Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hello -K&G- og alle sammen :blomst:

It has been one week now since my opperation, which i spent in one of the Oslo s hotells to get well before travelling home :) I live in the west part of Norway.

And now I am home and here is my story :)

I arrived to the Fornebu klinikk kl 7.15 and the medical sister met me.

We had a conversation with her, i have got 2 tablets and went to my bed, where i had to wait for Dr. Dillerud to come :-D

There were some magazines to read, but i couldnt concentrate, i wanted to have it done as soon as possible :Hehe:

Dr. Dillerud came around 9 and i had to follow him to discuss everything again :) So, 240cc, over or under the muscle he will see during the process :)

After that i came back to my bed but maybe in 5 min the medical sister came and asked to follow her to the opperation room:)

I was happy....nervous.....scared to death....sure and unsure at the same time.......

I layed down on the opperation table with my hands in the position of the cross.....i was shaking both from cold and from fear, but i wanted it to start as soon as possible...ok.....cleaning the opperation area, ingection, blood preasure and time to sleep :Hehe: I dont remember how i felt asleep, it was so suddenly, right after some short burning in my hand......

Iam awake......shaking so so much from cold, actually it was just my reaction to the narcose. But it was gone after maybe 10 min and i felt myself surprisingly good, was still exited and didt feel like sleeping at all :)

I looked under the night dress and saw a white sports bra on me, so i was happy:) It was done:) :klappe:

The medical sister was cheking if iam fine many times and Dr. Dillerud came too, a very respectable men, that made me sure that everything will go fine:)

After maybe one hour i got some food and by the way my appetitite was quite good :Hehe:

I stayed at the hospital for maybe 5 hours more and went to the hotell by taxi.

I have got some tablets with me from the hospital, in case of strong pain, which i needed day 2 and 3.

The first 3 days were actually the worst, i wish i had someone next to me. The most difficult was to stand up....but after 3 days everything was much better:)

Day 6 i went to remove the bandages and i saw my new breasts for the first time :-D And i liked what i saw,... well the skin some places was yellow and blue and so tight, but it was only 6 days...

Now day 7 i still feel some kinds of pain when i go and do simple things, but i hope it will be good soon :-D

I am happy i did it, i only hope everything will go fine, it was actually not that "difficult" as it seemed to be....The most complicated was to decide, arrange and go.... :)

Good luck to those of you who are soon going to and who already made their "dream" to come true :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:velkommen: bittebær

jeg skal operere 2.april.. :)

gleder meg veldig :danser:

Bra du har folk rundt deg som støtter deg!

Ja, det er superdeilig! :jepp: Jeg hadde nok ikke klart det hvis jeg ikke hadde det, det høres ut som om det er greit å ha en som kan hjelpe seg å komme opp av senga f.eks. :roll: Jeg er bare så vannvittig glad for at jeg endelig gjør dette, det har plaget meg så lenge!

Skrevet

Gratulerer så mye Just Like This :hoppe:!

Og :velkommen: Bittebær :)

Dere som har operert på Fornebuklinikken: fikk dere bandasje eller bare komkpress rundt sårene? Ser det er litt forskjellig :klø:

Om akkurat en uke nå så er jeg på Fornebuklinikken også :hoppe:

Hvor lang tid tok det før dere kom inn til operasjonen? Jeg skal møte opp 07:15, så regner meg det tar en stund før operasjonen.

Jeg er så spent :jepp:

Skrevet

Velkommen til oss BITTEBÆR. Tenker du er spent på dine nye fordeler. Hehe. Jeg la inn silikon for litt over 3 uker siden,og er kjempeglad jeg gjorde det! :)

Gratulerer med nye pupper JUST LIKE THIS! :)

Og til deg BARE MEG SELV: jeg fikk bare kompresser,men det vet du jo allerede! :ler: Tenker du er spent,bare en uke igjen!

Skrevet
I stayed at the hospital for maybe 5 hours more and went to the hotell by taxi.

I have got some tablets with me from the hospital, in case of strong pain, which i needed day 2 and 3.

The first 3 days were actually the worst, i wish i had someone next to me. The most difficult was to stand up....but after 3 days everything was much better:)

Day 6 i went to remove the bandages and i saw my new breasts for the first time :-D And i liked what i saw,... well the skin some places was yellow and blue and so tight, but it was only 6 days...

Now day 7 i still feel some kinds of pain when i go and do simple things, but i hope it will be good soon :-D

I am happy i did it, i only hope everything will go fine, it was actually not that "difficult" as it seemed to be....The most complicated was to decide, arrange and go.... :)

Good luck to those of you who are soon going to and who already made their "dream" to come true :klem:

Congratulations with your new breasts Just like this! :)

You wrote that you wish you had someone next to you... does this mean that you went through the whole thing alone? You see.. i've decided to do a breast opreation myself, and i'm also thinking about doing it at Fornebuklinikken. I don't really have anyone around the Oslo area to help me though...

So i was just wondering how you managed to do it all alone?

Did you take a flight back home? (and when..)

Did you get the implant under the muscle?

Haha i'm sorry about all the questions, it's just that you seem to be the only one here in the same situation as i might be in when doing it.

And again: congratulations! :)

PS: let us know if you prefer us to reply to you in English or Norwegian

Skrevet

Hei Bianka! Thank you and everybody :rosasmil:

Well, yeah, i went through all this completely alone, about my idea knew only me and my surgeon :mrgreen:

And i do have good friends, but i prefered not to say to anyone...

During my 1 consultation i was advised to have someone the first night next to me, but i was sure i can make it alone :mrgreen:

The first day i didnt have much pain because there was a lot of "bedøvelse" after the opperation. The first night went fine too.

But, when i woke up the next day i realized that it was not the same...I wanted to stand up and go to the toilet, but to rise myself was very very difficult...i spent maybe 30 min on this....the pain in the breasts was "burning" and it felt like thay are going to fall down :mrgreen:

I made some steps trying to get to the bathroom, but suddenly i got dark in my eyes and had to come back to the bad. I was reallly thursty, but couldnt drink, because i was not able to go to the toilet.

The day before i have left some food next to me on the bad, just cheeps and so on as well as the numbers to the klinikk, just in case...

The 3 day was suddenly much better:) There still was pain, but i could stand up and go to the bathroom...and back to bad...

The TV was my best friend for the 5 days i spent in bad.

Day 4 and 5 i could maybe go out from my room, but to be safe i stayed quite in bad.

Day 6 i went to the klinikk by buss to remove the kompresses. That went good too, i was just very carefull and was moving slowly...

The same day i travelled back home...by buss, since i was afraid to take a plane so early after the opperation.

What can i say...yeah it was possible to do it alone, but it was difficult morally and not easy fisically....but it was my choise.....

I had 240 cc over the muscle :)

Bianka, when is your opperation? I am in oslo from time to time, if i am there and if you want maybe i could help you? :5:

P.S I understand you girls ok in norwegian, but its better if i write in English, so that you could understand me too :Hehe:

Sure will make a mess writing you in norwegian :Hehe:

Thank you :):klem1:

Skrevet

Hei Bare meg selv!

I had only a small Kompress around the scar, which was easily removed the day 6.

I arrived to the klinikk at 7:15 and was followed to the opperation room at around 9:30. The opperation itself took 1 hour :smile:

Good luck :klem1:

Skrevet

And 1 question to those of you who already did it....!!!!!

My skin on the face got dry and very oily at the same time the next day after the oppration and felt so wierd, had never before it like this :forvirret:

Does someone have an idea what it can be? The reaction to the narcose? the stresss or :forvirret:

Now its one week after the opperation, but my skin is still "problem"......now with some spots also .....ufffffffff

:klem1:

Skrevet
Bianka, when is your opperation? I am in oslo from time to time, if i am there and if you want maybe i could help you? :5:

P.S I understand you girls ok in norwegian, but its better if i write in English, so that you could understand me too :Hehe:

Sure will make a mess writing you in norwegian :Hehe:

Thank you :):klem1:

Ok, i'm just going to reply to you in English, thinking about it, it feels weird replying to you in Norwegian now :)

Wow, that's really brave of you to do the whole thing alone! And so so kind of you to offer to help me :klemmer:

Hearing your story (and listening to my friends who have done the operation) i understand that i'm best off having someone there after the operation. I do have a friend who lives about a three hour ride from Oslo that might have time to help me.. Ah, it's so frustrating that you become so helpless after the operation.. This would be so much easier if we could do it by ourselves like the independent women we are :gjeiper: I mean, I can travel around the whole world all alone, but this I obviously cannot do alone. Ironic, haha.

You see i'm pretty sure that I will be placing the implant under the muscle since i don't have much breast tissue and i've got a pretty skinny chest. Also from what i've seen on my friends who've done the operation, i can see that having it under the muscle will give me the nice sloped breasts that i've longed for.. BUT this means that i probably will be in even more pain than you were and hence will definately need all the help i can get afterwards...

