Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Oi, det er så spennende å lese om deres erfaringer her på forumet.

Er det noen av dere som har protesen under muskelen? Er veldig spent på hvordan tiden etter en slik operasjon blir, og hvor lenge dere anbefaler at man er hjemme fra jobb etterpå.

:icon_razz:  :icon_razz:  :icon_razz:

Jeg har under muskelen. Jeg hadde frykelig vondt i 4 dager, så ble det mye bedre fra dag til dag. Men mannen min spurte meg dag 3 om jeg ville ha gjort det igjen. Og da svarte jeg ja. Så det må da ha vært levelig!! :ler:

Jeg var hjemme en uke, det var veldig deilig å kunne bruke den tiden til å bli bra igjen.

Hvis du lurer på noe annet, er det bare å spørre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Fergie.

65 er definitivt ikke 80, det drukner jeg i!

65 er en str. som ikke finnes i Norge egentlig, da må man i spesial foretninger. I engelske og amerikanske str. finnes de som str 30.

Jeg kan tilnøds kjøpe 70, men da er de egentlig for store rundt, og vil ikke vare så lenge, fordi de vil utvide seg og man har da ikke flere hemper å ta inn. En bh skal alltid sitte rett på ryggen og skal være festet på ytterste hempe når den er ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Fergie.

65 er definitivt ikke 80, det drukner jeg i!

65 er en str. som ikke finnes i Norge egentlig, da må man i spesial foretninger. I engelske og amerikanske str. finnes de som str 30.

Jeg kan tilnøds kjøpe 70, men da er de egentlig for store rundt, og vil ikke vare så lenge, fordi de vil utvide seg og man har da ikke flere hemper å ta inn. En bh skal alltid sitte rett på ryggen og skal være festet på ytterste hempe når den er ny.

Hmmm...det har jeg aldri tenkt på. :legrine: Har egentlig kjøpt sånn at jeg kan feste de på inderste.. :ler:

Jeg får lære meg litt mer til disse nye boobiene! :ler:

Men det jeg egenlig burde gjøre er vel å gå til en undertøys forretning som kan måle meg. Da får jeg vel de mest korrekte målene.

Du hadde tatt silikon sant? Jeg tror det, hvis jeg ikke husker helt feil! :ler:

Men, hvor lang tid tok det før dine fikk formen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte dra å kjøpe en til sportsbh, men større omkrets str, 80 cm istedet for 75, holdt på å bli gal av den konstante gnaginga i såret. Ble litt bedre.

Har du prøvd en annen bh? Annet merke,mener jeg?

Jeg har begge i Triumfh Tri Action, vurderer et annet merke. Noen som vet om alternativ? Synes denne triumfen irriterer for tida.

Kjenner også at julestri og nye boobs ikke er noen bra combo,hehe, LITT sår nå etter handlerunden! :sjenert:

Jeg har en annen også, men den er alt for liten. Den er 80B/C, den er grusom, den moser puppene så jeg holder på å bli gal! Den jeg bruker nå er Triumfh, husker ikke hva den heter mer.

Jeg var på fulle leiting igår for å finne en bh som støtter godt, uten spiler. Men den gang ei. Jeg skal nemlig ha på meg en svart og rød topp på julaften, og da er jeg redd sports bh:en vil synes(den er hvit).

Endret av Fergie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba
jepp... jeg er frisør, og det var ikke alltid like morsomt å stå med kunder når de stive brystvortene syntes gjennom toppen... det eneste jeg så i speilet var mine egne brystvorter, fikk kommentarer fra kollegaer òg  :rodme:

:ler:

Igår hadde jeg på meg en tynn skjorte, og Bergansjakken over (tynt softshell stoff) på handletur. Jeg holdt på å besvime da jeg så meg i speilet i gangen da jeg kom hjem.

Vortene kunne sees gjennom. Igjennom jakken!!

De er ikke store altså, men bare så sinnsykt knallharde.

Er det muuulig!! Holdt på å ramle på rompa der jeg stod. :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba
Jeg har en annen også, men den er alt for liten. Den er 80B/C, den er grusom, den moser puppene så jeg holder på å bli gal! Den jeg bruker nå er Triumfh, husker ikke hva den heter mer.

Jeg var på fulle leiting igår for å finne en bh som støtter godt, uten spiler. Men den gang ei. Jeg skal nemlig ha på meg en svart og rød topp på julaften, og da er jeg redd sports bh:en vil synes(den er hvit).

Samme her, leita som besatt igår, men det var ikke en eneste bh å oppdrive. Jeg skal ut å fortsette jakten nå. Dette går jo ikke, går rundt som napoleon, med en hånd konstant innenfor genseren og fikser på strikken under puppene. Kan jo ikke sitte å fikle slik med svigers over bordet på julaften, :ler: dessuten må jeg også ha en annen pga toppen jeg skal ha på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her, leita som besatt igår, men det var ikke en eneste bh å oppdrive. Jeg skal ut å fortsette jakten nå. Dette går jo ikke, går rundt som napoleon, med en hånd konstant innenfor genseren og fikser på strikken under puppene. Kan jo ikke sitte å fikle slik med svigers over bordet på julaften, :ler: dessuten må jeg også ha en annen pga toppen jeg skal ha på.

Du får gi en lyd dersom du finner noen..

Jeg går også og drar i strikken, den strammer jo sånn. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Igår hadde jeg på meg en tynn skjorte, og Bergansjakken over (tynt softshell stoff) på handletur. Jeg holdt på å besvime da jeg så meg i speilet i gangen da jeg kom hjem.

Vortene kunne sees gjennom. Igjennom jakken!!

De er ikke store altså, men bare så sinnsykt knallharde.

Er det muuulig!! Holdt på å ramle på rompa der jeg stod.  :flau:

:klem: Du får tenke på at: Du har noe som ikke de har!!

:digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba
Du får gi en lyd dersom du finner noen..

Jeg går også og drar i strikken, den strammer jo sånn.  :sur:

Fant en på en sportsbutikk idag, fra Ronisch og den var helt perfekt, kostet 399 kr. Men droppet å kjøpe den siden hun kun hadde 75 inne nå. Må ha minst 80 rundt.

Den var noe høy i halsen foran (ikke egnet til topp), men ga skikkelig support alle veier og hadde bredt strikk nede.

Hun på sporten anbefalte Lindex, undertøysavdelinga, har ikke vært der enda men skal sjekke det ut. Har mine tvil, føler jeg har vært overalt :sur:

Ut å leite videre! :reise:

PS! Stive vorter tiltross, hehe, skulle gjort dette for 100 år siden, jeg er ufattelig fornøyd! Er det lenge siden du tok nå?

Endret av ElCaramba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må kjøpe meg noen trangere klær jeg altså... selvom de er digre uten sportsbh'en, så synes det ikke så godt med sportsbh og genser at jeg har gjort noe som helst... vil at det skal syyyynes!! hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det er fredagskveld, og jeg har jobba til halv sju. Skikkelig sliten, men MÅÅ bare surfe innom forumet :ler:

Jeg er blitt skikkelig avhengig. Får helt abstinens hvis jeg ikke er innom nå :legrine: Dere er helt supre! Så glad jeg har dere å støtte meg til nå :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg vanvittig til overstått operasjon. Dere er skikkelig motivatører. Men må innrømme at jeg gruer meg også, selv om jeg innser og forstår at smertene går over og at puppene normaliserer seg etterhvert.

Er jo veldig redd for at det vil blinke silikonberte på lang vei når jeg kommer, og at det blir unaturlig på meg. Uff så mange grusomme tanker en må takle før man er i mål, sukk. MEN jeg vet egentlig at det er verd det, og at jeg kommer til å bli fiiiin :icon_razz:

Nå er det 11 dager igjen. Skummelt :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ElCaramba
Wæææææhhh  :sjokkert:

Dette går bra, Crianza, vi er med deg hele veien! :klem:

Det virker skummelt,fremmed, man gruer seg til dagen, men tro meg: Det er ikke så ille som man "forbereder" seg at det skal bli. Og det kommer til å gå kjempebra! Og man sover så mye de første dagene at tiden går fort, og plutselig har det gått 2-3 dager og ting er ikke så ille lenger.

Send meg mailadr di på privaten, så kan du få se før/etter bilde hvis du vil :klem:

(Jeg var foresten også redd det skulle lukte silikon av meg lang vei! Men det gjør det ikke,de ser helt naturlige ut og jeg er så ufattelig fornøyd! Jeg tok ikke så mye da men de ser helt ekte ut.)

Endret av ElCaramba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba
Jeg tok mine for tre uker siden på 1. juledag!  :hoppe:

3 uker! Å så deilig!

Synes det er så kult at det har gått en uke allerede siden jeg tok, tiden går fort! :danse:

Gjett hvor jeg fant MANGE gode bher idag: På Lindex! :ler:

Alt fra Sloggi til andre merker, endte opp med å kjøpe 3 forskjellige! Anbefaler en titt der! ;)

Har en av de på meg nå,åååhhhhhhhhhhh, ingen gnag! Lovely!!!!

God jul foresten!!!!! Vi har allerede pynta treet! Lukter himmelsk i huset! Mmmmmmmm!!!

:nissekonekyss::gave::nissevink:

Endret av ElCaramba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 uker! Å så deilig!

Synes det er så kult at det har gått en uke allerede siden jeg tok, tiden går fort! :danse:

Gjett hvor jeg fant MANGE gode bher idag: På Lindex!  :ler:

Alt fra Sloggi til andre merker, endte opp med å kjøpe 3 forskjellige! Anbefaler en titt der! ;)

Har en av de på meg nå,åååhhhhhhhhhhh, ingen gnag! Lovely!!!!

God jul foresten!!!!! Vi har allerede pynta treet! Lukter himmelsk i huset! Mmmmmmmm!!!

:nissekonekyss:  :gave:  :nissevink:

Ja, det er deilig at det har gått snart 3 uker. :)

Å, da må jeg på Lindex imorgen. Denne gjør så vondt. :grine:

GOD JUL!!! :nissevink:

(vi pyntet juletreet for en uke siden, vi skal reise vekk i nesten hele romjulen så da ville vi ha det litt lengre! :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp!! jeg har ikke noe å ha på meg på julaften.. har prøvd masse, men man ser bh'en så godt :( hva gjør jeg nå? skal jeg gå i joggedress da eller? *ler*

dere som har hatt silikon litt lengre enn meg: når hevelsen har gått ned, ble puppene mye mindre da? føler at mine krymper så fælt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp!! jeg har ikke noe å ha på meg på julaften.. har prøvd masse, men man ser bh'en så godt :( hva gjør jeg nå? skal jeg gå i joggedress da eller? *ler*

dere som har hatt silikon litt lengre enn meg: når hevelsen har gått ned, ble puppene mye mindre da? føler at mine krymper så fælt..

Jeg har funnet en super topp på kappahl. Den er søt, og den skjuler bhen. hvis du vil så kan jeg prøve og forklare den dersom du har kappahl der du bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet en super topp på kappahl. Den er søt, og den skjuler bhen. hvis du vil så kan jeg prøve og forklare den dersom du har kappahl der du bor.

Hehe, har ikke råd til å kjøpe noe, men tusen takk for tipset :)Får bare se om søstern har noe å låne bort, hvis ikke så får jeg gå litt upynta. :P

Men nå reiser jeg til Raufoss for å feire jul med familien..

Ønsker dere en riktig God Jul :klem:

Vi snakkes vel om ikke så lenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...