inemine Skrevet 21. mars 2008 #3921 Del Skrevet 21. mars 2008 Takk for svar Bare meg selv hva slags salve da? GGG; tror det er få som har sting som skal fjernes, jeg ble ihvertfall sydd sammen med selvoppløselige sting fra "innsiden", slik at det ikke blir noen sting-arr. Trodde de fleste kirurger brukte det nå for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 21. mars 2008 #3922 Del Skrevet 21. mars 2008 Takk for svar Bare meg selv hva slags salve da? GGG; tror det er få som har sting som skal fjernes, jeg ble ihvertfall sydd sammen med selvoppløselige sting fra "innsiden", slik at det ikke blir noen sting-arr. Trodde de fleste kirurger brukte det nå for tiden. Jeg vet faktisk ikke, men jeg vet at det har vært snakk om det på forumet her før. Så hvis du søker i tråden her så kommer det nok opp noe Ellers så stikker du på apoteker og spør om de har noe Jeg er så sår og har vondt i sårene/arrene i dag Håper det går over snart. Er nok godt mulig at det er pga at jeg begynner å bli litt mer aktiv om dagene nå Når kunne dere andre begynne å ligge på siden? Jeg begynner å bli utrolig lei av å ligge på ryggen, og jeg klarer heller ikke å ligge helt flatt ennå. Kommer meg rett og slett ikke opp selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inemine Skrevet 21. mars 2008 #3923 Del Skrevet 21. mars 2008 Fikk beskjed om at jeg kunne ligge på siden og magen når det hadde gått to uker (som er idag), men synes fortsatt at det blir ubehagelig. Er veldig redd for å sovne på siden og våkne og se at puppene har blitt deformert hehe. Kjennes ut som om innleggene sklir nedover på siden liksom. Og på magen er det bare vondt å ligge. Så selv om det er veldig irriterende, holder jeg meg til å ligge på ryggen en stund til Jeg skal egentlig bytte teip idag, men tror jeg skal la den kirurgen satte på være til den faller av. Håper det går bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GGG Skrevet 21. mars 2008 #3924 Del Skrevet 21. mars 2008 Når kunne dere andre begynne å ligge på siden? Jeg begynner å bli utrolig lei av å ligge på ryggen, og jeg klarer heller ikke å ligge helt flatt ennå. Kommer meg rett og slett ikke opp selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 21. mars 2008 #3925 Del Skrevet 21. mars 2008 Hmfr...må jeg vente så lenge Jaja, hva gjør man ikke for skjønnheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GGG Skrevet 21. mars 2008 #3926 Del Skrevet 21. mars 2008 Takk for svar Bare meg selv hva slags salve da? GGG; tror det er få som har sting som skal fjernes, jeg ble ihvertfall sydd sammen med selvoppløselige sting fra "innsiden", slik at det ikke blir noen sting-arr. Trodde de fleste kirurger brukte det nå for tiden. Takk for svar! Du har rett! Jeg leste en gang til info fra kirurgen og det står at det er sydd med selvoppløselige sting. Of, så bra at jeg spurte dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Odense Skrevet 21. mars 2008 #3927 Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg fikk beskjed om at jeg kunne ligge på siden så lenge det ikke gjorde vondt, tilogmed fra første dag. Jeg lå litt på siden første dagen også og ganske mye den første uken, ikke noe problem. Nå kan jeg også ligge på magen, er snart 6 uker siden operasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 21. mars 2008 #3928 Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg fikk beskjed om at jeg kunne ligge på siden så lenge det ikke gjorde vondt, tilogmed fra første dag. Jeg lå litt på siden første dagen også og ganske mye den første uken, ikke noe problem. Nå kan jeg også ligge på magen, er snart 6 uker siden operasjonen Ja, man kan vel ligge på siden så lenge det ikke gjør vondt, men jeg synes det er litt ubehagelig og rart. Føles ut som om innleggene liksom siger ned når jeg legger meg på siden :haha: Men jeg lurer på om jeg skal prøve å ligge helt flatt i natt, for jeg våkner om natta av at jeg er så sliten i ryggen og nakken. Men ellers så går ting veldig bra. Er nok ikke så rolig som jeg kanskje burde ha vært, men det er litt vanskelig når man blir bedt på middag her og der av familie i påsken. Men jeg tror det går bra Og det beste av alt, er at nå kan jeg ta av bh`en uten at det kjennes ut som om puppene skal ramle av og uten at jeg føler at jeg skal gå i bakken;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inemine Skrevet 22. mars 2008 #3929 Del Skrevet 22. mars 2008 Hjelp! Måtte småløpe til t-banen istad, og kjente at innlegget i høyre bryst flyttet på seg der inne :gråte: Betyr det at det ikke kommer til å sette seg fast, men skvulpe rundt der inne til jeg må skifte proteser?? Huff, skikkelig ekkel følelse.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GGG Skrevet 22. mars 2008 #3930 Del Skrevet 22. mars 2008 Hjelp! Måtte småløpe til t-banen istad, og kjente at innlegget i høyre bryst flyttet på seg der inne :gråte: Betyr det at det ikke kommer til å sette seg fast, men skvulpe rundt der inne til jeg må skifte proteser?? Huff, skikkelig ekkel følelse.. Of det er ekkelt! Det samme opplevte jeg i går, men i dag var alt bra. Sikker det er normalt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 23. mars 2008 #3931 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg holder på å bli gal....puppene mine klør!!!! Tror det holder på å gro gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bina Skrevet 23. mars 2008 #3932 Del Skrevet 23. mars 2008 Hei igjen alle sammen.... For en stund siden skrev jeg at jeg våknet en morgen med deformert bryst ( har 380 ml cohesive gel høyprofil implantater). Saken var at det venstre brystet så helt forferdelig ut, hadde en veldig unaturlig kant i overkant av brystet, flat midten og merkelige krater inn her og der. Dette var en lørdag, så klinikken var selvfølgelig stengt. Fikk heldigvis tak i kirurgen min og fikk avtalt å komme innom på mandag. Brystet hadde på en måte "roet" seg siden lørdagen, men så fremdeles ikke bra ut da jeg kom til fornebuklinikken. Først kunne ikke kirurgen skjønne helt hva som var skjedd... han trodde det hadde no med at jeg hadde ekstra hud på dette brystet ( noe jeg ikke hadde før BF) Men så begynte han å dytte og kna på brystet (ikke deilig...hehe) og vips var brystet tilbake til normalen... Viste seg at implantatet ikke har festet seg på dette året siden opprasjonen. Den flate siden av protesa lå ut og den profilerte lå inn mot muskelen. Nå vurderer jeg sterkt å ta en reopprasjon, denne puppen har sett rar helt siden BF, ikke når jeg står rett opp og ned, men når jeg bøyer meg får den en merkelig form ( protesa detter jo frem i brystet). Dessuten har dette brystet fått mer løs hud, kan jo tenke seg det når det kun er huden som holder det på plass.Kjipt at brystet plutselig kan snu seg...Vurderer da å få lagt under muskel, har jo også hatt kapsling tidligere så egentlig rart jeg ikke fikk plassert under nå sist.... Gratulerer til alle som har fått mye pupper siden sist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GGG Skrevet 23. mars 2008 #3933 Del Skrevet 23. mars 2008 Hei igjen alle sammen.... For en stund siden skrev jeg at jeg våknet en morgen med deformert bryst ( har 380 ml cohesive gel høyprofil implantater). Saken var at det venstre brystet så helt forferdelig ut, hadde en veldig unaturlig kant i overkant av brystet, flat midten og merkelige krater inn her og der. Dette var en lørdag, så klinikken var selvfølgelig stengt. Fikk heldigvis tak i kirurgen min og fikk avtalt å komme innom på mandag. Brystet hadde på en måte "roet" seg siden lørdagen, men så fremdeles ikke bra ut da jeg kom til fornebuklinikken. Først kunne ikke kirurgen skjønne helt hva som var skjedd... han trodde det hadde no med at jeg hadde ekstra hud på dette brystet ( noe jeg ikke hadde før BF) Men så begynte han å dytte og kna på brystet (ikke deilig...hehe) og vips var brystet tilbake til normalen... Viste seg at implantatet ikke har festet seg på dette året siden opprasjonen. Den flate siden av protesa lå ut og den profilerte lå inn mot muskelen. Nå vurderer jeg sterkt å ta en reopprasjon, denne puppen har sett rar helt siden BF, ikke når jeg står rett opp og ned, men når jeg bøyer meg får den en merkelig form ( protesa detter jo frem i brystet). Dessuten har dette brystet fått mer løs hud, kan jo tenke seg det når det kun er huden som holder det på plass.Kjipt at brystet plutselig kan snu seg...Vurderer da å få lagt under muskel, har jo også hatt kapsling tidligere så egentlig rart jeg ikke fikk plassert under nå sist.... Gratulerer til alle som har fått mye pupper siden sist Of så uheldig du var ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 23. mars 2008 #3934 Del Skrevet 23. mars 2008 Hei igjen alle sammen.... For en stund siden skrev jeg at jeg våknet en morgen med deformert bryst ( har 380 ml cohesive gel høyprofil implantater). Saken var at det venstre brystet så helt forferdelig ut, hadde en veldig unaturlig kant i overkant av brystet, flat midten og merkelige krater inn her og der. Dette var en lørdag, så klinikken var selvfølgelig stengt. Fikk heldigvis tak i kirurgen min og fikk avtalt å komme innom på mandag. Brystet hadde på en måte "roet" seg siden lørdagen, men så fremdeles ikke bra ut da jeg kom til fornebuklinikken. Først kunne ikke kirurgen skjønne helt hva som var skjedd... han trodde det hadde no med at jeg hadde ekstra hud på dette brystet ( noe jeg ikke hadde før BF) Men så begynte han å dytte og kna på brystet (ikke deilig...hehe) og vips var brystet tilbake til normalen... Viste seg at implantatet ikke har festet seg på dette året siden opprasjonen. Den flate siden av protesa lå ut og den profilerte lå inn mot muskelen. Nå vurderer jeg sterkt å ta en reopprasjon, denne puppen har sett rar helt siden BF, ikke når jeg står rett opp og ned, men når jeg bøyer meg får den en merkelig form ( protesa detter jo frem i brystet). Dessuten har dette brystet fått mer løs hud, kan jo tenke seg det når det kun er huden som holder det på plass.Kjipt at brystet plutselig kan snu seg...Vurderer da å få lagt under muskel, har jo også hatt kapsling tidligere så egentlig rart jeg ikke fikk plassert under nå sist.... Gratulerer til alle som har fått mye pupper siden sist Håper det ordner seg for deg! Har du noen garantier slik at du kan få en reoperasjon (delvis) dekket? Hvor lang tid tok det før dere kunne kjøre bil, dere som tok under muskel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittebær Skrevet 23. mars 2008 #3935 Del Skrevet 23. mars 2008 Hei igjen alle sammen.... For en stund siden skrev jeg at jeg våknet en morgen med deformert bryst ( har 380 ml cohesive gel høyprofil implantater). Saken var at det venstre brystet så helt forferdelig ut, hadde en veldig unaturlig kant i overkant av brystet, flat midten og merkelige krater inn her og der. Dette var en lørdag, så klinikken var selvfølgelig stengt. Fikk heldigvis tak i kirurgen min og fikk avtalt å komme innom på mandag. Brystet hadde på en måte "roet" seg siden lørdagen, men så fremdeles ikke bra ut da jeg kom til fornebuklinikken. Først kunne ikke kirurgen skjønne helt hva som var skjedd... han trodde det hadde no med at jeg hadde ekstra hud på dette brystet ( noe jeg ikke hadde før BF) Men så begynte han å dytte og kna på brystet (ikke deilig...hehe) og vips var brystet tilbake til normalen... Viste seg at implantatet ikke har festet seg på dette året siden opprasjonen. Den flate siden av protesa lå ut og den profilerte lå inn mot muskelen. Nå vurderer jeg sterkt å ta en reopprasjon, denne puppen har sett rar helt siden BF, ikke når jeg står rett opp og ned, men når jeg bøyer meg får den en merkelig form ( protesa detter jo frem i brystet). Dessuten har dette brystet fått mer løs hud, kan jo tenke seg det når det kun er huden som holder det på plass.Kjipt at brystet plutselig kan snu seg...Vurderer da å få lagt under muskel, har jo også hatt kapsling tidligere så egentlig rart jeg ikke fikk plassert under nå sist.... Gratulerer til alle som har fått mye pupper siden sist Uffa, det var ikke noe særlig! Håper du blir fornøyd til slutt uansett hva du velger å gjøre! Skummelt at slikt kan skje :hår: men, men.. dette er jo en risiko vi alle vet om og er villig til å ta.. forresten, hva skjedde med våren?? :snø: noen som vet hvem som bestilte dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnA Skrevet 23. mars 2008 #3936 Del Skrevet 23. mars 2008 Nå har jeg enda et spørsmål igjen:) Er det veldig lang venteliste på Fornebuklinikken? Leser om noen som har sendt bilder for vurdering, men ikke har fått noe svar. Er det noen som har opplevd at de har fått en vurdering på bildene sine derfra i det heletatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 23. mars 2008 #3937 Del Skrevet 23. mars 2008 Nå har jeg enda et spørsmål igjen:) Er det veldig lang venteliste på Fornebuklinikken? Leser om noen som har sendt bilder for vurdering, men ikke har fått noe svar. Er det noen som har opplevd at de har fått en vurdering på bildene sine derfra i det heletatt? Når sendte du bildene? Kirurgene har hatt påskeferie der siden forrige fredag, så hvis du har sendt de i det siste kan det være pga av du ikke har fått svar. Er nok ikke så lang venteliste for å få operasjon, en uke eller to tipper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 23. mars 2008 #3938 Del Skrevet 23. mars 2008 Er det noen andre som har fått utslett på puppene når de har begynt å gro? Jeg klør og klør og klør, og oppdaget i dag at jeg har fått litt utslett der det klør som værst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnA Skrevet 23. mars 2008 #3939 Del Skrevet 23. mars 2008 Når sendte du bildene? Kirurgene har hatt påskeferie der siden forrige fredag, så hvis du har sendt de i det siste kan det være pga av du ikke har fått svar. Er nok ikke så lang venteliste for å få operasjon, en uke eller to tipper jeg Jeg har ikke sendt inn bilder ennå, men skal gjøre det. Men leste om noen andre som hadde gjort det uten å fått svar. Men det er verdt forsøket:) Så det er ikke verre enn en uke eller to altså. Så bra:) Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 23. mars 2008 #3940 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg har ikke sendt inn bilder ennå, men skal gjøre det. Men leste om noen andre som hadde gjort det uten å fått svar. Men det er verdt forsøket:) Så det er ikke verre enn en uke eller to altså. Så bra:) Takk for svar! Ahh...misforsto jeg Ring dem først å si at du vil sende bilder på mail til dem, for da er det nok mulig at de svarer deg raskere Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå