Gjest Bertine Skrevet 29. januar 2005 #1 Del Skrevet 29. januar 2005 Hei! Bare lurte på om noen av dere vet hvilken rase jessica simpsons hund er? Har kjempe lyst på en sånn...den var så søt! Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2005 #2 Del Skrevet 29. januar 2005 Hun har en puddelblanding. Ja - BLANDING, malteser/puddel, eller "malti-poo", som de fleste "jeg vil tjene dyre penger på blandingshunden og gi den fancy navn." Lyst på fordi hun har det, fordi den er søt, eller at alle andre kommer til å skaffe seg akkurat en slik hund nå, som chihuahuaen fader bort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2005 #3 Del Skrevet 29. januar 2005 http://www.sweetkisses.net/puppy.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 29. januar 2005 #4 Del Skrevet 29. januar 2005 takk for svar. jeg vil ha hund uansett jeg! grunnen til at jeg spør er fordi jeg nettop så newlyweds og syns den hunden var dritskjønn!! herregud, går ikke ann å ha lyst på en liten hund lenger uten at det blir påstått at det henger sammen med mote! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2005 #5 Del Skrevet 29. januar 2005 Du skrev at du har kjempelyst på en sånn hund som hun har, og jeg tviler på at du har lyst på den pga utseendet, for jeg tviler du noen gang har kjent/sett en sånn hund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rimfrost Skrevet 30. januar 2005 #6 Del Skrevet 30. januar 2005 "Åh, hunden til Britney Spears er søt, en sånn en MÅ jeg få meg assa! Innavl? Temprament? Helse? Hva er DET forno???" Nå begyner vel folk å avle blandingshunder som den Jessica Simpsons har nå da... bare for å tjene penger. Vi ser jo hvordan det har gått med Chihuahuaen ! Det florerer av useriøse oppdrettere! Sjuke, innavls bikkjer uten stamtavle som blir solgt til blodpriser. KUN pga folk lar seg påvirke av ting de ser på den lille tv-boksen sin. Skal du ha hund så velg etter temprament og helse, ikke etter utsende og rase. Det er faktisk en LEVENDE ting vettu... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå