Fergie Skrevet 15. januar 2007 #1361 Del Skrevet 15. januar 2007 Rosa Mirabella: Kan jeg få se dine bilder også, muligens? Fergie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 15. januar 2007 #1362 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) LostSOul: Kunne jeg ha fått sett dine bilder også? Fergie! Endret 15. januar 2007 av Fergie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melinda Skrevet 15. januar 2007 #1363 Del Skrevet 15. januar 2007 Fergie: Jeg vil gjerne se dine bilder.. Jeg har sendt pm med min mailadresse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 15. januar 2007 #1364 Del Skrevet 15. januar 2007 Hei Kristina79 og Fergie! Sender bilder til dere ikveld, håper de ikke kommer i supersize, har ikke funnet ut hvordan jeg får de mindre jeg. Gi meg gjerne tilbakemelding på om bildene kom fram Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 15. januar 2007 #1365 Del Skrevet 15. januar 2007 ElCaramba: Kjempe fint. Tusen takk! Jeg gleder meg masse til å se de! Fergie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Mirabella Skrevet 15. januar 2007 #1366 Del Skrevet 15. januar 2007 Rosa Mirabella og Puppeguri: Tusen takk for bilder! Jeg blev veldig imponert må jeg si. Dere har fått veldig flotte pupper begge to! Passe store og helt nydelige. Jeg håper virkelig at jeg kan få noe lignende! Det er også godt å se at det er så fine så tidlig, at man ikke må vente i flere måneder før man ser hvordan resultatet blir. Dere er heldige! Nå skal jeg printe ut mine puppebilder fra nettet og legge dem i vesken min. De får bli med til legen imorgen sammen med en hel haug med spørsmål. Ha en riktig fin kvel! Jeg lover å skrive en liten rapport imorgen om hvordan det gikk på konsultasjonen. ← takk takk lykke til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 15. januar 2007 #1367 Del Skrevet 15. januar 2007 Rosa Mirabella: Tusen takk for bildene! Du har jo fått superfine pupper nå! Gratulerer!!! Fergie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puppeguri Skrevet 15. januar 2007 #1368 Del Skrevet 15. januar 2007 Rosa Mirabella og Puppeguri: Tusen takk for bilder! Jeg blev veldig imponert må jeg si. Dere har fått veldig flotte pupper begge to! Passe store og helt nydelige. Jeg håper virkelig at jeg kan få noe lignende! Det er også godt å se at det er så fine så tidlig, at man ikke må vente i flere måneder før man ser hvordan resultatet blir. Dere er heldige! ← Tusen takk ja:) koselig å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Mirabella Skrevet 15. januar 2007 #1369 Del Skrevet 15. januar 2007 Rosa Mirabella: Tusen takk for bildene! Du har jo fått superfine pupper nå! Gratulerer!!! Fergie! ← takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvinne70 Skrevet 15. januar 2007 #1370 Del Skrevet 15. januar 2007 Fergie: Var det på FMS du opererte? Var det du selv som ønsket anatomiske, eller var det legen som mente det ville bli penest? Ble det under muskel da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 15. januar 2007 #1371 Del Skrevet 15. januar 2007 Fruktfat Var det du som ikke fikk opp bildene? Kan sende på nytt hvis du vil. Klem Inatt sov jeg uten bh, for første gang på 4 uker og 4 dager. Det føltes så rart men ubeskrivelig deilig!!!! Tror puppene hadde godt av litt pause, vortene mine er litt såre av å gå med tvangstrøya nå Tror herved jeg sover uten..... Feels good............ Så er det bare noen uker til med dagbruk med sportsbhen så.......... Vil bruke noe mer lekkert, er lei av den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 15. januar 2007 #1372 Del Skrevet 15. januar 2007 Fergie: Var det på FMS du opererte? Var det du selv som ønsket anatomiske, eller var det legen som mente det ville bli penest? Ble det under muskel da? ← Nei, var ikke på FMS. Jeg opererte på Volvat. Og det anbefaler jeg på det sterkeste!! Legen anbefalte anatomiske. Og det var vel for så vidt det de bruker også. Men brystene blir mer naturlige med anatomiske. Jeg har under muskelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 15. januar 2007 #1373 Del Skrevet 15. januar 2007 ElCaramba: Du har fantastisk flott pupper du! Ble litt sjalu her.. Fergie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 15. januar 2007 #1374 Del Skrevet 15. januar 2007 ElCaramba: Du har fantastisk flott pupper du! Ble litt sjalu her.. Fergie! ← Tusen takk!!! Nå ble jeg glad Er kjempefornøyd selv! Er spent å se dine også! De er nok superlekre! Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 15. januar 2007 #1375 Del Skrevet 15. januar 2007 Fergie: jeg skal sende deg bilder, men har ingen helt nye, pga usb porten på dataen ikke funker, så får ikke lagt de inn.. men sender de jeg har;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 15. januar 2007 #1376 Del Skrevet 15. januar 2007 LostSOul: Takk skal du ha! Fergie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. januar 2007 #1377 Del Skrevet 15. januar 2007 Fergie? Kan jeg få se? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvinne70 Skrevet 16. januar 2007 #1378 Del Skrevet 16. januar 2007 Takk for svar Fergie Kan du fortelle litt om de andre stedene du var på konsultasjon og hvorfor du valgte som du gjorde? Hvis du gidder da Du kan sende i PM om du vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leah Skrevet 16. januar 2007 #1379 Del Skrevet 16. januar 2007 Rosa tusen takk for bildene Du har fått helt nydelige pupper som passer perfekt til kroppen din, gratulerer Og de ser jo utrolig naturlige og ekte ut, og det etter bare en uke!!!! Håper du sender oss et nytt bilde om en måneds tid, blir spennende å se hvordan de utvikler seg Leah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leah Skrevet 16. januar 2007 #1380 Del Skrevet 16. januar 2007 Så fint at du kan sove uten bh om natten nå da ElCaramba, ken tenke meg brystvortene blir fryktelig såre etter så mange uker med bh...uff :cry: Åh.. tenk om bare noen uker kan du begynne å bruke sexy blonde bher, du kommer til å bli sååååå fin hihi........ Jeg skal tilbake på konsultasjon på Kveim klinikken på torsdag, gleder meg veldig!! Da skal vi finne ut hvor mye han vil legge inn og evt. over eller under. På fornebu foreslo legen 260 under muskelen, så det blir spennende å se om de er enige Håper alt går bra på konsultasjonen til Melinda, og at hun blir fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå