pussen Skrevet 17. mars 2008 #3881 Del Skrevet 17. mars 2008 Hei. Noen som vet om en bra side for før og etter bilder. Har sett på www.justbreastimplants.com så jeg lurer på om det er noen andre... Takk for svar. http://www.loveyourlook.com/Before-After/ her er en side og så kan du gå inn på www.qvinna.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pussen Skrevet 17. mars 2008 #3882 Del Skrevet 17. mars 2008 http://www.loveyourlook.com/Before-After/ her er en side og så kan du gå inn på www.qvinna.com http://www.qvinna.info/ en liten feil på den forgående Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Odense Skrevet 17. mars 2008 #3883 Del Skrevet 17. mars 2008 Hei Er nå 5 uker siden operasjonen, og jeg har begynt å kjøpe litt bh`er Det jeg lurer på er dette med spilene, jeg har tatt de ut på noen av bh`ene, men det er jo så mye finere med spiler! Er det alle som har fått beskjed om at de ikke kan bruke spiler de første 6mnd etter operasjon? Uansett klinikk? Jeg opererte på Nobel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svinsesvans Skrevet 17. mars 2008 #3884 Del Skrevet 17. mars 2008 Hei jenter. I morgen er det min tur til og operere. Gleder meg utrolig masse. Kommer med en oppdatering så fort jeg orker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inemine Skrevet 17. mars 2008 #3885 Del Skrevet 17. mars 2008 hmm. det lurer jeg også på. Har ikke fått noen beskjeder ang bh'er, bortsett fra at jeg skal bruke sportsbh i minst 6 uker helst. Gleder meg til bh-innkjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inemine Skrevet 17. mars 2008 #3886 Del Skrevet 17. mars 2008 lykke til svinsesvans! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. mars 2008 #3887 Del Skrevet 17. mars 2008 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittebær Skrevet 17. mars 2008 #3888 Del Skrevet 17. mars 2008 Lykke til Svinsesvans!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siliconsally Skrevet 17. mars 2008 #3889 Del Skrevet 17. mars 2008 Lykke til svinsesvans Hvordan går det med deg odense? Gi os en kjapp oppdatering da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GGG Skrevet 17. mars 2008 #3890 Del Skrevet 17. mars 2008 Hei jenter. I morgen er det min tur til og operere. Gleder meg utrolig masse. Kommer med en oppdatering så fort jeg orker. Lykke til. Skal du operere på Pilestredet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GGG Skrevet 17. mars 2008 #3891 Del Skrevet 17. mars 2008 Lykke til. Skal du operere på Pilestredet? ja nå så jeg at du skal på Pilestredet. Jeg sendte bildene mine til mailen din. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-K&G- Skrevet 18. mars 2008 #3892 Del Skrevet 18. mars 2008 Lykke til Svinsesvans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 18. mars 2008 #3893 Del Skrevet 18. mars 2008 Lykke til Svinsesvans! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizza Skrevet 18. mars 2008 #3894 Del Skrevet 18. mars 2008 Masse lykke til Svinsesvans! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svinsesvans Skrevet 18. mars 2008 #3895 Del Skrevet 18. mars 2008 Tusen takk alle sammen. Dar til klinikken klokka 12, Tiden går så sakte... Jeg vasker og vasker her. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linnjenta Skrevet 18. mars 2008 #3896 Del Skrevet 18. mars 2008 Hei Er nå 5 uker siden operasjonen, og jeg har begynt å kjøpe litt bh`er Det jeg lurer på er dette med spilene, jeg har tatt de ut på noen av bh`ene, men det er jo så mye finere med spiler! Er det alle som har fått beskjed om at de ikke kan bruke spiler de første 6mnd etter operasjon? Uansett klinikk? Jeg opererte på Nobel. 5 uker siden operasjonen for meg og i dag på 1ukers kontrollen fikk eg beskjed om at eg kunne begynne med vanlig bh "neste uke" altså etter to uker... virket ganske rart synes eg så eg har gått med sportsbh likevel! men har vert på byen en del ganger (vise frem stolthetene ) og da har eg brukt spilebh! det haar gått kjempe fint svinsesvans: lykke til i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Odense Skrevet 18. mars 2008 #3897 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Lykke til svinsesvans Hvordan går det med deg odense? Gi os en kjapp oppdatering da Hei! Her går det kjempebra, brystene har blitt mye mykere og arrene er blitt finere. Venstre arr er penest. Jeg er ganske lei av sports bh`en så ved visse anledninger har jeg gått med vanlig bh, tar også av meg sports bh`en når jeg har sex Men jeg kjenner at brystene ikke er helt klare for push up bh, er ikke blitt så myke ennå. Jeg har også tenkt litt på hvorfor jeg fikk runde vanlige proteser og ikke høyprofil, puppene mine er jo helt runde, kunne kanskje tenkt meg å hatt de litt mer struttende, siden jeg hadde ganske mye å gå på.. Endret 18. mars 2008 av Odense Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pie Skrevet 18. mars 2008 #3898 Del Skrevet 18. mars 2008 Hei. Noen fler enn meg som har stikkninger i brystet? Er en uke siden operasjonen i morra... Særlig venstre bryst som ikke er grei mot meg, skikkelig ubehagelig og holdt på noen timer nå.... Har også vondt i venstre sår og ribbeina under venstre bryst, så til tider må jeg ha hjelp til å komme opp av stolen som jeg nærmest har grodd fast i. Ellers går det ganske så bra. Tatt av bandasjen og dusja i dag. Var litt svimmel i starten, men veldig godt da jeg bare klarte å slappe av. Med klær ser puppene omtrent ut slik de gjorde før med innlegg i bh-en, men uten synes jeg de virkelig ser store ut. Sikkert bare fordi jeg ikke er vant med å ha noe særlig pupper, men glad jeg ikke la inn mer (240 og 260cc). Det ville sett rart ut. Synes puppene er ganske harde foreløpig og veldig struttende, men vil tro det går seg til etter hvert. Ellers har jeg null følelse i venstre brystvorte og litt på undersiden. Merkelig følelse. Glad jeg fortsatt har noen dager på meg før jeg skal på jobb igjen, føler meg ikke klar for de store utskeielsene enda. Får hjelp til å komme meg opp av senga og til å kle på meg, og maten er det mannen som lager. Så skal ikke klage akkurat . Nå begynner jeg virkelig å se fram til varmere tider med mine nye fordeler... Også gleder jeg meg til å kunne trene igjen. Blir fort noen kilo ekstra i løpet av de nærmeste ukene med det inntaket av mat og snop jeg har nå ihvertfall. He he... Men synes jeg fortjener å kose meg litt også... Pie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svinsesvans Skrevet 19. mars 2008 #3899 Del Skrevet 19. mars 2008 Hei alle puppe damer. Da er puppene inntakte og mor er glad. Operasjonen min i går gikk kjempe bra. Jeg kan ikke si jeg har hatt noe vondt etter operasjonen bare litt ømt og ubehagelig. Tenkte det kom til å bli mye værre i dag, men når jeg våkna så var jeg bare litt ømmere enn i går. Det kan jo hende det blir værre men så tror jeg nok også at jeg har vært veldig heldig.. Jeg fikk som planlagt 300 gram over muskelen. Jeg har prøvd å snik titte litt og det jeg ser, ser bærre lækkert ut altså hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittebær Skrevet 19. mars 2008 #3900 Del Skrevet 19. mars 2008 Gratulerer Svinsesvans!!! *missunnelig* Min tur 15. april... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå