Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, silkal said:

Okei ja da er d forhåpentligvis ikke så lenge til den gir seg her også 😂

Ja nå har jeg gått to små turer i nabolaget, gått super seint så jeg ikke skulle få opp noe puls eller for mye bevegelse i puppene. Kjenner det fortsatt godt i rygg å nakke men er akk som at d hjalp med de to små turene jeg hadde, satt også ute å spiste for å få mer frisk luft siden d er så fint vær, og d var veldig digg.

Så fikk jeg dusjet fra magen å ned, og kjæresten brukte klut på resten av kroppen så nå føler jeg meg rein også, så d hjalp også litt. Nå hadde jeg bare paralgin forte på morgenen i dag ellers har jeg vært for uten noe, men kjenner det er på tide med litt paracet nå, men er veldig mye forbedring fra den fæle dagen og natta igår 😛

ja jeg vet akk åssen bh jeg skal ut å kjøpe når jeg endelig kan få ta av denne her!!😂 er noen sykt gode på cubus med blonder på, ingen spiler eller push. 🥰 jeg har jo fått beskjed om å gå med det støttebåndet i 6uker istedenfor 4... 😭 menmen, alf for å få fine pupper si..

Ja, føler seg jo litt bedre av å få bevegd på seg og fått litt frisk luft 😊 og en dusj ikke minst 😂 

Uuh, kanskje jeg får se litt på cubus etter bh 😍 ja var egentlig sett at andre klinikker vil at man skal gå med den i 6 uker eller mer til og med, men på Fornebu står det 4 uker natt og dag og at man bør bruke bh så ofte som mulig etter det, men ikke push up eller spiler på 6 mnd 🤔 så tolker det som at jeg kan gå med en annen bh uten spiler etter 4 uker. Kan hende kirurgene gir individuelle anbefalinger også, at noen må gå lenger 🙈 men ikke fått beskjed om noe annet 😂 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, silkal skrev:

Ååh så nydelige å høre!!🤩🤩 Dette hjalp veldig! Vet jo at d blir bedre men akk igår var det vanskelig å se noe lys i tunellen!😂 så får bare smøre meg med litt god tålmodighet, takk for fin oppmuntring 🥰

Ja skjønner akkurat hva du mener. Jeg hadde så mye følelser og tanker når jeg lå der å hadde vondt. Tenkte hva hqr jeg gjort. Ble helt deppa en periode. Men tror man blir litt små sprø av å bare ha vondt og ligge  stille. Man kan ikke gjøre noe,kle seg,dusje eller noe. Da gjør det noe med hodet på en. Iallefall  mitt. Og jeg googla mye. Ikke gjør det. Det blir du bare sprø av 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, unforgetteble skrev:

Ja skjønner akkurat hva du mener. Jeg hadde så mye følelser og tanker når jeg lå der å hadde vondt. Tenkte hva hqr jeg gjort. Ble helt deppa en periode. Men tror man blir litt små sprø av å bare ha vondt og ligge  stille. Man kan ikke gjøre noe,kle seg,dusje eller noe. Da gjør det noe med hodet på en. Iallefall  mitt. Og jeg googla mye. Ikke gjør det. Det blir du bare sprø av 🤣

Ja jeg begynte  å å tenke på hva jeg hadde gjort, å skulle gjerne skrudd tiden tilbake 😛 jeg har heldigvis ikke Googla mye etter jeg op, det eneste jeg har googla er drop and fluff, så jeg vet jeg har noe å se fram til 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Tellaa skrev:

Ja, føler seg jo litt bedre av å få bevegd på seg og fått litt frisk luft 😊 og en dusj ikke minst 😂 

Uuh, kanskje jeg får se litt på cubus etter bh 😍 ja var egentlig sett at andre klinikker vil at man skal gå med den i 6 uker eller mer til og med, men på Fornebu står det 4 uker natt og dag og at man bør bruke bh så ofte som mulig etter det, men ikke push up eller spiler på 6 mnd 🤔 så tolker det som at jeg kan gå med en annen bh uten spiler etter 4 uker. Kan hende kirurgene gir individuelle anbefalinger også, at noen må gå lenger 🙈 men ikke fått beskjed om noe annet 😂 

Ja jeg liker hvertfall de på cubus 🤩

Er litt forskjell fra klinikk til klinikk ja, så er nok bare lurt å forholde seg til det som blir sagt der man opererer 😄 ser ikke fram til det båndet i 6uker altså 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, silkal skrev:

Ja jeg liker hvertfall de på cubus 🤩

Er litt forskjell fra klinikk til klinikk ja, så er nok bare lurt å forholde seg til det som blir sagt der man opererer 😄 ser ikke fram til det båndet i 6uker altså 😕

Tror det er forskjellig fra operasjon til operasjon. Kjenner ei med samme kirurg.  Hun fikk beskjed om 6 mnd og jeg kunne gå med det etter 6 uker. Prøvde en i dag med spiler(4 uker)og jeg hsr vondt i puppen  enda. De var helt fryktelig å ha på. Tenkte  bare jeg skulle kjøpe en og ha 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, silkal skrev:

Ja jeg begynte  å å tenke på hva jeg hadde gjort, å skulle gjerne skrudd tiden tilbake 😛 jeg har heldigvis ikke Googla mye etter jeg op, det eneste jeg har googla er drop and fluff, så jeg vet jeg har noe å se fram til 😂😂

Ja jeg hadde  akkurat samme tanker 🤣🤣 trodde jeg tålte smerte bedre men jeg gjorde visst ikke det 🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, unforgetteble skrev:

Tror det er forskjellig fra operasjon til operasjon. Kjenner ei med samme kirurg.  Hun fikk beskjed om 6 mnd og jeg kunne gå med det etter 6 uker. Prøvde en i dag med spiler(4 uker)og jeg hsr vondt i puppen  enda. De var helt fryktelig å ha på. Tenkte  bare jeg skulle kjøpe en og ha 😅

Så rart at d er så mye forskjellig 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, unforgetteble skrev:

Ja jeg hadde  akkurat samme tanker 🤣🤣 trodde jeg tålte smerte bedre men jeg gjorde visst ikke det 🤣🤣

Haha samme her 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

😂😂  🙈 😂  😒 prøvde å slette ett inlegg men får ikke vekk smiljefjesene 🙈

Endret av silkal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nærmer meg nå 4 uker post-op, og har blitt noe forvirret rundt bruk av kompresjons BH. På skrivet jeg fikk med fra klinikken står det at bh'en skal brukes i 4 uker dag og natt. På Fornebuklinikken sine hjemmesider på den andre siden, står det at bh'en skal brukes i en måned dag og natt, og deretter 2 uker på dagtid. Det er dette jeg har tatt utgangspunkt i. 

Nå er jeg ganske usikker på om jeg kan droppe kompresjonsbh'en på onsdag eller ikke🙄i så fall må jeg jo komme meg til butikken og få kjøpt noen fine, nye bher i morgen😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, nope. skrev:

Jeg nærmer meg nå 4 uker post-op, og har blitt noe forvirret rundt bruk av kompresjons BH. På skrivet jeg fikk med fra klinikken står det at bh'en skal brukes i 4 uker dag og natt. På Fornebuklinikken sine hjemmesider på den andre siden, står det at bh'en skal brukes i en måned dag og natt, og deretter 2 uker på dagtid. Det er dette jeg har tatt utgangspunkt i. 

Nå er jeg ganske usikker på om jeg kan droppe kompresjonsbh'en på onsdag eller ikke🙄i så fall må jeg jo komme meg til butikken og få kjøpt noen fine, nye bher i morgen😁

Når jeg op så sa de til meg at de ville jeg skulle gå med bh'en og båndet i 6uker, istedenfor 4. Selvom d står 4 på arket så sa de jo lengre jo bedre. Så imorgen er det 5uker igjen av bånd og bh!✌ wohoo😂 men etter uke 4 så vil jeg nok ha båndet på mindre på dagtid, å heller bare bruke til å sove med :) liksom bare ha d på hvis jeg skal på jobb eller bruke kroppen litt, hvis jeg bare skal slappe av hjemme så gidder jeg nok ikke bruke den.

Endret av silkal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, nope. said:

I papirene jeg fikk med fra Fornebuklinikken står det dag og natt i 4 uker, så bruke bh så ofte som mulig.. Om det er kompresjonsbh eller en annen type vet jeg ikke 🙈 måtte sjekke på siden dems også, der står det også bare dag og natt første måneden 🤔 og noen ganger lenger etter avtale med kirurgen. Vet ikke hvor du har lest at det er 2 uker på dagen i tillegg, kunne hvertfall ikke se at det stod det 😂 så belager meg på at jeg kan bruke annen bh etter 4 uker 😬 Haha hadde vært deilig å kunne blitt ferdig med denne bhen hverfall, men tror det også vil føles rart å ikke ha den samme støtten der.. 🙈 

Mine har begynt å bli noe mykere nå, og utifra bilder jeg tok de første dagene så har de også droppet litt, eller om det bare er hevelsen som har gått litt ned. Ikke veldig merkbar forskjell, men så litt forskjell på bildene 😂 gleder meg sånn til de føles og ser mer naturlig ut 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tellaa skrev:

I papirene jeg fikk med fra Fornebuklinikken står det dag og natt i 4 uker, så bruke bh så ofte som mulig.. Om det er kompresjonsbh eller en annen type vet jeg ikke 🙈 måtte sjekke på siden dems også, der står det også bare dag og natt første måneden 🤔 og noen ganger lenger etter avtale med kirurgen. Vet ikke hvor du har lest at det er 2 uker på dagen i tillegg, kunne hvertfall ikke se at det stod det 😂 så belager meg på at jeg kan bruke annen bh etter 4 uker 😬 Haha hadde vært deilig å kunne blitt ferdig med denne bhen hverfall, men tror det også vil føles rart å ikke ha den samme støtten der.. 🙈 

Mine har begynt å bli noe mykere nå, og utifra bilder jeg tok de første dagene så har de også droppet litt, eller om det bare er hevelsen som har gått litt ned. Ikke veldig merkbar forskjell, men så litt forskjell på bildene 😂 gleder meg sånn til de føles og ser mer naturlig ut 😍

På fornebuklinikken sine sider står det: 

"Riktig kompresjonsplagg får du på Fornebuklinikken etter operasjonen. Hos oss får du med deg dette uten ekstra kostnad. Plagget skal brukes dag og natt den første måneden  deretter 2 uker på dagtid (noen ganger lengere eller kortere etter avtale med kirurgen)."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, nope. said:

På fornebuklinikken sine sider står det: 

"Riktig kompresjonsplagg får du på Fornebuklinikken etter operasjonen. Hos oss får du med deg dette uten ekstra kostnad. Plagget skal brukes dag og natt den første måneden  deretter 2 uker på dagtid (noen ganger lengere eller kortere etter avtale med kirurgen)."

Tror kanskje det gjelder litt for andre operasjoner også, for jeg må bruke kompresjonstights etter fettransplantasjon som må brukes 2 uker dag og natt, og så 4 uker dagtid.. Så står veldig forskjellig 🙈 men når jeg går inn på den som heter "brystkirurgi - brystforstørrelse" så står det:

"Riktig BH får du på klinikken etter operasjonen. Den skal brukes dag og natt den første måneden (noen ganger lenger etter avtale med kirurgen). Du skal ikke bruke BH med push-up eller spiler de første 6 månedene."

Så der står det mer retta mot nettopp brystforstørrelse, mens den du fant kanskje bare er sånn generelt? 😂 

Endret av Tellaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er veldig  forskjellig i forhold til hvilke  operasjon man tar. Jeg skal bruke bhen  i 6 uker dag og natt. Etter dette kan jeg bruke hva jeg vil.  Ei annen jeg kjenner skulle også bruke 6 uker men hun  kunne ikke bruke spilebh  på 6 mnd. Samme klinikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jo jeg bare komme meg til kjøpesenteret med en gang 😁blir rart å legge kompresjonsbh'en på hylla!

Eneste problemet er jo bare disse niplene da.. SÅ sensitive og såre av minste berøring. Ser for meg at jeg må sove med bh en god stund til for å i det hele tatt få sove. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
9 minutter siden, nope. skrev:

Da må jo jeg bare komme meg til kjøpesenteret med en gang 😁blir rart å legge kompresjonsbh'en på hylla!

Eneste problemet er jo bare disse niplene da.. SÅ sensitive og såre av minste berøring. Ser for meg at jeg må sove med bh en god stund til for å i det hele tatt få sove. 

Jeg har kjøpt meg silikon ting til å ha utenpå brystvortene... nippelcovers? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, unforgetteble said:

Jeg har kjøpt meg silikon ting til å ha utenpå brystvortene... nippelcovers? 

Mine er også sjukt sensitive og såre nå, orker ikke engang tanken på å lime på nipplecovers som man må dra av igjen 😂 nei auu! 

Finnes vel spileløs bh uten push up, med litt innlegg? Så de ikke er helt tynne liksom 🙈 kanskje det hjelper 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen teip bruker dere? Jeg har kjøpt disse idag :) den mepitac er vannfast så den er jo gull å bruke for du trenger ikke bytte den hvis du dusjer ofte, skulle jo bare bytte 1 gang i uka:)

20200922_191323.jpg

Endret av silkal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...