I'm actually not doing the operation until august, but because many of the clinics keep closed during summer, i will probably have to go to consultations in june.. Also since i've saved up money for it now, i can't help but thinking about it all the time, haha.

So thank you for answering all my questions Just like this :) I hope your recovery is going well!! I think i will have to give my friend a call and see if she can help me :) I'm going to stay in touch here anyway and annoy you all with questions until i'm finally doing it :ler:

Skrevet

Just ask me, Bianka, whatever you are wondering :babyjente:

I do remember how much i needed information and support before i decided to go throuh it :icon_razz:

And really if you will need some help, dont be shy to ask,ok! :smilbla:

I think i should take a proper shower, but it feels scary to get the plasters wet :forvirret:

Those who did, how did you dry them after, i guess its not good to have the plasters wet for a while after the shower???

:klem:

Skrevet
Just ask me, Bianka, whatever you are wondering :babyjente:

I do remember how much i needed information and support before i decided to go throuh it :icon_razz:

And really if you will need some help, dont be shy to ask,ok! :smilbla:

I think i should take a proper shower, but it feels scary to get the plasters wet :forvirret:

Those who did, how did you dry them after, i guess its not good to have the plasters wet for a while after the shower???

:klem:

Tusen takk Just like this! Ha en fin dag :klemmer:

Skrevet

Hei.

Så godt å høre at det har gått bra med deg. Føler du at du fortsatt må ta det med ro etter en uke? Lurer nemlig på om jeg vil klare å ta en tur hjem til familien som bor ca 3 timer unna en uke etter operasjonen... Vil ikke at de skal merke at jeg har operert, så er avhengig av å være i relativt god form. Har påskeferie etterpå, og hadde vært hyggelig å se litt annet enn veggene hjemme i stua...

Pie

Skrevet

i dag har jeg vært å kjøpt meg 4 nye bh`er!! :)

dro vel med meg 10 stykk første gang jeg gikk inn i prøverommet.. og der fikk jeg meg en positiv overraskelse.. dem var for små!!!!!!! makan.. kan ikke akkurat si at det har skjedd så ofte før..hihi

så da måtte jeg ut igjen og finne en størrelse større... :-D

fant ihvertafll ut at jeg var 75d eller 80c... kom litt ann på bh`n...:)

grattis med nye boobs, Just Like This!! :klemmer:

Skrevet

hei

no har eg nedelig fått nye pupper er veldig spent på størelsen vanskelig og se synnes di virker litt små , men har et kompres over som presser de litt ned

men her kommer lit om hvordan det gikk i går med oprasjonen hadde time 14.30 kom inn kl 1450 da tegnet bugge på meg og tik bilder deretter vart jeg følt inn på oprasjonsalen der eg møtte han som skulle sittte narkosen benken

Etter at eg hadde lagt meg på operasjonsbordet la eg armene rett ut som en T og eg fikk en kanyle i hånda. Så ble eg vasket med en forferdelig kald spritgreie (det var kaldt!!!) og de monterer et grønt forheng foran ansiktet mitt Så sa sykepleieren fra at hun hadde skrudd på bedøvelsen som går gjennom kanylen og eg får beskjed om at det kommer til å svi og sprenge. Dette kjenner og rekker såvit å tenke at det er vondt før eg blir borte. eg sovner med en gang og det er igrunnen ganske behagelig; tenk deg.... du ligger på et bord med de puppene du ikke vil ha, så sovner du og drømmer søtt og når du våkner opp igjen så har du fått nye flotte pupper. synes eg var sove i fem minutter før noen ropper nå må du våkne du har fått nye pupper eg fryser så eg skalv men får litt på fyll i kanylen så eg får opp varmen i kroppen når kl er 18.00 blir eg hentet av minn mann og føller meg i veldig fin form er hjemme litt før syv bare slapper av på soffaen og ser tv og så må eg ha med meg frusrerte fruer føler meg i veldig fin form så går ikke og legger meg før kl går mott 12 sov godt helle natten våknet lii før kl 8 sto opp og gikk på do og tok meg litt smertestillende ellers så har det verket litt i stingende i dag og litt bryst spreng ellrs veldig fin form eg som trudde det var så mye verre lykke til til dere som skal gjøre det snart :fnise:

Skrevet

Gratulerer kjempemasse med vel overstått operasjon Pussen og Just like this, må si jeg er utrolig imponert over at du klarte å gå gjennom operasjonen og dagene etter på egenhånd Just like this!!!! :klemmer:

Operasjonen min i går gikk heldig vis bra den også, var ikke noe problem med narkose selvom jeg hadde gruet meg VELDIG til det, var jo våken under den første operasjonene min.

Bianca, jeg får helt vondt inni meg av å tenke på at du skal være alene etter operasjonen din, og fraråder deg det på det sterkeste!!!!! Det er en god del vondere å legge protesene under muskelen enn over, jeg har prøvd begge deler :ler: Og jeg vet ikke hva jeg skulle ha gjort uten samboeren min i dag, klarer ikke løfte vannglasset på nattbordet engang :fnise: Så jeg er sjeleglad for at han fikk fri fra jobben resten av uken. Jeg bor på Vika i Oslo sentrum, så det er bare å si fra hvis venninnen din ikke kan bli med deg, jeg stiller gjerne opp for en puppe-søster....hihi :ler::klemmer:

Masse velkommen til deg og Bittebær, er så koselig å høre at du får støtte hjemenifra, og at du har bestemt deg for å operere deg. Jeg tenkte på å legge inn proteser helt fra jeg var 16 år, men tok ikke motet til meg før jeg var 23, noe jeg angrer litt på nå. Dette er flotteste gave en kvinne kan gi seg selv, og jeg har ikke angret ett sekund selvom jeg har vært litt uheldig og som måtte legge protesene inn på nytt.

Stor klem fra Leah :klemmer:

Skrevet (endret)

Hei Leah.

Så godt at det hele er vel overstått og at det har gått bra :) . Hvor mye la du inn denne gangen og hvor opererte du? Leste at du la inn 230 sist, hvilken bh-størrelse fikk du da?

Pie

Endret av pie
Skrevet

Hei Pie :)

Takk skal du ha :klemmer:

Jeg la inn de samme protesene nå, bare flyttet de fra over til under, så da er det bare jeg som tuller, trodde de var 240, men hvis jeg skrev 230 i fjor så er det det som stemmer :ler:

Har du operert deg? Hvis ikke, når og hvor mye skal du legge inn?

Stor klem fra Leah :love:

Skrevet
Bianca, jeg får helt vondt inni meg av å tenke på at du skal være alene etter operasjonen din, og fraråder deg det på det sterkeste!!!!! Det er en god del vondere å legge protesene under muskelen enn over, jeg har prøvd begge deler :ler: Og jeg vet ikke hva jeg skulle ha gjort uten samboeren min i dag, klarer ikke løfte vannglasset på nattbordet engang :fnise: Så jeg er sjeleglad for at han fikk fri fra jobben resten av uken. Jeg bor på Vika i Oslo sentrum, så det er bare å si fra hvis venninnen din ikke kan bli med deg, jeg stiller gjerne opp for en puppe-søster....hihi :ler::klemmer:

Ja uff, skjønner nå at jeg ikke kan være alene. Dessverre.. Som jeg skrev til Just like this så er det jo så ironisk at jeg kan reise hele verden rundt alene, men å gjøre noe som dette alene går ikke an. Hehe :P

Så tuuuusen takk for at du tilbyr deg å hjelpe Leah! Blir helt satt ut av hvor imøtekommende dere er:) :klemmer: Håper virkelig jeg får hun venninnen min til å hjelpe meg, men om det ikke funker er jeg veldig takknemlig for at dere vil være backup for meg :-D

skal uansett gjøre det nå til høsten. Nekter å vente lenger. Var faktisk på konsultasjon da jeg var 18, men jeg ombestemte meg. Nå er jeg 24 på vei til 25 og kjenner at jeg ikke orker å vente lenger.

Ikke noe vits i å bruke sine unge vakre år på å vente eller hva? ;)

Hvor mye vondere var det forresten denne gangen? (når du tok under muskel istedet for over muskel?)

Skrevet

Just like this, how much did you pay to stay at the hotel? did you stay at the radisson hotel next to fornebuklinikken? did you have a double or a single room?

Skrevet
Just like this, how much did you pay to stay at the hotel? did you stay at the radisson hotel next to fornebuklinikken? did you have a double or a single room?

Svarer deg jeg :) Jeg lå der etter operasjonen min før litt over 3 uker siden,og vi betalte 1250 kr. Det er vel egnetlig litt dyrere,men man får "fornebuklinikkrabatt" :ler: De har en avtale seg imellom. Da hadde vi forresten dobbeltrom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...