Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mange tak for dit svar.. :-).. JEg skal også kun have 260 ind.. Bare så jeg får min kære b-cup:-)

Skal man i dyp søvn?.. Kan man ikke bare være lokalbedøvet og få noget beroligende??

Har i fået et omfattende helsetilsyn inden? - Det vil sige af puls mv. i forhold til bedøvelsen..m.v.

Og har i fået info om at bedøvelsen kan være farlig?

Vil gerne vide hvilke ting man bliver spurgt om...:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klappe::klappe::klappe: GRATULERER! :klappe::klappe::klappe:

Vi har nå 100 sider i

vårt beskjedne forum!

:sexy::bursdag::smilyblomst::gave::heiajente::kghjerte::hoppe::enig::blomst:

Skrevet

Hei igjen Mariacand :)

Jeg leser av innleggene dine at du er svaert engstelig for dette med bedoevelse.

Alle har sine redsler og ting de er spesiel tengstelige for, men jeg vil gjerne berolige deg med aa si at denne bedoevlesen trenger du ikke aa frykte, det er IKKE farlig, det er ikke en gang narkose. Lett for meg aa si selvfoelgelig, men det er verdt et forsoek. (Selv er jeg LIVredd for aa fly...)

Jeg tror ikke denne typen operasjon egner seg for kun beroligende og lokalbedoevelse, det er nok en god grunn til at alle leger verden over som driver med brystforstoerrelse, velger mer enn bare lokal anestesi. Men du kan jo alltids hoere om det er noen som mener det er tilstrekkelig med lokalbedoevelse. Men synes du ikke det ville vaere ubehagelig aa vaere vaaken mens du ble operert?

Paa konsultasjonen blir du spurt om du har noen allergier, eller om du kjenner til om du er allergisk mot bedoevelse. Kanskje du kan snakke med fastlegen din (eller legen som skal operere deg) og hoere om det er mulig aa sjekke din reaksjon paa denne typen bedoevelse?

Jeg foretar ingen komplett helsesjekk foer operasjonen, jeg vet at jeg er i fin form, og jeg taalte godt spinalbedoevelsen jeg fikk da jeg tok keisersnitt for litt over to aar siden. Snakk med legen og be ham/henne forklare hvordan bedoevlesen virker, og stol poaa at de vet hva de gjoer. Det ville jo vaere synd om du ikke turde aa gjennomfoere inngrepet grunnet engstelse for bedoevelsen!

Jeg engster meg ogsaa for mye, foerst og fremst for eventuelle komplikasjoner i etterkant, men jeg kommer til aa vare helt trygg paa at jeg er i de beste hender naar jeg legger meg ned paa operasjonsbordet.

Jeg blir forresten 30 i aar, saa vi er nesten like gamle :)

Klarer ikke helt aa bestemme meg om jeg skal gaa for 260 eller 280 ml, men det er vel mesten ingen forsljell, saa det er vel bare aa slutte aa gruble og faa det gjort!

Gleder meg veldig til aa kunne se fin ut i sommerkjoler igjen!

Skrevet

Hei hei.

Nå har jeg lest alt som er her og måtte bare hive meg på :) Veldig kjekk dagbok..

Jeg opererte for 6 uker siden og jeg må bare få si at jeg og var livredd for narkose.. Jeg ble operert i lokalbedøvelse og jeg vil bare si at det hadde jeg gjort om igjen uten frykt.. Jeg kom til klinikken og operasjonen startet kl ti. Klokken elleve gikk jeg ut igjen og det var helt fantastisk.. Ikke vondt og ikke skummelt i det hele tatt, så det er mulig ;) Det er faktisk verre å ligge hos tannlegen.. :hoho:

Skrevet

Det hjælper virkelig at høre fra andre..:-).. Hvor fik du EM...foretaget din BFO? Og hvor meget fik du lagt ind? Jeg er fra Oslo.. :-)

Og hvor skal du have lavet din henne vie..??

Nu må jeg bare set at få bestilt en konsulation.. Det er ikke morsomt at være flov for at vise sig for kæresten.. selvom han jo synes jeg er kjempe fin som jeg er:-)

Klem fra

Maria

Skrevet
Det hjælper virkelig at høre fra andre..:-).. Hvor fik du EM...foretaget din BFO? Og hvor meget fik du lagt ind? Jeg er fra Oslo.. :-)

Og hvor skal du have lavet din henne vie..??

Nu må jeg bare set at få bestilt en konsulation.. Det er ikke morsomt at være flov for at vise sig for kæresten.. selvom han jo synes jeg er kjempe fin som jeg er:-)

Klem fra

Maria

Jeg bor i Stavanger så jeg har operert her,men på den klinikken jeg var opererer de kun med lokalbedøvelse ved BF hvis ikke pasienten vil noe annet.. Hvis du spør på klinikken får du nok operere uten narkose :) Jeg har fått lagt inn 290CC runde, over muskel og er kjempe fornøyd ;) Jeg gikk fra en 70B(liten vel og merke) bruker nå 70DD :hoho: Fantastisk.. Det høres mye ut men det ser naturlig og fantastisk ut.. Jeg prøvde og å skjule de for min mann han mente jeg ikke burde men jeg syntes det så fælt ut.. Men nå derimot :hoho:

Skrevet

Kan man selv se på sine bryster m.v. om det er muligt at få det lagt over musklen.. Jeg vil helst ikke have det under :-)

Maria

Skrevet (endret)
Kan man selv se på sine bryster m.v. om det er muligt at få det lagt over musklen.. Jeg vil helst ikke have det under :-)

Maria

Hei Maria!

Jeg tror jeg ville ha overlatt det til kirurgen å bestemme. De er den faglige kyndige og har den teoretiske og praktiske bakgrunnen for å fatte en slutning. Bare husk at hver enkelt kirurg gjør ting på sin måte. Min kirurg legger kun over muskel, tar kun snittet i brystfolden, bruker ikke narkose, men lokalbedøvelse osv. DERFOR er det viktig å gå til minst tre forskjellige innen man tar et valg om hvilken kirurg man ønsker å bruke.

Noen er redd for narkose, noen vil ha over muskel,.. alle er forskjellige...

Angående over muskel: Selv var jeg til nøden en liten A, og hadde lite brystvev. Jeg tok over muskel og mine har ikke noe kant på oppsiden. Mine ser svært naturlige ut. Men alle er forskjellige. Både form og størrelse vil ha en betydning.

Kan jeg spørre om hva som er grunnen til at du ikke ønsker å ha dem over muskel?

Lykke til med ditt valg!

Hilsen,

-CeeCee-

Endret av CeeCee
Skrevet

Hej CeeCee...

Kanon side by the way :-)... Grunden til jeg ønsker over er blandt andet formen for bedøvelse.. Desuden har jeg hørt at smerte er mindre, og jeg vil gerne kunne trene ryg, arme, sludre og bryster efterpå fordi jeg har et meget stilsiddende jobb..

På hvilken klinikk blev du egentlig opereret..?

Takker mange gange...

Maria

Skrevet

Spørsmål:

*Når kan man ha sex igjen etter operasjonen?

*Når blir brystene mykere og får litt mer heng? Mine vil jo henge litt da det er store innlegg. Nå er de ganske faste, var deres det og i begynnelsen?

I dag kom sambo hjem og har ikke sett meg siden før opr. Han har foreløpig bare sett de under en trang bluse. Han mener som meg at de ikke ser større ut enn før jeg gikk med fyll i BH, for det har jeg jo gjort de siste uker. Hadde jo håpet på litt større, men siden jeg har nesten 500 så regnet jeg med det var lite aktuelt :) Nei, får jeg vekk litt mer flesk igjen på magen så blir de vel mer merkbare :ler: Til meg ser de helt medium ut i str, ikke små og ikke store...

Skrevet
Hej CeeCee...

Kanon side by the way :-)... Grunden til jeg ønsker over er blandt andet formen for bedøvelse.. Desuden har jeg hørt at smerte er mindre, og jeg vil gerne kunne trene ryg, arme, sludre og bryster efterpå fordi jeg har et meget stilsiddende jobb..

På hvilken klinikk blev du egentlig opereret..?

Takker mange gange...

Maria

Hei Maria!

Med hensyn til trening tror jeg rekovalisenstiden er like lang enten man har plassert implantatene over eller under muskel.

Angående smerter er det veldig individuelt. Noen har vondt lenge, noen kortere, uavhengig av plassering.

Bedøvelsen tror jeg du har rett i. jeg har ikke hørt om tilfeller der man kun har lokalbedøvelse ved plassering under muskel, men om det vet jeg for lite.

Jeg ser du bor i Oslo. Det er langt fra der jeg opererte meg desverre.

Håper du fikk noen svar! :)

Hilsen

-CeeCee-

Skrevet

Hei og hå! Det er 17 dager siden jeg fikk operert inn implantater. Alt har gått kjempefint, fornøyd med resultatet :) Men, jeg har hele tiden kjent protesekanten så godt på den ene puppen. Og i dag kjente jeg jammen det samme på den andre :overrasket: Kjenner kantene på akkurat samme sted, nederst og inn mot "kløften". Var på kontroll fredag og jeg nevnte da dette. Hun, sykepleieren, sa det godt kunne forandre seg og bli borte. "Så bra", tenkte jeg, men må innrømme at jeg ble litt skeptisk når jeg oppdaget det samme på den andre også... SÅ, det jeg lurer på er om noen har erfaring med det samme?? :) Hadde vært fint med tilbakemelding på dette :)

Gjest puselabb
Skrevet
*Når kan man ha sex igjen etter operasjonen?

http://www.breastaugmentationvirginia.com:

When can a woman have sex after breast augmentation plastic surgery?

Non exertional sex without elevations in breast pressure may be entertained when a woman decides that she is interested. As with other forms of exercise and elevations in blood pressure, it is best to not experience elevated blood pressure for 10-14 days. As a side note, antibiotics may make birth control pills ineffective. So it is best to use other sources of birth control during the first month after antibiotics.

Skrevet

Tusen takk for svar Puselabb, vi har nå allerede :humpe: vi da, og han synes Triumph-bh min minner om morens BH så det er litt turn off :ler: Nei, skal bli godt å bytte den ut om 4 uker ;)

Jeg synes strikken på BH`n strammer sånn under, men det skal den kanskje? Når jeg måler meg stramt under puppene, som man skal, er jeg jo 76 cm og derfor har jeg 75 i BH en. Jeg har lagt noe oppå arrene for at det ikke skal være så ubehagelig. Hvordan var dette for dere?

Skrevet

Hei puppsiser!

Prøver å legge inn et innlegg, har lest litt på disse sidene noen dager, men meldte meg inn først i går..

Skriver mer når jeg skjønner hvordan det fungerer dette med å skrive inn her, he he:) skrev et innlegg til puppetråden i går, men den havnet på villspor.

Jeg er en av de som drømmer om litt større pupper..., men søker mer informasjon først.

God helg til alle!

Skrevet

Hei igjen jenter!:)

Lurer på om dere som har litt erfaring på temaet brystimplantater kan gi meg noen råd?

Jeg har aldri hatt store pupper, selv om jeg er en "stor" person, litt kraftig bygd med brede hofter og lår og spinkel overkropp. Etter å ha fått barn, har jeg blitt enda bredere, veier nå 70 kg (172 cm), men puppene har bare blitt mer slunkne, en LITEN B-cup.

Jeg har en stillesittende jobb og har planer om å begynne å trene for å bli litt strammere i fisken. Jeg kunne godt tenke meg å få flere barn, men ikke nå.

Jeg vil gjerne ha bryster til å fylle en C-cup, for å få en mer harmonisk kropp. Jeg vil ikke ha silikonkant, derfor tenker jeg at under muskelen er best. Jeg har ca 8 cm brystvev, så jeg regner med at kirurgen vil anbefale over muskelen. Jeg har sett bilder på nettet, og synes over muskelen ser litt kantete og utstående ut, men har jo lest innlegg her inne hvor flere er fornøyde med denne plasseringen...

Jeg har ikke så mye fettvev oppe på brystkassen, over puppene.

Argument mot under muskel: jeg er redd for double-bubble-pupp, eller hva det heter, at implantatet skal flytte seg oppover hvis jeg begynner å trene styrke...

Jeg tenker at ru er best, for å minske risikoen for kapsel. Men samtidig vil jeg gjerne ha flere barn, og det vil jo øke risikoen for kapsel igjen. Og når jeg fjerner et ru implantat, vil jo deler av brystvevet forsvinne samtidig. Og jeg har ikke akkurat mye å ta av, for å si det slik....... :hoho: Kanskje glatt likevel er best?

Jeg vil ha silikon, ikke saltvann, for å få litt tyngdefølelse. Er det ikke best å ha under muskel da, så man ikke risikerer hengepupper, spesielt siden jeg ønsker flere barn siden?

Har inntrykk av at i Norge legger man over muskel, mens i USA legges det oftere under muskel?

Takknemlig for råd/synspunkt/erfaringer:)

Skrevet

Glemte å si at jeg har kontaktet klinikk stokkan i Trondheim, og de anbefalte å vente med operasjon til man har fått de barna man skal ha...Risikoen for kapsel øker visst med 50%ved grav/amming..., og har man først fått kapsel, kommer det gjerne igjen selv om man bytter implantat.. :forvirra:

Skrevet

Da har også jeg fått meg nye pupper

Men jeg synes de ser utrolig store og melkesprengte ut når jeg ta av meg sports-bh'en, forhåpentligvis skyldes det at de er hovne.... Ble operert for 4 dager siden...

Spørsmål til dere tidligere opererte:

Hvor lang tid tar det før hevelsen går ned, og ca hvor mye gikk hevelsen ned ( i %)

Jeg får litt angst....

Har runde implantater over muskel, 240 cc

Takknemlig for beroligende svar!!

Skrevet (endret)

ElsieBelsie... I norge blir det nå kun brukt ru implanter. Og ja, jeg anbefaler deg virkelig å vente til du er ferdig med å få barn. Det gjorde jeg. Har ventet i over 7 år jeg...

Audrey: Hey ;) Jeg heter Bobbo på NM så da vet du det :)

Endret av Løvinne70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...