Gå til innhold

Ville du synes det var creepy hvis noen du møtte på byen sendte deg melding på FB?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du traff noen på byen og snakket med de en stund og dere hadde en god tone - ville du synes det var creepy om vedkommende sporet deg opp på FB og sendte deg en melding?

Anonymkode: 7ce00...331

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, hadde syntes det var greit. Men også hatt i bakhodet at det ikke er sikkert du får noen respons eller at du blir avvist. 😊

• Liker 3
Skrevet

Om det var en mann som gjorde det? (Jeg er mann) Ja.

Om det var en kvinne som gjorde det? (Jeg er fortsatt en mann) Ja.

Derfor presenterer jeg meg bare ved fornavn. Eller, ved mitt midterste fornavn. Mitt vanlige fornavn er så sjeldent at jeg ville kunne bli søkt opp på fæjser'n. Men mitt midterste er bænkers, så slipper jeg at noen gjør det. At på til slipper jeg at folk tviler på at jeg heter det jeg heter. 

Anonymkode: b2411...4f6

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du traff noen på byen og snakket med de en stund og dere hadde en god tone - ville du synes det var creepy om vedkommende sporet deg opp på FB og sendte deg en melding?

Neida,kunne vært hyggelig det.

En gang fikk jeg melding fra en som mente han hadde møtt meg på byen før. Så var det ei med likt navn. Haha. 

Anonymkode: 6e86b...a87

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Jeg hadde avvist forespørselen, gidder ikke å ha fremmede på facebook. 

Skrevet

Tja. Om vi hadde en veldig god tone, kunne det kanskje vært innenfor, men jeg er generelt skeptisk til folk som oppsøker meg i etterkant. Da får hun heller ha baller nok til å spørre om hun kan legge inn FB profilen min på vennelista der og da. Det står det mye mer respekt av, og da viser man også litt interesse. 

Anonymkode: aea25...0bf

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Calandria skrev:

Jeg hadde avvist forespørselen, gidder ikke å ha fremmede på facebook. 

Det er ikke snakk om å akseptere venneforespørsler til noen du har møtt på byen men i det hele tatt synes det er ok å få medling fra en sånn person. 

3 minutter siden, Dricka skrev:

Nei, hadde syntes det var greit. Men også hatt i bakhodet at det ikke er sikkert du får noen respons eller at du blir avvist. 😊

Det er en sjans man må ta. En risikerer selvsagt å få avslag men en må i det minste prøve seg hvis en skal komme seg noen vei. 

Gjest Uhumskheter
Skrevet

Det hadde vært creepy. Jeg gir ikke det fulle navnet mitt, så om de har funnet mg på facebook så er det utrolig ubehagelig.

Skrevet

Ja, hadde vært hyggelig det, om jeg også synes vi hadde en hyggelig tone :ler:

Neida, men hadde ikke synes at det hadde vært negativt. Hvis han hadde klart å finne meg da. 

Skrevet

Går fint det, velger selv om jeg vil svare eller ikke 

Skrevet

Vi lever i lille Norge, med alle slags offentlige lister. Viss dere synes det er creepy å få en høflig melding så foreslår jeg at dere holder dere hjemme, eller avviser så snart noen sier "Hei" på byen.

Anonymkode: 28d2c...b57

• Liker 1
Skrevet

Hadde ons med en fyr, jeg stakk hjem fra han midt på natten. Han visste fornavnet mitt , søkte meg opp og la meg til på face dagen etter. Vi er FF nå. Syntes ikke det var spesielt creepy. Hadde latt være å godta eller svart hvis jeg ikke ønsket kontakt. 

Anonymkode: 5d8e0...c24

Skrevet

Ja. I tillegg ville jeg ha tenkt at det var ganske sært da fornavnet mitt er vanlig og det ellers er vanskelig å finne meg uten å vite etternavn eller spesifikke opplysninger som jeg ikke deler. Dersom en mann ønsker å videreføre kontakten med meg bør han jo ta det der og da. 

Anonymkode: 74618...2c1

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ons med en fyr, jeg stakk hjem fra han midt på natten. Han visste fornavnet mitt , søkte meg opp og la meg til på face dagen etter. Vi er FF nå. Syntes ikke det var spesielt creepy. Hadde latt være å godta eller svart hvis jeg ikke ønsket kontakt. 

Vel, nå er det jo litt annerledes i ditt tilfelle da ettersom du hadde sex med fyren. Det er vel ikke spesielt creepy å ta kontakt etter det. 

• Liker 1
Skrevet

Hvis vi hadde en god tone på byen, så ville jeg nok blitt glad for det :-)

Anonymkode: 7d4dc...e84

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vel, nå er det jo litt annerledes i ditt tilfelle da ettersom du hadde sex med fyren. Det er vel ikke spesielt creepy å ta kontakt etter det. 

Her på KG er alt creepy......

Skrevet

Det hadde gått helt fint. Er jo ikke vanskelig å finne folk om en har litt informasjon fra en samtale, så det viser jo litt initiativ og interesse om han leter meg opp.

Fikk en slik melding en gang, men det viste seg at hadde funnet feil "Kari Nordmann" siden vi var to med samme navn :dry:

Skrevet

Ja, muligens, men hadde jo ikke vært noe verre enn at jeg ikke hadde godtatt meldingsforespørselen. 

Anonymkode: a1007...536

Skrevet (endret)

Det var slik jeg ble sjekket opp av min kjære. :laugh:

Synes han var tøff jeg som tok kontakt å presenterte seg et halvt år etter vi ble introdusert for hverandre på en festival! Han hadde nettopp brutt ut av et samboerforhold, og ikke klart å glemme meg.  :ninuskapus: 

Endret av Perle
  • Liker 1
Skrevet

Kommer an på personen og hva som står i meldingen. Men har vært borti mye verre damer enn en som sender melding på face. 

Anonymkode: 69cba...b30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...