Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ferige: Jeg trodde at Volvat var det som nå ble kalt BKS, det som Klinikk Bergen hører under. I dag har jeg etter å ha surfet på nettet sett at det er noe som heter Volvat ja. Jeg trodde det bare var 4 steder i Bergen hvor man kunne operere seg, men ser på gule sider at det er flere, Volvat hvor du var og noe som het Stølen Med. senter. Stølen har jeg aldri hørt om. Hva vet du og andre i Bergen om de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba

kristine79 :)

Tusen takk for bilder, du har virkelig fått kjempefine pupper!! :klappe:

Hei dere andre! :klem:

Idag tok jeg sol. Følte meg blek som en fis, så det var skikkelig deilig! La bhen over undersiden av puppene så ikke arrene skulle få sol på seg. Hadde "solariumsbrillene" på, og måtte med gjevne mellomrom ta de av å myse på mine to nye underverker, tidligere har jeg jo vært helt flat der jeg har ligget, med soleklar utsikt til tærne men nå sto puppene rett til værs og så riktig så kule ut. Gjorde ingenting å ikke kunne beskue tærne mine lenger liksom! :ler: Lå der med verdens bredeste glis kan dere tro

Wow! Blir bare mer og mer fornøyd!

Er glade på deres vegne, dere som også skal operere, og håper dere også blir like fornøyde! Gled dere! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rosasmil:

Heisann!

Jeg er temmelig vinterblek, og har lyst å ta litt sol..Jeg har hørt at man ikke skal få sol på arrene, men hvis jeg har sportsbhen på, kan jeg sole meg i solarium da, uten at det gjør noe? Noen som vet? :briller2:

Ha en herlig søndagskveld alle sammen :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for bilder, du har virkelig fått kjempefine pupper!! :klappe:

Hei dere andre! :klem: 

Idag tok jeg sol. Følte meg blek som en fis, så det var skikkelig deilig! La bhen over undersiden av puppene så ikke arrene skulle få sol på seg. Hadde "solariumsbrillene" på, og måtte med gjevne mellomrom ta de av å myse på mine to nye underverker, tidligere har jeg jo vært helt flat der jeg har ligget, med soleklar utsikt til tærne men nå sto puppene rett til værs og så riktig så kule ut. Gjorde ingenting å ikke kunne beskue tærne mine lenger liksom! :ler: Lå der med verdens bredeste glis kan dere tro

Er glade på deres vegne, dere som også skal operere, og håper dere også blir like fornøyde! Gled dere! :Hehe:

Leste dette etter at jeg hadde skrevet innlegget mitt. Men da tenker jeg at jeg tar sol i morgen jeg også, gleder meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fruktfat
Hei Fruktfat! Mener du at det vanligvis er veldig stor forskjell på å ta over eller under muskeln? Jeg blev anbefalt å ta over muskeln og da hadde jeg vist og forklart at jeg IKKE ønsket noen brå overgang i det hele tatt, men heller litt "heng" på puppene... Jeg har veldig små pupper nå men har jo ammet to barn. Kanskje det har noe å si..???  :sjenert:

det har nok noe å si om man har ammet ja, det er større plass. så et program hor kirurgen sa dte var lettere på de som har ammet, for da er formen der fra før.

vet ikke om det er stor forskjell på over og under, men jeg har ikke noe særlig underhudsfett på brystet -men nok på resten av kroppen :ler: - og jeg synes det synes.

nå har jeg runde høyprofil proteser.

har dessverre ikke bilder, de ligger på pcen som har krasja... skal prøve å få til nye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har nok noe å si om man har ammet ja, det er større plass. så et program hor kirurgen sa dte var lettere på de som har ammet, for da er formen der fra før.

vet ikke om det er stor forskjell på over og under, men jeg har ikke noe særlig underhudsfett på brystet -men nok på resten av kroppen  :ler: - og jeg synes det synes.

nå har jeg runde høyprofil proteser.

har dessverre ikke bilder, de ligger på pcen som har krasja... skal prøve å få til nye!

Jeg regner med at legen vet hva han gjør og kan avgjøre dette med over/under muskeln på meg. Han kunde ikke si 100% sikkert at det blev over muskeln. Den avgjørelsen måtte han ta under operasjonen. Men, han vet jo hvordan jeg vil ha det og jeg forventer jo at han gjør det han kan for å oppnå beste resultat.

Ta gjerne fram kameraet og ta noen pene puppebilder. Jeg er så fryktelig nysjerrig... :sjenert:

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha, ha! Jeg ser det for meg..! Halloooooooooo der nede! Jeg kan ikke se tærne mine... Gleder meg!!! :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh.. jeg vil også ta sool :D

Men får man sol på arrene sålenge tapen er over de da? hmm... *undre*

Føler meg så bleik nå, folk blir sikkert blendet når jeg går ute :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba

Hey LostSOul! :klem:

Nja, det er en fordel å legge noe over teipen, det er ikke rare rayban funksjon i den nei. Jeg la bare bhen i en snurr på tvers så det dekka undersiden av puppene fra ene enden til den andre, funka så det suste.

Noen smører sunblock på den, men jeg ilte så fort avgårde til solariet at jeg ikke tenkte på DET før etter jeg kom hjem igjen. :ler:

Må tilføye: Blir å bruke sunblock etterhvert når arrene er blitt tøffere og tåler mer, men var ekstra nøye nå siden det var første soling etter operasjonen.

Arrene skal beskyttes første året, men regner med at til sommeren holder det med at bikinisømmen ligger over.

Vet dere foressten at det er flere hudkrefttilfeller for brystimplantatopererte?

Det er fordi de eksponerer huden mer for solen, dvs soler seg toppløs.

Så for de som soler seg toppløse,husk faktoren til sommeren, eller hold de innenfor en bikini :)

Nei, nå er det kveld. Godnatt alle mann :sove:

Endret av ElCaramba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så sint på meg selv :sur: Visste jo som sagt ikke om at Volvat var et eget sted. Prøvde få til en kons. der nå men de har bare mandager :tristbla:

Har nå også ringt Stølen Med. senter, hun ringer meg opp igjen for å fortelle om jeg får til noe denne uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Løvinne70: Grunnen til at Volvat bare har timer på mandager, er fordi at legen som opererer er på Haukeland de andre dagene.

Men jeg synes absolutt du skal få deg en kons. time der hvis du orker å vente litt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk for hyggelige tilbakemeldinger på boobs'ene mine :)

Enig i at det er litt rart at ingen har sett at jeg har fått større pupper, men som det har blitt nevnt her så brukte jeg bh'er med mye innlegg før. Og så har jeg ikke kledd meg sånn at det har blitt fremhevet. Men tror det kommer til å syns mer til sommer'n.

Så et spørsmål :klø:

Noen av dere nyopererte som har fått vite noe om å bytte protesene, i så fall om hvor mange år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk for hyggelige tilbakemeldinger på boobs'ene mine :)

Enig i at det er litt rart at ingen har sett at jeg har fått større pupper, men som det har blitt nevnt her så brukte jeg bh'er med mye innlegg før. Og så har jeg ikke kledd meg sånn at det har blitt fremhevet. Men tror det kommer til å syns mer til sommer'n.

Så et spørsmål :klø:

Noen av dere nyopererte som har fått vite noe om å bytte protesene, i så fall om hvor mange år?

Jeg fikk vite at det egentlig ikke var nødvendig. For noen år siden kunne man høre om uttalelser om at man burde bytte proteser etter 10 til 15 år fordi de kunne lekke eller sprekke. Legen min sa at dette var det de som lagde protesene som sa, for å tjene penger. Han sier at ingen undersøkelser tyder på dette, og det er ingen medisinsk grunn for å bytte dem igjen om 10-15 år. Jeg tenker jeg vil fikse på puppene mine en gang i fremtiden etter amming og sånn, og da velger jeg kanskje å sette inn litt større proteser hvis jeg har est ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg fikk vite at det egentlig ikke var nødvendig. For noen år siden kunne man høre om uttalelser om at man burde bytte proteser etter 10 til 15 år fordi de kunne lekke eller sprekke. Legen min sa at dette var det de som lagde protesene som sa, for å tjene penger. Han sier at ingen undersøkelser tyder på dette, og det er ingen medisinsk grunn for å bytte dem igjen om 10-15 år.  Jeg tenker jeg vil fikse på puppene mine en gang i fremtiden etter amming og sånn, og da velger jeg kanskje å sette inn litt større proteser hvis jeg har est ut ;)

Okey, greit å vite. Thanx Rosa M! Fikk ikke info om dette, men tenkte å spørre på 1-års kontrollen.

By the way... :klaske: ikke meninga å utestenge dere som er operert, men ikke nylig, fra å svare :rodme: Veldig fint å høre hva dere har fått vite om dette :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som har hatt protesene en stund som har vondt ennå? Jeg har vondt i venstrepuppen :( litt ømt og endel stikninger som ikke er særlig godt.. klarte ikke ligge flatt på ryggen i stad pga det gjorde vondt :( Tenkte det muligens var fordi jeg har måttet dytte en bil da vi sto fast i snøen, men som jeg har lest så skal jeg kunne begynne å trene etter 4 uker, og når det nå er snart 6 uker siden operasjonen så synes jeg det er litt rart at det skal være smertefult å bruke muskelen.. hvertfall ettersom at jeg har protesene over muskel..

Høyrepuppen er kun støl, men ikke noe vondt i det hele tatt..

noen som vet noe om det eller har hørt noe om det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet ut at når jeg først tar turen til Bergen så vil jeg på Volvat og, spes. siden du Fergie skrøt sånn av behandlingen du fikk der :) Så da blir jeg i Bergen fra onsdag til tirsdag, mer enn nok med en uke hjemme hos mamma :ler: Så jeg skal på Volvat kl. 17.45 mandag. Skal og på Stølen Med. senter ondag kl. 17.00. Aldri hørt om de jeg så det blir spennende å møte de :) Åh jeg gleder meg sånn :hoppe: Så spent på hvem jeg kommer til å velge og hvordan jeg får ordnet meg med hjelp til minstejenta hvis operasjonen blir tidlig i uken før påske. Nei, får vente å se før jeg grubler mer på det :ler:.

Lurer fælt på om jeg skal avbest. hos FMS jeg siden de spes. seg på op. under muskel. Og jeg er så redd for smerten siden jeg tross alt på den tiden har en 7 mnd gammel jente å ta meg av, vil jo orke å kose med henne i det minste selv om jeg ikke kan løfte :sjenert:. De tar jo over og men foretrekker under og da tenker jeg at de er best på under og kanskje ikke like god på over :klø: Kom gjerne med synspunkter jenter :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba

Hei LostSOul! :klem:

Jeg har det på samme måte, kjenner det kjempegodt i musklene når jeg bruker dem. Svir og stikker. Spesielt høyre, på meg for jeg bruker nesten bare høyrearmen jeg, uansett hva jeg gjør. Har bare venstrearm til pynt :ler:

Heldigvis sa de på klinikken at det var helt normalt å merke det slik i puppene, selv etter mange uker, men tenkte som deg at det er rart at en skal kunne begynne å trene nå. Jeg lever som normalt, men kjenner meg ikke klar for trening i overkroppen. Puppene mine gjør vondt når jeg har brukt armene for mye.

Tror kansje du kjenner det mest i venstre fordi du er høyrehendt, og muskelen er litt "ubrukt". Man er sterkere i høyre så den tålte bildyttinga bedre.

Håper det går over snart :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...