Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Gjest Monicaeh
Skrevet

:hoppe: operasjon om .... 5, 5 timer!! :hoppe:

Lykke til Bumblebee :-) Oppdater oss så fort du orker det!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Phibie!

Har også kalde pupper. Pk sa at det nok var at man har lite isolasjon=fettvev over. I tillegg så skades jo nervebaner under operasjon, så dette er helt vanlig. Ikke særlig med behagelig med å ta på iskalde pupper, men ikke farlig!

Takk for svar :) Vil det være sånn resten av livet eller er det bare for en periode?

Skrevet

Jeg fryser ikke på puppene, men når jeg tar på de kjenner jeg de er kalde fra brystvortene og ned. Håper det går over en gang.

Nå har jeg rundet 6 uker og har vært på to joggeturer! Første gang, stakk det endel rundt omkring, men andre gang, kjente jeg ingenting! Utrolig digg og jammen ble jeg støl! Nå er det fint vårvær og snart blir det bikinivær :biggrin:

Skrevet

Hvordan vet man egentlig om puppene har droppet:p ? Jeg har 1 mnd-dag i morgen. Og vet ikke om de har droppet, merker vel egentlig ikke så mye forskjell enn at mye av hovenheten er borte:)

Mine brukte tid på å droppe. Var tydelig for meg fordi den ene droppet først og den andre ventet en god stund.

Det gikk fra å ha mest pupp over brystvorten til å ha mest pupp under brystvorten, for min del.

Skrevet

Takk for svar :) Vil det være sånn resten av livet eller er det bare for en periode?

Nervebanene kan gro sammen igjen, de fleste gjør det. Men det tar tid, opp mot to år.

Det med isolasjon/fettvev aner jeg ikke noe om.

Mine pupper er 5 mnd nå og de er varme.

Skrevet

1 uke til operasjon! :hoppe:

Men har enda ikke fått det brevet jeg skulle fått i posten to uker før operasjon da :/

Skrevet

1 uke til operasjon! :hoppe:

Men har enda ikke fått det brevet jeg skulle fått i posten to uker før operasjon da :/

Spennende! Den dukker kanskje opp i dag, hvis ikke hadde jeg ringt i morgen ;)

Skrevet

Spennende! Den dukker kanskje opp i dag, hvis ikke hadde jeg ringt i morgen ;)

Jeg ringte i dag. De hadde sendt til feil postadresse, så de skulle sende på nytt. Håper jeg får det om noen dager. Må jo til apoteket å få ut resepter osv. :)

Skrevet

Jeg ringte i dag. De hadde sendt til feil postadresse, så de skulle sende på nytt. Håper jeg får det om noen dager. Må jo til apoteket å få ut resepter osv. :)

ååå det var godt du ringte da!

Angående kalde pupper, så har jeg akkurat holdt på høyt og lavt med rengjøring og da kom varmen i puppene, så da er fremdeles de fleste nerver på plass :-)

Skrevet

Ble opr først 5/12 og den ene var kald etter dette..(!?!). Ble opr. på nytt 27/2 og da ble jammen den andre det også.. Og de er fortsatt kalde nede og ut mot sidene. Ikke hele tiden, selvfølgelig, men om jeg har vært ute og det er kaldt i rommet etc..så er de også kalde. Merkelige greier, men kjenner det kun når jeg tar på dem

Skrevet

12 dager siden operasjonen her, og alt går veldig fint :)

Har fått et blåmerke på høyre bryst som ikke ser ut til å gå noensteder, men det forsvinner vel etter hvert.

Første teipbytte på egenhånd i morgen, gruer meg så følt til at det skal være vondt! :/

Kommer snart med før/etter bilde til dere :)

Skrevet

Hei Bumblebee! Hvordan har det gått??? :pasha:

Skrevet

Hei alle vennene mine! :) det går bra her, men sliter med store smerter så har måttet tatt paralgin forte hver 4 time inatt.har ikke orket å se på de enda, de ligger godt gjemt under sportsbhen og nedpressbånd..skal på konroll i morgen så blir spennende det:) selve op.gikk bra etter det jeg har forstått, sov leenge etterpå og reagerte på morfinpreparatene så jeg var kvalm som fy.spiste en halv skive etter op, den kom straks opp igjen. Håper det går seg til etter hvert, sliter mest med vondt i ryggen faktisk! Var ikke forberedt på det, trodde det var bare fremme det skulle være vondt ;)

Skrevet

Hei alle vennene mine! :) det går bra her, men sliter med store smerter så har måttet tatt paralgin forte hver 4 time inatt.har ikke orket å se på de enda, de ligger godt gjemt under sportsbhen og nedpressbånd..skal på konroll i morgen så blir spennende det:) selve op.gikk bra etter det jeg har forstått, sov leenge etterpå og reagerte på morfinpreparatene så jeg var kvalm som fy.spiste en halv skive etter op, den kom straks opp igjen. Håper det går seg til etter hvert, sliter mest med vondt i ryggen faktisk! Var ikke forberedt på det, trodde det var bare fremme det skulle være vondt ;)

Uff, akkurat som jeg hadde det. Jeg angret som fy fordi det var så vondt. Men dag fire ble alt plutselig bedre og jeg kunne nyte puppene, og en dusj. Det med ryggen er så utholdende vondt, særlig om morningen. Få hjelp til å hele tiden legge puter i forskjellige høyder slik at du får forskjellige ligge-stillinger. Og prøv å gå litt, selv om det er veldig vondt. God bedring :)

Skrevet

Har ikke vært så aktiv her, men nå er det noen timer siden jeg kom hjem fra operasjon! :) Opererte på Teres nobel, de var utrolig hyggelige og tok godt vare på meg! Fikk 265 gram over muskel, runde proteser medium + profil. Så langt er jeg veldig fornøyd, prøver å smugtitte litt innimellom selv om det ikke er så lett. Men tror det blir en fin størrelse til meg. Var 75 b før, så hadde jo litt fra før av.

Operasjonen var virkelig ingenting å grue seg til! Var litt skummelt å ligge der før jeg fikk beroligende, men ingenting var vondt eller ubehagelig, etter jeg fikk beroligende var det jo kjempedeilig å ligge der. Våknet etter operasjonen og spurte: Er vi ferdig ALLEREDE? :fnise: Nektet å tro det.

Lykke til dere andre! Kanskje jeg kan laste opp noen bilder etterhvert :)

Skrevet

Har ikke vært så aktiv her, men nå er det noen timer siden jeg kom hjem fra operasjon! :) Opererte på Teres nobel, de var utrolig hyggelige og tok godt vare på meg! Fikk 265 gram over muskel, runde proteser medium + profil. Så langt er jeg veldig fornøyd, prøver å smugtitte litt innimellom selv om det ikke er så lett. Men tror det blir en fin størrelse til meg. Var 75 b før, så hadde jo litt fra før av.

Operasjonen var virkelig ingenting å grue seg til! Var litt skummelt å ligge der før jeg fikk beroligende, men ingenting var vondt eller ubehagelig, etter jeg fikk beroligende var det jo kjempedeilig å ligge der. Våknet etter operasjonen og spurte: Er vi ferdig ALLEREDE? :fnise: Nektet å tro det.

Lykke til dere andre! Kanskje jeg kan laste opp noen bilder etterhvert :)

Gratulerer Monokini!!

Håper du kommer deg raskt, hører at dere "over-muskel" heler raskere :tommel: Du får fortelle oss om det stemmer hihi... Uansett, velkommen i puppegruppa!

Skrevet

Hallo alle!

Hører flere snakker om kalde pupper!?! Ja, nå vet jeg hva det er... På vei til jobb ble de utsatt for kald luft og plutselig kjentes det ut som om jeg hadde to iskalde vannballonger under klærne..iiik... Rareste jeg har opplevd :bond:

En annen ting. For dere som har barn og har ammet, da jeg ammet ble jeg rammet av akutt tørste når babyen var "koblet" på puppen...(vet at det er ganske vanlig fenomen) men nå når man har denne melkesprenglignende følelsen i puppene kjenner jeg den akutte tørsten smyge seg på stadig vekk. Noen flere som har opplevd noe lignende, evt går det over tro?

Skrevet

Gratulerer Monokini!!

Håper du kommer deg raskt, hører at dere "over-muskel" heler raskere :tommel: Du får fortelle oss om det stemmer hihi... Uansett, velkommen i puppegruppa!

Takk! :biggrin: Smertene er absolutt overkommelige, så det stemmer nok bra..

Skulle fjerne bandasjen allerede i dag (dagen etter operasjonen), så da fikk jeg sett ordentlig på dem. Synes de ser veldig bra ut med tanke på at det kun er en dag siden op!

Men de er veldig harde, var dere andres det også? Har som sagt over muskel, men hadde en del brystvev fra før, så håper det blir bedre etterhvert? :)

Skrevet

Hei Alle sammen! Noen som har tatt brystløft kombinert med brystinplantat i Bergen?

Ble du fornøyd? Hva kom operasjonen på? :)

På gøy sjekket opp noen klinikker i Sverige,men der var det jo enda dyrere,noen som vet hvorfor?

Skrevet

Hei Alle sammen! Noen som har tatt brystløft kombinert med brystinplantat i Bergen?

Ble du fornøyd? Hva kom operasjonen på? :)

På gøy sjekket opp noen klinikker i Sverige,men der var det jo enda dyrere,noen som vet hvorfor?

Vet om en som tok brystløft kombinert med proteser på fornebuklinikken for ca to uker siden. Det kom på 51000,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...