Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

God morgen alle!!

Håper formen er bra m alle sammen? Jeg lurer på.. Hvordan følte dere dere erter to uker? Mine var to uker på fredag, over halve tiden med sports-bh er over, HURRAAAAA!! :)

Formen er bra, sendte bilde til Barstad forrige uke pga uøikhetene på puppene, men han sa der ikke var noe uvanlig, heldigviiiis!!

Ble en god del roligere da kan du si... Ser de har jevnet seg ut, men stoppet litt opp nå, men TO uker etterpå ergo ingenting, så. Vel tålmodigheten som mangler... Som vanlig.. ;)

Jeg gjør d meste nå, har en liten gutt på ett år, så er utfordring m løft osv, noen ganger MÅ jeg bare løfte, men er minimalt... Utrolig kreativ man blir i sånne her situasjoner... Haha..

Har ikke vondt, stikker litt i arrene av og til (skifter tape i morgen, så gleder meg til å se de nå) ellers er jeg bare ØM i huden!! Veeeldig godt å lufte puppene på kvelden etter en hel dag m sportsbh på...

Det ble mye her men.... ;)

Hvordan var dere etter to uker?? Med hva dere gjorde, løft, arr etc.....???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaa, er litt kult daa :) Lurer på om ''CeeCee'' hadde trodd det skulle leve så lenge! Hadde vært litt kult å høre fra hun :fnise:

Akkurat det tenkte jeg også! :biggrin: Cee Cee, hvor er du??! Hehe :lol:

Skrevet

God morgen alle!!

Håper formen er bra m alle sammen? Jeg lurer på.. Hvordan følte dere dere erter to uker? Mine var to uker på fredag, over halve tiden med sports-bh er over, HURRAAAAA!! :)

Formen er bra, sendte bilde til Barstad forrige uke pga uøikhetene på puppene, men han sa der ikke var noe uvanlig, heldigviiiis!!

Ble en god del roligere da kan du si... Ser de har jevnet seg ut, men stoppet litt opp nå, men TO uker etterpå ergo ingenting, så. Vel tålmodigheten som mangler... Som vanlig.. ;)

Jeg gjør d meste nå, har en liten gutt på ett år, så er utfordring m løft osv, noen ganger MÅ jeg bare løfte, men er minimalt... Utrolig kreativ man blir i sånne her situasjoner... Haha..

Har ikke vondt, stikker litt i arrene av og til (skifter tape i morgen, så gleder meg til å se de nå) ellers er jeg bare ØM i huden!! Veeeldig godt å lufte puppene på kvelden etter en hel dag m sportsbh på...

Det ble mye her men.... ;)

Hvordan var dere etter to uker?? Med hva dere gjorde, løft, arr etc.....???

Jeg har jo Alzheimers light eller noe så jeg husker ikke helt. Mine er jo litt over tre uker da, så er vel ikke så forskjellig fra en uke tilbake. Merker bare at jeg har mindre og mindre vondt og at jeg lever mer og mer normalt Kjører bil og løfter litt og klarer nesten alt selv (kjæresten må trå til dersom det er tunge løft eller åpning av syltetøyglass bare) :)

Puppene bytter litt på hvem som skal være den største. Høyre pupp er jo litt større fra før av, men nå er det venstre pupp sin tur til å være størst. Rart det der! :biggrin:

Det eneste jeg er litt nervøs rundt er et blåmerke jeg har på siden av venstre pupp - det har vært der siden operasjonen. Trodde bare det var en "svart flekk etter klærne" eller noe i begynnelsen, men ser nå at det er en blodutredelse. Ble med ett litt redd og vil ringe klinikken. Må vente til i morgen, men..

Skrevet

Nå ble jeg litt småstressa for leste på nettet at mepiform bør brukes etter at stingene er tatt.. Vet ikke om alle mine sting var borte etter jeg satt på tapen!! Noen som vet noe om dette??

Skrevet

Daa er det søndag, og jeg skal opereres i morgen!!! tiden har gått så sinnsykt fort, og noe jeg alltid har ventet på og har hatt lyst til er 1 dag fra meg.. kjenner nervene begynner å stige på.. hehe! ØNSK MEG LYKKE TIL?! :klemmer:

Skrevet

Lykke til minii :) 6 dager til min operasjon :D

Taakk! :) åh, spennende!! gleder meg til å høre hvordan det gikk

Skrevet

Lykke til i morgen minii!!!!;) hvem skal operere deg og hvor mye skal du legge inn..?

Er bare å glede seg!!!! Det er helt fantastisk!!!!!:)))

Skrevet

Hei :)

er det noen her som har erfaring med å legge inn mer silikon?

jeg opererte meg for 5 år siden, da la jeg inn 280, men har lyst på mellom 380-400-425 nå.

Hvordan ble arrene etter en ny operasjon og ble du fornøyd ? :)

Skrevet

jeg opererte meg for 5 år siden, da la jeg inn 280, men har lyst på mellom 380-400-425 nå.

Hei :) Hvordan er de nå etter 5år? Det hadde vært veldig gøy hvis du har bilder rett etter op og bilder av de nå. så vi kan se hvordan de har blitt :)))

Skrevet

Lykke til i morgen minii!!!!;) hvem skal operere deg og hvor mye skal du legge inn..?

Er bare å glede seg!!!! Det er helt fantastisk!!!!!:)))

Tusentakk!! :) Skal opereres på Clinique Pilestredet av Dr. T. Fiabema så håper det går bra. Forløbig satser han på å sette inn 365cc, men får vell den endelige beslutningen i morgen før operasjoenen. håper det blir vellykket! :)

Hvordan er det med den Hibiscruben? skal vaske meg med den etterpå, er det bare å vaske meg inn med den som vanlig såpe? også skyller jeg av med vann etterpå?

Kleeem!! ;)

Skrevet

Minii: ja du vasker deg inn som en vanlig såpe, og skyll godt!

Også håret da....;)

Mitt ble ikke så ille av den, hørte flere som opplevde at håret ble så tørt etterpå, men gikk veldig fint her!!

Skal du ha time tidlig i morgen? Er så spennende....!!!:) haha, allerede to uker siden jeg ble operert. Og håper resten av tiden m sportsBH og bh uten spiler går like fort!!!:)

Skrevet

Jeg mener å ha lest at de på en måte skjærer bort de gamle arrene sånn at du får helt nye :)

Jeg er også nysjerrig på hvordan det er nå etter 5 år? :)Myke, harde?

Skrevet (endret)

Tror dere denne løfte for mye? At det blir push-up effekt? Liker at den er "pædda" :)

http://www.timarco.no/product.aspx?prod=7b0c0508-5533-4f2a-a670-3d9217b45f0c

Og denne så også fin ut:

http://www.timarco.no/product.aspx?prod=0eb5dc16-5b4c-4477-a7f6-bfe04bf5c883

Synes det ser ut som det er mange fine spileløse bhr på den nettsiden! Tusen takk for tipset. Skal nok handle derfra når den tid kommer. Bare 11 dager igjen nå! *biter negler*

Endret av Jenny A
Skrevet

Daa er det søndag, og jeg skal opereres i morgen!!! tiden har gått så sinnsykt fort, og noe jeg alltid har ventet på og har hatt lyst til er 1 dag fra meg.. kjenner nervene begynner å stige på.. hehe! ØNSK MEG LYKKE TIL?! :klemmer:

Lykke til! :)

Skrevet

Nå ble jeg litt småstressa for leste på nettet at mepiform bør brukes etter at stingene er tatt.. Vet ikke om alle mine sting var borte etter jeg satt på tapen!! Noen som vet noe om dette??

Jeg leste også dette, men har ikke begynt å bruke Mepiform enda.. Skal se hvordan arrene er om et par dager når det er på tide å bytte igjen. Kanskje du burde ringe klinikken og spørre? Jeg lurte også litt på dette at det står man skal ta av teipen daglig og vaske med Mepiform, men klinikken sier en gang i uka. Hva skal man velge da liksom?! :forvirret:

Skrevet

Minii: ja du vasker deg inn som en vanlig såpe, og skyll godt!

Også håret da....;)

Mitt ble ikke så ille av den, hørte flere som opplevde at håret ble så tørt etterpå, men gikk veldig fint her!!

Skal du ha time tidlig i morgen? Er så spennende....!!!:) haha, allerede to uker siden jeg ble operert. Og håper resten av tiden m sportsBH og bh uten spiler går like fort!!!:)

Åjaa! taakk for svar :) Jaaa skal opereres i morgen 15.30!! så både gruer meg og gleder meg!! :D

Skrevet

Microbabe: Takk for svar tok meg en tid å få svart her. Mine er også vonde ved berøring, og opp av sengen må jeg ha hjelp ennå. Bruker selv sterke smertestillende ennå. Men er alt i orden da? Har litt lyst å ringe lege, for er nesten ikke bedring. Hvor mye la du inn?

Jeg la inn 400 under muskel, veier 45, og er 1,55 høy, og han sa selv han ikke kunne presset inn mer. Mulig det er noe av grunnen til at det presser sånn?

Skrevet

Tenk det Jenny!!! 11 dager igjen!!! Er jo rene sjarmør-etappen!!:) er baaaare å gleeede seg!! Tenk nå er d over to uker siden jeg fikk.. Og formen er upåklagelig! Har hatt minimalt m smerter, var verre med keisersnitt og følelsen i magen etterpå..:/

Det som er vanskelig nå er jo at man bruker armene heeele tiden, til ALT, så det er vanskelig og begrense seg, hvertfall på uke nr to og tre som jeg er i nå...

Men har jo ikke vondt eller noe, så da MÅ jeg jo gjøre NOE riktig!!:)

Skrevet

Jeg leste også dette, men har ikke begynt å bruke Mepiform enda.. Skal se hvordan arrene er om et par dager når det er på tide å bytte igjen. Kanskje du burde ringe klinikken og spørre? Jeg lurte også litt på dette at det står man skal ta av teipen daglig og vaske med Mepiform, men klinikken sier en gang i uka. Hva skal man velge da liksom?! :forvirret:

Det står ikke på den pakningen eller pakningsvedlegget jeg har, fant det bare på boots sine hjemmesider. Googlet det også og fant frem til noen klinikken som anbefaler teipen på hjemmesiden sin, og da sto det ikke noe om at stingene måtte være helt borte. Så håper jo at det ikke er KRISE da.. Da burde de ihvertfall informere litt tydeligere om det!! Men vil liksom ikke at stingene skal ''gro fast'' inni der :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...