Kristina79 Skrevet 19. januar 2007 #1461 Del Skrevet 19. januar 2007 Da har jeg funnet løsningen på å sitere flere i samme innlegg Trykk på knappen "siter+" på de innleggene du vil sitere (blir da en strek istedet for pluss-tegn på knappen), deretter trykk på knappen "skriv svar" lenger ned i bildet, og vips har du gjort det MEN da jeg forsøkte fikk jeg feilmelding , mulig det har noe å gjøre med at jeg er nybegynner i forumet (ikke lang nok ansinitet.) Rosa M: Jeg har også ulik størrelse på puppene mine, men nå halvannen uke etter operasjonen har forskjellen blitt mindre, syns såvidt, men jeg ser det. Ser ganske ofte på dem Men var ganske bekymret for at de skulle ende opp med å se ganske ulike ut, men ser ut som det ordner seg etterhvert. Tror dette er et vanlig fenomen ja. Skal ta bilder igjen, tør ikke sende ut de første jeg tok Så si ifra om noen vil se Tok 295, anatomiske, over muskel. Gikk fra 75-AA til 75C Løvinne70 Grattis med så langt du har kommet i planleggingen din! Så bra at du skal sjekke ut alle alternativene! Gudd løkk:) Det var ingen som så at jeg har blitt større, ikke nær familie engang. (Bare min mann og beste venninne som vet at jeg har gjort det). Til og med min datter på 6 la ikke merke til det. Mulig hun så noe var forandret, men ikke kunne si helt hva. Har ikke tenkt å fortelle henne det, og hun overrasket meg litt der jeg stod naken på badet. Eneste hun lurte på var hvorfor jeg har teip under puppen ALtså, ingen som har sett det, muligens sjansen er større til sommeren da.. Klem :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
littleme Skrevet 19. januar 2007 #1462 Del Skrevet 19. januar 2007 Hei hei! Ja da er alt klart. Blir nye fordeler på meg kl 8.00 den 9. februar:) Har lest om "pupper" i timesvis, så nå gleder jeg meg bare til det skal skje. Jeg er 170 cm og veier 58 kg. Skal opereres på Nobel i Oslo. Legen virket kjempe flink og vi ble enige om at det vil se naturlig ut med 290, under muskelen. Jeg var ganske skeptisk til det med en gang, pga smerter osv. Legen mente at hvis jeg går ned en kilo eller to vil det bli en unaturlig overgang på brystet hvis jeg legger over muskelen... Så jeg stoler på det:) Er det noen her som har silikon under muskelen? Er det sant at de blir ganske mye mindre enn utgangspunktet? Jeg er litt redd for at jeg synes de blir for små når hevelsen roer seg... Håper ikke det tar alt for lang tid fra operasjonen til jeg er oppe og går. Jeg har helt fri i 5 dager og deretter må jeg "skulke" forelesninger hvis jeg fortsatt er sengeliggende. Det å ta med seg en kladdebok og sitte stille i forelesning er jo ikke den mest krevende hverdagstingen man kan gjøre da:) Noen med erfaringer om hvor leng tid det tar før man er tilbake på forelesninger? Noen som har erfaringer med Marius Barstad på Nobel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvinne70 Skrevet 19. januar 2007 #1463 Del Skrevet 19. januar 2007 Kristina: Stilig at du har funnet ut hvordan man multiquoter, alltid lurt på det Merkelig at ikke flere ser det i grunn, er det bare vi som er så fokuserte da :klø: Men det kan vel og komme av årstiden, sikkert mange fler som ville lagt merke til om det var om sommeren. Når sommeren kommer har vi plutselig større pupper og alle lurer på hvordan det skjedde Jeg har jo lest gjennom alle disse sidene rett før jeg meldte meg inn her, nå holder jeg på å lese gjennom de en gang til. Mye nyttig lesestoff her. Jammen en god jobb CeeCee har gjort altså :enig_anim: Lurer på hvor hun er jeg :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melinda Skrevet 19. januar 2007 #1464 Del Skrevet 19. januar 2007 Skal ta bilder igjen, tør ikke sende ut de første jeg tok Så si ifra om noen vil se Tok 295, anatomiske, over muskel. Gikk fra 75-AA til 75C Det var ingen som så at jeg har blitt større, ikke nær familie engang. (Bare min mann og beste venninne som vet at jeg har gjort det). Til og med min datter på 6 la ikke merke til det. Mulig hun så noe var forandret, men ikke kunne si helt hva. Har ikke tenkt å fortelle henne det, og hun overrasket meg litt der jeg stod naken på badet. Eneste hun lurte på var hvorfor jeg har teip under puppen ALtså, ingen som har sett det, muligens sjansen er større til sommeren da.. Hei Kristina79! Jeg vil gjeeeerne se dine bilder! Sender min mail i pm. Jeg er også en 75AA og skal legge in ca 260, anatomiske, over muskel den 31. januar. Regner med å få en litt stor B cup. Hadde vært morsomt å få se hvordan det blev på deg!! Så merkelig at ingen har sett att du har operert deg... Men - så deilig også! Jeg er litt "bekymret" for hvordan andre vil reagere. Jeg vil gjerne at folk skal tenke akkurat som du skrev "at noe var forandret". Jeg har jo en 3 år gammel jente og regner vel egentlig med noen kommentarer der... God kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 20. januar 2007 #1465 Del Skrevet 20. januar 2007 Kristina79: Jeg vil gjerne se!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 20. januar 2007 #1466 Del Skrevet 20. januar 2007 Kristina: Jeg vil også se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. januar 2007 #1467 Del Skrevet 20. januar 2007 Hei, littleme. Grattis med operasjonsdag. Du skal opereres på bursdagen min, så da får jeg virkelig noen å tenke på den dagen. Det er flere her som har operert under. Selv er jeg en av de som ikke er operert enda. Jeg er fremdeles i sparefasen, og med innkjøp av nye briller ble jeg satt litt tilbake budsjettmessig. Men det går seg nok til. Litt av implantatet "forsvinner" nok når en legger under, men det er ikke som om halve stasen forsvinner. Tror nok du må regne med rundt en uke før du er tilbake på beina igjen. 4 dager hørtes litt knapt ut, men det vet de som har tatt under bedre enn meg. Lykke til med operasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvinne70 Skrevet 20. januar 2007 #1468 Del Skrevet 20. januar 2007 Kristina: Får jeg se også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leah Skrevet 20. januar 2007 #1469 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Kristina79, jeg vil også kjempegjerne se bildene dine Sender deg en pm Littleme, gratulerer med operasjonsdag!!! Så utrolig spennende da Jeg er også 170 og 58 kg, kan jeg få spørre hvor mange cm du er rundt brystet (rett under puppene)? Jeg skal opereres på Kveim Klinikken i mars, gleder meg veldig Tror det blir 230 over muskelen, legen sa at hvis jeg ville ha større må jeg sannsynligvis legge under. Det gjør visst litt vondere under ja, men tror ikke det utgjør så veldig mye, vondt vil du jo ha uansett Fergie sier at etter 4 dager avtar mye av smertene, så det går helt sikkert fint å sitte stille på forelesning 6. dagen. Flere av jentene jeg har snakker med har til og med gått å tittet i butikker etter bare 3 dager, uten problemer. Noen sier at bryststørrelsen vil virke 10% mindre hvis du legger inn under, men mange sier det er tull....... Puppene dine vil virke veldig stramme, nesten lit flat klemt rett etter operasjonen. Muskelen er jo veldig stram til og begynne med, men det går seg til og vil se super naturlig ut etter en stund. Det er også vanlig at protesene sitter litt høyt oppe på brystet den første tiden, før de "dropper" ned i lommen sin etter ca. 1-4 månder. Det kan visst variere veldig. Håper du fikk svar på noen av spørsmålene dine. Bare å si fra hvis det skulle være noe mer du lurer på. Stor klem fra Leah Endret 20. januar 2007 av Leah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. januar 2007 #1470 Del Skrevet 20. januar 2007 Mange her som har tatt opp lån til pupper? Hvilket lån tok du og hvor mye? Sitter her og planlegger fremover mot nye pupper. Selv vil jeg ikke låne så mye, for jeg er mer komfortabel med å betale det meste selv. Om ikke alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvinne70 Skrevet 20. januar 2007 #1471 Del Skrevet 20. januar 2007 Saeria: Jeg kommer til å låne ja, men det blir nok ikke så veldig stort. Bruker feriepenger fra i fjord til det og resten blir lån. Skal be om lån i banken, men som en kreditt eller forbrukslån tenkte jeg. Jeg får jo mye mindre feriepenger i år da jeg var mye sykemeldt pga graviditet i fjor og noen av mnd er jo fødselsperm, blir ikke så mye feriepenger da, men det hjelper jo på Men jeg hadde lånet alt uansett, har ventet i sååå mange år. Littleme: Ikke lenge til 9 februar da, blir spennende det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. januar 2007 #1472 Del Skrevet 20. januar 2007 Jeg tenker å spare fremover på hver lønning og legge feriepenger og evt. skattepenger til. Jeg har lyst til å operere i påske, men siden det er den aller travleste tiden på jobb så venter jeg til før skolestart. Det har seg nemlig slik at det er en del sykemeldinger på jobb også for det er et belastende yrke rent kroppsmessig sett. Når vi i tillegg har fått en haug med nye kunder å betjene, så kommer denne påsken til å bli et lite helvete er vi redd for. men da kan jeg jobbe masse overtid og tjene penger til pupper, så da er det godt for noe hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvinne70 Skrevet 20. januar 2007 #1473 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Saeria: Høres fornuftig ut å spare ja Nå holder jeg på å pløye gjennom alle sidene i denne dagboken en gang til og husker du skrev du ønset å operere deg av Salemark. Han jobber forresten hos Eurocosmetic nå. Du skrev han var en av de beste her i landet, hvor har du lest det? Forstår det sånn at han opererer mest med saltvann og jeg vil ha silikon. Vet du vil ha saltvann da Endret 20. januar 2007 av Løvinne70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leah Skrevet 20. januar 2007 #1474 Del Skrevet 20. januar 2007 Kjempefine pupper du har fått Kristina Ser ut som det er perfekt størrelse til kroppen din Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. januar 2007 #1475 Del Skrevet 20. januar 2007 Mente jeg leste det hos FMS. Han har lang erfaring og har jobbet i høyere stillinger innen det offentlige. Brannskadeavd. på Haukeland har visst hatt han. Jeg vet han har skiftet fra FMS til Euro. Kommer uansett til å gå til konsultasjon begge steder. Du kan nok få silikon på FMS også, men det er i hovedsak saltvann de legger inn. På Euro tror jeg vitterlig at en også kan få begge deler. Men til synvende og sist er det jo hvilken lege og hvilket sted en føler seg mest komfortabel med. Jeg skal hvertfall ha en liste med div. spørsmål med meg når jeg skal til konsultasjon. Da slipper jeg hvertfall å glemme noe jeg lurer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melinda Skrevet 20. januar 2007 #1476 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Kristina: Wow - hvilke boobies! Jeg regner med at det det føles veldig deilig med litt mer i bh'n din?! Kan tro du bare står foran speilet ditt nå! Gleder meg!! Endret 20. januar 2007 av Melinda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leah Skrevet 20. januar 2007 #1477 Del Skrevet 20. januar 2007 Hei jenter Er så fint at alle her gjør tenker seg godt om før de bestemmer seg for hvilken kirurg de vil opereres hos. Det er jo til syvende og sist han som holder vår sjebne i sine hender (ihvertfall våre pupper...hihi) Jeg føler selv at jeg endelig har funnet The One for meg, kirurgen asså Det er jo selvfølgelig noe hver enkelt må føle på Litt info om Dr. Kveim: Medisinsk embedseksamen , Universitetet i Oslo 1971 Legelisens Norge 1973 Medisinsk doktorgrad (kirurgisk patofysiologi) Universitetet i Oslo 1977 Legelisens California USA 1980 Spesialist generell kirurgi (Stanford University, California, USA og Ullevål sykehus) 1980 Spesialist plastisk kirurgi (University of California, UCSD) 1982 Forfatter av boken "Kosmetisk Kirurgi" (Cappelens forlag, 1988) "Skönhetskirurgi" (Natur och Kultur- Stockholm, 1990) Publisert en rekke vitenskapelige artikler og har holdt utallige foredrag og forelesninger. Medlem (tidligere formann) Norsk Plastisk Kirurgisk forening Medlem (grunnlegger og tidligere formann) Norsk Forening for Estetisk Plastikkirurgi Corresponding member American Society of Plastic Surgery (APS) www.plasticsurgery.org M edlem International Society of Plastic Surgery (IPRAS) www.worldplasticsurgery.org Medlem International Society of Aesthetic Plastic Surgery (ISAPS) www.isaps.org Oooops.... ble mye info dette her Tror uansett det er viktig å velge en med lang erfaring Lykke til med valget deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristina79 Skrevet 20. januar 2007 #1478 Del Skrevet 20. januar 2007 Nesten så jeg står for det meste foran speilet ja, Melinda TUSEN takk for komplimenter for boobies'ene mine :bukke: Utrolig fint å få hyggelige tilbakemeldinger! Løvinne, sender deg bilde jeg vet du Bare send meg en PM med mailadr din. littleme, gratulerer med op-dag! Så spennende! Tenker du ser frem til 9. feb ja! Det er jo forskjellig hvor lang tid man er på beina igjen etter op. Jeg tok det helt med ro hjemme de første 3 dagene etter op. Hadde ikke behov for smertestillende på dagtid (bare på natten for å få sove godt). Dag 4 var jeg på shopping, og dag 6 kjørte jeg bil uten problem og var ellers i finfin form. Var ganske stiv da jeg våknet pga den ensidige liggestillingen på ryggen. Dag 7 var jeg på jobb . (kontorjobb har jeg da, så ikke belastende). Så om alt går greit, vil jeg tro at du kan gå på forelesning dag 6 uten problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvinne70 Skrevet 20. januar 2007 #1479 Del Skrevet 20. januar 2007 Takk for svar Saeria Høres ut som det kan bli Klinikk Bergen på meg da eller Plastiskkirurgisk Inst., på sistnevnte er det visst kommet en ny lege nå. Vet ikke noe om han men får jo vite mer på kons. Ulempen for meg med Klinikk Bergen som nå hører til BKS tidligere kalt Volvat, er at de i hovedsak opererer mandag. Hadde håpet på fredag før påske jeg for da kan mamma og lillesøteren min hjelpe til med yngstejenten. Men jeg velger nok den jeg liker best uansett dag så får jeg bare håpe jeg fikser hjelp. Det ordner seg for snille jenter gjør det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 20. januar 2007 #1480 Del Skrevet 20. januar 2007 jeg sparte penger til operasjonen, og det var veldig deilig å dra kortet før operasjonen og være ferdig med det. jeg var borte fra jobb i 2,5 uker, men jeg bruker kroppen og armene veldig mye, er frisør. kirurgen anbefalte 1 uke. selv hadde jeg aldri klart å jobbe etter en uke i min jobb. å sitte p åforelesning går nok greit. men det skal sies at jeg hadde lite smerter. var med på en undersøkelse, og skulle registrere smerter; på en skala fra 1-10 var jeg på det meste oppe i 6... og jeg har LAV smerteterskel! men ta smertestillende jevnlig, det er ikke vits i å ha det vondt. man behøver ikke å straffe seg selv med å ha vondt fordi man tar en "unødvendig"/ikke livsnødvendig operasjon! nå har jeg hatt mine pupper i snart 4 år, og jeg anger ikke ett sekund!! jeg kan gå i bikini, stroppeløse kjoler og singleter, alt er bare herlig! :-D bikiner var et stort problem for meg før; med trekantbh/-bikinioverdel hadde jeg ikke pupper i det hele tatt, og vanlig overdel med bøyler og/eller push up skled av meg da jeg badet... min eks og jeg var i syden, og plutselig skled toppen ned over puppen ( hadde jo ikke noe som holdt den oppe), og han spurte forsiktig om jeg ikke skulle kjøpt en mindre overdel? den fantes ikke mindre som passet... så nå koser jeg med med bikini, ha akkurat kjøpt meg 3 nye, alle uten padding og trekant! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå