Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Ja jeg må ærlig innrømme at speilet har blitt flittig brukt i det siste ;) idag tok jeg av teipen, jeg besvimte.. og slo hodet.. tror jeg egentlig forventet meg både at det skulle blø og at det skulle gjøre vondt.. dumme meg!! menmen.. det gikk jo helt fint og sårene ser egentlig veldig bra ut..

jeg tror jeg gjør litt for mye med armene, for på kveldene kjenner jeg det ganske så godt, spesielt i høyre bryst. så nå skal jeg ta det helt med ro i helgen:)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå kjenner jeg nesten ikke noe i heletatt.. Av og til det stikker litt hvis jeg gjør for brå bevegelser, spesielt om morgenen når jeg skal stå opp :)

Jeg møtte ei venninne hjemmefra nedi byen i går, og hun skulle absolutt kjenne på de, så det så sikkert utrolig komisk ut, rett foran kameraet på toalettet på Byporten.. Hun kunne ikke fatte at pripne jeg hadde gjort noe slik, men da fikk hun seg en overraskelse :) Var deilig å komme seg ut litt iallefall, har sittet inne hele uka siden jeg opererte, så frisk luft gjorde seg :)

Gleder meg til å ta av teipen og få vaska puppene skikkelig.. Ser at teipen er litt skitten pga litt blod som kom første dagen, så det ser mye verre ut enn det er tror jeg. Sambo sier iallefall det, for han har måttet under for å studere, og han mente at det var at teipen var litt brun at det så ut som at arrene var store å stygge, men at de så ut som er svart fin strek under, etter det han kunne se iallefall :) Håper han har rett :) Nesten ei uke til jeg skal ta av teipen å se selv enda, greier nesten ikke å vente :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vylita!

Gratulerer så mye med dine nye fordeler!!!!!!!!!!!! :icon_smile:

Selv feiret mine 2 årsdag 7. september, men jeg ser ganske ofte i speilet ennå :kgblunk:

Hvor mye la du inn? Er du fornøyd med resultatet?

FORTELL :0))))

Klem,

CeeCee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei, er litt usikker så jeg spør her, når ca kan man begynne med vanlig bh etter operasjonen?

I dag var jeg på lindex og klarte ikke holde meg, så jeg prøvde en bh utapå spotrs bh'en.. tok med 70c(for det er det resultatet jeg ønsker) og 70d(for moro skyld) inn i prøverommet, 70d var den som passet:D jeg ble skikkelig glad og fikk veninna mi til å se også:) er det veldig mye hevelse nå, eller går det ganske fort bort, jeg synes ikke det ser hovent ut men det kan jo være det og jeg bare egentlig håper at det ikke er det.. men blir de mye mindre når hevelsen går bort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg personlig vil ikke si at de er det beste verktøyet for å finne ut størrelsen sin. Det beste er å gå i en ordentlig undertøysbutikk.

Jeg var med søsteren min i helga som var og hun ble målt til en 65F. Da hun skulle prøve en type med utskiftbare stropper, var den så annerledes i fasongen og den var i tillegg av et annet merke, og der behøvde hun ikke mer enn 65DD. :overrasket:

Den i minst størrelse var en full cup og den største en halvcup i fasongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle dere nyopererte, håper dere blir fornøyde! :)

Jeg hadde "2 års jubileum" 2 september! Har vært superfornøyd siden dag 1, og det er definitivt den beste investeringen jeg har gjort!!!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ceecee og alle sammen.

det ble 220 i hver på meg noe jeg syns passet kroppen min veldig fint. alt har gått veldig bra, men da jeg er født med mark i rompa har jeg hatt litt problemer med å holde meg mest mulig i ro, noe jeg merker på kveldene, men det går bra:)

jeg gleder meg veldig til bh innkjøp, det blir gøy. men når brgynte dere andre å bruke vanlig bh igjen?

samboer har vært litt frustrert siden jeg gjorde det. plutselig måtte han gjøre alt hjemme og handle og greier, men han har vært super flink:) vartet meg opp.

jeg er hvertfall utrolig fornøyd og eneste gangen jeg kanskje har angret litt var natta etter da jeg ble utrolig dårlig av tablettene og kastet opp. da kjentes det ut som ribbeina mine skulee sprette ut.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine foreldre vet det ikke, så jeg gruer meg litt til jeg finner det ut. De er ganske gammeldagse og gjerrige, så de kommer ikke til å forstå hvorfor jeg gjorde det lell. De mener at man får være som man er uansett, og da jeg slanket meg fikk jeg heller ingen støtte av de, de sa aldri hvor bra det var at jeg reduserte vekten litt, eller hvor fin jeg hadde blitt osv... Ingen kommentarer i heleltatt, bortsett fra om jeg hadde spiseforstyrrelser :(

Noen av venninnene mine vet det, men jeg møtte en i går som visste det, og hun kunne nesten ikke se forskjell. De var litt større med klær på, men de så naturlige ut til min kropp. Det er nok siden jeg har brukt super-push-up at forskjellen ikke synes så godt :) Den store forskjellen er uten klær, og da er det ikke så mange som skal se meg ;)

Endret av Aylana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fruktfat
Mine foreldre vet det ikke, så jeg gruer meg litt til jeg finner det ut. De er ganske gammeldagse og gjerrige, så de kommer ikke til å forstå hvorfor jeg gjorde det lell. De mener at man får være som man er uansett

samme med mine foreldre ;)

det er nå 3,5 år siden jeg ble operert, og ingen i familien vet det :ler:

de har nok registrert at jeg har større pupper, men jeg har jo også lagt på meg, så... tror ikke det er i deres tanker at jeg har gjort noe sånt, _operere_ meg, liksom!

derfor er jeg nysgjerrig hva andres familie og venner sier, om de støtter eller er fordømmende, om de i det hele tatt vet det!

sambos søster har også lagt inn silikon, men hun spradet rundt u bikinitopp med en gang etterpå. vet moren spurte om hun hadde operert, ja, svarte hun, og det var det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begge mine foreldre vet det og de støtter meg 100% i avgjørelsen jeg tok. de vet hvor mye komplekser jeg har hatt for dette og så lenge jeg stod for all finansiering selv så syns de det var helt greit. pappa syns nok det var unødvendig, for han syns jo at lille prinsessa er perfekt uansett;) hehe..

mamma var til og med på operasjonsdagen(samboer fikk ikke fri fra jobben) og jeg syns det var veldig trygt. de nørmeste venninnene vet det, og de støtter meg også. har ei venninne som er skeptisk, men np når hun har sett resultatet er hun nok mer misunnelig;) men hun har små pupper, men syns det er helt greit. hun har aldri plagdes med dette og trives sånn. det er jo forskjell på folk. og det respekterer både hun og jeg:)

jeg er utrolig glad for støtten jeg har fått fra familie, venner og samboer, hvis ikke så tror jeg at det hadde vært vanskelig for meg å lyve om hvorfor jeg var borte fra jobb, og var i veldig dårlig forfatning de første dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine foreldre vet om det de :)

Jeg fortalte det like gjerne med en gang jeg. også har resten av familien fått vite det etterhvert.

Iog med at både mamma og svigermor har silikon, er det egentlig ingen som synes at det er dumt eller noe.

Til og med mormor!! støtter meg av alle mennesker. hehe

Jeg har alltisd hatt små og det har vært et lite komplex for meg, men nå er det fixet. hihi

jeg byttet forresten teip i dag folkens.. og jeg må si.. uæææh. ubehagelig var det..

Teipen satt så godt at jeg måtte dra den av.. æsj og æsj :overrasket:

Men det gikk bra og nå har jeg ny og ren teip på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det 2 uker siden jeg våkna etter operasjonen sånn ca :) Hevelsen begynner å gå ned nå, men det har gått ned litt mer på den ene enn den andre.. Jeg regner med at det er vanlig at de ikke "gror" likt? Hvis det er unormalt så må dere for all del bare hyle ut, så skal jeg prøve å ringe klinikken en gang til, men jeg regner med at det er operasjonsdag der i dag siden jeg ikke fikk svar i sted når jeg ringte og skulle avtale første kontroll..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar Saeria :)

Det var det jeg hadde håpt på og regnet med egentlig, men det er greit å få bekreftet det fra andre og :) .. Det er vel godt gjort hvis de skulle akkurat ha utviklet seg likt.. Dessuten er det den som jeg har fjernet med hud på som er mest hoven, så kanskje det har noe med saken å gjøre :) Jeg får nok smøre meg med tålmodighet en liten stund til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har du sikkert sammenhengen. Selv om jeg ikke har operert, så har jeg god erfaring med ulike typer hevelser. ;) Har hatt mine runder med skikkelig hovne øyne og hevelsen rundt øynene gikk ikke ned i samme tempo.

Uansett så skal du vel forhåpentligvis til første sjekken din og den kommer nok til å gå fint. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...