Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Endelig på nett igjen, nettverket til mamma klikket onsdag midt i rapporten min, men nå er jeg endelig på nett igjen 

Kom litt før halv elleve go det var en fantasktisk følelse og gå opp trappen til FMS igjen  :)  Gikk på do, fylte ut ett skjma og satt meg ned for å vente, ble hentet av en sykepleier halv elleve da jeg skulle være der.  Ble tatt med inn på et lite omkledningsrom hvor jeg fikk på morgenkåpe og plastsokker. Fikk beskjed om å vente til dr Bugge kom, ventet vel 10 min kanskje, så var det inn på konsultasjonrommet hvor han tok bilder og tegnet på meg. Inn på konsultasjonsrommet igjen og fikk bekjed å vente til de var klare, tok toppen 5 min. Kom inn på opr.rommet og ble lagt på benken, da var klokken 10.55, fikk veneflon og ble sløvere og sløvere, deilig og rar følelse, vet ikke av mer før jeg våknet 12.35 på ett annet rom og så rett ned på en bandasje . Strammet godt i puppene, fikk noe smertestillende. Var kjempetrøtt og ville helst bare sove... Måtte sånn på do og fikk hjelp av en sykepleier. Mamma og døtrene mine kom og hentet meg  Har ikke hatt noe smerte i det hele tatt  kun veldig stiv og støl...

Fredag møtte jeg opp 9.30 for å ta av badasje og få på sports-bh og jeg fikk se mine nye vidundere  Wow så flotte de var :sexy: Ikke noen unaturlige kanter, så helt naturlige ut bortsett fra at de selvsagt er veldig faste og fine da.  Er så utrolig glad det ble FMS og 485 ml i hver pupp, hadde det blitt Klinikk Bergen er jeg redd jeg hadde fått mye mindre. Helt perfekte er de og jeg er så glad så glad :danse: Hadde ikke blitt lei meg om de va større, men de er bare så fine da og når hevelsen går ned blir de vel mykere og vil henge mer og se enda mer naturlig ut etterhvert. Glad jeg stolte på meg selv og Bugge og ikke de som sa det ville bli for mye :danse:

Jeg er så utrolig fornøyd at jeg kunne skamkysset legen  :hoho:  :legrine:   

Men det strammer veldig over arrene, har nå Triupmh Tri-Action Workout BH som er vel den beste. Men er det ikke bra at den stramme strikken nederst strammer over arrene? Skal ringe og høre i morgen da, men hva sier dere jenter.

My boobs my boobs, by boobs are all right!!!

Aiaiai Løvinne! 485! Det blir nok kjempebra! :sexy: Må være herlig å få dem på denne tiden av året og kan stupe rett inn i nye flotte bikiner når sesongen starter! Jeg tok i september og måtte vente maaaange måneder for å gå på bikinishopping.. Gikk selv fra 75AA til 75C/D (Er 168cm/ca 53kg) med kun 290gr. Kjøper av og til 80C istedenfor 75D for det er så vanskelig å finne 75D. Det er jo stort sett samme cupstr på de to, så 80C fungerer på innerste hakket :)

Dersom du er nervøs for at familie og venner skal spørre om operasjon sier du bare at du har lagt litt på deg i det siste. Ofte reagerer folk med å tro det... Hehe! Var vertfall det svogeren min trodde..

Vil ikke tro at BHen strammer akkurat på arrene selv om det kan føles sånn. Arrene sitter vel litt over brystfolden?

Vil bare nevne for dem som reagerer på at arrene sitter høyere og ikke direkte i brystfolden: Grunnen til dette er at dersom man går i BH el. bikini og strekker hendene i været, vil arret havne havne under BHen. Dersom snittet hadde blitt lagt akkurat i brystfolden hadde arret blitt synlig når man strakk hendene opp.. Kjipt dersom man skal spille sandvolley, ikke sant..

Blir spennede å følge deg Løvinne, og regner med du vil holde oss oppdatert!

Forsiktig klem,

-CeeCee-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yoohoo, Løvinne! :danse: Grattis med boobies!!! Soo happy for you :enig:

Godt du er fornøyd med resultatet, ingenting er bedre enn det :tommel:

Må være fantastisk å gå fra A til D-cup! Må si jeg angrer bittelitt på at jeg ikke ba om de berømte "litt til", spesielt når jeg leste om hvor glad du er for din nye størrelse, og i tillegg gjerne skulle hatt litt mer.

Flott med rapport fra deg, har tenkt på deg vettu :Nikke:

Fortell mer utover, hyggelig å følge med utviklingen din! :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Kristina og CeeCee :klem:

Arret ligger vel akkurat i folden under brystet, og strikket nederst på sports-bh ligger over arret, det er så bredt at litt går under og litt over. Har nå lagt på bomull lengre og da er det ikke like ubehagelig. Skal snakke med FMS i morgen :)

Åh, jeg er så glad så glad :danse:

Har ikke tatt bilder av meg selv enda, er fortsatt i Bergen hos mamma og reiser hjem tirsdag så i løpet av uken kan jeg få tatt bilder og lagt inn på dataen :) Fikk forresten beskjed at jeg måtte være forsiktig med løft enda en uke så en venninne hjelper meg i 3 dager mens storesøster er på skolen. Hun har vært helt fantastisk altså :klappe: Sambo kommer hjem fra kurs fredag. Tro hva han sier da :sjenert: Redd han ikke kan hjelpe meg mandag og tirsdag neste uke, men da har nå jeg fått hjelp i 11 dager etter opr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Løvinne :smile:

Godt å høre at alt har gått bra med deg, og at du er så fornøyd! Må si at jeg nesten skulle ønske jeg tok litt større denne gangen også... :sjenert:, ikke missforstå, jeg er kjempe fornøyd med resultatet. Blir bare endel mindre etter hevelsen har gitt seg.

Var på kontroll nå på fredag (har hatt masse smerteri det ene arret som drenet satt i), da sa kirurgen min at han synes resultatet var blitt veldig bra og naturlig. Han mente at ingen kunne se at de var operert om de ikke viste det. Han ble faktisk overasket over hvor "små" de så ut med 380 cc proteser, siden jeg er så slank. Bare de ikke tok feil da å la inn 280 cc :ler:

Gleder meg til å følge videre med på hvordan det går med deg, og alle andre her inne. :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arret ligger vel akkurat i folden under brystet, og strikket nederst på sports-bh ligger over arret, det er så bredt at litt går under og litt over. Har nå lagt på bomull lengre og da er det ikke like ubehagelig. Skal snakke med FMS i morgen  :)

Det er absolutt ikke meningen å bekymre deg, men synes det er rart om arret ligger akkurat i brystfolden. Har ikke hørt om det før... Du får sikkert et fornuftig svar når du snakker med dem i morgen. Er spent på hva de sier! :) Mulig det bare er vanskelig for deg å se akkurat hvor arret ligger under tapen og alt... Slapp av og kos deg så lenge!!

Klem,

-CeeCee-

Edit: Rosa skrift.. Må ha det, bare MÅ ha det :ler:

Endret av CeeCee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Løvinne :) Godt å "se" deg igjen! Så bra alt gikk så fint og ikke minst så flott at du er fornøyd!!! Jeg fikk lagt inn protesene over muskelen, ble anbefalt det. Venninna mi gjorde det samme for seks år siden og har vært kjempefornøyd. I utgangspunktet var kirurgen og jeg enige om å legge inn proteser med høy profil, men de fylte ikke ut brystene på langt nær nok! Har ammet tre barn og hadde endel heng, kan du si :ler: Jeg endte opp med lavprofil, 320 ml. Er veldig fornøyd, men håper de henger litt mer etterhvert, føler meg litt "Pamela" om dagen, gitt ;) Prøvde en bikinioverdel i går og følte meg helt rå!! Utrolig morro!! Jeg er nok ikke typen til å bruke de værste utringingene, men fy, det skal bli morro å pynte seg heretter! Ang. bh som strammer over arrene. Var på kontroll fredag og nevnte akkurat dette. At det strammer gjør ingenting, men var det ubehagelig så ble jeg anbefalt å legge noe i mellom, et mjukt tøystykke e.l Prøv det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest puselabb

Gratulerer Løvinne :) Kjempebra at du er så fornøyd (det hjelper litt på min "gruing" for at noe skal bli feil) Så deilig at du ikke har hatt noe særlig smerter. Men jeg lurer på: hvordan følte du deg de par første dagene? Ikke noe vondt i det hele tatt noe sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puselabb: Har ovehodet ikke hatt smerter etter jeg kom hjem, det har kun strammet veldig over puppene første par dagene, og nå kjenner bare litt på sidene og arret da. Men ikke noe vondt,og du får jo smertestillende. Har bare tatt 1 paralgin forte da jeg forventet å få vondt, så har du vondt er det jo bare å ta smertestillende :)

Snakket med FMS i dag, samme sykepleier som var der da jeg skulle få på sportsbh, som jeg trodde var det jo ikke noe som skulle være ubehagelig. Fikk lov å ga med den andre sportsbh jeg hadde de første dagene, den som sitter løsere under. Hun mente den løftet opp brystene, men det kan verken meg eller søsteren min se, så da bruker jeg den :)

Hørt noen teorier om at man ser mer hoven ut dess mindre proteser man har, og jeg har jo store da :sjenert: Stemmer dette eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!! :)

Helt ny her, og må si jeg synes det er fantastisk med denne dagboken! Veldig godt initiativ synes jeg!! :klappe:

har tenkt på dette med brystforstørrelse leeeenge, og våget nå endelig å ta steget!

Jeg fikk lagt inn silikon i brystene mine for en uke siden, la inn 400 gram, høy profil proteser, og har slitt litt med smerter, mest på høyre side, pluss at jeg på samme side ikke har følelse, eller er nummen, i brystvorten, er dette normalt? :forvirret:

Synes også brystene mine ser litt mindre ut enn ønsket, men det blir kanskje annerledes når huden får strukket seg, og de "faller" litt mer på plass?

Utgangspunktet mitt er 23 år, ingen barn, 58 kg 175 høy, og liten 75b cup, så for all del, har jo gått opp endel i str! Forresten noen flere her inne som følte seg veldig oppblåste /hovne i kroppen generelt en stund etter inngrepet??

Ble forøvrig operert på NobelClinic, og fornøyd med det:)

Ville vært fint med noen svar på dette, selvom dere sikkert har svart på dette, og lignende spørsmål mange ganger tidligere! :rødme:

Håper løvinne er fornøyd med sitt resultat!! :klem:

Endret av AquaNimba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen AquaNimba :)

Gratulerer så mye med overstått BF! Smertene du har er ikke uvanlige, er trolig nerver som blir strukket. Brystvorta kan være overfølsom eller ikke følsom i lang tid. Jeg har ikke hatt normal følelse i mine siden første BF, men jeg får stive brystvorter. ;)

Hvilke BH str regner du med at du er blitt nå? Og er du fornøyd med resultatet du har fått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Det var godt!! tja, har jo ikke prøvd vanlig bh ennå ,men regner med en 75 d. og det er jo bra!!!

Har endel vondt, men får vel ta det pent, er jo bare en uke siden. Er drt økt risiko for kapseldannelse ved for mye fysisk aktivitet i begynnelsen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies at det er større sjanse for hard kapsel om man er for aktiv i begynnelsen. Har lest at det i 2 av 3 tilfeller er det kun det høyre brystet som er rammet. Er nok en sammenheng med at man har brukt armen for mye, strukket seg etc... Jeg har jo hatt kapsel jeg... håper jeg ikke får det denne gangen også, men jeg er jo klar over at det er en god sjans for det.

:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ønsker mig sådan større bryster - har en seriøs lille A idag og ville meget gerne have en B cup.. 30 år gammel - men desværre total bange for at skulel i bedøvelse..Tænk om man døde...

Der er vel ingen der operere kun i lokalbedøvelse.. Jeg er ganske slank - 167 høj og 56 kg:-) så ved ikke om det skal være under eller over musklen.. Nogle erfaringer om bedøvelse ville jeg blive taknemlig for :-)

Maria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba

Så bra å høre fra deg Løvinne :klem:

Jeg har også arret mitt akkurat i folden, så når jeg har armene over hodet, løftes brystene og arrene havner da på huden nedenfor brystene. Nice.

Men heldigvis er de veldig fine, som to tynne streker så får håpe de ikke vises så godt. Ser jo kjempelurt ut med to arr under brystene, "Ja hva har vi her da...?" Men men, skitt au;)

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Mariacand!

Der jeg skal opereres brukes det ikke narkose, men lokalbedoevelse og dyp soevn. Man puster selv (man har ikke slange med oksygen i munnen slik man har ved full narkose), men man sover tungt, og har i tillegg faatt lokalbedoevelse g beroligende midler. Tror denne typen bedoevelse er veldig vanlig ved brystforstoerrelser i Norge, det har i alle fall vaert praksis ved de klinikkene jeg har undersoekt. Man har mulighet til aa velge full narkose dersom man vil, men det er ikke en noedvendighet. Jeg skal opereres ved Colosseum klinikken 24.mai, og skal ikke ha full narkose.

Skulle egentlig opereres om to dager fredag 11.mai, men maatte utsette pga diverse praktiske omstendigheter. Jeg er 1.71 hoey og veier 57 kg, men har nok brystvev til aa legge over muskelen, i foelge Dr.Helge Einar Roald som skal operere meg (jeg er i dag en liten B). Jeg oensker meg ikke veldig store bryster, bare en full B/liten C, saa jeg tror jeg kommer til aa gaa for 260 eller 280 ml over muskel, som nevnt.

Jeg anbefaler deg aa gaa til konsultasjon, der vil legen maale brystvevet ditt og se paa "kroppsrammen" din, for aa bedoemme om protesene skal legges over eller under muskel. Mitt brystvev ble maalt til 2,8 cm, og det var nok til aa legge over muskel. Nedre grense her er 1,5 cm. Dette er selvfoelgelig bare en tommelfingerregel, og bestemmes best ved at kirurgen ser paa deg:)

Haaper dette var til hjelp!

Hilsen Vienna, femten dager igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Odense

hei igjen..:)

Jeg er fortsatt litt opphengt i dette med under og over muskel. Jeg ble da anbefalt og ta silikonen under muskel fordi jeg har så lite fettvev/tynn hud oppe i brystet. Tror dere at jeg kan insistere på og legge det over muskel og bare godta at jeg kanskje får en "silikon kant" oppe ved brystet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Odense :)

Har du vaert hos flere leger enn bare en?

Dersom denne ene legen du nevner paastaar at du maa ha den under brystmuskelen ville jeg gaatt og faatt vurdering av minst en eller to leger til.

Som jeg nevner i mitt svar til Mariacand (over), saa maalte legen brystvevet mitt og kom frem til at jeg "hadde dekning" for aa legge den over muskel.

Jeg har ogsaa sett bilder av kvinner som har hatt svart lite brystvev (mye mindre enn meg selv) som likevel har faatt den over muskel. Men de fleste leger oensker jo et resultat de kan staa hundre prosent inne for, derfor vil de "safe" og anbefale deg det de mener gir et penest resultat. Men det er jo likevel din avgjoerelse, dersom du er beredt til aa taale "kant" som du sier, og eventuelt rippling.

Men foerst av alt altsaa, oppsoek en lege til for hans vurdering!

Hilsen Vienna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odense
Hei Odense :)

Har du vaert hos flere leger enn bare en?

Dersom denne ene legen du nevner paastaar at du maa ha den under brystmuskelen ville jeg gaatt og faatt vurdering av minst en eller to leger til.

Som jeg nevner i mitt svar til Mariacand (over), saa maalte legen brystvevet mitt og kom frem til at jeg "hadde dekning" for aa legge den over muskel.

Jeg har ogsaa sett bilder av kvinner som har hatt svart lite brystvev (mye mindre enn meg selv) som likevel har faatt den over muskel. Men de fleste leger oensker jo et resultat de kan staa hundre prosent inne for, derfor vil de "safe" og anbefale deg det de mener gir et penest resultat. Men det er jo likevel din avgjoerelse, dersom du er beredt til aa taale "kant" som du sier, og eventuelt rippling.

Men foerst av alt altsaa, oppsoek en lege til for hans vurdering!

Hei!

Jeg har kun vært på nobel clinic, vurderer og kanskje sende noen bilder til fornebu klinikken og høre hva de sier der. Jeg har fått time til operasjon den 1 juni, så det begynder å haste litt kan man si...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg du skal gjoere!

Vet om flere som har faatt veldig sprikende evalueringer etter besoek hos ulike kirurger, saa da kan man jo haape paa at du treffer en som mener at over muskelen er helt i orden. Men -du skal jo ha dem lenge da, saa det er jo viktig at det blir et vedvarende pent resultat! Legen min trodde ved foerste oyekast at ogsaa jeg burde ha implantatet under muskelen, men ved naermere maaling (og klyping) konstaterte han med at det ikke var noedvendig.

Men foerste juni naermer seg, saa det er vel best aa skynde seg litt, som du sier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...