JaneDoe Skrevet 13. juni 2010 #11241 Skrevet 13. juni 2010 Nei har ikke fått noen resept. Står i papirene at jeg skal vaske meg med hibiscrub og ta 3 paracet 1-2 timer før operasjon. Kanskje jeg får antibiotika tabletter når jeg kommer dit??? tror jeg skal ringe til klinikken på mandag og spørre? Da er det sikkert bare annerledes en min klinikk
JaneDoe Skrevet 13. juni 2010 #11242 Skrevet 13. juni 2010 Hvor kan man måle bh størrelse på nettet forresten? og blir det helt feil hvis man måler med sportsbhen på? Trodde triumph hadde, men klarte ikke finne den gitt Denne er en kalkulator men stemmer ikke på meg.. Men du kan jo prøve... hehe... FÅ høre hva resultat er...
JaneDoe Skrevet 13. juni 2010 #11243 Skrevet 13. juni 2010 MEN bare som det er sakt så er det ingen som har merket eg har lagt inn silikon.. Med klær ser du dem dårlig og eg brukte mye innlegg før Er liksom større ut uten klær... Noen andre som har det sånt?? Skulle en sett det med klær måtte eg nok lagt inn 400-500ml.. Når du begynner å bruke vanlig bh så ser du også stor forskjell.. Bruker du sportsbh enda? FOr jeg merka stor forskjell på mine da jeg begynte å bruke bh uten spile å.. etter 4 uker ,, Gleder meg sååå fælt til det har gått 2 uker og 4 dager til.. haha
Avalon Skrevet 13. juni 2010 #11244 Skrevet 13. juni 2010 Når du begynner å bruke vanlig bh så ser du også stor forskjell.. Bruker du sportsbh enda? FOr jeg merka stor forskjell på mine da jeg begynte å bruke bh uten spile å.. etter 4 uker ,, Gleder meg sååå fælt til det har gått 2 uker og 4 dager til.. haha jeg merket også enorm forskjell da jeg kunne bruke bh uten spile, det var helt fantastisk ^^,
JaneDoe Skrevet 13. juni 2010 #11245 Skrevet 13. juni 2010 jeg merket også enorm forskjell da jeg kunne bruke bh uten spile, det var helt fantastisk ^^, Ja det blei liksom mer ordentlig pupper da.. hehe... Ikke de sportbh puppene liksom...
JaneDoe Skrevet 13. juni 2010 #11246 Skrevet 13. juni 2010 Metallbarbie: Var fine de assa. men der ser du hvor stor forskjell det er på folk.. hehe.. Jeg har ganske tynn beinbygning og er slank. Veier 58 kg og er 170 høy. Aner ikke hva jeg får nå av størrelse men som sagt så gikk jeg fra AA til D med 260 under muskel.
pluske83 Skrevet 13. juni 2010 #11247 Skrevet 13. juni 2010 Denne er en kalkulator men stemmer ikke på meg.. Men du kan jo prøve... hehe... FÅ høre hva resultat er... Den kalkulatoren er jo helt på tryne Ble en 75a med den der.. hehe det stemmer hvertfall ikke...
pluske83 Skrevet 13. juni 2010 #11248 Skrevet 13. juni 2010 Når du begynner å bruke vanlig bh så ser du også stor forskjell.. Bruker du sportsbh enda? FOr jeg merka stor forskjell på mine da jeg begynte å bruke bh uten spile å.. etter 4 uker ,, Gleder meg sååå fælt til det har gått 2 uker og 4 dager til.. haha Ja bruker sportsbhen enda.. Har brukt den i 7uker på onsdag,dag og natt :gjeiper:
pluske83 Skrevet 13. juni 2010 #11249 Skrevet 13. juni 2010 Ja det blei liksom mer ordentlig pupper da.. hehe... Ikke de sportbh puppene liksom... Sportsbh pupper ja.. var som eg skulle sakt det selv
pluske83 Skrevet 13. juni 2010 #11250 Skrevet 13. juni 2010 Da er det sikkert bare annerledes en min klinikk Huska eg og stressa med det der men tinkapus ikke bekymre deg Eg vaska kun med scruben og fikk 3parasetter på klinikken når eg kom på opdagen.. ingenting annet.. Det går såååå bra
JaneDoe Skrevet 13. juni 2010 #11251 Skrevet 13. juni 2010 Den kalkulatoren er jo helt på tryne Ble en 75a med den der.. hehe det stemmer hvertfall ikke... Eeeh sikker på at du skreiv inn riktig? For jeg blei en 70 F forrige gang. hakke målt målt meg nå. Hva er omkretsen over puppa da?
penguina Skrevet 13. juni 2010 #11252 Skrevet 13. juni 2010 Nå er det straks tre måneder siden jeg fikk mine. I det siste har jeg hatt en del vondt i arrene og på undersiden av puppene. Arrene er heller ikke så fine som jeg tror de burde være, og er egentlig litt ruglete å ta på. Noen som har peiling på hvor ille dette er?!
JaneDoe Skrevet 13. juni 2010 #11253 Skrevet 13. juni 2010 Nå er det straks tre måneder siden jeg fikk mine. I det siste har jeg hatt en del vondt i arrene og på undersiden av puppene. Arrene er heller ikke så fine som jeg tror de burde være, og er egentlig litt ruglete å ta på. Noen som har peiling på hvor ille dette er?! Jeg mener å ha lest at arrene kan blusse opp å bli røde etter en stund. HVorfor husker jeg ikke, men mener det har noe med groprosessen å gjøre.. Ta en telefon til klinikken imorra.
elinpelin Skrevet 13. juni 2010 #11254 Skrevet 13. juni 2010 godemine: kirurgen sa bare hva han syntes passet til meg og når jeg spurte om det ble en c, så ble han vel ganske i tvil ja. Da var det jo meningen å ta 240 og 260, men det er ikke stor forskjell til 260 og 280 så mulig statistikken er imot meg. De blir iallefall større...........
Theri86 Skrevet 13. juni 2010 #11255 Skrevet 13. juni 2010 Den kalkulatoren er jo helt på tryne Ble en 75a med den der.. hehe det stemmer hvertfall ikke... Med den kalkulatoren blir jeg bare 75D. Det syns jeg er rart hvis jeg blir, for enkelte bher i 75D passet meg før operasjonen, selv om jeg brukte 75C. 75D kunne jeg brukt, selv om jeg selvfølgelig kunne fyllt de ut bedre. Så med tilsammen 670 gram silikon i puppene håper jeg virkelig at jeg har gått opp mer enn en størrelse. Jeg håper på DD/E. Blir ut på undertøysshopping når skattepengene kommer, så da finner jeg ut av det.
JaneDoe Skrevet 13. juni 2010 #11256 Skrevet 13. juni 2010 Med den kalkulatoren blir jeg bare 75D. Det syns jeg er rart hvis jeg blir, for enkelte bher i 75D passet meg før operasjonen, selv om jeg brukte 75C. 75D kunne jeg brukt, selv om jeg selvfølgelig kunne fyllt de ut bedre. Så med tilsammen 670 gram silikon i puppene håper jeg virkelig at jeg har gått opp mer enn en størrelse. Jeg håper på DD/E. Blir ut på undertøysshopping når skattepengene kommer, så da finner jeg ut av det. Hvor mange cm er du over puppa da?? Hmm, jada nysgjerrig vettu... Jeg la inn i kalkultatore nå og jeg skal liksom ende opp på 70 H... haha. jada... Blir vel en DD,E eller F jeg.. Vanskelig å si enda..
Theri86 Skrevet 13. juni 2010 #11257 Skrevet 13. juni 2010 Hvor mange cm er du over puppa da?? Hmm, jada nysgjerrig vettu... Jeg la inn i kalkultatore nå og jeg skal liksom ende opp på 70 H... haha. jada... Blir vel en DD,E eller F jeg.. Vanskelig å si enda.. Med sportsbhen på var jeg vel 93 cm over puppene, og 74 under puppene hvis jeg ikke husker feil.
Theri86 Skrevet 13. juni 2010 #11258 Skrevet 13. juni 2010 JANEDOE: Når du opererte nå for andre gang, måtte du betale full pris for operasjon da? Nye 30 000 kr? Jeg tenker at om jeg kanskje vil ha litt større pupper senere, så er det greit å vite om jeg må betale full pris eller ikke. Men nå vet jeg jo igrunn ingenting om det før det har gått litt tid, og jeg kan begynne å bruke pushup da. Men sånn som nå med sportsbh så er de jo ikke sååå store da.
Merete M Skrevet 13. juni 2010 #11259 Skrevet 13. juni 2010 Hei alle sammen. Jeg lurer på en ting, går det ann å bruke tshorter med litt utrigning selv om man må ha på seg sports-bh, eller kommer det til å se helt teit ut? Ikke sånn voldsomt utringing, men sånn "vanlig" :b eller må jeg bruke tshorte som går helt opp til halsen?
Godemine Skrevet 13. juni 2010 #11260 Skrevet 13. juni 2010 Denne er en kalkulator men stemmer ikke på meg.. Men du kan jo prøve... hehe... FÅ høre hva resultat er... I følge denne får jeg 75c, og det stemmer jo kanskje ?? Men hvordan er det å måle med sportsbhen på, den sitter jo så stramt (75a)?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå