Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Bilder etter operasjonen, i morgen er det 5 uker siden og jeg er så fornøyd.

Håper det er flere med meg som føler seg mye mer vel nå som de har fått pupper! :)

Lagt ut bilde av arrene på bloggen:)

*drømmepupper*

Du har all grunn til å være fornøyd :) :)

Endret av Me:-)
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser at det er en del som likte pierre robert sportsbhen :) Så gjennom reklamen nettopp og de har 40% avslag på Pierre Robert produkter på Ica Maxi nå.

Jeg og bankkortet skal hvertfall på tur til Ica Maxi i morra ;) Tenkte det var greit å vite hvis noen vil spare noen kroner.. :P

Skrevet

*drømmepupper*

Du har all grunn til å være fornøyd :) :)

Takk skal du ha:) Alltid hyggelig å høre!

Skrevet

Jeg ville bare høre med de som ikke lengre må gå med sportsbh. Går dere med den fordet? Og velger dere i såfall andre sportsbher?

Jeg går med den jeg fikk fra klinikken fortsatt, med mindre jeg skal pynte meg, syns den er veldig behagelig og brystene har fått såpass bra form nå at det liksom ikke gjør så mye om jeg bruker den. Har gått 5 uker, men sover fortsatt med bhen på, på tross av at jeg kan slutte med det nå som det har gått over fire uker. Er det dumt?

Spilebh og push up må jeg jo vente med til 1 september, så det finnes ikke så alt for mange alternativer, men så jeg fikk de fra VS i posten i dag, så skal bort å hente de etterpå:) Det blir spennende!

Skrevet

3 dager igjen og jeg fokuserer ikke om dagen. Jeg er i boobland og vil egentlig bare få dette overstått. Gruer meg noe sinnsykt, og har vurdert å trekke meg flere ganger. Jeg vil så gjerne, men så er jeg så redd også. Jeg leser og leser så det hjelper på, og det hjelper på det dere skriver også.

Er det noen som trekker seg i siste liten?

Skrevet

3 dager igjen og jeg fokuserer ikke om dagen. Jeg er i boobland og vil egentlig bare få dette overstått. Gruer meg noe sinnsykt, og har vurdert å trekke meg flere ganger. Jeg vil så gjerne, men så er jeg så redd også. Jeg leser og leser så det hjelper på, og det hjelper på det dere skriver også.

Er det noen som trekker seg i siste liten?

Ikke vær redd, det er det ingen grunn til! Det er svært sjelden grunn til bekymring og de aller aller fleste går operasjonen og healingen uten problem:) Jeg var en av de som gruet meg helt sinnsykt, skrevet noe om det på bloggen, kanskje det kan hjelpe. Men jeg gruet meg i unøda, det gikk uten problem og jeg angrer ikke et sekund!

Skrevet

Håper det er flere med meg som føler seg mye mer vel nå som de har fått pupper! :)

Hadde jeg hatt SÅ fine pupper, så hadde jeg gått naken hele dagen!

Hallemin du er heldig! :jepp:

Skrevet

Jeg ville bare høre med de som ikke lengre må gå med sportsbh. Går dere med den fordet? Og velger dere i såfall andre sportsbher?

Jeg går med den jeg fikk fra klinikken fortsatt, med mindre jeg skal pynte meg, syns den er veldig behagelig og brystene har fått såpass bra form nå at det liksom ikke gjør så mye om jeg bruker den. Har gått 5 uker, men sover fortsatt med bhen på, på tross av at jeg kan slutte med det nå som det har gått over fire uker. Er det dumt?

Spilebh og push up må jeg jo vente med til 1 september, så det finnes ikke så alt for mange alternativer, men så jeg fikk de fra VS i posten i dag, så skal bort å hente de etterpå:) Det blir spennende!

Jeg går med sportsbh når jeg er hjemme og sover som regel med det :) Bruker pierre robert og en fra sparkjøp. Slutta å bruke den fra klinikken etter 4 uker :)

Vet ikke om det er dumt, men jeg synes det er mest behagelig og det er mye bedre støtte i sportsbhen enn de spileløse jeg har. Synes de spileløse gnager litt på arret hvis jeg går med de litt lenge.

Alltid gøy å få nye klær i posten :D Jeg venter på en bikini som forhåpentligvis kommer denne uka :) Fine bilder du har lagt ut forresten :) Puppene og arra ser kjempebra ut! :)

Gjest Kalia
Skrevet

Kjempe fine sanssouci :) :) forstår godt du e fornøyde :) bør vell få lagt ut bilder eg og snart :gjeiper:

Skrevet

Noen her som har operert rett etter amming, eller vet om noen som har gjort det?? Jeg har time for OP 28. april, da er det 1 mnd siden jeg sluttet å amme. Var på forundersøkelse for en uke siden, og kirurgen sa det kunne gå bra. Hvis ikke måtte jeg utsette OP noen uker. Jeg ammet bare om kvelden de siste ukene, og bare på den ene puppen. Den andre er helt normal størrelse, så det er lett å se om den andre var normalisert eller ikke. Hvis puppene var like store igjen, kunne jeg operere. Men foreløbig er den ene puppen mye større enn den andre... Er så innstilt på å operere nå, så vil ikke vente!! Sist jeg sluttet å amme var jo puppene normalisert på null komma niks, hvorfor ikke nå!!!! Noen med erfaringer??

Skrevet

Så sprøtt.. kikka meg i speilet i sta og tenkte.. "Ånei, de er alt for små!!" Men, så kikka jeg på førbildet.. :P De er ikke for små!! Rart så fort man blir vant til noe :P

Skrevet

Gosj, for noen lekre pupper!! Jeg vil ikke vente lengre...

Skrevet

Noen her som har operert rett etter amming, eller vet om noen som har gjort det?? Jeg har time for OP 28. april, da er det 1 mnd siden jeg sluttet å amme. Var på forundersøkelse for en uke siden, og kirurgen sa det kunne gå bra. Hvis ikke måtte jeg utsette OP noen uker. Jeg ammet bare om kvelden de siste ukene, og bare på den ene puppen. Den andre er helt normal størrelse, så det er lett å se om den andre var normalisert eller ikke. Hvis puppene var like store igjen, kunne jeg operere. Men foreløbig er den ene puppen mye større enn den andre... Er så innstilt på å operere nå, så vil ikke vente!! Sist jeg sluttet å amme var jo puppene normalisert på null komma niks, hvorfor ikke nå!!!! Noen med erfaringer??

Du lager nok litt melk enda, og melkekjertlene er nok ikke gått helt bort/ ned enda. Mine ble slunkne 2-3 mnd etter amming, og siden har de vært The-poser. Har også hørt at man kan klemme melk ut 1 år etter amming.

Skrevet

Takk takk :):vinke:

Jeg opererte meg på Colusseumklinikken, kirurgen min var Tomm Bjærke. De var litt forsinket til min time, men ellers har jeg bare positive ting å si om både klinikken og kirurgen :)

Jeg la inn 310/335 under muskel. Jeg er slank og hadde vel en 75a/b fra før. Tipper det er c nå. Egentlig synes jeg de er litt store, og angrer litt på at jeg ikke tok litt mindre, men håper jeg venner meg til det. Skjønner jeg er en av de få som heller skulle hatt litt mindre enn litt større...

Det var litt vondere enn jeg hadde trodd, hadde fri hele forrige uke og nå ble det en uke til. Er ikke helt klar for jobb, men jeg var ikke helt frisk før operasjonen heller da.

Gleder meg veldig mye til jeg kan leve normalt igjen ;)

Er så redd for å gjøre mer enn jeg burde, har tre barn så det er fort gjort ;)

Jeg har time for OP hos samme kirurg i slutten av april, så veldig godt å høre at du var fornøyd. Var på forundersøkelse for en uke siden, og synes han var veldig flink. La du inn det han anbefalte deg? Han anbefalte meg å legge inn 400 eller 450 under muskelen. Er redd de skal bli for store, så tror jeg skal ta 400. er 174 cm høy og veier 62 kg. Ganske bred i overkroppen, men tynn. Har små pupper. Kanskje 75a, med litt heng etter å ha ammet to barn. Kirurgen målte meg til 80 i overkroppen, så derfor han mente jeg burde ha litt størrelse på puppene...

Vil de ikke gå ned litt etter en uke? Så de normaliserer seg litt, i tillegg til at du blir mer vant med de? Håperndu blir fornøyd, har vel ikke hørt om så mange som synes de har fått for store;)

Skrevet

Hei :) Jeg har OP i Arendal på Klinikk Arendal :)

Jeg er kjempefornøyd med de!!

Takk for svar!

Så bra! Har ikke hørt om klinikk Arendal. La du inn mye? Du er fornøyd både med behandlingen før/etter OP, og med puppene?

Jeg skal ikke legge inn så mye, tror jeg. Har mistet innhold i puppene etter graviditet og amming, og vil ha tilbake de gamle puppene mine ;) (ja, litt større enn før kan de jo bli ;))

Skrevet (endret)

Jeg har time for OP hos samme kirurg i slutten av april, så veldig godt å høre at du var fornøyd. Var på forundersøkelse for en uke siden, og synes han var veldig flink. La du inn det han anbefalte deg? Han anbefalte meg å legge inn 400 eller 450 under muskelen. Er redd de skal bli for store, så tror jeg skal ta 400. er 174 cm høy og veier 62 kg. Ganske bred i overkroppen, men tynn. Har små pupper. Kanskje 75a, med litt heng etter å ha ammet to barn. Kirurgen målte meg til 80 i overkroppen, så derfor han mente jeg burde ha litt størrelse på puppene...

Vil de ikke gå ned litt etter en uke? Så de normaliserer seg litt, i tillegg til at du blir mer vant med de? Håperndu blir fornøyd, har vel ikke hørt om så mange som synes de har fått for store;)

Tror han er flink ja :)

Jeg er 166 cm høy og veier 57 kg og han mente jeg var 75 på øyemål...hehe Han anbefalte 310/335 under muskel så jeg gikk for det. Jeg var 75a/b, eller kanskje 70b til og med, varierer fra bh til bh :)

Jeg håper liksom at de er litt hovne enda og at de detter litt ned med tiden. Vil ikke at de skal henge da, men nå står de rett ut :gjeiper:

Har sett mange bilder av folk som har tatt 400 og oppover uten at jeg synes det ser spes stort ut, men jeg synes likevel mine ser store ut...hmmm

Endret av Me:-)
Skrevet

Tror han er flink ja :)

Jeg er 166 cm høy og veier 57 kg og han mente jeg var 75 på øyemål...hehe Han anbefalte 310/335 under muskel så jeg gikk fordet. Jeg var 75a/b, eller kanskje 70b til og med, varierer fra bh til bh :)

Jeg håper liksom at de er litt hovne enda og at de detter litt ned med tiden. Vil ikke at de skal henge da, men nå står de rett ut :gjeiper:

Har sett mange bilder av folk som har tatt 400 og oppover uten at jeg synes det ser spes stort ut, men jeg synes likevel mine ser store ut...hmmm

Jeg mener å ha lest at de vil bli litt mindre etter noen uker, og muskelen vil jo presse de litt nedover så de ikke blir stående så rett ut. I tillegg vil du jo venne deg mer til de. Så blir nok bra skal du se!!

Du er lavere enn meg, i tillegg til litt større str fra før, så kan jo være derfor jeg ble anbefalt større innlegg. Er vel egentlig umulig å si uten å ha sett kroppen til personen, vi er jo så forskjellige. Men kirurgene har jo sett mange og operert mange, så de vet nok hva de snakker om. Du får gi det noen uker til, blir nok bra skal du se. Er jo fremdeles kort tid siden du opererte!

Skrevet

Jeg mener å ha lest at de vil bli litt mindre etter noen uker, og muskelen vil jo presse de litt nedover så de ikke blir stående så rett ut. I tillegg vil du jo venne deg mer til de. Så blir nok bra skal du se!!

Du er lavere enn meg, i tillegg til litt større str fra før, så kan jo være derfor jeg ble anbefalt større innlegg. Er vel egentlig umulig å si uten å ha sett kroppen til personen, vi er jo så forskjellige. Men kirurgene har jo sett mange og operert mange, så de vet nok hva de snakker om. Du får gi det noen uker til, blir nok bra skal du se. Er jo fremdeles kort tid siden du opererte!

Jeg var selv klar på at jeg ikke ville ha lavprofil, men kanskje jeg burde det likevel. Vurderte til og med høyprofil, bra jeg ombestemte meg :)

Kirurgene har nok litt øye for hva som vil funke på den enkelte. Mulig bare jeg som ikke liker forandringer på meg selv så fort, likte jo ikke å være gravid heller selv om jeg har vært det tre ganger... :gjeiper:

Du er jo en del høyere enn meg da, så ikke umulig at 400 blir fint på deg :) Er jo et poeng at omkretsen er såpass at de ikke står alt for langt fra hverandre også...

Skrevet

Er invitert i bursdag til ei venninne til helga, og alle skal da ut på byn. Lurer på om jeg kan henge meg på?? Da er det litt over 2 uker siden op. jeg fungerer normalt nå, og føler selv at det skal gå bra. Vet at jeg sikkert ikke bør :fy_fy: ...men har så lyst! :gjeiper: ¨

og ja, det blir MED sportsbh...dessverre, haha :)

Skrevet

Jeg er invitert i bursdag dagen etter OP jeg, så aner ikke hvordan jeg skal sno meg unna den. Hvis jeg er i form vil jeg gå, men tviler på det. Skulle bare sittet i ro og ikke gjort noe. Med kroppen full av pinex kan vel det gå? Har til og med sjåfør som ville ha hentet meg, men jeg er redd de vil merke noe er forandret på meg. Fra paddeflate lefser til volum og hovenhet, hehe. Tenkte si jeg er begynt på spiral eller p-piller :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...