Puppeguri Skrevet 26. september 2006 #521 Del Skrevet 26. september 2006 Aylene.. Hvor mye la du inn? Og hvordan gikk dusjen i dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. september 2006 #522 Del Skrevet 26. september 2006 Grattis med nye pupper, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. september 2006 #523 Del Skrevet 26. september 2006 Aylene.. Hvor mye la du inn? Og hvordan gikk dusjen i dag:) ← Jeg la inn 325 gram i hver, og jeg hadde litt pupper fra før altså.. Men de er de perfekte Ikke kjempestore, men akkurat passe til meg som har ganske mye former. Fikk iallefall fremheva midja mi mer nå Dusjen gikk bra, men sambo var ikke så flink til å vaske langt hår stakkar, så det ble en del klaging. Jeg skulle ikke få vann på puppa, så jeg vaska over de med en fuktig klut først, så satte vi verandastolen inn i dusjen og dusja hår og sånn, og så tok jeg resten selv.. Følte at innleggene datt ut jeg, så jeg måtte holde på de litt.. Og hylte til sambo: de faller av, de faller av Men det gjorde de ikke da, heldigvis.. Føltes sikkert slik når de fikk være fri istedet for skviset inn mot kroppen Grattis med nye pupper, jenter! ← Takk Saeria Snart er det din tur og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puppeguri Skrevet 27. september 2006 #524 Del Skrevet 27. september 2006 Grattis med nye pupper, jenter! ← Takk takk;) Gleder meg på dine vegne;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puppeguri Skrevet 27. september 2006 #525 Del Skrevet 27. september 2006 Følte at innleggene datt ut jeg, så jeg måtte holde på de litt.. Og hylte til sambo: de faller av, de faller av Men det gjorde de ikke da, heldigvis.. Føltes sikkert slik når de fikk være fri istedet for skviset inn mot kroppen ← haha. jegvet.. jeg klaret ikke å rette meg opp, i frykt for at puppene skulle sprette av.. hihi Men nå har jeg vært og kjøpt men en ny sportsbh.. Den er kjempe god, og nå klarer jeg tilogmed å stå rett med ryggen.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. september 2006 #526 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg MÅ på skolen på tirsdag, så jeg skal ut på shopping på mandag Kjøpe meg ny sportsbh (må nok på La Lina tenker jeg) og vaske håret hos frisør.. Hehe I morges våkna jeg på siden, det er jo ikke så bra? Men jeg hadde ikke vondt eller noe, så jeg trøster meg med det.. Savner å ligge på siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puppeguri Skrevet 27. september 2006 #527 Del Skrevet 27. september 2006 åååh.. ja heldig den som kan ligge på side.. jeg har bygget meg en plattform.. hehe. så jeg sover halveis sittende.. det gjorde det lettere å komme seg ut av senga de første dagene.. hehe. jeg var tilbake på jobb på mandag jeg:) det gikk veldig bra det;) jeg kjøpte forresten en sports bh på cubus:) sportsbra regular til 149 kr den er kjempe behagelig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. september 2006 #528 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg tenkte jeg skulle kjøpe den Tri Action bra med to hemper foran og borrelos på stroppene, for den er det veldig mange som har anbefalt.. Den er billigere enn den jeg har nå, som er spesialbh for operasjoner og koster den nette sum av 932 kr.. Stygg som fy er den og, men jeg tenker jeg kommer til å bruke den som treningsbh etterhvert Den sitter jo utrolig bra.. På Cubus har de nok ikke størrelsen min, tror D-cup blir for lite, dessuten har de bare 80D, og jeg må ha 75, kanskje bare 70 og.. Så jeg tror jeg stikker på La Lina med en gang jeg Jeg burde egentlig lese på eksamen i morgen nå, meeeen Hva jobber du med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 27. september 2006 #529 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg fikk Triumph Tri Action på Fornebuklinikken. Den hadde lukking bak men den funket for meg. Jeg fikk str 80C selcom jeg egentlig skulle hatt 70E da...så han var litt ute og seilet..ha ha ha...men den funket jo greit likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puppeguri Skrevet 27. september 2006 #530 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg tenkte jeg skulle kjøpe den Tri Action bra med to hemper foran og borrelos på stroppene, for den er det veldig mange som har anbefalt.. Hva jobber du med? ← Tenkte jeg skulle kjøpe meg den Tri Action jeg og, men de hadde ikke den i svart. Hvit fikk jeg med i prisen under operasjonen, men som du sa.. hehe. den er ikke akkurat pen.. Jeg jobber som naken modell på nettet faktisk.. hehe Men sitter mye ved pcn:) (mye å holde styr på;p) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puppeguri Skrevet 27. september 2006 #531 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Jeg fikk str 80C selcom jeg egentlig skulle hatt 70E da...så han var litt ute og seilet..ha ha ha...men den funket jo greit likevel. ← hva gikk du fra og hva endte du på? Jeg hadde 75A enda de små bh'ene var litt store, og har nå 75B/C.. hehe.. går og kjenner og glor på de nye puppene hele dagen, haha Endret 27. september 2006 av Puppeguri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. september 2006 #532 Del Skrevet 27. september 2006 Så har du allerede begynt å jobbe? Det er vel mye penger tjene, og da er det vel mye penger å tape hvis man tar se for mye fri har jeg hørt Jeg er alene hele kvelden. Sambo er ute med jobben, og jeg synes sååå synd på meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puppeguri Skrevet 27. september 2006 #533 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) staaakar.. sambo er ute og trener så jeg sitter også alene hjemme.. Har du msn kanksje? Ja, er en del penger i den bransjen:) Så det er greit å komme raskt i gang:) Endret 27. september 2006 av Puppeguri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 27. september 2006 #534 Del Skrevet 27. september 2006 hva gikk du fra og hva endte du på? Jeg hadde 75A enda de små bh'ene var litt store, og har nå 75B/C.. hehe.. går og kjenner og glor på de nye puppene hele dagen, haha ← Vet ikke helt hva jeg hadde i starten....kanskje 70B. Og nå har jeg 75DD eller 70E. (Det vil si...når jeg måler med en skikkelig BH kalkulator..feks den på Triumph. Det er jo en kjen sak at mange kvinner bruker feil BH str. For stor omkrets og for liten cup. Og går du ned i omkrets må du opp i cup.) Med DD eller E høres mine kjempe store ut - men fordi jeg er såpass smal som 70/75 er de slettes ikke store. Alle vennindene mine får hakeslipp når jeg sier hvilken str de er og samtidlige har gjettet at de er str C....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. september 2006 #535 Del Skrevet 27. september 2006 Puppeguri: Sendte deg en personlig melding jeg ------------------------------------------ Veldig mange damer/jenter er jo vant til standardstørrelsene fra 70A-80C som finnes på H&M, Cubus osv.. Og derfor tror vi jo at E er veeeldig stort, selv om det ikke nødvendigvis trenger å være det.. Jeg skal få målt med på LaLina nå neste uke Blir spennende å se:) Men jeg har prøvd den Triumf kalkulatoren, og da endte jeg med 75G :O Hjelp Men nå er de jo litt hovne enda da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puppeguri Skrevet 27. september 2006 #536 Del Skrevet 27. september 2006 Med DD eller E høres mine kjempe store ut - men fordi jeg er såpass smal som 70/75 er de slettes ikke store. Alle vennindene mine får hakeslipp når jeg sier hvilken str de er og samtidlige har gjettet at de er str C....... ← hehe. kjenner til den ja.. jeg er ganske liten og nett selv, og når jeg nevner at jeg har lagt inn 300g i hver så får de helt fjær. men når de ser resultatet så ser det ikke så stort ut allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vylita Skrevet 28. september 2006 #537 Del Skrevet 28. september 2006 Hei alle sammen. Jeg vil gjerne sende en melding til dere alle som er her på CeeCee's supre forum. Dere har hjulpet meg utrolig mye, og for tre uker siden tok jeg mitt endelige valg. Jeg er 20 år og hadde dårlig selvtillitt pga puppene mine. jeg er ikke særlig stor ellers, men har greit med former, men var totalt flat over brystet. brukte ¨åklart push up bh med masse innlegg, noe som både er flaut når du innimellom må vise mer enn en genser med innlegg og bh under og noe jeg selv ikke syns var så morro, for min egen del. Likte ikke det jeg så i speilet. Har vel lenge tenkt på å gjøre noe med saken, så jeg brukte hele sommeren på å skaffe masse info, og jeg meldte meg inn i kg. og det var faktisk her jeg lærte mest. i den hemmelige verdenen. utrolig takknemmelig er jeg, for for 10 dager siden idag fikk jeg nye pupper. på nobel clinic. og i tiden etter har jeg ikke gjort annet enn å stirre i speilet. jeg fikk sykemelding for kirurgen sa det ikke hadde vært NOEN utvikling der. så nå bare gleder jeg meg til jeg kan begynne å kjøpe nye bher, gå i topper og kjoler, ååååå jeg gleder meg. kjæresten sier det er mye mer glød i meg nå jeg har mistet følelsen under brystvortene, men brystvortene er helt sinnsykt følsomme og ømme. men jeg er så utrolig stolt av meg selv, for jeg tok det valget om å gjøre noe med problemet mitt. og jeg har aldri følt meg så kvinne i hele mitt liv:) men et spørsmål til dere, når dere tok av teipen første gang, blødde dere da? jeg skal gjøre det i morgen og jeg gruer meg litt. og tuuusen takk til alle som har delt erfaringer og tips. dere har virkelig hjulpet meg:) glad jeg har hatt dere. stor klem fra vylita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 28. september 2006 #538 Del Skrevet 28. september 2006 Vylita - nei jeg blødde ingenting når jeg tok tapen av. Og sårene mine har grodd såååå fint Gratulerer med nye pupper og nyfunnet selvtillitt! Aylana - ja de er nok hovne så hvis du skal ha helt riktig restulatat på LaLina bør du vel kanskje vente litt. Mine var aldri særlig hovne men har "fallt ned" litt liksom. Jeg målte rundt m målebånd rett etter og da var de 96cm - nå er de vel 93cm så ikke veldig stor forskjell syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puppeguri Skrevet 28. september 2006 #539 Del Skrevet 28. september 2006 Vylita Gratulerer så mye med den nye deg Jeg må ærlig innrømme at jeg føler meg litt sånn selv:) stirrer og glor som et og annet mannfolk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. september 2006 #540 Del Skrevet 28. september 2006 Klart man må glo litt når nye pupper er på plass. Det er sånn man blir kjent med dem på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå