mamma78 Skrevet 24. mars 2014 #31201 Skrevet 24. mars 2014 Om pk sier at det blir en b-cup, så ville jeg nok stolt på det. Kan sende deg et bilde av resultatet mitt på melding, om du ønsker det. ja takk 1
mamma78 Skrevet 24. mars 2014 #31202 Skrevet 24. mars 2014 Tok 255 rund moderat profil under muskel for 2 uker siden(med løft). Var vel en 75aa eller 70b. Ønsket meg en stor b/liten c. Er nå en75 c men når de faller på plass og all hevelse borte blir det full klaff fra pk sin side med henhold til ønsket mitt regner jeg med:o) Han forutså rundt 240 men endte opp med å legge inn 255 på bordet. tusen takk for svar, kanskje jeg skulle gått for enda mindre da!Vil ikke ha stor c siden nesten flatbrystet..
mamma78 Skrevet 24. mars 2014 #31203 Skrevet 24. mars 2014 Tok 255 rund moderat profil under muskel for 2 uker siden(med løft). Var vel en 75aa eller 70b. Ønsket meg en stor b/liten c. Er nå en75 c men når de faller på plass og all hevelse borte blir det full klaff fra pk sin side med henhold til ønsket mitt regner jeg med:o) Han forutså rundt 240 men endte opp med å legge inn 255 på bordet. var ei som hadde lagt 255 under muskel og sa hun ble en d, det blir for mye for meg.
Lille v Skrevet 25. mars 2014 #31204 Skrevet 25. mars 2014 (endret) skal ta silion i april, og skal ta 220 ml i venstre og 240 i høyre bryst.Er 167 og 50 kg.Skal ta over muskel..ble anbefalt det.Men er jo redd de blir større enn det jeg vil, er en AA cup nå.Noen som er samme høyde og kg som har tatt 220 og 240 over muskel? Hei! Er 165 og nå 56kg. Tok saltvann over muskel for mange år siden, har nå silikon under. Men jeg var 70a/70b og 54kg den gang og tok 210/230 og havnet på en liten c-cup. Det er så forskjellig hvordan man blir seende ut, men en cirkaberegning har jeg hørt er omkring 200cc for en cupstørrelse. Dette passet på meg, men vil likevel understreke at det er helt individuelt. Har nå 400/450 høyprofil (gml modell, tilsvarer nok en mellomting mellom medium og høyprofil nå) anatomiske og bruker 70e. Som silikonpupper flest så ser de ikke så store ut som en som normalt har den cupstr, men pga at de er fastere enn naturlige pupper, så må man opp i større størrelser. Tror ikke du skal være redd for c-cup, som nevnt over er de som regel mindre enn naturlige pupper. Men ønskene er jo forskjellig for hver enkelt Endret 25. mars 2014 av Lille v
nuttybear Skrevet 25. mars 2014 #31205 Skrevet 25. mars 2014 var ei som hadde lagt 255 under muskel og sa hun ble en d, det blir for mye for meg.Ble ikke stor C men liten vil jeg si. Vet du, at det med størrelse på protese og endelig bh størrelse/resultat varierer noe enormt får man inntrykk av etter og lese her på forumet. Tror utrolig mye kommer ann på eksisterende brystvev og ikke minst kroppsfasong. Skuldebredde, lengde og bredde på overkropp og generell kroppsbygning teller inn alt sammen tror jeg. Kroppshøyde også med tanke på hvilket inntrykk omverdenen får av protesene om du skjønner;o) Jeg er rundt 170cm og smal overkropp med sped beinbyggning men litt hofter. Størrelse 36 og noen ganger 34 oventil, 36 og 38 nedentil. Ingen av arbeidskollegaene mine på jobb syns jeg ser ut som større enn struttende B i sykepleier uniformen min;o) i bare sports bh er jeg vel ganske brystfager men overraskende hvor mye av størrelsen som forsvinner med klær. Regner jo med at de vil krympe litt til også, håper dog ikke for mye;o) Jeg tror man gjør lurt i å lytte til PK angående hva som vil bli naturlig(om det er det man ønsker da selvfølgelig) og ikke tenke så mye på hva andre har lagt inn. Og tenke på livsstil. Personlig elsker jeg og løpe så en D++ da hadde kanskje ikke vært så lurt på lang sikt....Når det er sagt er man selvfølgelig super nysgjerrig på hva ulike størrelser og profiler ser ut på andre, for det var jeg også:o) Og sikkert lurt og ta med ett bilder av hvordan man ser for seg ønskepuppen!!!!Noen vil jo ha brede og andre smalere f.eks, smak og behag det der og sånt er bra om kirurgen får en forståelse av. Jeg hadde full tillit til at Dr Barstad og hans råd og var dermed overhode ikke nervøs ett sekund engang i tiden før operasjonen. Jeg var så sikker på valg av protese og løft at jeg ikke tenkte noe særlig på det, plutselig var operasjonsdagen der:o)
lemon-aid Skrevet 25. mars 2014 #31206 Skrevet 25. mars 2014 Hei, jeg trenger litt råd! Er ny her! Jeg er 176cm og veier 73kg, slank og atletisk (bredskuldret) benbygning. Jeg skal ha brystoperasjon med løft om noen uker. Det blir gjort på Fornebuklinikken. Veldig spent! Ønsker meg en full C cup, men ikke en stor D. Jeg vil tippe jeg er en stor B cup, vanskelig å si pga jeg har litt hengepupper. Jeg har ikke fjerneste anelse om hvor mange cc/ml dette er. Ville kanskje tippet 300-375ml. Noen som "ligner" litt på meg, og vil svare? Hehe.
Ankh Su Namun Skrevet 25. mars 2014 #31207 Skrevet 25. mars 2014 Jeg har faktisk brukt sportsbh i 15 dager, dag og natt. Kanskje implantat gror fint fast på den måten heheheeh :D puppene er så myke å gode, kjenner ikke implantatet og siden det er lav profil for brede pupper så legger de seg ikke på siden når jeg ligger på rygg <3
Sjokoladenøtt Skrevet 25. mars 2014 #31208 Skrevet 25. mars 2014 Det blir for stramt rundt med mindre enn 80. Var på Cubus på lørdag og prøvde, fant en nydelig blå bh 80D. Puppen fyller den fint. Rundt bryst og pupper måler jeg 92cm Cubus/H&M osv har jo størrelser som er helt ute på landet Derfor mange bruker helt feil størrelse Hm, jeg er 71cm rundt og 92 over brystene http://change.com/no/bh-guide Hvis du legger inn målene dine her så kan du se hva slags størrelse du egentlig burde hatt Den pleier å stemme ganske bra! Det her gjelder egentlig alle som lurer på BH-størrelsen sin!
Ankh Su Namun Skrevet 25. mars 2014 #31209 Skrevet 25. mars 2014 Men har det egentlig noe å si når 80D passer? :D Har bestandig brukt 80B fra før..hehe Får jo ikke på meg annet enn 80 da 1
Ankh Su Namun Skrevet 25. mars 2014 #31210 Skrevet 25. mars 2014 Cubus/H&M osv har jo størrelser som er helt ute på landet Derfor mange bruker helt feil størrelse Hm, jeg er 71cm rundt og 92 over brystene http://change.com/no/bh-guide Hvis du legger inn målene dine her så kan du se hva slags størrelse du egentlig burde hatt Den pleier å stemme ganske bra! Det her gjelder egentlig alle som lurer på BH-størrelsen sin! Din bedste størrelse er: Bh størrelse 65? Har ikke sjans å få på meg en BH 65 rundt :D
rebus Skrevet 25. mars 2014 #31211 Skrevet 25. mars 2014 Har booker time hos Vanja på Kolibri Medical i Stavanger/Sandnes. Noen som har erfaringer med den plassen? Legen der har jobbet hos colosseum før.
Sjokoladenøtt Skrevet 25. mars 2014 #31212 Skrevet 25. mars 2014 Men har det egentlig noe å si når 80D passer? :D Har bestandig brukt 80B fra før..hehe Får jo ikke på meg annet enn 80 da Ja, den passer egentlig ikke Den sitter garantert for høyt oppe på ryggen din, henger i stroppene og gir dårlig støtte.. Har du Change eller lignende der du bor? Så kunne du prøvd riktig størrelse der Da ser du virkelig forskjellen! Jeg får også 65, men bruker 70 nå, mest pga typen bh og jeg har lagt på meg litt
mamma78 Skrevet 25. mars 2014 #31213 Skrevet 25. mars 2014 Hei! Er 165 og nå 56kg. Tok saltvann over muskel for mange år siden, har nå silikon under. Men jeg var 70a/70b og 54kg den gang og tok 210/230 og havnet på en liten c-cup. Det er så forskjellig hvordan man blir seende ut, men en cirkaberegning har jeg hørt er omkring 200cc for en cupstørrelse. Dette passet på meg, men vil likevel understreke at det er helt individuelt. Har nå 400/450 høyprofil (gml modell, tilsvarer nok en mellomting mellom medium og høyprofil nå) anatomiske og bruker 70e. Som silikonpupper flest så ser de ikke så store ut som en som normalt har den cupstr, men pga at de er fastere enn naturlige pupper, så må man opp i større størrelser. Tror ikke du skal være redd for c-cup, som nevnt over er de som regel mindre enn naturlige pupper. Men ønskene er jo forskjellig for hver enkelt oki,takk for svar
mamma78 Skrevet 25. mars 2014 #31214 Skrevet 25. mars 2014 Har booker time hos Vanja på Kolibri Medical i Stavanger/Sandnes. Noen som har erfaringer med den plassen? Legen der har jobbet hos colosseum før. jeg skal operere der hos vanja i april, var veldig hyggelig.Og har ei venninne som jobber der og har skrytt av ham, hun kjenner noen som har tatt hos ham og er fornøyde.
mamma78 Skrevet 25. mars 2014 #31215 Skrevet 25. mars 2014 Ble ikke stor C men liten vil jeg si. Vet du, at det med størrelse på protese og endelig bh størrelse/resultat varierer noe enormt får man inntrykk av etter og lese her på forumet. Tror utrolig mye kommer ann på eksisterende brystvev og ikke minst kroppsfasong. Skuldebredde, lengde og bredde på overkropp og generell kroppsbygning teller inn alt sammen tror jeg. Kroppshøyde også med tanke på hvilket inntrykk omverdenen får av protesene om du skjønner;o) Jeg er rundt 170cm og smal overkropp med sped beinbyggning men litt hofter. Størrelse 36 og noen ganger 34 oventil, 36 og 38 nedentil. Ingen av arbeidskollegaene mine på jobb syns jeg ser ut som større enn struttende B i sykepleier uniformen min;o) i bare sports bh er jeg vel ganske brystfager men overraskende hvor mye av størrelsen som forsvinner med klær. Regner jo med at de vil krympe litt til også, håper dog ikke for mye;o) Jeg tror man gjør lurt i å lytte til PK angående hva som vil bli naturlig(om det er det man ønsker da selvfølgelig) og ikke tenke så mye på hva andre har lagt inn. Og tenke på livsstil. Personlig elsker jeg og løpe så en D++ da hadde kanskje ikke vært så lurt på lang sikt....Når det er sagt er man selvfølgelig super nysgjerrig på hva ulike størrelser og profiler ser ut på andre, for det var jeg også:o) Og sikkert lurt og ta med ett bilder av hvordan man ser for seg ønskepuppen!!!!Noen vil jo ha brede og andre smalere f.eks, smak og behag det der og sånt er bra om kirurgen får en forståelse av. Jeg hadde full tillit til at Dr Barstad og hans råd og var dermed overhode ikke nervøs ett sekund engang i tiden før operasjonen. Jeg var så sikker på valg av protese og løft at jeg ikke tenkte noe særlig på det, plutselig var operasjonsdagen der:o) takk for svar:)du har jo helt rett i det du skriver..men en blir jo litt nysgjerrig allikevel.He he
Jannicke17 Skrevet 25. mars 2014 #31216 Skrevet 25. mars 2014 (endret) Hei, jeg trenger litt råd! Er ny her! Jeg er 176cm og veier 73kg, slank og atletisk (bredskuldret) benbygning. Jeg skal ha brystoperasjon med løft om noen uker. Det blir gjort på Fornebuklinikken. Veldig spent! Ønsker meg en full C cup, men ikke en stor D. Jeg vil tippe jeg er en stor B cup, vanskelig å si pga jeg har litt hengepupper. Jeg har ikke fjerneste anelse om hvor mange cc/ml dette er. Ville kanskje tippet 300-375ml. Noen som "ligner" litt på meg, og vil svare? Hehe. Hei! Jeg er 178 cm og 70 kg. Jeg hadde en liten b-cup, og fikk stor C/liten D etter jeg tok 400 ml under muskelen (Tok mentor sine i høy profil, og de er en mellomting mellom moderat og høy profil hos mange andre merker). Akkurat nå passer jeg en H&M str. 85C/80D (eller 70F/75E hos Reimers/Change), men det er kun 3 uker siden operasjonen, så er mulighet for at størrelsen forandrer seg videre. Håper det hjelper deg Endret 25. mars 2014 av Jannicke17
rebus Skrevet 25. mars 2014 #31217 Skrevet 25. mars 2014 jeg skal operere der hos vanja i april, var veldig hyggelig.Og har ei venninne som jobber der og har skrytt av ham, hun kjenner noen som har tatt hos ham og er fornøyde. Takk for svar! Så bra:) Så du har vært på konsultasjon hos han? Hvordan gjennomfører han det? Bilder? Finner han frem flere proteser? Håper ikke han er "gjerrig" på størrelse..
Ankh Su Namun Skrevet 25. mars 2014 #31218 Skrevet 25. mars 2014 Ja, den passer egentlig ikke Den sitter garantert for høyt oppe på ryggen din, henger i stroppene og gir dårlig støtte.. Har du Change eller lignende der du bor? Så kunne du prøvd riktig størrelse der Da ser du virkelig forskjellen! Jeg får også 65, men bruker 70 nå, mest pga typen bh og jeg har lagt på meg litt Jepp Change er her, da drar jeg dit å får målt min byste.. men fy det er dyrt der :/Tipper på at det blir en 75E kanskje :D Jeg har litt for mye goder både her og der hihihi 1
Sjokoladenøtt Skrevet 25. mars 2014 #31219 Skrevet 25. mars 2014 Jepp Change er her, da drar jeg dit å får målt min byste.. men fy det er dyrt der :/Tipper på at det blir en 75E kanskje :D Jeg har litt for mye goder både her og der hihihi De har da en del billig også Er bedre å ha en god BH enn en drittbh fra H&M som egentlig er helt horribel kvalitet og dårlig passform Blir gjerne noe i den duren ja, men det er mye bedre å få en bh med god støtte og passform! Jeg ble også litt sjokkert etter jeg fant ut av størrelsen min, før operasjon var jeg en 70D/C (Kom litt an på bhen, push-up, balconette og merket osv..) noe som høres SVÆRT ut.. Men i realiteten er det ikke allverden, i alle fall ikke på min kropp. Så jeg har gått opp 2 drøye cupstørrelser etter operasjon 1
Ankh Su Namun Skrevet 25. mars 2014 #31220 Skrevet 25. mars 2014 De har da en del billig også Er bedre å ha en god BH enn en drittbh fra H&M som egentlig er helt horribel kvalitet og dårlig passform Blir gjerne noe i den duren ja, men det er mye bedre å få en bh med god støtte og passform! Jeg ble også litt sjokkert etter jeg fant ut av størrelsen min, før operasjon var jeg en 70D/C (Kom litt an på bhen, push-up, balconette og merket osv..) noe som høres SVÆRT ut.. Men i realiteten er det ikke allverden, i alle fall ikke på min kropp. Så jeg har gått opp 2 drøye cupstørrelser etter operasjon Da har jeg vært en 75 full B.. hjelpes...gått så langt uten rett størrelse :D Ble frustrert da min pupp ikke ville fylle 80B den gang.. hmmm. Spennende! Hvor mye cc har du på implantat og hvilken str etter sa du? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå