elinpelin Skrevet 28. april 2010 #10121 Skrevet 28. april 2010 Heihei! Jeg prøver igjen Tror de fleste har fått beskjed om å vente ca 6 uker med spilebh? Jeg har bestilt konsultasjon på Aviva, siden de er ganske billige tenkte jeg å høre der først. Har ikke hørt noe ennå, sendte de mail på mandag. Men blir så usikker av å se bildene på de amerikanske sidene, kanskje jeg må ha anatomiske? Hvordan er de runde? Det kommer sikkert an på utgangspunktet da, jeg ser den. Jeg bruker 75 a, men har endel av de jeg ikke fyller ut. Er det frekt å spørre om å få se bilder? Så spennende med så mange som akkurat har operert
Avalon Skrevet 28. april 2010 #10122 Skrevet 28. april 2010 Heihei! Jeg prøver igjen Tror de fleste har fått beskjed om å vente ca 6 uker med spilebh? Jeg har bestilt konsultasjon på Aviva, siden de er ganske billige tenkte jeg å høre der først. Har ikke hørt noe ennå, sendte de mail på mandag. Men blir så usikker av å se bildene på de amerikanske sidene, kanskje jeg må ha anatomiske? Hvordan er de runde? Det kommer sikkert an på utgangspunktet da, jeg ser den. Jeg bruker 75 a, men har endel av de jeg ikke fyller ut. Er det frekt å spørre om å få se bilder? Så spennende med så mange som akkurat har operert 6 måneder uten spilebh, ikke 6uker
elinpelin Skrevet 28. april 2010 #10123 Skrevet 28. april 2010 Oi! Sorry, det var litt forskjell det.
JaneDoe Skrevet 28. april 2010 #10124 Skrevet 28. april 2010 Oi! Sorry, det var litt forskjell det. Skulle vente 6 måneder her også... Må si jeg ikke syns det var spesielt godt å ha det på seg før det hadde gått en 4 -5 mnd. Men det var bare på fest:) :gjeiper:
JaneDoe Skrevet 28. april 2010 #10125 Skrevet 28. april 2010 Heihei! Jeg prøver igjen Tror de fleste har fått beskjed om å vente ca 6 uker med spilebh? Jeg har bestilt konsultasjon på Aviva, siden de er ganske billige tenkte jeg å høre der først. Har ikke hørt noe ennå, sendte de mail på mandag. Men blir så usikker av å se bildene på de amerikanske sidene, kanskje jeg må ha anatomiske? Hvordan er de runde? Det kommer sikkert an på utgangspunktet da, jeg ser den. Jeg bruker 75 a, men har endel av de jeg ikke fyller ut. Er det frekt å spørre om å få se bilder? Så spennende med så mange som akkurat har operert Jeg hadde ikke pupper og ikke noe fyll øverst på puppene.. Kirurgen min anbefalte runde siden de som ikke har mye fyll får mer fylde øverst.. Han sa også at en del tynne jenter tar anatomiske men angrer siden de føler de hele tiden må gå med push up får å få den fylden øverts.. Han har hatt en del jobber etter andre kirurger for å rette opp... Mener du å spørre kirurgen om du kan se bilder eller oss her inne?? hehe
JaneDoe Skrevet 28. april 2010 #10126 Skrevet 28. april 2010 Da har jeg sendt mail til kirurgen min angående ny operasjon. Gleder meg til å få svar Mine er nå 6 mnd gamle og jeg er sååååå fornøyd, ønsker de bare litt større sden jeg ikke hadde plass til det jeg ville. :rødme:
elinpelin Skrevet 28. april 2010 #10127 Skrevet 28. april 2010 Ok, takk for svar Spennende med ny operasjon da Blir sikkert godt å bli ferdig. Får sikkert se bilder hos kirurgen. Anbefaler de runde for å slippe å bruke push up på en måte da? Syntes Triana sine (bilde tidligere i tråden) er fine, lurer på hva hun har. Men hun hadde sikkert et helt annet utgangspunkt enn mine 75 aa
JaneDoe Skrevet 28. april 2010 #10128 Skrevet 28. april 2010 Ok, takk for svar Spennende med ny operasjon da Blir sikkert godt å bli ferdig. Får sikkert se bilder hos kirurgen. Anbefaler de runde for å slippe å bruke push up på en måte da? Syntes Triana sine (bilde tidligere i tråden) er fine, lurer på hva hun har. Men hun hadde sikkert et helt annet utgangspunkt enn mine 75 aa Ja får å slippe åbruke det hver dag i alle fall.. ikke at jeg trenger det da.. haha,, me det er fint med litt push up i noen topper o.l. Jeg har litt sånne Trianapupper Hun har anatomiske i alle fall.. 240 eller 260 mner jeg... Ikke helt sikker.. Aner ikke hva hun brukte før da:)
pluske83 Skrevet 29. april 2010 #10129 Skrevet 29. april 2010 Hei alle sammen da har eg nye pupper eg og. Fikk pressa inn 300cc under muskelen i høyprofil. Hadde det helt jævlig igår og idag. Klarer ikke gjør noe ting selv og fikk spya av paraginen Kjenner bare det stikker i sidene og ribbebeina hele tiden og er jævlig stiv over alt. Huff håper det snart blir litt bedre.. Gruer meg sykt til og fjerne bandasjen sååå vonft som eg har.
Gjest Snaps Skrevet 29. april 2010 #10130 Skrevet 29. april 2010 Hei alle sammen da har eg nye pupper eg og. Fikk pressa inn 300cc under muskelen i høyprofil. Hadde det helt jævlig igår og idag. Klarer ikke gjør noe ting selv og fikk spya av paraginen Kjenner bare det stikker i sidene og ribbebeina hele tiden og er jævlig stiv over alt. Huff håper det snart blir litt bedre.. Gruer meg sykt til og fjerne bandasjen sååå vonft som eg har. gratulerer med nye pupper :D er du fornøyd med størrelsen? skikkelig dumt du var blitt så dårlig, har du fått andre smertestillende enn paralgin forte du kan ta?
awaaa Skrevet 29. april 2010 #10131 Skrevet 29. april 2010 Hei alle sammen da har eg nye pupper eg og. Fikk pressa inn 300cc under muskelen i høyprofil. Hadde det helt jævlig igår og idag. Klarer ikke gjør noe ting selv og fikk spya av paraginen Kjenner bare det stikker i sidene og ribbebeina hele tiden og er jævlig stiv over alt. Huff håper det snart blir litt bedre.. Gruer meg sykt til og fjerne bandasjen sååå vonft som eg har. Grattis med nye boobs :D bare vent, alt blir mye bedre etterhvert. Hadde det også ganske jævelig de første 3 dagene, men etter det, så ble aaaalt så mye bedre, og nå, snart 2 uker siden OP, så kan jeg nesten ikke merke at jeg har gjort noe engang! hehe Så bare vær litt tålmodig, og du, det er ikke noe ille å fjerne bandasjen, det var ivertfall ikke det på meg :gjeiper:
Avalon Skrevet 29. april 2010 #10132 Skrevet 29. april 2010 Hei alle sammen da har eg nye pupper eg og. Fikk pressa inn 300cc under muskelen i høyprofil. Hadde det helt jævlig igår og idag. Klarer ikke gjør noe ting selv og fikk spya av paraginen Kjenner bare det stikker i sidene og ribbebeina hele tiden og er jævlig stiv over alt. Huff håper det snart blir litt bedre.. Gruer meg sykt til og fjerne bandasjen sååå vonft som eg har. Gratulerer! Høres ut som du har det slik som jeg hadde det bortsett fra spyingen.. hør med klinikken ang det, om du kan få noe annet. Var ikke så ille å ta av bandasjen som jeg trodde, men husk å kjøp en flaske med plasterfjerner og ha masse bomullsdotter klar til det.
linni.ng Skrevet 29. april 2010 #10133 Skrevet 29. april 2010 da e fjerde dagen min etter op.. nu føler eg tungt, tungt pustet, ubehagelig, som to batonger faller på mg...har ikk mer smerter som de to første dagene. føler litt kvalme av og til pga tungt press på brystet.. eg har ikk spist noen av tablettene(oxynorm)fra clinicen...var ikk så mye smerte som eg hadde forventet, heldigvis. fikk fjerne bandasje igår. dem var svære i forhold til den lille kroppen min..men dt e forsatt hevelser håper eg..håper dem faller ned etterhvert oxo..syns dem ser litt spisse :S ellers ser dem fine, ikk to ballonger ialfall :D
JaneDoe Skrevet 29. april 2010 #10134 Skrevet 29. april 2010 da e fjerde dagen min etter op.. nu føler eg tungt, tungt pustet, ubehagelig, som to batonger faller på mg...har ikk mer smerter som de to første dagene. føler litt kvalme av og til pga tungt press på brystet.. eg har ikk spist noen av tablettene(oxynorm)fra clinicen...var ikk så mye smerte som eg hadde forventet, heldigvis. fikk fjerne bandasje igår. dem var svære i forhold til den lille kroppen min..men dt e forsatt hevelser håper eg..håper dem faller ned etterhvert oxo..syns dem ser litt spisse :S ellers ser dem fine, ikk to ballonger ialfall :D Gratulerer jeg fikk svar på mailen min til kirurgen i dag. Virka som om jeg kunne komme inn når som helst og legge inn mer.. Han var veldig hyggelig som alltid.. Jeg sa jeg ønske ca 425 og det var han helt enig i. Han sa til og med at alt mellom 400 og 500 vil bli bra:) Så nå er jeg happy.... :danser:
elinpelin Skrevet 29. april 2010 #10135 Skrevet 29. april 2010 Så bra da! Håper du blir helt fornøyd da. Jeg ringte aviva i dag, siden jeg ikke hadde hørt noe etter jeg sendte mail på mandag. Da satt hun med mailene, men de hadde fått en avbestilling pga sykdom, så jeg skal på konsultasjon i morgen!!! Det blir spennende å høre hva han sier. Håper å få operasjon i juli pga ferie, spørs om jeg klarer å vente da, nei, jeg må det. Bedre for økonomien også. Oioioioioi, spennende!!!!
JaneDoe Skrevet 29. april 2010 #10136 Skrevet 29. april 2010 Så bra da! Håper du blir helt fornøyd da. Jeg ringte aviva i dag, siden jeg ikke hadde hørt noe etter jeg sendte mail på mandag. Da satt hun med mailene, men de hadde fått en avbestilling pga sykdom, så jeg skal på konsultasjon i morgen!!! Det blir spennende å høre hva han sier. Håper å få operasjon i juli pga ferie, spørs om jeg klarer å vente da, nei, jeg må det. Bedre for økonomien også. Oioioioioi, spennende!!!! Så gøy... Håper på op i begynnelsen av juni jeg da:) Da er jeg ferdig på i den jobbe jeg har nå og skal starte for meg selv etterhvert så jeg skal ha "fri" i sommer:) Trodde jeg måtte vente ett helt år, emnd et måtte jeg ikke gitt.. Mine var 6 mnd 27. april..
millepus Skrevet 29. april 2010 #10137 Skrevet 29. april 2010 Hei du. Jeg har egentlig lyst på lokalbedøvelse jeg da. Hva hadde du??? Er du fornøyd med resultatet? og var de trivelige i Tønsberg? Gleder meg til konsultasjonen i morgen, med litt sånn skrekkblandet fryd Hei. Åssen gikk det på kosultasjon? Er du førnøyd så langt? Jeg hadde aldri gjort det hadde det ikke vært for full narkose, men etter som de sa så var det første gangen den torsdagen jeg var der at de utførte op med full narkose på tønberg. Flaks for meg at jeg slapp å reise til Drammen. Grunnen er at jeg er livredd for smerte på op- bordet lissom. Innbiller meg at full narkose er tryggest. Nå haru jo vært å snakka/sett de sjøl men jeg var egentlig litt skuffa etter kosultasjonen for synes hu kirurgen var litt surrete rett og slett. Når jeg spurte om str og forskjellig (har jo 100 spm) så var a nesten litt sånn likegyldig. Hu svarte ang str at "-samme for meg, jeg gjør som du vil-" og jeg hadde vell sett for meg noe mer drøfting rundt det på en måte da. Pluss at det var flere andre episoder. Hu ringte bl.a til meg noen dager før op å spurte meg om ting som viste seg å gjelde en annen pasient ang prøveresultater osv.. Nei, rett og slett mye vims lissom,så jeg var skeptisk. Men tenkte at hu er min mulighet så jeg gjennomførte det. Og etter på har jeg vært veeeldig fornøyd. Hu kunne jobben sin, det er helt tydelig. :=) De andre damene som jobber der er veeeeldig koslige. Veldig omsorgsfulle og hyggelige. Så jeg er glad det blei som det blei og puppene ser veeeldig fine ut. Ikke noe særlig hovne, ikke noe blå, fin form osv osv. Ogsånn var de egentlig etter dag 1. Angrer litt på str,men det er jo ikke dems feil :=)
pluske83 Skrevet 30. april 2010 #10138 Skrevet 30. april 2010 Tusen takk alle for gratulasjonene... Har vert en jævlig natt,vert oppe og spydd 4 ganger. bare sånt grøn magesyre eller hva det er. sat på do og grein alog grein. Klarer ikke gjør noe ting selv. Må ha hjelp til alt og har holdt sengen siden onsdag. Bare det og skrive på dataen er vondt. Har ikke fått sett på dem enda pga bandasjen. har spist en skive,halv banan og en litago og vann på 2dager. Har jævlig vond for og puste pga bandasjen..
linni.ng Skrevet 30. april 2010 #10139 Skrevet 30. april 2010 eg føler mg bedre og bedre for hverdag, men sliter fært md ryggproblemer..har aldri sovet på rett rygg før...har ikk sovet godt i 5 dager nå pga ryggplager...dritt!!!! gjør vondt å sove på side så, når e dt man kan sove på side igjen???????? liker å sove i fosterstilling.....har ik mye smerter nå heldigvis.. kordan kan eg unngå å få vondt i ryggen??? hjellppp
Avalon Skrevet 30. april 2010 #10140 Skrevet 30. april 2010 Tusen takk alle for gratulasjonene... Har vert en jævlig natt,vert oppe og spydd 4 ganger. bare sånt grøn magesyre eller hva det er. sat på do og grein alog grein. Klarer ikke gjør noe ting selv. Må ha hjelp til alt og har holdt sengen siden onsdag. Bare det og skrive på dataen er vondt. Har ikke fått sett på dem enda pga bandasjen. har spist en skive,halv banan og en litago og vann på 2dager. Har jævlig vond for og puste pga bandasjen.. Kjenner meg igjen.. veldig dumt du ikke tåler paralgin da. Du bør høre med klinikken om det er noe annet du kan få, hjelper ikke når du kaster det opp.. Men, det blir bedre. Tro det eller ei. Når bandasjen kommer av blir det mye bedre. Hos meg kom "gro-smertene" da bandasjen var av, men jeg kunne iallefall puste. Go bedring! Føler virkelig med deg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå