VictoriaINord Skrevet 27. mars 2017 #38581 Del Skrevet 27. mars 2017 2 timer siden, Charolaise skrev: Kanskje det er huden din som tøyes? Husker ikke hvor mye du tok, men det er vel kanskje nærliggende å tro at det er noe sånt? Jeg kjente ingenting til det, men så har jeg en haug med strekkmerker på puppene fra graviditet. Tror jeg hadde det ganske romslig inni der selv om det ikke så sånn ut. Prøv å smør med olje eller noe? :-) Kan det være nervene som reparerer seg? Ja, huden har vært veldig tøyd ut. Sårheten kom da hevelsen begynte å gå ned. Skal prøve å få smurt dem inn i kveld. Takk for tipset 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iiniial Skrevet 31. mars 2017 #38582 Del Skrevet 31. mars 2017 Heisan damer Nå har jeg lest masse her inne i mange dager, så nå tenkte jeg det var på tide å tre inn i lyset.. he he 😅 Er nå på dag 4 etter operasjon. 380cc under muskel ergonomisk rund protese. Utført på Fornebuklinikken hos Jørgen Utvoll. 167 cm og 67 kg. Synes det er spennende og lese om andres erfaringer.. så fyr gjerne løs hvis det er noe dere lurer på hos meg også 😊 Er super fornøyd med mine nye fordeler, selvom de fortsatt er hovne, blå og litt utilpass 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heddared Skrevet 9. april 2017 #38583 Del Skrevet 9. april 2017 Jepp Endelig etter mange år med innlegg, skam over små bryst og alt dette innebærer.. Jeg har tatt innlegg. 350 cc over muskel, og er storfornøyd. Hadde 75a fra før, og er ca 68kg og 173cm . Så er veldig spent på hvordan str jeg kommer til ående opp med, gleder meg til å ut å kjøpe BHer!! Kirurgen fant str som passet med en gang, ville ikke ha de for store, men pupper som kan være pent under kjole og ikke minst undertøy UTEN innlegg. Ble veldig overrasket over hvor raskt jeg va påbeina igjen, dag to kjørte jeg bil, handlet og div... er idag på dag nr 3 etter operasjon, tatt av all tapen. (for en befrielse :D!) Veldig gul og blå mellom bystene, men ellers litt stikking og stramming..mistet litt følelse i det ene brystet, også brystvorten. Men bare på den ene, dette kommer seg kansje etterhvert? Noen som kan dele noen erfaringer? Tok snittet under brytstet. Opererte meg ved Aleris. Anbefales!! Føler meg endelig fult kvinnelig igjen. Er så gla, må bare dele gleden :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heddared Skrevet 9. april 2017 #38584 Del Skrevet 9. april 2017 (endret) 5 timer siden, Heddared skrev: Jepp Endelig etter mange år med innlegg, skam over små bryst og alt dette innebærer.. Er 35 år, og NÅ var det på tide å fullføre en drøm Jeg har tatt innlegg. 350 cc over muskel, og er storfornøyd. Hadde 75 a fra før, og er ca 68 kg og 173 cm . Så er veldig spent på hvordan str jeg kommer til å ende opp med, gleder meg til å ut å kjøpe BHer!! Kirurgen fant str som passet med en gang, ville ikke ha de for store, men pupper som kan være pent under kjole og ikke minst undertøy UTEN innlegg. Ble veldig overrasket over hvor raskt jeg var på beina igjen, dag to kjørte jeg bil, handlet og div... er idag på dag nr 3 etter operasjon, tatt av all tapen. (for en befrielse :D!) Veldig gul og blå mellom bystene, men ellers litt stikking og stramming..mistet litt følelse i det ene brystet, også brystvorten. Men bare på den ene, dette kommer seg kansje etterhvert? Og har også hatt endel vondt i ryggen, men kanskje bare kroppen som må re-balansere seg igjen..? SÅ, hvor kjøper man BH-er som har skikkelig kvalitet? Så var det dette brystbindet, hvor lenge skal jeg gå med dette? Kopmpersjons BH skal jo sitte på 6 uke sånn ca, og det er jo forståelig i og med at implantatene skal feste seg. Men hvilken funksjon har dette brystbindet? Noen som kan dele noen erfaringer? Tok snittet under brystet. Opererte meg ved Aleris Trondheim. Kirurg Ivan, kjempeflink. Anbefales!! Føler meg endelig fult kvinnelig igjen. (sist når jeg bar fram mitt barn!). Er så glad, må bare dele gleden :D Weeeeeeeeeee <3 <3 <3 Endret 9. april 2017 av Heddared fikk ikke med alt i første innlegg, bare slett det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VictoriaINord Skrevet 10. april 2017 #38585 Del Skrevet 10. april 2017 9 timer siden, Heddared skrev: Hei og gratulerer så mye 😊 Har kun hørt at man bruker brystbånd når man har operert innlegget under muskelen. Dette fordi at protesen ikke skal flytte seg oppover ved bruk av muskelen. Men er vel mulig protesen kan flytte seg over muskelen også. Jeg derimot har under muskelen, og har ikke fått brystbånd. Er fire uker sidennå, og de sitter der de skal 😉😅 Jeg er fortsatt nummen i både brystvorter og huden under vorten. Noen får følelsen tilbake, og noen ikke. Jeg tror at Change har det beste utvalget, og de hjelper deg også med størrelsen. Jeg hadde også vondt i ryggen de tre første dagene, men tror det var mest pga at jeg ikke fant gode nok sovestillinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heddared Skrevet 10. april 2017 #38586 Del Skrevet 10. april 2017 9 timer siden, VictoriaINord skrev: Hei og gratulerer så mye 😊 Har kun hørt at man bruker brystbånd når man har operert innlegget under muskelen. Dette fordi at protesen ikke skal flytte seg oppover ved bruk av muskelen. Men er vel mulig protesen kan flytte seg over muskelen også. Jeg derimot har under muskelen, og har ikke fått brystbånd. Er fire uker sidennå, og de sitter der de skal 😉😅 Jeg er fortsatt nummen i både brystvorter og huden under vorten. Noen får følelsen tilbake, og noen ikke. Jeg tror at Change har det beste utvalget, og de hjelper deg også med størrelsen. Jeg hadde også vondt i ryggen de tre første dagene, men tror det var mest pga at jeg ikke fant gode nok sovestillinger. Tusen takk Ja, sovestillinger er en utfordring for en magesover... sov litt på siden i natt, og våknet med verkende bryster verre enn noen andre dager(..altså, er jo bare på dag 4..). Kjenner at det kommer litt følelse tilbake, så det blir vel bedre. Men det ene brystet er mer smertefult enn det andre, å begge spesielt vis jeg lener meg framover..kansje normalt det?!.. Men er så heldig å ha seng med fjernkontroll, så det har gått noenlunde bra å komme seg ut av den. Men smertene er virkelig verst etter man har sovet, sikkert for at mye av smertestillende ikke fungerer lenger, huff. Men at man må lide for skjønnheten fikk plutselig en ny betydning Godt det er påske og bare avslapping, men ikke så lett når man har masse energi som vil ut... Change skal jeg sjekke ut, takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 11. april 2017 #38587 Del Skrevet 11. april 2017 På 10.4.2017 den 8.25, VictoriaINord skrev: Hei og gratulerer så mye 😊 Har kun hørt at man bruker brystbånd når man har operert innlegget under muskelen. Dette fordi at protesen ikke skal flytte seg oppover ved bruk av muskelen. Men er vel mulig protesen kan flytte seg over muskelen også. Jeg derimot har under muskelen, og har ikke fått brystbånd. Er fire uker sidennå, og de sitter der de skal 😉😅 Jeg er fortsatt nummen i både brystvorter og huden under vorten. Noen får følelsen tilbake, og noen ikke. Jeg tror at Change har det beste utvalget, og de hjelper deg også med størrelsen. Jeg hadde også vondt i ryggen de tre første dagene, men tror det var mest pga at jeg ikke fant gode nok sovestillinger. Det med brystbånd er veldig individuelt, og brukes både ved innlegg under og over muskel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heddared Skrevet 12. april 2017 #38588 Del Skrevet 12. april 2017 Er på dag 6 nå etter operasjon, syntes jeg blir bare verre og verre...kom meg ikke ut av senga før kl 1530 idag.. føler meg helt lam, kjørt over av et tog..osv.. Er dette normalt? Er sikkert det, men har en smerte terskel som er like høy som 1cm Bør jo bli bedre nå? Også skal det sies: jeg er verdens mest utålmodige person..men når timene går med på tårer, do, seng, hoff... Må bare få ut litt frustrasjon.... Ellers bør jeg vel være glad, mannen varter meg som ei dronning og sønnen har dratt bort... gledes til påskeaften, håper på mindre smerte og hele familien samlet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heddared Skrevet 12. april 2017 #38589 Del Skrevet 12. april 2017 På 11.4.2017 den 10.51, Nerine_ skrev: Det med brystbånd er veldig individuelt, og brukes både ved innlegg under og over muskel Ok, bruker deg jeg, våknet jo med det etter operasjonen, så da får jeg bare plages Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VictoriaINord Skrevet 12. april 2017 #38590 Del Skrevet 12. april 2017 2 minutter siden, Heddared skrev: Er på dag 6 nå etter operasjon, syntes jeg blir bare verre og verre...kom meg ikke ut av senga før kl 1530 idag.. føler meg helt lam, kjørt over av et tog..osv.. Er dette normalt? Er sikkert det, men har en smerte terskel som er like høy som 1cm Bør jo bli bedre nå? Også skal det sies: jeg er verdens mest utålmodige person..men når timene går med på tårer, do, seng, hoff... Må bare få ut litt frustrasjon.... Ellers bør jeg vel være glad, mannen varter meg som ei dronning og sønnen har dratt bort... gledes til påskeaften, håper på mindre smerte og hele familien samlet Huff, så kjedelig da 😕 Ut ifra alle erfaringene jeg har lest på nettet, så virker det som at noen får mye smerter og noen lite. Jeg har tydeligvis vært veldig heldig, har egentlig bare hatt ubehag. Syns de to dagene etter operasjonen var mest slitsom, men sov for det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heddared Skrevet 12. april 2017 #38591 Del Skrevet 12. april 2017 2 minutter siden, VictoriaINord skrev: Huff, så kjedelig da 😕 Ut ifra alle erfaringene jeg har lest på nettet, så virker det som at noen får mye smerter og noen lite. Jeg har tydeligvis vært veldig heldig, har egentlig bare hatt ubehag. Syns de to dagene etter operasjonen var mest slitsom, men sov for det meste. Ja ser det er store forskjeller, dagene etter operasjonen var jeg toppform, var på butikken, kjørte bil, gjorde litt hjemme ..men nå er det ikke så hyggelig..tror nok jeg overgikk meg selv litt MEN, man må jo lide for skjønnheten fikk plutselig mening, hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariángel Skrevet 16. april 2017 #38592 Del Skrevet 16. april 2017 Hola chicas (jeg er ny her for de som lurte) Om 2 uker skal jeg operere meg på Fornebuklinikken, 375 cc runde proteser, høy profil, under muskel. Vurderer 400 cc da jeg er ganske høy med brede skuldre og størrelsen vil vel bli litt "dempet" siden de ligger under muskel? Har ammet et barn og har god plass Mitt neste spørsmål er som følger: Er det noen av dere som har hatt på vippeextensions under operasjon eller er dette forbudt på lik linje som sminke? Ingen krise om jeg ikke kan ta dette i forkant men det hadde vært så kjekt å ihvertfall føle seg litt fresh når man er handikappet de påfølgende dagene/ukene Jeg skal så klart ringe og høre med klinikken også men de er stengt noen dager til. Ellers får dere ha en strålende uke videre og goood bedring til dere som allerede har entret "Boobieville" i påsken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VictoriaINord Skrevet 16. april 2017 #38593 Del Skrevet 16. april 2017 45 minutter siden, Mariángel skrev: Hola chicas (jeg er ny her for de som lurte) Om 2 uker skal jeg operere meg på Fornebuklinikken, 375 cc runde proteser, høy profil, under muskel. Vurderer 400 cc da jeg er ganske høy med brede skuldre og størrelsen vil vel bli litt "dempet" siden de ligger under muskel? Har ammet et barn og har god plass Mitt neste spørsmål er som følger: Er det noen av dere som har hatt på vippeextensions under operasjon eller er dette forbudt på lik linje som sminke? Ingen krise om jeg ikke kan ta dette i forkant men det hadde vært så kjekt å ihvertfall føle seg litt fresh når man er handikappet de påfølgende dagene/ukene Jeg skal så klart ringe og høre med klinikken også men de er stengt noen dager til. Ellers får dere ha en strålende uke videre og goood bedring til dere som allerede har entret "Boobieville" i påsken Hei Du får bare ringe dem, men jeg tror ikke du blir nektet operasjon om du kommer med vipper på. Så heldig du er med størrelsen. Jeg fikk bare plass til 325cc, men har medium + profil. Blir nok å operere på nytt en gang for å få høy eller høy + profil 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariángel Skrevet 16. april 2017 #38594 Del Skrevet 16. april 2017 49 minutter siden, VictoriaINord skrev: Hei Du får bare ringe dem, men jeg tror ikke du blir nektet operasjon om du kommer med vipper på. Så heldig du er med størrelsen. Jeg fikk bare plass til 325cc, men har medium + profil. Blir nok å operere på nytt en gang for å få høy eller høy + profil 😉 Tusen takk for svar @VictoriaINord Skal ringe for sikkerhetsskyld ja! Ja, jeg er heldig med størrelse men er også relativt høy så noe mindre ville jeg ikke blitt fornøyd med, skal tross alt betale en god slant med penger også. Greit å gjøre det "skikkelig" første gangen Hvor lenge må du vente på ny operasjon? Til huden har strekt seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kariannne Skrevet 16. april 2017 #38595 Del Skrevet 16. april 2017 (endret) Så gøy å lese om dere andre som også har operert 😊 Her er det 8 uker siden min operasjon på onsdag, å jeg elsker de! Husker de var ganske deformerte og blå i starten, men nå ser de naturlig ut, har blitt mykere og jeg er så fornøyd med de Men jeg sier som mange andre, står du mellom to str, velg den største. Jeg sto mellom to str og gikk for den største, men nå kunne jeg faktisk ha gått for ennå litt større, men slår meg til ro med at 345 passer veldig fint på mine 173 cm og 58 kg. Kan egentlig slutte med sports bh på natten nå, men jeg kommer nok til å sove med den frem til 3 mai, da kan jeg gå iver til spileløs bh på dagtid 😊 Gleder meg til å kjøpe nye bh'er 😄 Flere som skal på bh shopping snart? Er så spent på hva str jeg kommer til å være. Skal gå på Change å måle meg, viktig med god støtte nå som de er en smule større enn hva de var, trengte strengt tatt ikke bruke bh før, var jo ikke noe der Endret 16. april 2017 av Kariannne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VictoriaINord Skrevet 18. april 2017 #38596 Del Skrevet 18. april 2017 På 16.4.2017 den 12.01, Mariángel skrev: Tusen takk for svar @VictoriaINord Skal ringe for sikkerhetsskyld ja! Ja, jeg er heldig med størrelse men er også relativt høy så noe mindre ville jeg ikke blitt fornøyd med, skal tross alt betale en god slant med penger også. Greit å gjøre det "skikkelig" første gangen Hvor lenge må du vente på ny operasjon? Til huden har strekt seg? Jeg vet ikke hvor lenge etter man må vente, men nå etter nesten 6 uker er huden myk og fin, ingen strekk i den. Jeg skal på siste kontroll i juni/juli,og blir da å prate med kirurgen om dette. Jeg syns de er helt grei når jeg er naken, men føler ikke de har den størrelsen jeg vil ha når jeg har klær på. Jeg går tross alt mer med klær på enn i bikini 😂 Grunnen til at det han ikke la mer i nå, var at jeg ikke er så brei over brystkassa, men blir da litt irritert over at de ikke hadde implantater med høyere profil. De er jo tross alt smalere, men stikker mer ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heddared Skrevet 25. april 2017 #38597 Del Skrevet 25. april 2017 (endret) Hei. Da er mine to på dagen 20 dager, dee verste smertene er vekk, ogmetikk og spreknger litt ennå ja, . Jeg la 350cc under muskehinna, aldri hørt før, noen andre med erfering her? Kom meg i jobb dag 13,lettere svimmel, og har en tung fysk jobb, men kirurgen sa jeg skulle bare leve som normalt og så ikke lenge på at noe gikk i stykker. Fikk så fikk jeg høre at under muskehinne kunne være forferdelig vondt, jada...! Så lenge jeg ikke fikk støt eller slag mot brystene. Den verste hevelsen er gått ned nå, og jeg er kjempe fornøyd, ser meg selv i vinduer med boobies Har til og med fått kløft, føler meg SÅ bra, så kvinnelig, føler meg HEL :D angrer ikke ett sekund, verd ver ei krone. Gleder meg til de blir litt mykerere, og ikke mist undertøysshopping :D Og snart der det KJOLETID :D Takker for svar fra dere som har under muskelhinne. Og resten :D Bare kom med spm pm noen lurer på noe. opererrte med ed Aleris Trondheim. Mvh Heddared Endret 25. april 2017 av Heddared 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scrabble Skrevet 8. mai 2017 #38598 Del Skrevet 8. mai 2017 På 25.4.2017 den 18.56, Heddared skrev: Hei. Da er mine to på dagen 20 dager, dee verste smertene er vekk, ogmetikk og spreknger litt ennå ja, . Jeg la 350cc under muskehinna, aldri hørt før, noen andre med erfering her? Kom meg i jobb dag 13,lettere svimmel, og har en tung fysk jobb, men kirurgen sa jeg skulle bare leve som normalt og så ikke lenge på at noe gikk i stykker. Fikk så fikk jeg høre at under muskehinne kunne være forferdelig vondt, jada...! Så lenge jeg ikke fikk støt eller slag mot brystene. Den verste hevelsen er gått ned nå, og jeg er kjempe fornøyd, ser meg selv i vinduer med boobies Har til og med fått kløft, føler meg SÅ bra, så kvinnelig, føler meg HEL :D angrer ikke ett sekund, verd ver ei krone. Gleder meg til de blir litt mykerere, og ikke mist undertøysshopping :D Og snart der det KJOLETID :D Takker for svar fra dere som har under muskelhinne. Og resten :D Bare kom med spm pm noen lurer på noe. opererrte med ed Aleris Trondheim. Mvh Heddared Under muskelhinnen? Vil ikke det bare si, under muskelen? Jeg har 295 og 330 under muske og syns ikke det var utholdelig vondt. Har jo ikke noe å sammenligne med, til de som sier det er verre enn over.. Mine er nå 1.5 år og er superfornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martmart Skrevet 8. mai 2017 #38599 Del Skrevet 8. mai 2017 Jeg skal opereres i juli og har blitt anbefalt 200-250cc anatomiske proteser. Men jeg syns konsultasjonen gikk litt vel fort, og vet ikke om jeg fikk forklart meg godt nok. Noen som har tatt noe lignende som kan sende bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2a1m Skrevet 8. mai 2017 #38600 Del Skrevet 8. mai 2017 På 25.4.2017 den 18.56, Heddared skrev: Hei. Da er mine to på dagen 20 dager, dee verste smertene er vekk, ogmetikk og spreknger litt ennå ja, . Jeg la 350cc under muskehinna, aldri hørt før, noen andre med erfering her? Kom meg i jobb dag 13,lettere svimmel, og har en tung fysk jobb, men kirurgen sa jeg skulle bare leve som normalt og så ikke lenge på at noe gikk i stykker. Fikk så fikk jeg høre at under muskehinne kunne være forferdelig vondt, jada...! Så lenge jeg ikke fikk støt eller slag mot brystene. Den verste hevelsen er gått ned nå, og jeg er kjempe fornøyd, ser meg selv i vinduer med boobies Har til og med fått kløft, føler meg SÅ bra, så kvinnelig, føler meg HEL :D angrer ikke ett sekund, verd ver ei krone. Gleder meg til de blir litt mykerere, og ikke mist undertøysshopping :D Og snart der det KJOLETID :D Takker for svar fra dere som har under muskelhinne. Og resten :D Bare kom med spm pm noen lurer på noe. opererrte med ed Aleris Trondheim. Mvh Heddared Hei jeg skal og opereres på Aleris Trondheim, nå på fredag!! Kjenner at jeg begynner og grue meg. Hvilken av legene hadde du? Jeg skal til Kjersti, hun virker veldig flink og profesjonell. Er du fornøyd med sportsbh'n du fikk? Skal forresten legge inn 350cc over muskel. Ville egentlig ha under, men hun sa det kom til å bli finest hvis det lå over. Hvorfor valgte du/dere under? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå