Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Operasjon på fredag! :S

grugleder meg! :)

Jeg vet akkurat hvordan du har det. Jeg skal opereres neste onsdag, og klarer nesten ikke å tenke på noe annet :hoppe:

Lykke til på fredag i alle fall :klemmer:

Skrevet
Operasjon på fredag! :S

grugleder meg! :)

Hvor operer du deg?

Skrevet
Jeg vet akkurat hvordan du har det. Jeg skal opereres neste onsdag, og klarer nesten ikke å tenke på noe annet :hoppe:

Lykke til på fredag i alle fall :klemmer:

tusen takk! :D drømmer om det hver natt nå hehe. i natt drømte jeg at resultatet ble mye mindre enn jeg har tenkt meg, men det så bra ut ;) lykke til du også!

skal prøve å komme med oppdateringer etterhvert :)

GGG; jeg skal operere hos Oslo plastikkirurgi

Skrevet

Hei.

Er bare så veldig redd for kapsel, da min kjære og jeg vurderer å få barn om ikke så alt for lenge. Har du barn forresten? Leste dette på sidene til Stokkanklinikken i dag, og det er jo omtrent det stikk motsatte av det Dillerud sa da jeg snakket med han...:

"Amme-evnen vil kunne bli redusert etter operasjonen. Nye svangerskap vil dessuten kunne tøye huden og resultere i at brystene blir slappe på nytt. Et annet viktig aspekt er at amming med silikonproteser medfører en betydelig risiko for å utvikle kapsel (sannsynligvis over 50 %). Vi anbefaler derfor som en hovedregel å vente med silikonproteser til man har fått de barna men skal ha".

Blir en smule forvirra. Vil jo veldig gjerne ha nye pupper NÅ, men samtidig er det ikke akkurat verdt det om det hele blir ødelagt av graviditeter...

Pie

Skrevet

:fnise: halloen

no nermer det seg til det er min tur i morgen kl 14.30 å som jeg kvir meg har vondt i magen og skjelver i hele kroppen

noen som har følt det sån dagen før oprasjondagen er så red for smertene etter på om eg må ha hjelp til alt eller om eg kan klare noe selv eg skal på fms

no skal eg gå og dusje og ligge meg :gråte:

Skrevet

Hmm. Kirurgen "min" sa at det ikke ville bli noe problem å amme etter operasjonen. Ang kapsling vet jeg ikke helt, men virker som om det har gått bra for mange av de som har ammet med innlegg. Jeg har ikke barn selv, men regner med at det kommer et i løpet av 3-4 år (er 20). Jeg tar sjansen på at det går bra :) går vel alltids an å rette det opp igjen hvis det oppstår komplikasjoner. Har ventet lenge nok! ;)

Skrevet

no nermer det seg til det er min tur i morgen kl 14.30 å som jeg kvir meg har vondt i magen og skjelver i hele kroppen

noen som har følt det sån dagen før oprasjondagen er så red for smertene etter på om eg må ha hjelp til alt eller om eg kan klare noe selv eg skal på fms

Masse lykke til! Det går nok bra :D

Skrevet

Lykke til alle dere som skal operere! Og husk: oppdatering er påbudt :fnise:

Til dere andre: når kan jeg ta solarium igjen? Mener å huske det sto ikke så sol på puppene første 2 mnd og ikke på arret første 6 mnd. Går det ann at jeg tar solarium nå bare jeg legger over noe over puppene og arrene? Er bleeeeeik :ler:

Skrevet

Lykke ttil:-)

Skrevet

god morgen alle sammen

no reiser eg til fms ,gir en lyd når eg er i form og forteller hvordan det har gått m oprasjonen kvir meg voldsomt

Skrevet

Lykke til Pussen, håper på en fyldig rapport når du er ferdig! :popcorn:

Skrevet

hei hei!! :)

tenkte jeg skulle komme med en liten oppdatering på mine nye fantastiske boobs.. :fnise:

de er nå 15 dager gamle og alt er helt strålende..

har vel gått ned ca 15% i størrelse...ser ikke sprengt ut lenger..

skiftet teip for første gang på søndag og arrene ser kjempefine ut!!

de er blitt utrolig myke og jeg er kjempe fornøyd med formen...:)

de har lissom blitt en del av kroppen.. ikke ofte jeg merker at jeg har dem engang..

ble overraskene fort kvitt alt som var av smerte eller ubehag..

så jeg er strålende fornøyd!!! :fnise:

Ønsker de som snart skal ta lykke til..:)

Skrevet
hei hei!! :)

tenkte jeg skulle komme med en liten oppdatering på mine nye fantastiske boobs.. :fnise:

de er nå 15 dager gamle og alt er helt strålende..

har vel gått ned ca 15% i størrelse...ser ikke sprengt ut lenger..

skiftet teip for første gang på søndag og arrene ser kjempefine ut!!

de er blitt utrolig myke og jeg er kjempe fornøyd med formen...:)

de har lissom blitt en del av kroppen.. ikke ofte jeg merker at jeg har dem engang..

ble overraskene fort kvitt alt som var av smerte eller ubehag..

så jeg er strålende fornøyd!!! :fnise:

Ønsker de som snart skal ta lykke til..:)

Åååå...det er slike ting jeg virkelig trenger å høre nå :jepp: Kjenner jeg er så pissnervøs nå som det er en uke igjen til operasjonen. Er så redd for at det oppstå komplikasjoner, at jeg får hard kapsel eller lignende. Men nå redda du faktisk mye av dagen min Kila 24 :klemmer:

Skrevet

Hei jenter!

Nå er det leeeeenge siden jeg har vært her inne, men tenkte jeg skulle dele litt av mine erfaringer med dere :)

Jeg opererte meg i mars 2007, la inn 240 over muskel og alt gikk egentlig veldig bra. Ikke var det så vondt som jeg hadde forventet heller :ler:

Nå et år senere har jeg bestemt meg for å legge meg under kniven igjen, jeg synes nemlig protesene mine har festet seg litt lavt, er nok mest jeg som tenker over det for kjæresten synes de er perfekte, men det viktigste er jo at JEG skal bli fornøyd :jepp: Dessuten har jeg fått bittelitt ripling på den høyre puppen, jeg ser det hvis jeg lener meg fremover uten bh, og det irriterer meg litt.

Derfor skal jeg nå legge protesene under muskelen istedenfor, noe jeg anbefaler alle med lite brystvev eller lite underhudsfett.

Jeg hadde en liten 75b før operasjonen, så hadde litt pupp, men veldig lite underhudsfett ellers på brystet. Derfor kommer protesen (riplingen) lettere til syne siden den er litt bredere enn mine naturlige pupper.

Oprasjonen min er i kveld, hjeeeeelp, gruer meg mye mer nå enn sist, har hørt det er en god del vondere å legge protesene under muskelen. Jeg skal også ha full narkose denne gangen, noe jeg synes høres VELDIG skummelt ut......er så redd for ikke å våkne igjen :sukk:

Godt å høre at alt har gått så bra med deg Kila24 og alle dere andre :)

Håper alt går bra med Pussi også, gleder meg til å få en liten oppdatering! :)

Stoooor klem fra Leah!

Skrevet

Nå har du nye pupper PUSSEN.. :) Gratulerer så mye!!

Skrevet

Jeg prøver igjen jeg, så ikke ut som om noen så innlegget mitt....

Heisann, :hallo: nå har jeg bare noen få sider igjen av dagboka, ja, jeg har lest ALLE innleggene frem til side 133 så jeg føler liksom at jeg kjenner dere litt alle sammen, det har vært så utrolig lærerikt å lese om fra folk komme inn her og ikke er sikker på noen ting til de litt etter litt finner ut av det og opererer.

Jeg er ei jente på 18 år som har gått leenge og tenkt på operasjon, men først nå har tatt motet til meg å si dette til mamma (min kanskje nærmeste venninne :kose: ) og til kjæresten min. Begge var først veldig imot det, spesielt mamma :kjempesinna: , men nå er det liksom godtatt og hun sier hun forstår at jeg har tenkt mye på det, og at hun selvsagt støtter meg hvis jeg bestemmer meg for det. Hun hadde visst lest en del skrekkhistorier om gamle implantater, så jeg skjønte ikke bæret når hun la ut om alt som kom til å skje med meg. Men jeg har trålt nettet og det eneste negative jeg finner er at Aylar hadde lagt inn for mye, og "eneste jeg angrer på er at jeg ikke gjorde dette for lenge siden" så jeg er ikke direkte bekymret for nærvesykdommer og for å havne i rullestol av det.

Kjæresten min støttet meg veldig etter at han forstod at dette ikke var noe jeg ønsket å gjøre for noen andre enn meg selv. Han trodde nok jeg gjorde det for han, for han sa han likte meg veldig godt som jeg er. Men som sagt så støtter han meg fullt ut nå. Og er det noe deiligere enn at de du bryr deg mest om støtter deg?!

Jeg var på konsultasjon på fornebuklinikken 21. februar hos dr. Erik Dillerud, og har nå bestilt operasjonsdag 15. april.. hihi, gleder meg veldig :jepp:

Er ca 164 eller noe, og veier ca 56 kilo, har A- fra før og kirurgen sier han tror det er plass til ca 260 gr, og da blir det en full B-cup etterpå, jeg har veldig "unge bryster" derfor er det vanskelig å legge inn mer. Men han spurte om jeg ville at han skulle legge inn mer hvis det var plass, og da sa jeg at det ville jeg.

Ville bare si hei, og håper det er plass til meg i klubben :bukke:

Og forresten, er det noen som har bilder å sende, jeg er så spent på hvordan dere ble, noen her som er litt "lik" meg her?

Skrevet
Jeg prøver igjen jeg, så ikke ut som om noen så innlegget mitt....

Heisann, :hallo: nå har jeg bare noen få sider igjen av dagboka, ja, jeg har lest ALLE innleggene frem til side 133 så jeg føler liksom at jeg kjenner dere litt alle sammen, det har vært så utrolig lærerikt å lese om fra folk komme inn her og ikke er sikker på noen ting til de litt etter litt finner ut av det og opererer.

Jeg er ei jente på 18 år som har gått leenge og tenkt på operasjon, men først nå har tatt motet til meg å si dette til mamma (min kanskje nærmeste venninne :kose: ) og til kjæresten min. Begge var først veldig imot det, spesielt mamma :kjempesinna: , men nå er det liksom godtatt og hun sier hun forstår at jeg har tenkt mye på det, og at hun selvsagt støtter meg hvis jeg bestemmer meg for det. Hun hadde visst lest en del skrekkhistorier om gamle implantater, så jeg skjønte ikke bæret når hun la ut om alt som kom til å skje med meg. Men jeg har trålt nettet og det eneste negative jeg finner er at Aylar hadde lagt inn for mye, og "eneste jeg angrer på er at jeg ikke gjorde dette for lenge siden" så jeg er ikke direkte bekymret for nærvesykdommer og for å havne i rullestol av det.

Kjæresten min støttet meg veldig etter at han forstod at dette ikke var noe jeg ønsket å gjøre for noen andre enn meg selv. Han trodde nok jeg gjorde det for han, for han sa han likte meg veldig godt som jeg er. Men som sagt så støtter han meg fullt ut nå. Og er det noe deiligere enn at de du bryr deg mest om støtter deg?!

Jeg var på konsultasjon på fornebuklinikken 21. februar hos dr. Erik Dillerud, og har nå bestilt operasjonsdag 15. april.. hihi, gleder meg veldig :jepp:

Er ca 164 eller noe, og veier ca 56 kilo, har A- fra før og kirurgen sier han tror det er plass til ca 260 gr, og da blir det en full B-cup etterpå, jeg har veldig "unge bryster" derfor er det vanskelig å legge inn mer. Men han spurte om jeg ville at han skulle legge inn mer hvis det var plass, og da sa jeg at det ville jeg.

Ville bare si hei, og håper det er plass til meg i klubben :bukke:

Og forresten, er det noen som har bilder å sende, jeg er så spent på hvordan dere ble, noen her som er litt "lik" meg her?

:velkommen: bittebær

jeg skal operere 2.april.. :)

gleder meg veldig :danser:

Bra du har folk rundt deg som støtter deg!

Skrevet

lurer på ossen d går med JUST LIKE THIS............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...