobJob Skrevet 21. oktober 2011 #20094 Skrevet 21. oktober 2011 Hvordan var det med bading å sånt etter operasjonen? Kan jeg ikke bade i basseng tre uker etter? Tror jeg hadde ventet litt til med å bade, men husker ikke hva som sto i papirene (som på en eller annen merkelig måte har sneket seg nedi en skuff..) Tror det sto minimum 4 uker og også holde de unna sol. Holde arrene borte fra sola i ett år ca.. Jeg tror det er oga økt fare for infeksjon av alle bakteriene i vannet t man burde vente til sårene er helt "grodd igjen"
Booblina Skrevet 21. oktober 2011 #20095 Skrevet 21. oktober 2011 oi, nå er mine over seks uker :D arrene har "synket" inn, dvs kjennes ikke ut som om de står utover lenger :D neste uke er det trening igjen, blir spennendes og kjenne åssen det er :D åssen går det med dere som har tatt i det siste? :D
MyBoobJob Skrevet 22. oktober 2011 #20096 Skrevet 22. oktober 2011 oi, nå er mine over seks uker :D arrene har "synket" inn, dvs kjennes ikke ut som om de står utover lenger :D neste uke er det trening igjen, blir spennendes og kjenne åssen det er :D åssen går det med dere som har tatt i det siste? :D Åh, gleder meg til mine synker inn og ikke minst til jeg kan begynne å trene litt! Mine er rett over 4 uker nå og jeg skal prøve å finne spileløs BH i dag så jeg slipper den dumme sports-BHen
minii Skrevet 22. oktober 2011 #20097 Skrevet 22. oktober 2011 i dag er min 5 dag med nye pupper, og i går dusjet jeg, og prøvde bikinitopp både i går og i dag :D det er så gøøy !!! ikke så fornøyd med sportsbhen på, men uten ser de STRÅLENDE UT! så alle som venter på sin operasjon, GLED DERE !!! <3
majtine Skrevet 22. oktober 2011 #20098 Skrevet 22. oktober 2011 Nå er jeg ferdig med min operasjon :D Var kl 10 i dag tidlig
Booblina Skrevet 22. oktober 2011 #20099 Skrevet 22. oktober 2011 Nå er jeg ferdig med min operasjon :D Var kl 10 i dag tidlig Gratulerer :D åssen føles det? :D
Jenny A Skrevet 22. oktober 2011 #20100 Skrevet 22. oktober 2011 Nå er jeg ferdig med min operasjon :D Var kl 10 i dag tidlig Gratulerer! Ja, hvordan føles det? Hvor mye la du inn, og hva var du i bh-størrelse før op? Bare 5 dager igjen til jeg skal i ilden!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå