Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oops, det skulle være 400 ikke 490 :D PK sa 400cc lav profil, er vel samme som moderat da kanskje. Men har ihvertfall 80D nå... Jippiiiii

Det ligger bilde av bobban mine på side 1554 :D

Skrevet

Noen som har en anelse om hva som kan passe meg? Jeg er slank, ikke særlig med former, veier 52 kg og er 166 cm høy. Tenker at jeg vil ha litt størrelse på dem, da jeg ikke har noe nå. Kan 300 være noe?

jeg er 167 0g 50 kg, ble anbefalt 220 og 240 over muskel.jeg er vel en AA cup.. men jeg vil jo ikke ha de så store, en go b cup håper jeg.og for meg blir jo det større når jeg nå har AA

Gjest Wallet
Skrevet

ble du fornøyd med sizen?

Ja det blei jeg. Noen vil nok synes at det hadde blitt for lite, men jeg synes strl. passet meg perfekt. :) Gikk fra en a-cup til en b-cup.

Skrevet

jeg er 167 0g 50 kg, ble anbefalt 220 og 240 over muskel.jeg er vel en AA cup.. men jeg vil jo ikke ha de så store, en go b cup håper jeg.og for meg blir jo det større når jeg nå har AA

Har du bilde? :) send gjerne i innboks om du har! kunne du få mer enn 220 og 240?

Skrevet

Oops, det skulle være 400 ikke 490 :D PK sa 400cc lav profil, er vel samme som moderat da kanskje. Men har ihvertfall 80D nå... Jippiiiii

Moderat stikker mer ut ifra brystet :) Implantatet i lav profil vil bli bredere, men mindre profil (Stikker mindre ut fra brystet f eks)

Men du må få målt deg :) Veldig få som har 80D.. Ville tippa 70E/F ;) 80 er altfor stort rundt på deg, det kan jeg nesten garantere :fnise:

Skrevet

Heisann!

Nå er det 2,5 mnd siden operasjon. Tenkte å legge ut forandringene til nå. 163 cm høy og 60 kg. Tok 290cc Mentor, dråpeformet, under muskel.

De 2 første bildene er tatt med front kamera på mobilen, da ser puppene VELDIG assymmetrisk ut. Det var de også, spesielt 1 uka. Nå syntes jeg det har jevna seg greit. Noe forskjell, men kan absolutt leve med dette resultatet :) Og kan jo hende de fortsatt vil forandre seg noe . Håper det er til hjelp for noen :)

attachicon.gifboobs.jpg

Gratulerer!! Fantastisk fin utvikling, de er jo helt smashing!!

Skrevet

Har du bilde? :) send gjerne i innboks om du har! kunne du få mer enn 220 og 240?

har ikke tatt silikon enda, kunne fått mer og..men mente at siden jeg ikke ville ha noe store boobs så mente han det ville bli fint på meg med 220 240.

Skrevet

Moderat stikker mer ut ifra brystet :) Implantatet i lav profil vil bli bredere, men mindre profil (Stikker mindre ut fra brystet f eks)

Men du må få målt deg :) Veldig få som har 80D.. Ville tippa 70E/F ;) 80 er altfor stort rundt på deg, det kan jeg nesten garantere :fnise:

Æ har lav profil fordi æ har brede pupper, å de ble mer pusha opp og stikker mer ut. Under pupper er jeg 78cm. Jeg bruker 80D i BH ;)

Skrevet

Ja det blei jeg. Noen vil nok synes at det hadde blitt for lite, men jeg synes strl. passet meg perfekt. :) Gikk fra en a-cup til en b-cup.

b cup høres bra ut, det vil jeg og ha.er ny her, men burde vel funnet det ut selv..men du la de under 255?eller kanskje jeg blander med ei annen.Hadde vært så greit å visst hvordan 240 ml ble under muskel i forhold til over muskel.

Skrevet

Noen som har en anelse om hva som kan passe meg? Jeg er slank, ikke særlig med former, veier 52 kg og er 166 cm høy. Tenker at jeg vil ha litt størrelse på dem, da jeg ikke har noe nå. Kan 300 være noe?

Jeg er 173 høy, 55 kg og la inn 300, runde, under muskel for 1 uke siden idag. Du kan se bildene mine på profilen min http://www.realself.com/review/norway-breast-augmentation-gift-natrelle-295-cc-mod-profile-silicone-implants og sammenlikne med ditt eget utgangspunkt! Ellers kan du også søke på implantat-størrelse og få opp andre eksempler som er lik deg på samme side (se bort ifra alle de med giga-boobs!) Lykke til!!

Skrevet

Hei alle sammen!

Nå har jeg tatt bilde av puppene både dag 1 og i dag (dag 4), og de ser utrolig bra ut! Håper egentlig ikke de blir så veldig annerledes etterhvert utenom at de dropper litt.

I dag fikk jeg endelig dusje og det var utrolig godt :) måtte holde på puppene hele tiden da, for det føles så rart ut når støttebh'en ikke gir dem støtte. Akkurat som om de skal falle av, haha!

Tenkte å vise dere et bilde av hvordan de ser ut nå slik at dere får se dem før jeg legger ut sammenligningsbilder (kollasj) senere (som sikkert ikke blir lagt ut før om noen uker). Er kjempefornøyd selv hvertfall, de er akkurat som jeg ønsket! :)

Hei igjen og gratulerer med fantastisk flott resultat!! Ser ut som de passer kroppen din kjempebra! Håper tilhelningen går fint:-) Lykke til videre!!

Skrevet

Jeg er 164 cm og veier 50-51 kg. Tok 255 under muskel, og var en a-cup fra før av. :)

hvis 255 ble en b cup, da blir vel 240 over muskel kanskje en c-cup.Selv om pk mente de ville bli b?!

Skrevet

Æ har lav profil fordi æ har brede pupper, å de ble mer pusha opp og stikker mer ut. Under pupper er jeg 78cm. Jeg bruker 80D i BH ;)

Jepp. Pleier å få det som passer brystet best :)

Da burde du jo ned på 75, Men kan hende du har større cup også, bare et tips! Har selv 70F, trodde jeg var en 75/80D.. Skulle egentlig ha 65G, men jeg syntes det ble litt trangt igjen.

Gjest Wallet
Skrevet

hvis 255 ble en b cup, da blir vel 240 over muskel kanskje en c-cup.Selv om pk mente de ville bli b?!

Om pk sier at det blir en b-cup, så ville jeg nok stolt på det. Kan sende deg et bilde av resultatet mitt på melding, om du ønsker det.

Skrevet

Jepp. Pleier å få det som passer brystet best :)

Da burde du jo ned på 75, Men kan hende du har større cup også, bare et tips! Har selv 70F, trodde jeg var en 75/80D.. Skulle egentlig ha 65G, men jeg syntes det ble litt trangt igjen.

Det blir for stramt rundt med mindre enn 80. Var på Cubus på lørdag og prøvde, fant en nydelig blå bh 80D. Puppen fyller den fint. Rundt bryst og pupper måler jeg 92cm

Annonse
Skrevet

Kan bli større, la in 255 under og ble D cup, a fra før

Skrevet

takk for svar :) du har vel ikke tilfeldigvis bilde? sende på innboks? håper klinikken har slik 3D jeg kan titte på..

Har ikke det men kan kansje fikse en i slutten av uken hvis jeg husker :P

Skrevet

Tok 255 rund moderat profil under muskel for 2 uker siden(med løft). Var vel en 75aa eller 70b. Ønsket meg en stor b/liten c. Er nå en75 c men når de faller på plass og all hevelse borte blir det full klaff fra pk sin side med henhold til ønsket mitt regner jeg med:o) Han forutså rundt 240 men endte opp med å legge inn 255 på bordet.

Skrevet

Yepp, her er bilde av den :)

Rådyre mepiform er tapet på! Etter enda noen uker er det over til mepitac. Med brystløft er jo arrene ganske omfattende og brede så kun det beste er bra nok;o)

• Liker 1
Skrevet

Rådyre mepiform er tapet på! Etter enda noen uker er det over til mepitac. Med brystløft er jo arrene ganske omfattende og brede så kun det beste er bra nok;o)

Puppene blir rålekre til slutt, just you wait and see girl! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...