Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Det hørtest veldig fornuftig ut det du skriver om at arrene vil gro bedre uten spiler som presser på. Merket jo godt presset når jeg gikk med spilene... Kanskje jeg misforstod kirurgen, at han mente jeg kunne bruke spile-bh på sikt? For jeg leste i papirene jeg fikk fra klinikken nå, at jeg skal bruke sports bh hver dag i 1-2 måneder. Tapen skulle jeg bruke i 3 måneder.

Du skriver at brystene sannsynligvis er hoven fremdeles. Hvordan vet man egentlig om de er hoven? Brystene er veldig myke nå, og jeg kan knipe de godt sammen. Skulle spørre kirurgen om det på torsdag, men det gikk selvsagt i glemmeboksen.

Han mnete sikkert at du skulle bruk spile bh på sikt. Jeg brukte det som sagt ikke før etter 3 mnd, og selv da, syntes jeg det var litt rart og ubehagelig. Men det gikk seg til etter hvert. :)

Hvordan jeg vet at de er hoven ennå, det vet jeg ikke. Men du er forholdsvis ny operert, og det sier seg selv at du muligens vil være hoven en stund til. Det er forskjelling fra person til person. Men jeg kan nesten love deg, at du vil se STOR forskjell om ca 3 mnd. Selv om de føles myke ut nå. De må få lagt seg litt til rette, finne sin plass. :ler:

Men det du kan gjøre er i bare ringe ned til han og høre. Han kan nok svare på det per telefon. Jeg går ut ifra at han har skreivet det på dataen. Tok du bilder sist du var der?

:klemmer: Fergie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, har prøvd så godt jeg kunne. Hehe har kansje ikke fulgt dette til punkt og prikke da..ooops :-P Hehe..Men har vært ganske flink.

Noen som vet hvor man får kjøpt bher med d cup, hennes osv har ingenting. Vet at lazensa ahr mye, men det er dyyyrt :-P...

Av de rimelige kjedene har jeg sett at Lindex har en del BHer i størrelse D. Jeg har også sett noen få på Cubus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Det er en god stund siden jeg har vært her inne ja. Sist jeg sjekket, så var vel noen av de første innleggene mine her på kvinneguiden på side 35, der står det i hvert fall om operasjonen min. :)

Jeg opererte 4 desember 2006. Og da opererte jeg inn 370cc under muskelen.

Har du operert, eller skal du operere?

da har jeg lest om deg, for jeg har faktisk lest hele tråden! ble så oppslukt... :fnise:

ja, jeg opererte den femte juni i år. 380 ml over muskel. skal snart på tre-måneders-kontroll, og gleder meg veldig. tror alt har gått strålende, men det blir deilig å få det bekreftet...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de rimelige kjedene har jeg sett at Lindex har en del BHer i størrelse D. Jeg har også sett noen få på Cubus.

De har også forholdsvis rimelige bh på de ordentlige bh forretningene. Det har de i hvert fall på Netty i Bergen. Nå vet jeg ikke hvor hun bor da men, men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han mnete sikkert at du skulle bruk spile bh på sikt. Jeg brukte det som sagt ikke før etter 3 mnd, og selv da, syntes jeg det var litt rart og ubehagelig. Men det gikk seg til etter hvert. :)

Hvordan jeg vet at de er hoven ennå, det vet jeg ikke. Men du er forholdsvis ny operert, og det sier seg selv at du muligens vil være hoven en stund til. Det er forskjelling fra person til person. Men jeg kan nesten love deg, at du vil se STOR forskjell om ca 3 mnd. Selv om de føles myke ut nå. De må få lagt seg litt til rette, finne sin plass. :ler:

Men det du kan gjøre er i bare ringe ned til han og høre. Han kan nok svare på det per telefon. Jeg går ut ifra at han har skreivet det på dataen. Tok du bilder sist du var der?

Mente ikke at du visste om de var hoven :fnise: Jeg bare håper de ikke er mer hoven, for jeg vil jo helst ikke at de skal krympe :fnise:

Gleder meg til det har gått 3 måneder, så de får sitt endelige utseende :-D

Skal prøve å vere litt mer tålmodig. Er nok det som må til :fnise:

Tok ingen bilder sist, nei. Skal ta bilder på 6 måneders kontrollen. Men har tatt en del bilder selv her hjemme, da :) Er gøy å se forandringene.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har også forholdsvis rimelige bh på de ordentlige bh forretningene. Det har de i hvert fall på Netty i Bergen. Nå vet jeg ikke hvor hun bor da men, men.

Så flott! Var innom Netty i Kløverhuset i ettermiddag, men med mann og barn på slep, så tok jeg bare et lite overblikk før vi gikk videre. Trodde det var dyrt der, så dette var veldig gode nyheter! Er nemlig veldig vanskelig å finne BHer i 70 båndvidde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da har jeg lest om deg, for jeg har faktisk lest hele tråden! ble så oppslukt... :fnise:

ja, jeg opererte den femte juni i år. 380 ml over muskel. skal snart på tre-måneders-kontroll, og gleder meg veldig. tror alt har gått strålende, men det blir deilig å få det bekreftet...

:klem:

Ja, man trenger den bekreftelsen, selv om alt føles helt fint. Jeg og har tenkt mye på det. Var nemlig med i en alvorlig bilulykke, vi ble kjørt på av en idiot som nett hadde fått sertifikat(18år). Han kjørte i 150-160 km/t inn i en 90graders sving. Og trodde visst det skulle gå bra. Og der kom vi. Det var ikke langt ifra at det ble to dødulykke i våres bil. Men etter den ulykken var jeg redd for at det hadde skjedd noe med protesene. Men legen sa at alt var i orden, da jeg var på den siste kontrollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott! Var innom Netty i Kløverhuset i ettermiddag, men med mann og barn på slep, så tok jeg bare et lite overblikk før vi gikk videre. Trodde det var dyrt der, så dette var veldig gode nyheter! Er nemlig veldig vanskelig å finne BHer i 70 båndvidde.

Jeg var inne på Netty tre mnd etter operasjonen, og da kjøpte jeg 3 bh er for 900,- og noe billigere finne du ikke på Cubus og Lindex. (Når man ike skal kjøpe en bh på størrelse med ti årings bryster :fnise: )

:klemmer: Fergie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente ikke at du visste om de var hoven :fnise: Jeg bare håper de ikke er mer hoven, for jeg vil jo helst ikke at de skal krympe :fnise:

Gleder meg til det har gått 3 måneder, så de får sitt endelige utseende :-D

Skal prøve å vere litt mer tålmodig. Er nok det som må til :fnise:

Tok ingen bilder sist, nei. Skal ta bilder på 6 måneders kontrollen. Men har tatt en del bilder selv her hjemme, da :) Er gøy å se forandringene.

Okey, for min lege tok nemlig bilder på hver kontroll jeg var på. Har vel vært på tre kontroller til sammen etter operasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for å si det sånn med krymping. De krymper ikke noe særlig, det er bare det at du blir vandt til de. Vent til du tar på deg en bikini.... :sexy::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for å si det sånn med krymping. De krymper ikke noe særlig, det er bare det at du blir vandt til de. Vent til du tar på deg en bikini.... :sexy::fnise:

mine krympet veeeldig! etter ca seks uker stoppet krympingen, men da begynte synkingen... jeg er glad for at de modererte seg litt (moren til kjære presterte å si at jeg så helt vanskapt ut), men innimellom savner jeg dem slik de var i begynnelsen. følte meg egentlig veldig fin... :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest puselabb

Sånn var det med meg også. De krympet selvfølgelig litt, hevelsen gikk ned og de "sank på plass", men mest ble jeg bare vant til de. I begynnelsen følte jeg meg som Lolo Ferrari, mens nå kunne de godt vært større for min del (selv om det antagelig ville sett dumt ut). Man blir rett og slett fort vant til de nye, men kikk på bilder av deg selv før, og prøv gamle bher, det gjør jeg for å få litt "puppeboost" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn var det med meg også. De krympet selvfølgelig litt, hevelsen gikk ned og de "sank på plass", men mest ble jeg bare vant til de. I begynnelsen følte jeg meg som Lolo Ferrari, mens nå kunne de godt vært større for min del (selv om det antagelig ville sett dumt ut). Man blir rett og slett fort vant til de nye, men kikk på bilder av deg selv før, og prøv gamle bher, det gjør jeg for å få litt "puppeboost" :ler:

Ja, det er lurt å se på hva man brukte før. Og jeg fikk også bilder av hvodan jeg såg ut før og nå, på cd, fra kirurgen min. Og ojojoj... de var småe før altså.... :fnise::fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei igjen jenter:D

nå er jeg litt bekymret, men sikkert helt unødig, håper å få det bekreftet at det ikke er noe :sjenert:

i morgen er det 1 uke sia operasjon, og de nye fordelene mine er fortsatt kjempe harde og står rett ut:) er det normalt att dem er slik etter en uke? :klø:

jeg trodde dem var mye mykere allerede da, mne kan hende det er noe jeg har fått for meg :Hehe: håper egentlig det, de er jo selvsagt bitte litt mykere, men det er jammen meg ikke mye:) står fortsatt der som to mursteiner :overrasket: he he..

for de som ikke vet det så la jeg inn 289 over muskel:) er kanskje fordel å vite det også for evnt å få svart:)

håper en eller anna kan hjelpe meg, er så utrivelig når ting virker feil:)

evnt hvor lang tid tar det før dem mykner?

tuuuusen takk på forhånd :bukke:

er så godt å ha denne siden :hjertesmil:

-luzy-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En finner også fine og gode bher på La senza på Galleriet i Bergen og Change ligger i Arken senter. De har mange rimelige modeller. Netty fører også Change.

Så vi har hvertfall tre butikker som kan brukes. ;) Noen finner også noe på Titt inn på Galleriet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, luzy :)

ingen grunn til uro... det høres ut som om alt er i den skjønneste orden! det ville vært helt normalt etter en mnd òg. slike ting er så utrolig individuelt. mine er først helt myke nå... tre mnd etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
En finner også fine og gode bher på La senza på Galleriet i Bergen og Change ligger i Arken senter. De har mange rimelige modeller. Netty fører også Change.

Så vi har hvertfall tre butikker som kan brukes. ;) Noen finner også noe på Titt inn på Galleriet.

Ja, på Change på Arken har de mye fint også ja. Men endel av bhen der kan være litt små i størrelsen rundt. Endel av de jeg har kjøpt der i 70 holder på å fullstendig å dra all luft ut av meg. Men de i 70 passer helt perfekt av andre typer. Men sånn er det el med alt.... :ler:

:klemmer: Fergie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, luzy :)

ingen grunn til uro... det høres ut som om alt er i den skjønneste orden! det ville vært helt normalt etter en mnd òg. slike ting er så utrolig individuelt. mine er først helt myke nå... tre mnd etter :)

Enig, ikke tenk på det. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var utrolig godt å høre.. trodde det ikke skulle gå så lang tid jeg da:/ men men.. er verdt det;) he he:)

får bare smøre seg med tålmodighet skjønner jeg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var utrolig godt å høre.. trodde det ikke skulle gå så lang tid jeg da:/ men men.. er verdt det;) he he:)

får bare smøre seg med tålmodighet skjønner jeg:D

Du får gjøre det. Rett som det er, er de myke som bare det! :jepp:

:klemmer::klemmer: Fergie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...