inemine Skrevet 14. mars 2008 #3841 Del Skrevet 14. mars 2008 Det er helt normalt. Jeg la også under muskel,og hadde vondt en god stund. I alle fall 2-3 uker. Ikke like vondt som 1.uken da selvfølgelig. Faktisk nå etter snart 5 uker er puppene ganske ømme enda. Det er ikke noe behagelig når samboer tar på dem. Men de blir bedre og bedre. Skjønner at du er redd det skal være noe galt,men det er helt normalt altså. Er slik selv jeg,ser etter "tegn" på noe galt hele tiden. Hehe. Tusen takk for svar siliconsally siden du også har lagt under muskel og er noen uker før meg, kan jeg vel spørre deg om ting jeg lurer på igår begynte puppene å krympe litt, merket at bh ble litt slappere plutselig. Har sikkert skjedd gradvis, men blei litt sjokka for hadde ikke lagt merke til det før hehe. Men synes ikke at de har blitt noe særlig mykere etter operasjonen.. Når ble dine mykere? Litt forskjell er det så klart fra en uke siden, men de er fortsatt "silikonharde" hvis du skjønner hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pussen Skrevet 14. mars 2008 #3842 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg er 164 og 56 kg, har en liten A nå, og håper på en full B Er litt itvil angående dette med størrelse, siden noen sier man bør ta en cup mer enn hva man ønsker.. At en C med klær ser ut som en B Skal uansett la kirurgen få siste ordet, han vet vel best Får ta over muskelen, håper på 300, og runde proteser Jeg kommer til å bruke egenmelding, og få en sykmelding for noen dager.. Tyder vel ikke på helt god arbeidsmoral men, passer utrolig godt akkurat nå med tanke på å gro til sommeren. Jobber på kontor jeg og, og her har vi stengt i fellesferier, som påske, jul og sommer, så jeg kan ikke ta det utenom noen av disse ukene, og da passer det utrolig dårlig for meg (pga. nesten ingen vet om det, verken av familie eller venner). :-) hei jeg la inn 235 ml er 164 cm og 56 kg la over muskel etter denne tab vart eg en c cup http://www.85b.org/bra_calc.php men synnes de virker små men er kansje bare blitt vant med str det er 10 dager siden i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
just like this Skrevet 14. mars 2008 #3843 Del Skrevet 14. mars 2008 linnjenta, how is it going with you? Is everything fine now? hope so Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 14. mars 2008 #3844 Del Skrevet 14. mars 2008 Til dere som har operert. Hvor lang tid tok det fra dere kom til klinikken å til dere dro hjem? Jeg kom inn på klinikken 07:15 og var vel ute igjen ca klokka 12:00. Måtte ligge en stund etter operasjonen for å være sikker på at jeg ikke besvimte eller kastet opp av maten og drikken jeg fikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 14. mars 2008 #3845 Del Skrevet 14. mars 2008 Kom meg på kontroll i dag, og alt så veldig bra ut Sykepleieren måtte ta av bh`en, men jeg kjente ikke noe forskjell. På en måte var det deilig å få den av i et par minutter. Så meg i speilet uten bh`en og den første tanken min var Pupper....stooore pupper på min kropp! Virkelig sært å se på Spurte sykesøsteren om det var lagt over eller under, og kirurgen har lagt de over, så da tipper jeg på at smertene kommer til å gi seg om ikke så mange dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linnjenta Skrevet 14. mars 2008 #3846 Del Skrevet 14. mars 2008 linnjenta, how is it going with you? Is everything fine now? hope so her går det fint idag er hevelsen nesten gått helt bort! har fortsatt litt hevelse mellom puppene ogpå sida av høyre puppen, men alt er myyye bedre enn på mandag! kjempe gla i for det eneste som er litt dumt er at eg aldri får vite hva som skjedde... hadde det f.eks. vert noe spesifikt eg hadde gjort, kunne eg unngått å gjøre det igjen, men legen hadde jo ingen anelse... men men, er i allefall glad for at alt snart er som normalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
just like this Skrevet 14. mars 2008 #3847 Del Skrevet 14. mars 2008 Thats good that you are fine now, linnjenta... Well, could be really good to know what that finally was I have read somewhere that sex during the first 4 weeks can lead to similar troubles, since the blood comes to the breast. And another idea is maybe you are having your periods now or maybe these days.... Well, was just some ides....maybe thay make no sence..... :klø: All the best to you Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linnjenta Skrevet 14. mars 2008 #3848 Del Skrevet 14. mars 2008 Thats good that you are fine now, linnjenta... Well, could be really good to know what that finally was I have read somewhere that sex during the first 4 weeks can lead to similar troubles, since the blood comes to the breast. And another idea is maybe you are having your periods now or maybe these days.... Well, was just some ides....maybe thay make no sence..... :klø: All the best to you sex har eg ik hatt, så kan ik vere det! men fikk mensen på mandagen, altså dagen etter hevelsen begynte... mulig det kan vere en sammenheng der da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
just like this Skrevet 14. mars 2008 #3849 Del Skrevet 14. mars 2008 Difficult to say exactly, linnjenta...but i think there is a connection...should be a reason anyway.....and i think i have read about similar situation like yours on one forum....maybe you should ask your sergion again, just to be 100 % sure... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittebær Skrevet 14. mars 2008 #3850 Del Skrevet 14. mars 2008 Er du er fast ansatt? (Vet ikke helt hvordan dette med lærling fungerer) Tror du kan få en sykemelding da ja, om ikke for en smerter etter plastisk operasjon, så kan du jo si til legen at du har omgangssyke eller noe sånn? Og på jobben kan du jo si du har vondt i ryggen, så skjønner de at du ikke kan løfte og styre så masse.. (blir kanskje mange baller i lufta men..). En klinikk jeg var på konsultasjon hos snakket vi om dette, og de sa jeg for all del ikke måtte si noe til arbeidsgiver om det, det var mange som hadde fått problemer i senere tid - det er vel kanskje helst om man ikke tar seg ut ferie, men med tanke på at det kan påvirke arbeid i senere tid. Her jeg jobber kan man ta ut egenmelding etter 4 uker som fast ansatt, og etter 2 uker kan man bruke sykemelding og fortsatt få lønn, tror dette er vanlig praksis. Noen plasser er det også mulig at om du blir syk med sykemelding under ferien med sykemelding, så slipper du og ta ut ferie på den tiden du er syk Ja, jeg er fast ansatt. vet ikke helt hvordan jeg skal få til det her. men ingen dum ide med sykemelding altså.. jeg er litt redd for at det vil bli litt for innlysende hva jeg har gjort, vi er bare fem stk i hele bedriften... og jeg er eneste jenta.. jaja, vi får gjøre det beste ut av det... vil bare legge til at jeg er så strålende fornøyd med å ha et sted som dette forumet der man kan tømme tankene, bekymringene, man lærer så mye av å lese om folk som har gjort det selv! :lese: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizza Skrevet 14. mars 2008 #3851 Del Skrevet 14. mars 2008 Ja, jeg er fast ansatt. vet ikke helt hvordan jeg skal få til det her. men ingen dum ide med sykemelding altså.. jeg er litt redd for at det vil bli litt for innlysende hva jeg har gjort, vi er bare fem stk i hele bedriften... og jeg er eneste jenta.. jaja, vi får gjøre det beste ut av det... vil bare legge til at jeg er så strålende fornøyd med å ha et sted som dette forumet der man kan tømme tankene, bekymringene, man lærer så mye av å lese om folk som har gjort det selv! :lese: Hei. jeg har tenkt å få sykemld. men vi også er bare 5stk, men vi er bare jenter. Hun ene av oss har også reist vekk for flere uker, så jeg er redd for at jeg får operasjonsdato til da hun er bortreist, men har lyst å tenke på meg selv denne gangen. Men jeg kjenner jeg gruer meg til å levere sykemld da. Hun sjefen er sånn som spørr rett ut hvorfor...og så er det jo litt personlig også da... jeg også er redd for at det vil synes veldig godt ettersom jeg ikke er så veldig godt rustet for å si det sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linnjenta Skrevet 14. mars 2008 #3852 Del Skrevet 14. mars 2008 Difficult to say exactly, linnjenta...but i think there is a connection...should be a reason anyway.....and i think i have read about similar situation like yours on one forum....maybe you should ask your sergion again, just to be 100 % sure... ja, mulig dt er en sammenheng der! håper bare ik dette skjer hver gang eg har mensen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 14. mars 2008 #3853 Del Skrevet 14. mars 2008 Hei. jeg har tenkt å få sykemld. men vi også er bare 5stk, men vi er bare jenter. Hun ene av oss har også reist vekk for flere uker, så jeg er redd for at jeg får operasjonsdato til da hun er bortreist, men har lyst å tenke på meg selv denne gangen. Men jeg kjenner jeg gruer meg til å levere sykemld da. Hun sjefen er sånn som spørr rett ut hvorfor...og så er det jo litt personlig også da... jeg også er redd for at det vil synes veldig godt ettersom jeg ikke er så veldig godt rustet for å si det sånn.. Men hva skal du si til legen for å få sykmelding? Jeg overhørte en samtale mellom sykesøsteren jeg hadde på Fornebuklinikken og en av pasientene som hadde operert. Pasienten hadde fått "falsk" sykmelding av sin lege, og sykepleieren sa at hun frarådet å bruke den. Det blir neppe populært hvis arbeidsgiver eller trygdekontoret finner ut at du har fått en "falsk" sykmelding. :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 15. mars 2008 #3854 Del Skrevet 15. mars 2008 Dag 3 etter operasjonen, og formen er egentlig ganske så bra;) Ikke hatt noen smerter i natt og nå er det bare litt spreng og prikking. Tenkte jeg skulle prøve meg uten smertestillende en stund i dag. Prøve å venne kroppen til dette. Jeg føler meg så skitten! Men i morgen blir det dusj Blir spennende å se hvordan det går, både med tanke på hårvask, kropssvask og å ta av bandasjen. Hjelp! I dag skinner og her sitter jeg inne. Får vel sette opp balkongdøren og pakke meg selv inn i dyne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bianca Skrevet 15. mars 2008 #3855 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Koselig å høre at det går bedre med deg Bare meg selv!! Kan tenke meg det blir deilig med en dusj imorgen, hehe, det er faktisk en av de tingene jeg gruer meg mest til: å måtte sitte i flere dager med fett hår og uvasket kropp Håper du får nytt sola litt igjennom balkongdøra i hvert fall! Du får tenke på meg som sitter inne med hjemmeeksamen. Du sitter i hvert fall inne med nye pupper Endret 15. mars 2008 av Bianca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siliconsally Skrevet 15. mars 2008 #3856 Del Skrevet 15. mars 2008 Tusen takk for svar siliconsally siden du også har lagt under muskel og er noen uker før meg, kan jeg vel spørre deg om ting jeg lurer på igår begynte puppene å krympe litt, merket at bh ble litt slappere plutselig. Har sikkert skjedd gradvis, men blei litt sjokka for hadde ikke lagt merke til det før hehe. Men synes ikke at de har blitt noe særlig mykere etter operasjonen.. Når ble dine mykere? Litt forskjell er det så klart fra en uke siden, men de er fortsatt "silikonharde" hvis du skjønner hehe Bare å spørre det vettu! Puppene dine har nok ikke krympet så mye,er kanskje heller at hevelsen er på tur ned? Jeg synes puppene mine ble MYYYE mindre,men har målt med målebånd titt og ofte,og cm rundt er de samme enda,bare at hevensen øverst på brystet og på sidene er nede igjen. Når man legger under muskel "synker" jo puppene litt ned og blir mer naturlige. Det kan nok se ut som de krymper. Hehe. Altså,de blir jo mindre når hevelsen går ned,men jeg tror vi blir litt fort vant med størrelsen også jeg. Hehe. Jeg ogsp synes mindre har blitt mye mindre,men etter målebandet og samboer er det ikke såå stor forskjell. I starten synes jeg puppene var store,nå er de nesten små! De er jo ikke det da,for jeg er en c-cup,sa har nok blitt vant til str. Når det gjelder mykheten.. Hmm.. Det var litt forskjell etter en uke. Etter 2 uker var det enda mer forskjell og etter 3 uker enda mer. Hehe. Litt vanskelig å huske. Nå etter 5 uker begynner de å bli ganske myke,men fortsatt litt faste enda. Kan jeg få se bilder kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
just like this Skrevet 15. mars 2008 #3857 Del Skrevet 15. mars 2008 Hei GGG How is it going with you? Hope everything is just better and better:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pie Skrevet 15. mars 2008 #3858 Del Skrevet 15. mars 2008 Hei alle sammen Har faktisk ikke orka å skrive før nå jeg, opererte på onsdag. Har hatt et par rimelig slitsomme dager pga kvalme og oppkast.. Gikk maks en time mellom hver spyrunde, så vært ganske så utmatta. Må innrømme at det frista lite med en ny operasjon da det sto på som værst, håper inderlig jeg slipper det med det første. Først trodde de på Fornebuklinikken at det var pga medisinene under narkosa at jeg spydde, men siden det ikka ga seg, fikk jeg beskjed om å kutte de sterkeste smertestillende. Etter et døgn ble alt så mye bedre, så i dag har jeg faktisk fått i meg litt mat... Puppene og ribbeina er ømme, men skal ikke klage så lenge jeg slipper å være kvalm. Fikk 240 og 260 høy profil over muskel, MPU. Håper alt fester seg som det skal... Pie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
just like this Skrevet 15. mars 2008 #3859 Del Skrevet 15. mars 2008 Hei Pie:) Congratulations :) Now it will be only better and better each day! Take care and if you have some questions just ask Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizza Skrevet 15. mars 2008 #3860 Del Skrevet 15. mars 2008 Men hva skal du si til legen for å få sykmelding? Jeg overhørte en samtale mellom sykesøsteren jeg hadde på Fornebuklinikken og en av pasientene som hadde operert. Pasienten hadde fått "falsk" sykmelding av sin lege, og sykepleieren sa at hun frarådet å bruke den. Det blir neppe populært hvis arbeidsgiver eller trygdekontoret finner ut at du har fått en "falsk" sykmelding. :slåss: okey, jeg ringte til legen min og spurte om han skrev ut sykemld til kosmetiske inngrep, nærmere bestemt en brystforstørrelse og da sa han ja. så håper d går fint da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå