Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

Jeg har lest mye inne på forumet, og fant ut at jeg like gjerne kunne melde meg inn. Har ikke lest igjennom alt, så beklager hvis jeg spør om allerede besvarte som. Er ikke så kjent med hvordan ting fungerer her inne, men det kommer vel etterhvert :)

Jeg har slitt veldig med dårlig selvtillit og har hatt en stygg uvane med å sammenligne meg med andre jenter ofte. Jeg har ikke vært fornøyd med kroppen min da jeg plutselig gikk opp nesten 12kg når jeg møtte samboeren min (hallo kjærestekilo). Dette har jeg heldigvis gått ned igjen med trening og riktig kosthold, og i dag prøver jeg å leve normalt, men jeg merker at jeg er ekstremt redd for å spise for mye og gå opp igjen.. Dette er så slitsomt og jeg håper virkelig jeg klarer å slutte å tenke så mye på det, når puppene blir større og jeg kanskje ikke synes andre ting på kroppen min er så stort lenger.

Puppene er det eneste jeg ikke liker ved kroppen i dag, og jeg klarer nesten ikke vente!! Jeg har alltid hatt små pupper, og alltid visst at jeg ville ta silikon.

Mandag 15. des skal jeg på konsultasjon på Teres Colosseum hos Tomm Bjærke. Jeg er ca 75A (som jeg ikke fyller engang) og jeg er så spent! Jeg er veldig redd for å ikke få så mye jeg ønsker. Jeg vil ha store flotte bryster, men likevel ikke helt Pamela. Kunne gjerne tenkt meg en D, selv om jeg vet man ikke kan sammenligne med Cup.

Har noen spm, hvis noen ville føle for å svare hadde jeg blitt super glad :D

1. Noen her som jobber i barnehage, isåfall hvor lenge etter op. var dere borte fra jobb? Jeg jobber på småbarnsavdelingen, som vil si mye bæring og løfting. Jobber også i skobutikk, hvor eneste problemet vil være å hente esker fra øverste hylle.. Tenker jeg er raskere tilbake i butikken, enn i bhg.

2. Er det lurt å kjøpe med en støttebh ekstra, eller holder det med den man får på seg etter op?

3. Fjerner klinikken stingene?

Beklager hvis dette er dumme spm. Er ganske fersk.

Håper på svar. Klem fra meg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idag er mine to elsklinger seks uker gamle, og jeg er så fornøyd! Ser og tar på de hele tiden 😄

Fy søren så utrolig flotte pupper du har!! Er helt ny her inne, meldte meg inn i dag, så vet ikke helt hvordan ting fungere her inne. Kan jeg spørre om hva ditt utgangspunkt var, hvor du tok, hvor mye du tok og over eller under? Beklager hvis du allerede har svart :-)

Skrevet

Hei alle sammen.

Jeg har lest mye inne på forumet, og fant ut at jeg like gjerne kunne melde meg inn. Har ikke lest igjennom alt, så beklager hvis jeg spør om allerede besvarte som. Er ikke så kjent med hvordan ting fungerer her inne, men det kommer vel etterhvert :)

Jeg har slitt veldig med dårlig selvtillit og har hatt en stygg uvane med å sammenligne meg med andre jenter ofte. Jeg har ikke vært fornøyd med kroppen min da jeg plutselig gikk opp nesten 12kg når jeg møtte samboeren min (hallo kjærestekilo). Dette har jeg heldigvis gått ned igjen med trening og riktig kosthold, og i dag prøver jeg å leve normalt, men jeg merker at jeg er ekstremt redd for å spise for mye og gå opp igjen.. Dette er så slitsomt og jeg håper virkelig jeg klarer å slutte å tenke så mye på det, når puppene blir større og jeg kanskje ikke synes andre ting på kroppen min er så stort lenger.

Puppene er det eneste jeg ikke liker ved kroppen i dag, og jeg klarer nesten ikke vente!! Jeg har alltid hatt små pupper, og alltid visst at jeg ville ta silikon.

Mandag 15. des skal jeg på konsultasjon på Teres Colosseum hos Tomm Bjærke. Jeg er ca 75A (som jeg ikke fyller engang) og jeg er så spent! Jeg er veldig redd for å ikke få så mye jeg ønsker. Jeg vil ha store flotte bryster, men likevel ikke helt Pamela. Kunne gjerne tenkt meg en D, selv om jeg vet man ikke kan sammenligne med Cup.

Har noen spm, hvis noen ville føle for å svare hadde jeg blitt super glad :D

1. Noen her som jobber i barnehage, isåfall hvor lenge etter op. var dere borte fra jobb? Jeg jobber på småbarnsavdelingen, som vil si mye bæring og løfting. Jobber også i skobutikk, hvor eneste problemet vil være å hente esker fra øverste hylle.. Tenker jeg er raskere tilbake i butikken, enn i bhg.

2. Er det lurt å kjøpe med en støttebh ekstra, eller holder det med den man får på seg etter op?

3. Fjerner klinikken stingene?

Beklager hvis dette er dumme spm. Er ganske fersk.

Håper på svar. Klem fra meg :-)

hei velkommen hit

1.jeg jobber på sykehjem med mange tunge løft, gikk greit for meg å komme tilbake etter 8 dager, men ds har jeg tat det litt mer med ro. 14 dager kan være lurt å sette av, kjenner selv jeg var litt for fort tilbake.

2. jeg syns det var veldig lurt å ha flere bhér å bytte på, man føler ganske ufresh etter en operasjon og orker ikke å vaske tøy og slikt så greit å ha flere.

3.Stingene løser seg opp selv så de skal ikke fjernes.

• Liker 1
Skrevet

Små panikk ute å går her!!! Våknet med at venstre pupp, under nippelen ikke har nooooe følelse. Som å ta på en annen pupp. Jeg har også fått en helt annerledes smerte. Har nå vondt i selve puppen og det kjennes ut som den skal sprenges. Altså at den bare vokser og vokser og vokser. Klarer ikke å se noe til hevelse, men det føles sånn ut da jeg ikke kjenner noe i den andre puppen. Den er MYE hardere enn vanlig, og akkurat som jeg kjenner silikon. Føler dette var litt vanskelig å forklare, men jeg får litt panikk da dette er en ny type smerte for meg. Er det vanlig? Noen som vet?

Skrevet

hei velkommen hit

1.jeg jobber på sykehjem med mange tunge løft, gikk greit for meg å komme tilbake etter 8 dager, men ds har jeg tat det litt mer med ro. 14 dager kan være lurt å sette av, kjenner selv jeg var litt for fort tilbake.

2. jeg syns det var veldig lurt å ha flere bhér å bytte på, man føler ganske ufresh etter en operasjon og orker ikke å vaske tøy og slikt så greit å ha flere.

3.Stingene løser seg opp selv så de skal ikke fjernes.

Takk for svar :)

Da ber jeg om 14 dager fri/ferie.

Regner med jeg får kjøpt en ekstra bh på op. dagen da.

Skrevet

Da ber jeg om 14 dager fri/ferie.

Regner med jeg får kjøpt en ekstra bh på op. dagen da.

høres lurt ut, da er du på den sikre siden. Ja du kan få kjøpt en ekstra på klinikken (kjøpte selv min på apoteket, de har lik som på klinikken).

hvis du vil kan jeg sende deg før og etter bilde er 16 dager siden operasjonen min

Skrevet

høres lurt ut, da er du på den sikre siden. Ja du kan få kjøpt en ekstra på klinikken (kjøpte selv min på apoteket, de har lik som på klinikken).

hvis du vil kan jeg sende deg før og etter bilde er 16 dager siden operasjonen min

Så flott :-)

Ja, gjør gjerne det!!

Hvor opererte du?

Skrevet

Små panikk ute å går her!!! Våknet med at venstre pupp, under nippelen ikke har nooooe følelse. Som å ta på en annen pupp. Jeg har også fått en helt annerledes smerte. Har nå vondt i selve puppen og det kjennes ut som den skal sprenges. Altså at den bare vokser og vokser og vokser. Klarer ikke å se noe til hevelse, men det føles sånn ut da jeg ikke kjenner noe i den andre puppen. Den er MYE hardere enn vanlig, og akkurat som jeg kjenner silikon. Føler dette var litt vanskelig å forklare, men jeg får litt panikk da dette er en ny type smerte for meg. Er det vanlig? Noen som vet?

Så har jeg hatt det lenge også. Er skikkelig ekkelt. min hø. pupp måtte opereres 2 ganger og har hatt skikkelig smerter i den. V.har jeg aldri kjent noe til i det hele tatt akkurat som den ikke har noen følelse. Det er huden som strekker seg derfor det føles som den skal sprekke, det er drit ekkelt. kjenner meg veldig igjen, ble ordentlig redd selv. Hos meg har det gått over etter 1 ukes tid. ta det med ro nesten alt er "normal" for det er så nytt og annerledes enn noe vi har følt før. men er du redd for at det er en blødning kan du jo sende en sms til kirurgen, det gjore jeg flere ganger.

Skrevet

Så har jeg hatt det lenge også. Er skikkelig ekkelt. min hø. pupp måtte opereres 2 ganger og har hatt skikkelig smerter i den. V.har jeg aldri kjent noe til i det hele tatt akkurat som den ikke har noen følelse. Det er huden som strekker seg derfor det føles som den skal sprekke, det er drit ekkelt. kjenner meg veldig igjen, ble ordentlig redd selv. Hos meg har det gått over etter 1 ukes tid. ta det med ro nesten alt er "normal" for det er så nytt og annerledes enn noe vi har følt før. men er du redd for at det er en blødning kan du jo sende en sms til kirurgen, det gjore jeg flere ganger.

Håper virkelig ikke jeg har dette lenge! Det er som å ha på seg noe som ikke er mitt i veldig stor grad. Fryktelig rart å ta på og kjennes som om kroppen støter bort den ene puppen. Men ved blødning så skal det vel være en stor hevelse? Og er det ikke rart at den kommer 4 dager etter operasjon?

• Liker 1
Skrevet

Fy søren så utrolig flotte pupper du har!! Er helt ny her inne, meldte meg inn i dag, så vet ikke helt hvordan ting fungere her inne. Kan jeg spørre om hva ditt utgangspunkt var, hvor du tok, hvor mye du tok og over eller under? Beklager hvis du allerede har svart :-)

Velkommen hit! 😊

Tusen hjertelig takk 😃 Jeg er strålende fornøyd, og dette er det beste jeg noen gang har gjort for meg selv. Endelig kvitt kompleksene jeg har slitt med i så mange år!

Jeg var en liten 75b før op, kan sende deg bilde på pm om du vil se 😊 Jeg ble operert på Fornebuklinikken av Lars Haukeland, og fikk lagt inn 385/365 pga litt forskjellig størrelse på brystene. Høy profil under muskel.

• Liker 1
Skrevet

Håper virkelig ikke jeg har dette lenge! Det er som å ha på seg noe som ikke er mitt i veldig stor grad. Fryktelig rart å ta på og kjennes som om kroppen støter bort den ene puppen. Men ved blødning så skal det vel være en stor hevelse? Og er det ikke rart at den kommer 4 dager etter operasjon?

Trenger ikke å være en stor hevelse ved blødning. Var ikke det hos meg når jeg måtte reoperere. Bare syke smerter og følelse av at den skulle sprekke der og da. Er ikke så vanlig at skjer etter 4 dager, men er jo en liten mulighet. Ta å send melding til PK.

Jeg føler enda at jeg har på men noe som ikke er mitt, er veldig rart i grunn som de har limt noe på kroppen som er tungt og rart. Flere som sier den følelsen forsvinner etter 3 uker.

hvis du har sluttet med smertestillende (mener å ha lest det over) så kan det være at det kjenner alt mye bedre nå da. kanskje lurt å ta noe for å slippe det.

Skrevet

Velkommen hit!

Tusen hjertelig takk Jeg er strålende fornøyd, og dette er det beste jeg noen gang har gjort for meg selv. Endelig kvitt kompleksene jeg har slitt med i så mange år!

Jeg var en liten 75b før op, kan sende deg bilde på pm om du vil se Jeg ble operert på Fornebuklinikken av Lars Haukeland, og fikk lagt inn 385/365 pga litt forskjellig størrelse på brystene. Høy profil under muskel.

Så utrolig bra du er så fornøyd. Helt enig med deg at dette er det beste jeg også har gjort for meg selv. Alt i alt er de verdt vær eneste krone, smerte og ubehag da resultatet blir så bra og fjerner komplekser og dårlig selvtillit.

Skrevet

Så utrolig bra du er så fornøyd. Helt enig med deg at dette er det beste jeg også har gjort for meg selv. Alt i alt er de verdt vær eneste krone, smerte og ubehag da resultatet blir så bra og fjerner komplekser og dårlig selvtillit.

Jeg vil ikke oppfordre noen til å gjøre det, men herregud så mye det har gjort med selvbildet mitt. Jeg føler meg som et nytt menneske, jeg kan endelig gå med de klærne jeg vil og jeg slipper å grue meg til tilfeller hvor klær og undertøy på overkroppen må av. Føler jeg har fått en helt annen holdning, og jeg er så mye mer glad 😊

Skrevet

Sitter enda å sover jeg, men er bare på dag tre da. Første dagen uten smertestillende og må si at det har gått veldig fint! :) Reiser meg uten store problemer og svært lite smerter nå. Det værste akkurat nå er nok at det klør så innmari. Haaar så lyst til å lufte de litt. Hvordan er puppene dine nå?

De er blitt noe myere og venstre har funnet sin plass. Den høyre er noe høyere og "tyter" mer ut til siden, men hadde en liten blødning i den så den trenger nok bare litt lengre tid, håper jeg;)
Skrevet

Jeg er 2 måneder + 1 uke omtrent nå, kunne slutte med støtteebh om natten, og dagen, fra uke 4! Men klarer ikke sove uten noe! Vet ikke om det er fordi det er uvant å faktisk ha noe der, men det føles på en måte som om de er i veien og detter til alle kanter når man ligger på siden, så blir så "aware" (fått helt jernteppe på det norske ordet :vetikke: ) på at de er der på en måte! Er ikke vondt eller noe, bare føles helt ... Feil ut :fnise:

Noen andre som har det slik også??

:) ?

Skrevet (endret)

Sikkert veldig teit spørsmål:

Kjenner man tydelig forskjell på en kapsel og en kreftkul?

Står på klinikkenes hjemmesider at det skal være like lett å oppdage kreft med silikon som ved uten.

Endret av sticalo
Skrevet

:) ?

Jeg skjønner hva du mener, men det har (nesten) gått over nå. Før var det riktig ubehagelig å sove uten noe, uten at jeg kan forklare helt følelsen (men det er kanskje som du sier over). Jeg liker fortsatt best å sove med en myk sportsbh eller lignende, men det hender jeg sover uten. Tipper det kommer til å gå seg til for deg også. Det er ca 3 måneder siden jeg opererte :-)
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener, men det har (nesten) gått over nå. Før var det riktig ubehagelig å sove uten noe, uten at jeg kan forklare helt følelsen (men det er kanskje som du sier over). Jeg liker fortsatt best å sove med en myk sportsbh eller lignende, men det hender jeg sover uten. Tipper det kommer til å gå seg til for deg også. Det er ca 3 måneder siden jeg opererte :-)

Håper det går over for meg også etterhvert :) har ofte prøvd å legge meg uten noe, men klarer liksom ikke å sove eller få ro, så må ta på meg!! Er ikke vondt eller ubehagelig i puppene liksom, det bare føles helt rart ut! Haha!

Skrevet

Eg skal på konsultasjon på kolibri på onsdag får du velge over el under muskel? Eg vil ha under, så håper virkelig an ikkje seier over

Jeg ville helst ha over, og fikk det da jeg hadde nok hud/brystvev. Tror de vil velge under hvis det ikke er nok vev der fra før. Men du kan sikkert komme med ønsker. Han var veldig hyggelig og imøtekommende så det går nok bra :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville helst ha over, og fikk det da jeg hadde nok hud/brystvev. Tror de vil velge under hvis det ikke er nok vev der fra før. Men du kan sikkert komme med ønsker. Han var veldig hyggelig og imøtekommende så det går nok bra :)

Ok😊 litt nervøs .. Hehe ... Tusen takk for svar 😊😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...