Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hei!

Har litt samme problemet som deg. Har hatt konsultasjon på Fornebuklinikken, der mente PK at anatomiske innlegg 300-350g ville bli best. Jeg har heller ikke så mye brystvev i underkant. I ettertid har jeg tenkt på å heller foreta operasjon på Stokkan klinikken i Tromsø for da slipper jeg så mye reising.. Har enda ikke hatt konsultasjon der men er litt usikker på hva jeg skal si hvis han anbefaler noe helt annet, fordi jeg ønsker selv anatomiske innlegg og håper ikke han anbefaler runde. Snittet har jeg ikke tenkt så mye på, er det ikke vanligst å ha det under brystet? Er det større mulighet for problemer ifb med amming hvis man tar snittet i brystvorta? Noen som vet?:)

jeg fikk lagt inn 350ml over muskeln, medium profil, hos stokkan klinikken i Tromsø. har veldig lite underhuds fett fra før, så var det kirurgen anbefalte meg. elr, han la inn så stort som det var plass til, etter mitt ønske :) er strålende fornøyd med klinikken, bare så det er sakt :jepp:

en ting til, vil det ikke se rart og veldig unaturlig ut med høy profil på de med lite underhuds fett?

hvis du skal til konsultasjon i Tromsø forteller du bare PK hva du ønsker, så forteller han hva han mener. slik blir dere enig om hva såm er best for deg.

han kan ikke gjøre noe du ikke vil for å si det sån :)

men han er i allefall veldig hyggelig.. :)

er 8 dager siden jeg ble opperert der, og har nesten vært en helt smertefri opplevelse :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelp! Noen som kan svare meg fort?

I går kveld så jeg plutselig at det var blod på sportsBHen. På str med en tiøring. Synes dette var veldig rart, da det er 3 uker siden op. Nå ble jeg veldig redd altså..

Skiftet tape med det samme for å se bedre, og da kom det "masse" blod ut. Var en liten del av arret som ikke var lukket. Noen som har opplevd det samme? SÅ lenge etter...

Å så er klinikken stengt i dag, så får ikke tak i dem :(

Skrevet

I går kveld så jeg plutselig at det var blod på sportsBHen. På str med en tiøring. Synes dette var veldig rart, da det er 3 uker siden op. Nå ble jeg veldig redd altså..

Skiftet tape med det samme for å se bedre, og da kom det "masse" blod ut. Var en liten del av arret som ikke var lukket. Noen som har opplevd det samme? SÅ lenge etter...

Friskt eller "tjukt" blod?

Skrevet

hmm.. dette hørtes litt rart ut ja. vet det er vanlig at det kommer LITT blod så lang tid etter OP.. men dett hørtes ikke bra ut. vil ikke skremme deg altså. går sikkert bra :)

men... fikk du ikke privat nr til PK som du kunne ringe døgnet rundt? det fikk jeg hos min PK.

hvor er du OP??

Skrevet
Hei Hei!

Har i likhet med så mange andre sittet og lest litt på disse sidene i den siste tiden. Jeg er 22 år og har nesten ikke pupper i det hele tatt (les flat). Har for lengst innsett at puppene ikke kommer til å bli noe større heller, og at brystforstørring derfor er min eneste mulighet til noensinne å få pupper.

Har vært på konsultasjon hos to klinikker, og begge steder fikk jeg bekreftet at det var mulig å få et naturlig resultat med de forutsetninger jeg har. Jeg er derfor rimelig sikker på at jeg kommer til å foreta en brystforstørring i nærmeste fremtid :)

Det som gjør meg forvirret er at de to PK’ene anbefalte forskjellige former på implantatene, samt hvor snittet skal tas :sukk: Den ene PK (Klinikk Stokkan Tr.heim) anbefalte å gå for runde implantater over muskelen, minimum 300g og snittet rundt brystvorten. Den andre PK (Fornebuklinikken) anbefalte å legge inn anatomiske implantater over muskelen, høy profil og 350g. Siden jeg ikke har mye brystvev i underkant av brystet, måtte han gjøre brystet større der, og da var anatomiske å anbefale. Han sa i tillegg at snittet ville bli langt under brystet, da jeg har for liten brystvorte til at snittet kan legges der.

Etter den siste konsultasjonen har jeg derfor vært litt i villrede når det gjelder hvilken klinikk jeg skal velge. Jeg vet det er fordeler og ulemper med begge typer implantater og snitt, men klarer liksom ikke helt å bestemme meg, selv om jeg heller noe mot Fornebuklinikken akkurat nå.

Hadde derfor vært supert om noen kunne kommet med tips og erfaringer om de ulike implantatene, snittene og evt. klinikkene. Er klar over at PK vet best, men alltids greit å få synspunkter fra noen som har erfaring med det, i alle fall når PK anbefaler forskjellige ting.

Hilsen Sentosa :)

Hei Sentosa:)

Jeg er 161cm og veier 55kg. La inn 200 i hvert bryst. Såkaldte dråpformede silikoninnlegg, har snitt på undersiden av brystet siden jeg la innplantene under musklene. Ble operert 12.januar i år. Alle som har sett puppene mine. Venninner, mor og kjæreste syns det ser veldig bra ut. Kan ikke se at jeg har silikon i det heletatt (utnom at de tydelig kan se at jeg har større pupper) Jeg ble da operert av Dr.Bugge på Osebergklinikken på Nøtterøy (Tønsberg) Kostet meg 350000kr, men ser strålende ut, og jeg kan ikke kjenner innlegget (om jeg ikke kjenner veldig etter) Arret syns så vidt hvis jeg løfter på puppen.

Vet dette ikke var til mye hjelp, men ville bare dele min positive erfaring med silikoninnlegg.

Håper du finner ut hva du vil:)

Ha en super dag videre!

Skrevet
hmm.. dette hørtes litt rart ut ja. vet det er vanlig at det kommer LITT blod så lang tid etter OP.. men dett hørtes ikke bra ut. vil ikke skremme deg altså. går sikkert bra :)

men... fikk du ikke privat nr til PK som du kunne ringe døgnet rundt? det fikk jeg hos min PK.

hvor er du OP??

Neida det var ikke så veldig mye altså. Sikkert bare jeg som overdriver litt.. Var tynt blod. fikk tak i PK han sa det bare var blodet som tok en snarvei ut, og at det overhodet ikke var farlig:) Så da ble jeg lettet.

Er forresten operert samme plass som deg..

Skrevet
Neida det var ikke så veldig mye altså. Sikkert bare jeg som overdriver litt.. Var tynt blod. fikk tak i PK han sa det bare var blodet som tok en snarvei ut, og at det overhodet ikke var farlig:) Så da ble jeg lettet.

Er forresten operert samme plass som deg..

det var godt å høre :)

man blir jo gjerne litt engstelig når man er så uviten :)

ok.. men da hdde du vel priv nr hans da?!

er du forresten fornøyd ellers? jeg er kjempe fornøyd med klinikken og resultatet :)

Skrevet
det var godt å høre :)

man blir jo gjerne litt engstelig når man er så uviten :)

ok.. men da hdde du vel priv nr hans da?!

er du forresten fornøyd ellers? jeg er kjempe fornøyd med klinikken og resultatet :)

Ja man blir jo ekstra engstelig... må jo passe på de nye fordelene :fnise:

Er kjempe kjempe fornøyd med resultatet. Akkurat slik jeg ville ha de faktisk:) Eneste jeg synes er litt rart er at det ikke faste kontroll timer..

Hvor mye tok du? profil?

Skrevet
Ja man blir jo ekstra engstelig... må jo passe på de nye fordelene :fnise:

Er kjempe kjempe fornøyd med resultatet. Akkurat slik jeg ville ha de faktisk:) Eneste jeg synes er litt rart er at det ikke faste kontroll timer..

Hvor mye tok du? profil?

hihi.. ja sant det :)

hmm..viste ikke at det var vanlig med faste kontroll timer?!

jeg la inn 350ml over muskeln, medium profil.. enn du??

Skrevet
hihi.. ja sant det :)

hmm..viste ikke at det var vanlig med faste kontroll timer?!

jeg la inn 350ml over muskeln, medium profil.. enn du??

Har iallefall lest at flere plasser har de kontrolltime en uke etter og så noen måneder etter.. Men det er jo forskjellig fra klinikk til klinikk.

La inn 260cc, medium profil over muskel :)

Skrevet
Har iallefall lest at flere plasser har de kontrolltime en uke etter og så noen måneder etter.. Men det er jo forskjellig fra klinikk til klinikk.

La inn 260cc, medium profil over muskel :)

det viste jeg faktisk ikke :)

kan man bestille seg kontrolltime hvis man vil da elr?

ok :) hvor høy og tung er du da?

selv er jeg 178cm og 65kg... var helt flat før OP :sjenert:

Skrevet
det viste jeg faktisk ikke :)

kan man bestille seg kontrolltime hvis man vil da elr?

ok :) hvor høy og tung er du da?

selv er jeg 178cm og 65kg... var helt flat før OP :sjenert:

Ja man kan ha så mange kontrolltimer man vil, gratis, men da må man bestille det selv:)

Jeg er 160cm og 48 kg, var ikke helt flat fra før men nesten :gjeiper:

Skrevet
Ja man kan ha så mange kontrolltimer man vil, gratis, men da må man bestille det selv:)

Jeg er 160cm og 48 kg, var ikke helt flat fra før men nesten :gjeiper:

hmm.. oki.. men hva er det man kotrollerer da? skjønner jo at det er puppene :fnise: men er det noe spess??

hvilken str har du nå da?? :)

Skrevet

Hei Tøsa!

Du har akkuratt mine mål (dvs 178c/65kg). Har selv fått vurdering på innlegg mellom 300 og 350cc. Er du fornøyd med 350? Er veldig usikker. Føler det blir litt stort. Er nå str. 75A. Hvilken str. er du nå?

Skrevet

Heihei! Nå er det fire måneder siden jeg skrev her sist og var ekstremt utålmodig fordi det var en evighet til jeg skulle opereres. Nå er det akkurat fire uker igjen!!! :D Og i løpet av de fire ukene må jeg ta tre eksamener, levere en mappe og gjøre en tegneoppgave, så jeg regner med at tiden flyyyr!

Jeg ser det har kommet ganske mange nye her, velkommen! :D

For de som ikke vet det allerede skal jeg opereres på Klinikk Stokkan i Tr.heim av Anne Elisabeth Isern. Jeg er 170 cm og for tiden 60 kg skal egentlig være 63 kg i topp treningsform, men har blitt lite trening det siste året. Jeg er en str 75A nå og lengden rundt ribbena er 74 cm. Det meste av vekten min ligger på lår og rumpe så jeg har planer om å balansere ut det med større pupper. PK foreslo 280 da jeg var på konsultasjon i januar, men jeg har endret synet mitt på hva jeg ønsker å oppnå og vil nå ha fra 350-450 alt etter hva det er plass til. Jeg har bestemt meg for å heller ta litt for mye enn å angre på at jeg tok for lite:) Men det er nå meg.

Jeg lurer på et par ting og håper noen kan svare meg på dette:

Hvor lenge bør jeg gå med sportsBH?

Når kan jeg begynne å bruke vanlige BH'er, evt. bare for en dag?

Hvor lang tid tar det før puppene begynner å se "naturlige" ut?

Hvor lang tid etter op bør jeg vente med å sole meg/puppene? Jeg får arr rundt brystvorten.

Det var litt om meg;)

Skrevet
Hei Tøsa!

Du har akkuratt mine mål (dvs 178c/65kg). Har selv fått vurdering på innlegg mellom 300 og 350cc. Er du fornøyd med 350? Er veldig usikker. Føler det blir litt stort. Er nå str. 75A. Hvilken str. er du nå?

hei :)

i tilegg til at jeg er lang, er jeg veldig kraftig bygd, så tror 350cc blir større på deg enn meg. prøvde str 85C i går, og den passet.. så er vel en C nå.. er ikke helt sikker før jeg har prøvd flere typer bh :) jeg var 85AA før.. så tror 350 kan bli ganske stort på deg?!

på hvilken klinikk skal du OP?

der jeg var anbefalte PK at 300cc og oppover er for de som er kraftig bygd..

hvis du vil ha et naturlig resultat :)

Skrevet
Heihei! Nå er det fire måneder siden jeg skrev her sist og var ekstremt utålmodig fordi det var en evighet til jeg skulle opereres. Nå er det akkurat fire uker igjen!!! :D Og i løpet av de fire ukene må jeg ta tre eksamener, levere en mappe og gjøre en tegneoppgave, så jeg regner med at tiden flyyyr!

Jeg ser det har kommet ganske mange nye her, velkommen! :D

For de som ikke vet det allerede skal jeg opereres på Klinikk Stokkan i Tr.heim av Anne Elisabeth Isern. Jeg er 170 cm og for tiden 60 kg skal egentlig være 63 kg i topp treningsform, men har blitt lite trening det siste året. Jeg er en str 75A nå og lengden rundt ribbena er 74 cm. Det meste av vekten min ligger på lår og rumpe så jeg har planer om å balansere ut det med større pupper. PK foreslo 280 da jeg var på konsultasjon i januar, men jeg har endret synet mitt på hva jeg ønsker å oppnå og vil nå ha fra 350-450 alt etter hva det er plass til. Jeg har bestemt meg for å heller ta litt for mye enn å angre på at jeg tok for lite:) Men det er nå meg.

Jeg lurer på et par ting og håper noen kan svare meg på dette:

Hvor lenge bør jeg gå med sportsBH?

Når kan jeg begynne å bruke vanlige BH'er, evt. bare for en dag?

Hvor lang tid tar det før puppene begynner å se "naturlige" ut?

Hvor lang tid etter op bør jeg vente med å sole meg/puppene? Jeg får arr rundt brystvorten.

Det var litt om meg;)

hei hei:)

tenkte jeg skulle prøve å svare deg på spørsmålene dine :)

de anbefaler at du bruker sportsBH natt og dag i 4-6 uker, deretter på dagtid ytterligere i noen måneder. så tror du kan bruke vanlig BH for en dag etter 4-6 uker da :) etter ca 3 måneder kan du vel begynne å bruke vanlig BH..

jeg for min del, synes puppene mine ser "naturlige" ut nå, 2 uker etter OP:)

sole deg kan du vel gjøre når du føler deg klar for det, men du må vel teipe såret opp til et år under soling :) hør med PK hva hun anbefaler... for er ikke helt sikker på det :)

jeg er 178cm og 65kg, og veldig kraftig bygd..

jeg la inn 350cc over muskelen, medium profil.. og er nå 85C, tror jeg!! :)

hvor store pupper vil du ha da? jeg tror alt fra 300 og opp kommer til å bli veldig stort på deg?.. men, nå vet jo ikke jeg hva du ønsker da :fnise:

håper du blir fornøyd i allefall :)

Skrevet
hei :)

i tilegg til at jeg er lang, er jeg veldig kraftig bygd, så tror 350cc blir større på deg enn meg. prøvde str 85C i går, og den passet.. så er vel en C nå.. er ikke helt sikker før jeg har prøvd flere typer bh :) jeg var 85AA før.. så tror 350 kan bli ganske stort på deg?!

på hvilken klinikk skal du OP?

der jeg var anbefalte PK at 300cc og oppover er for de som er kraftig bygd..

hvis du vil ha et naturlig resultat :)

Takk for svar! Jeg skal opereres ved Colosseumklinikken. Ble enige om 325cc når jeg var til konsultasjon. Syntes du det høres mer passelig ut? Jeg skal nemlig også legge under muskelen med medium rund profil.

Skrevet
Takk for svar! Jeg skal opereres ved Colosseumklinikken. Ble enige om 325cc når jeg var til konsultasjon. Syntes du det høres mer passelig ut? Jeg skal nemlig også legge under muskelen med medium rund profil.

325cc hørtes mer passelig ut ja :Nikke:

jeg tror du vil bli fornøyd med resultatet.. :)

men merker jo at hva PK anbefaler varierer veldig fra klinikk til klinikk..

de har sikkert egne erfaringer de anbefaler ut i fra :)

er sikker på at PK som skal OP deg vet hva som blir best..

håper du får det resultatet du ønsker i allefall ;)

Skrevet (endret)
hei hei:)

tenkte jeg skulle prøve å svare deg på spørsmålene dine :)

de anbefaler at du bruker sportsBH natt og dag i 4-6 uker, deretter på dagtid ytterligere i noen måneder. så tror du kan bruke vanlig BH for en dag etter 4-6 uker da :) etter ca 3 måneder kan du vel begynne å bruke vanlig BH..

jeg for min del, synes puppene mine ser "naturlige" ut nå, 2 uker etter OP:)

sole deg kan du vel gjøre når du føler deg klar for det, men du må vel teipe såret opp til et år under soling :) hør med PK hva hun anbefaler... for er ikke helt sikker på det :)

jeg er 178cm og 65kg, og veldig kraftig bygd..

jeg la inn 350cc over muskelen, medium profil.. og er nå 85C, tror jeg!! :)

hvor store pupper vil du ha da? jeg tror alt fra 300 og opp kommer til å bli veldig stort på deg?.. men, nå vet jo ikke jeg hva du ønsker da :fnise:

håper du blir fornøyd i allefall :)

Tusen takk for gode svar!:)

Når det gjelder størrelse så må det nevnes at jeg sa til PK i januar at jeg ville ha naturlig større bryster, men ikke megastoore! Nå har jeg funnet ut at jeg vil ha store bryster, altså en 75D. Jeg har testet størrelsen på meg og er klar over at det kan virke megastort med en gang, men opererte bryster virker mindre enn en naturlig 75D, selv om det er samme størrelse. Jeg har aldri skjønt hvorfor.

Men jeg har i hvertfall kommet frem til 350-450 og mener det kommer til å passe meg veldig bra:) Hvis det nå er plass til det, men det må det jo være når jenter med ingenting får plass til såpass mye og ender opp med supre resultater.

Bare 27 dager igjen!!! :danse::hoppe::hoppe:

Ha en trevlig dag:)

Endret av frkleo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...