boobjob Skrevet 19. februar 2011 #15801 Skrevet 19. februar 2011 (endret) Det såret ditt så ikke helt bra ut. Så jo nesten litt åpent ut? Jeg foreslår at du ringer klinikken å spør om de der trådene. Jeg Hadde ikke no sting eller noe sånnt som jeg skulle fjærne. Ja tror jeg ringer en gang neste uke, så jeg vet hva tråer det er snakk om før jeg kommer meg til legen.. Merkelig at "ingen sting skal fjernes, men ttådene klippes korte" skjønner ikke helt. Synes såret mitt ser bra ut jeg? I forhold til andre jeg har sett. Men jeg vet jo ikke helt jeg da.. Hvis du ser på side 703 på dette forumet, innlegg nr 3. så ser du noen andre arr. mener mine ser bedre ut enn som så? Men jeg vet ikke hvordan dem burde se ut på dag 5 da Endret 19. februar 2011 av boobjob
Frk.L-M Skrevet 19. februar 2011 #15802 Skrevet 19. februar 2011 Ja tror jeg ringer en gang neste uke, så jeg vet hva tråer det er snakk om før jeg kommer meg til legen.. Merkelig at "ingen sting skal fjernes, men ttådene klippes korte" skjønner ikke helt. Synes såret mitt ser bra ut jeg? Iforhold til andre jeg har sett. Men jeg vet jo ikke helt jeg da.. Hvis du ser på dide 703 på dette forumet, innlegg nr 3. så ser du noen andre arr. mener mine ser bedre ut enn som så? Men jeg vet ikke hvordan dem burde se ut på dag 5 da Kan legge ut bilde av mitt arr etter 14dager. Å det har sett slik ut hele tiden, kansje bare litt mer rur.
boobjob Skrevet 19. februar 2011 #15803 Skrevet 19. februar 2011 Kan legge ut bilde av mitt arr etter 14dager. Å det har sett slik ut hele tiden, kansje bare litt mer rur. Ja gjør det Men når jeg leser på det arret på side 703, hva folk har sagt om det, så virker det som det er ganske normalt. Så virker litt som folk får ganske forskjellige arr i begynnelsen.. men ikke vet jeg da.
Frk.L-M Skrevet 19. februar 2011 #15804 Skrevet 19. februar 2011 HEr er bilde av arret mitt etter 14dager. Har sett slik ut hele tiden, bare litt mer rur.
Frk.L-M Skrevet 19. februar 2011 #15805 Skrevet 19. februar 2011 HEr er bilde av arret mitt etter 14dager. Har sett slik ut hele tiden, bare litt mer rur. Ble litt lite bilde, men vet ikke hvordan jeg får det større.
boobjob Skrevet 19. februar 2011 #15806 Skrevet 19. februar 2011 (endret) Ble litt lite bilde, men vet ikke hvordan jeg får det større. det var jo et veldig fint arr da! hmm.. Håper mitt blir slik snart o.O Bilde ble stort når jeg trykket på det Endret 19. februar 2011 av boobjob
Frk.L-M Skrevet 19. februar 2011 #15807 Skrevet 19. februar 2011 (endret) det var jo et veldig fint arr da! hmm.. Håper mitt blir slik snart o.O Bilde ble stort når jeg trukket på det Jeg vet jo ikke helt hva som er normalt, i og me at jeg bare kan legge det opp i mot mitt arr. Men det kåmmer ikke væske ut av såret ditt? Eller er veldig rødt rundt? Eller kansje er veldig varmt når du kjenner på det? Endret 19. februar 2011 av Frk.L-M
boobjob Skrevet 19. februar 2011 #15808 Skrevet 19. februar 2011 Jeg vet jo ikke helt hva som er normalt, i og me at jeg bare kan legge det opp i mot mitt arr. Men det kåmmer ikke væske ut av såret ditt? Eller er veldig rødt rundt? Eller kansje er veldig varmt når du kjenner på det? nei er ikke noe veske nei, helt tørrt. Var ikke rødt heller, bare der teipen hadde hengt godt fast.. Er heller ikke varmere enn resten av puppen.. Så virker jo ganske så normalt kanskje .. hm.
Frk.L-M Skrevet 19. februar 2011 #15809 Skrevet 19. februar 2011 nei er ikke noe veske nei, helt tørrt. Var ikke rødt heller, bare der teipen hadde hengt godt fast.. Er heller ikke varmere enn resten av puppen.. Så virker jo ganske så normalt kanskje .. hm. Jah, høres ikke ut som om det er betent i værtfal. Så det er helt sikkert normalt Men du kan jo høre med dem når du ringer dem, hvis du ble usikker nå når jeg tok det opp
boobjob Skrevet 19. februar 2011 #15810 Skrevet 19. februar 2011 Jah, høres ikke ut som om det er betent i værtfal. Så det er helt sikkert normalt Men du kan jo høre med dem når du ringer dem, hvis du ble usikker nå når jeg tok det opp Japp jeg får gjøre det Gleder meg virkelig til å høre hva tråder som skal klippes jeg. Merkelige greier.
Frk.L-M Skrevet 19. februar 2011 #15811 Skrevet 19. februar 2011 Japp jeg får gjøre det Gleder meg virkelig til å høre hva tråder som skal klippes jeg. Merkelige greier. Hehe, hørtes merkelig ut jah. Du får si ifra hva dem sier.
Sweeti Skrevet 19. februar 2011 #15812 Skrevet 19. februar 2011 Jeg er 21 år gammel, så jeg har tenkt å vente iallefall ett år til før jeg gjør noe- hvis jeg fortsatt har like lyst da blir det jo nesten dumt å ikke gjøre noe med det... Jeg vil også ha råd til operasjonen uten å måtte ta opp lån/låne penger fra andre. Er student, så det kan jo ta litt tid :-P Kjenner at jeg vipper mellom å synes det bare er å hoppe i det og frykten for at folk endrer sin oppfatning om meg. Ser at det er mange som ikke synes det er en big deal å kjøpe pupper, men jeg synes nok det er det... Jeg er ellers veldig selvsikker og fornøyd med kroppen min, men jeg har alltid hatt litt komplekser for puppene mine pga. de er så små i forhold til resten av kroppen :-/ Men er det nok til å bruke så mye penger og risikere å ødelegge puppene hvis det oppstår komplikasjoner i ettertid, ikke sant... Puh, vanskelig det her. :-( Skulle nesten ttodd vi delte hjerne også er vi like gammle også Jeg har nå i og for seg egentlig ikke akkurat komplekser, jeg må innrømme at jeg liker puppene mine kjempe godt å d eneste jeg vil er å ha disse puppene forstørret! kanskje litt dumt tenkt meeeeen... Har ammet 1 barn i 1 år så det skal sies at de ikke akkurat er enorme. Jeg tenker også MYE på at jeg er redd for å ødelegge men jeg velger å håpe på det beste og stole på kirurgen. Håper håper jåper det går bra!!!! Og du, hun kissie, hvordan i alle dager har hun fått inn 400 gram ved førstegangs operation? Jeg skjønner ikke det! Det stemmernikke i mitt hode liksom Ps kan være skrivefeil. Skriver fra mobilen :)
Terine Skrevet 19. februar 2011 #15813 Skrevet 19. februar 2011 ja har sent deg ett bilde nå wohoo:) de ble fine da:D håper mine og blir bra:P håper bare de kke krymper så jævli mye akkurat:)¨å at jeg ender opp med den str jeg ville:)
boobjob Skrevet 19. februar 2011 #15814 Skrevet 19. februar 2011 wohoo:) de ble fine da:D håper mine og blir bra:P håper bare de kke krymper så jævli mye akkurat:)¨å at jeg ender opp med den str jeg ville:) Takk Samme jeg også er redd for, at de skal krympe mye.. Men har ikke krympa siden den dagen jeg tok bilde, bare ser mye mindre sprengt ut.. Takk gud.. Men de skjegler litt da. Nipplene står litt forskjellig rettning. Men håper det blir bedre snart.
boobjob Skrevet 20. februar 2011 #15815 Skrevet 20. februar 2011 http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=10041006 auuu Jeg skal ihvertfall aldri gjøre noen inngrep i utlandet.. off.
Frk.L-M Skrevet 20. februar 2011 #15816 Skrevet 20. februar 2011 http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=10041006 auuu Jeg skal ihvertfall aldri gjøre noen inngrep i utlandet.. off. Nope, det kunne jeg aldri tenkt meg å gjort!!!!!
Eyedea Skrevet 20. februar 2011 #15817 Skrevet 20. februar 2011 Skulle nesten ttodd vi delte hjerne også er vi like gammle også Jeg har nå i og for seg egentlig ikke akkurat komplekser, jeg må innrømme at jeg liker puppene mine kjempe godt å d eneste jeg vil er å ha disse puppene forstørret! kanskje litt dumt tenkt meeeeen... Har ammet 1 barn i 1 år så det skal sies at de ikke akkurat er enorme. Jeg tenker også MYE på at jeg er redd for å ødelegge men jeg velger å håpe på det beste og stole på kirurgen. Håper håper jåper det går bra!!!! Og du, hun kissie, hvordan i alle dager har hun fått inn 400 gram ved førstegangs operation? Jeg skjønner ikke det! Det stemmernikke i mitt hode liksom Ps kan være skrivefeil. Skriver fra mobilen :) Hehe :-) Du har jo barn nå, og jeg føler at jeg også bør vente med en operasjon til etter at jeg har fått barn... Selv om det er nå jeg vil ha pupper :-P Tror kanskje ikke jeg har helt behovet når jeg er mor, men det er jo vanskelig å si nå. Får sikkert ikke barn før jeg nærmer meg 30 tipper jeg, så blir jo en stund å vente :-P Det går sikkert bra med deg, er jo ganske få som får store komplikasjoner virker det som... Lykke til :-) Har kikket innom bloggen din Kissie i flere år, og hun hadde litt pupper før operasjonen også... Så hun hadde vel nok brystvev til å legge inn så mye tror jeg. Men ikke noen fine pupper, altfor store til kroppen hennes, og de ser sprengte ut :-P Skjønner meg ikke på henne.
Linaa Skrevet 20. februar 2011 #15818 Skrevet 20. februar 2011 Jeg er skikkelig røyksugen! Er det skikkelig krise å ta seg en røyk? noen av dere som har operert som røyket ? Jeg opererte på torsdag..
Betty84 Skrevet 20. februar 2011 #15819 Skrevet 20. februar 2011 Jeg er skikkelig røyksugen! Er det skikkelig krise å ta seg en røyk? noen av dere som har operert som røyket ? Jeg opererte på torsdag.. Skal rekke opp hånda og si at jeg la ikke vekk røyken....verken før eller etter. Men det er jo min dumhet, så hvis du klarer å holde deg er jo selvfølgelig det best )
Betty84 Skrevet 20. februar 2011 #15820 Skrevet 20. februar 2011 Ja gjør det Men når jeg leser på det arret på side 703, hva folk har sagt om det, så virker det som det er ganske normalt. Så virker litt som folk får ganske forskjellige arr i begynnelsen.. men ikke vet jeg da. De fleste bruker tråder som "forsvinner", men noen ganger støter kroppen disse fra seg og da kommer dem ut. Da må de klippes for å ikke være ubehagelige.... For å lukke såret litt bedre anbefaler jeg deg å stripse det sammen...altså sette noen tynne tapebiter loddrett slik at du klemmer det litt mer sammen før du setter på tapen på langs.Det er gjøres vanligvis på sår som spriker litt, så går utifra at det vil fungere på "puppearr" også Skader ihvertfall ikke å prøve...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå