Sjokoladenøtt Skrevet 26. mars 2014 #31221 Skrevet 26. mars 2014 Kanskje jeg får se din nydelige byste? Tror jeg la ut bilde for leeenge siden. Men har ingen bilder fra nå dessverre
Jannicke17 Skrevet 26. mars 2014 #31222 Skrevet 26. mars 2014 Tusen takk for innspill! De ser jo fantastisk flotte ut :-D Du hadde et veldig bra utgangspunkt også, så du er heldig med det. Jeg trenger litt løft, desverre. Hehe. Mine er kanskje litt større enn dine før-bilder.. Har alltid tenkt at 400cc er så utrolig stort, men jeg syns dine så helt perfekte ut i størrelse. Ikke for store, eller for små. Jeg ser for meg å kanskje gå opp til en full C cup, litt usikker enda.. Vi er jo begge høye jenter og bredskuldret, så 400ml blir fort seende mindre ut enn om det skulle vært hos ei på 155 cm. Når jeg har på meg klær nå og kun sports-bhen under, ser det ut som samme str. som det gjorde før utenpå klær det jeg brukte bh med masse innlegg, bare nå blir ikke puppene borte så fort bh-en tas av
Ankh Su Namun Skrevet 26. mars 2014 #31223 Skrevet 26. mars 2014 Tror jeg la ut bilde for leeenge siden. Men har ingen bilder fra nå dessverre Kanskje jeg må bla bakover, mine ligger på 1554 var det vel :D
Jannicke17 Skrevet 26. mars 2014 #31224 Skrevet 26. mars 2014 Jeg ser det er veldig få her inne som har lav profil. Er det bare meg eller har jeg fått putta inn feil implantat :D Jeg ble fortalt av kirurgen min at lav profil ble ofte gitt til eldre damer. Men du må også huske på at lav profil hos en type implantat, kan ha helt ulik form og størrelse hos en annen type. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men viss du er av den yngre generasjonen, høres det jo veldig rart ut at du fikk lav profil, med mindre du hadde veldig lite fett/vev i brystpartiet. Jeg fikk et implantat fra Mentor som heter høy profil, men når jeg ser på selve størrelsen og sammenligner med Natrelle sine implantater, så er de der en mellomting mellom moderat profil og høy profil. Viktig å se på selve størrelsen, og ikke bare tenke høy/moderat/høy, fordi det brukes ofte til å omtale navnet på implantatet, men kan altså variere veldig i størrelse fra de ulike produsentene. Så hadde jeg vært deg ville jeg søkt opp den aktuelle størrelsen på implantatet du fikk, for så å sammligne med andre produsenter. Vet du str; diameter og projeksjon? Hva slags implantater fikk du, altså produsent?
Ankh Su Namun Skrevet 26. mars 2014 #31225 Skrevet 26. mars 2014 Tror jeg la ut bilde for leeenge siden. Men har ingen bilder fra nå dessverre Fant dine på side 1455 de ser veldig pene ut )
Ankh Su Namun Skrevet 26. mars 2014 #31226 Skrevet 26. mars 2014 (endret) Jeg ble fortalt av kirurgen min at lav profil ble ofte gitt til eldre damer. Men du må også huske på at lav profil hos en type implantat, kan ha helt ulik form og størrelse hos en annen type. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men viss du er av den yngre generasjonen, høres det jo veldig rart ut at du fikk lav profil, med mindre du hadde veldig lite fett/vev i brystpartiet. Jeg fikk et implantat fra Mentor som heter høy profil, men når jeg ser på selve størrelsen og sammenligner med Natrelle sine implantater, så er de der en mellomting mellom moderat profil og høy profil. Viktig å se på selve størrelsen, og ikke bare tenke høy/moderat/høy, fordi det brukes ofte til å omtale navnet på implantatet, men kan altså variere veldig i størrelse fra de ulike produsentene. Så hadde jeg vært deg ville jeg søkt opp den aktuelle størrelsen på implantatet du fikk, for så å sammligne med andre produsenter. Vet du str; diameter og projeksjon? Hva slags implantater fikk du, altså produsent? Hei Jeg har lav profil fra Eurosilicone style 802N 400cc, tror de er 13,7 diameter og 4,2 projeksjon. Han sa det passet best da mine hadde heng og lite brystvev over brystvorter. Men jeg er fornøyd med puppene, de ser veldig naturlig ut nå. Jeg har brede pupper og kraftig kroppsbygning. Du kan se bilde på side 1554 her inne. Det har nå gått 16 dager etter operasjon. Jeg er 35 år Endret 26. mars 2014 av Ankh Su Namun
Ankh Su Namun Skrevet 26. mars 2014 #31227 Skrevet 26. mars 2014 Jeg ble fortalt av kirurgen min at lav profil ble ofte gitt til eldre damer. Men du må også huske på at lav profil hos en type implantat, kan ha helt ulik form og størrelse hos en annen type. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men viss du er av den yngre generasjonen, høres det jo veldig rart ut at du fikk lav profil, med mindre du hadde veldig lite fett/vev i brystpartiet. Jeg fikk et implantat fra Mentor som heter høy profil, men når jeg ser på selve størrelsen og sammenligner med Natrelle sine implantater, så er de der en mellomting mellom moderat profil og høy profil. Viktig å se på selve størrelsen, og ikke bare tenke høy/moderat/høy, fordi det brukes ofte til å omtale navnet på implantatet, men kan altså variere veldig i størrelse fra de ulike produsentene. Så hadde jeg vært deg ville jeg søkt opp den aktuelle størrelsen på implantatet du fikk, for så å sammligne med andre produsenter. Vet du str; diameter og projeksjon? Hva slags implantater fikk du, altså produsent? Hjelpes... jeg søkte opp mitt implantat og tror det er dette... er jo moderat profil jo! :D http://www.simplybreastimplants.com/breast_implant_sizes/eurosilicone_es802n.html
M8M Skrevet 26. mars 2014 #31228 Skrevet 26. mars 2014 Hei dere! Jeg har kommet i en veldig kjipt situasjon. Noen kommer nok til å dømme meg her inne men visste ikke helt hvor jeg skulle skrive dette her og trenger litt råd. Hadde endelig gledet meg til å få silikon etter å ha drømt om det i mange år. Operasasjon er om bare 2 uker og alt var planlagt. Men så nå er jeg kanskje gravid. har ikke fått mensen på over en uke og det lover ikke bra. Om jeg så er gravid så kommer jeg desverre til å ta abort av mange grunner.. Dette er noe helt forferdelig. Det er virkelig ikke lett.. Men det jeg lurer på er om jeg kan ta operasjonen som avtalt? Og om jeg skal ta abort før eller etter operasjonen.? Noen der ute som vet?
Sjokoladenøtt Skrevet 26. mars 2014 #31229 Skrevet 26. mars 2014 Fant dine på side 1455 de ser veldig pene ut ) De ser enda bedre ut nå Har droppet MYE mer enn på de bildene! Nå ser de faktisk mer normale ut og ikke sprengte.. Dine var virkelig flotte! Beveger de seg som normalt også?
Ankh Su Namun Skrevet 26. mars 2014 #31230 Skrevet 26. mars 2014 Hei dere! Jeg har kommet i en veldig kjipt situasjon. Noen kommer nok til å dømme meg her inne men visste ikke helt hvor jeg skulle skrive dette her og trenger litt råd. Hadde endelig gledet meg til å få silikon etter å ha drømt om det i mange år. Operasasjon er om bare 2 uker og alt var planlagt. Men så nå er jeg kanskje gravid. har ikke fått mensen på over en uke og det lover ikke bra. Om jeg så er gravid så kommer jeg desverre til å ta abort av mange grunner.. Dette er noe helt forferdelig. Det er virkelig ikke lett.. Men det jeg lurer på er om jeg kan ta operasjonen som avtalt? Og om jeg skal ta abort før eller etter operasjonen.? Noen der ute som vet? Hei Abort er noe du selv bestemmer, jeg syns ingen skal dømme deg for det. Du har dine grunner. Vanskelig for meg å forestille meg det, men kanskje ta å fikse pupper sist. Håper det går bra med deg og at du tar rett valg.. klem
Ankh Su Namun Skrevet 26. mars 2014 #31231 Skrevet 26. mars 2014 De ser enda bedre ut nå Har droppet MYE mer enn på de bildene! Nå ser de faktisk mer normale ut og ikke sprengte.. Dine var virkelig flotte! Beveger de seg som normalt også? Mine har droppet fint, ikke forandret seg så mye etter det bilde. De er myke å beveger seg kjempefint :D Det ser ut til at implantatet jeg fikk ble ypperlig. Puppene blir heller ikke flate eller legger seg til siden når jeg ligger på rygg <3 1
newboobs Skrevet 26. mars 2014 #31232 Skrevet 26. mars 2014 Hei Noen som vet hvor lang tid operasjonen ca tar?
Ankh Su Namun Skrevet 26. mars 2014 #31233 Skrevet 26. mars 2014 Hei Noen som vet hvor lang tid operasjonen ca tar? Hei Min tok 1,5 time. Jeg var hjemme 2 timer etter operasjon Siden jeg bor 10 minutt unna klinikken :D
Sjokoladenøtt Skrevet 26. mars 2014 #31234 Skrevet 26. mars 2014 Hei dere! Jeg har kommet i en veldig kjipt situasjon. Noen kommer nok til å dømme meg her inne men visste ikke helt hvor jeg skulle skrive dette her og trenger litt råd. Hadde endelig gledet meg til å få silikon etter å ha drømt om det i mange år. Operasasjon er om bare 2 uker og alt var planlagt. Men så nå er jeg kanskje gravid. har ikke fått mensen på over en uke og det lover ikke bra. Om jeg så er gravid så kommer jeg desverre til å ta abort av mange grunner.. Dette er noe helt forferdelig. Det er virkelig ikke lett.. Men det jeg lurer på er om jeg kan ta operasjonen som avtalt? Og om jeg skal ta abort før eller etter operasjonen.? Noen der ute som vet? Hei, det beste er nok hvis du tar aborten først.. Det er ikke noe du kan utsette uansett.. Har selv vært igjennom en abort og det er greit å få gjort så fort som mulig for å unngå for mye smerter og komplikasjoner. Ring kirurgen og spør om du kan endre operasjonsdatoen, du skal kunne gjøre det senest en uke før Du burde vente en måned etter aborten slik at alt blir stabilt med tanke på hormoner osv, samt at de sjekker om aborten har gjort seg helt ferdig og du ikke må ha utskrapning f eks. Det går nok helt fint Dette er jo ditt valg, jeg skjønner deg godt! Lykke til
Sjokoladenøtt Skrevet 26. mars 2014 #31235 Skrevet 26. mars 2014 Hei Noen som vet hvor lang tid operasjonen ca tar? Selve operasjonen kommer litt an på om man har løft osv. Men et å legge inn silikon tar vanligvis litt over en time såvidt jeg husker. Det er fra du har sovna og de begynner å åpne opp osv Fra du kommer på klinikken til du kommer ut tar det vel rundt 3-4 timer. Jeg lå og halvsov 2 timer etter narkosen
Jannicke17 Skrevet 26. mars 2014 #31236 Skrevet 26. mars 2014 (endret) Hei Jeg har lav profil fra Eurosilicone style 802N 400cc, tror de er 13,7 diameter og 4,2 projeksjon. Han sa det passet best da mine hadde heng og lite brystvev over brystvorter. Men jeg er fornøyd med puppene, de ser veldig naturlig ut nå. Jeg har brede pupper og kraftig kroppsbygning. Du kan se bilde på side 1554 her inne. Det har nå gått 16 dager etter operasjon. Jeg er 35 år Viss du er fornøyd med puppene og de ser naturlige ut, så har du vel fått riktig implantat for kroppen din da. Viss jeg sammenligner ml, diameter og projeksjon hos dine implantater med Mentor (implantatet jeg fikk), så har du fått en mellomting mellom moderat pluss profil og høy profil. Så selv om implantatet du fikk heter lav profil, så er det nesten en høy profil hos mentor sine implantater. Ergo, implantatet ditt kan se helt likt ut som implantatet hos noen andre som har fått "høy profil". Er derfor litt feil å si høy/lav profil uten å ha med navnet på produsenten. For uten det så sier det ingenting om selve diameteren/projeksjonen på implantatet. Håper du skjønner hva jeg mener. Endret 26. mars 2014 av Jannicke17
Sjokoladenøtt Skrevet 26. mars 2014 #31237 Skrevet 26. mars 2014 Mine har droppet fint, ikke forandret seg så mye etter det bilde. De er myke å beveger seg kjempefint :D Det ser ut til at implantatet jeg fikk ble ypperlig. Puppene blir heller ikke flate eller legger seg til siden når jeg ligger på rygg <3 Så bra Blir nok en del penere når man har litt pupp fra før av! Da får man fort det naturlige henget og det ser mye bedre ut!
Ankh Su Namun Skrevet 26. mars 2014 #31238 Skrevet 26. mars 2014 Viss du er fornøyd med puppene og de ser naturlige ut, så har du vel fått riktig implantat for kroppen din da. Noen passer å ha lav profil, andre moderat osv. Jeg måtte finne ut av det, så jeg så på modellnummer og fant de på nett. Det er faktisk moderat jeg har Men jeg er veldig fornøyd med de <3
Ankh Su Namun Skrevet 26. mars 2014 #31239 Skrevet 26. mars 2014 Så bra Blir nok en del penere når man har litt pupp fra før av! Da får man fort det naturlige henget og det ser mye bedre ut! Ja det er sant. Å dine er nydelige, fin dropp allerede på bilde og du sier de er penere nå.. ja da skjønner jeg godt at du er veldig fornøyd Så bra at vi får det vi vil ha! Har du sett på realself.com huff mye rart der :/ 1
newboobs Skrevet 26. mars 2014 #31240 Skrevet 26. mars 2014 Selve operasjonen kommer litt an på om man har løft osv. Men et å legge inn silikon tar vanligvis litt over en time såvidt jeg husker. Det er fra du har sovna og de begynner å åpne opp osv Fra du kommer på klinikken til du kommer ut tar det vel rundt 3-4 timer. Jeg lå og halvsov 2 timer etter narkosen Okei, takk for svar 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå