AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #1 Skrevet 26. november 2017 En fyr som viste interesse for litt over et år siden. Da var vi i nærheten av hverandre. Jeg tror han tok kontakt på gøy, men at det kanskje utviklet seg til følelser. Jeg merket etter to ukers tid at jeg begynte å få noen følelser. Tenkte at det var slike følelser som ville gå over. Men nei, de er her enda.. Hørte fra han sist for 3 uker siden. Jeg er en litt stille kvinne mens han Sr mer utadvendt , men ikke en partyløve eller et midtpunkt. Jeg tror han flørter med flere. Så jeg bare tenkte at jeg skulle ligge unna og ignorere fyren. Har nevnt om dette til venninner. Forklart hvordan kontakten har vært. Jeg valgte å ikke bli bedre kjent da jeg fikk scenarioer i hodet om utroskap og dumping. Og særlig etter tråder her inne. Venninnene syntes jeg burde gitt en sjanse. De spør om jeg har snakket med han i det siste. Magefølelsen på fyren er ikke dårlig. Men følelsene mine er for vonde og jeg hadde alltid vært redd for at det skal ende med sjalusi og alt slik.. Jeg er ikke over han. Jeg har likevel en følelse av at han kom inn i livet mitt av en grunn. Men så tenker jeg at jeg er teeeeeit som kan tro noe slik. At jeg er unormal som kan tro at følelser mellom to personer er så magiske at de kan bli værende over så lang tid Anonymkode: 15a9e...30e
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #2 Skrevet 26. november 2017 Hva er spørsmålet ? :D dersom spørsmålet er om du burde satse på fyren ville jeg sagt at det kommer helt an på hvor villig du er til å bli såra. Du sier selv at fyren snakker med flere jenter, så er fort gjort å brenne seg der. Ellers kan du prøve å komme nærmere han uten å involvere deg selv for mye følelsesmessig før du vet om følelsene evt er gjensidig! lykke til Anonymkode: d81bb...9ed 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #3 Skrevet 26. november 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er spørsmålet ? :D dersom spørsmålet er om du burde satse på fyren ville jeg sagt at det kommer helt an på hvor villig du er til å bli såra. Du sier selv at fyren snakker med flere jenter, så er fort gjort å brenne seg der. Ellers kan du prøve å komme nærmere han uten å involvere deg selv for mye følelsesmessig før du vet om følelsene evt er gjensidig! lykke til Anonymkode: d81bb...9ed Han har skrevet at han liker meg. Men jeg tenker at han sikkert skriver det til flere. Så jeg blir egentlig bare sur når noen lyver slik. Han vet ikke at jeg føler noe såklart. Han skjuler ikke vennskap med kvinner. Jeg har mannlige venner og. Men han er en mer åpen type. Jeg føler meg bare som en tåpelig kvinne som fikk følelsene. Og lider i stillhet. Anonymkode: 15a9e...30e
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #4 Skrevet 27. november 2017 du bør ikke henge på kg. Det er tydeligvis ikke et bra sted for deg Det er vanlig å snakke med flere (ikke etter at man begynner å date seriøst og blir eksklusive). Anonymkode: d3271...8e3 4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #5 Skrevet 27. november 2017 Har dere møtt hverandre eller bare chattet? Anonymkode: 59b41...fe8
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #6 Skrevet 27. november 2017 Hvorfor ikke bare spørre ham rett ut hva han vil? Da får du jo svar. Om han har flørtet med deg er det helt normalt å ville vite hva han føler for deg. Anonymkode: 9ebe6...f75 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #7 Skrevet 27. november 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Har dere møtt hverandre eller bare chattet? Anonymkode: 59b41...fe8 Vi har møtt hverandre. Men bare chattetråden for det meste. Vi bor langt fra hverandre.. Anonymkode: 15a9e...30e
Kvinne87Rogaland Skrevet 28. november 2017 #8 Skrevet 28. november 2017 På 26.11.2017 den 23.20, AnonymBruker skrev: Han har skrevet at han liker meg. Men jeg tenker at han sikkert skriver det til flere. Så jeg blir egentlig bare sur når noen lyver slik. Han vet ikke at jeg føler noe såklart. Han skjuler ikke vennskap med kvinner. Jeg har mannlige venner og. Men han er en mer åpen type. Jeg føler meg bare som en tåpelig kvinne som fikk følelsene. Og lider i stillhet. Anonymkode: 15a9e...30e Du virker enormt slitsom. Han sier at han liker deg. Og du blir sur fordi du innbiller deg at han lyver? Hvorfor skulle han lyve om det? Hvis du dømmer menn så lett (og helt uten grunn) må du bare holde deg singel. Makan til drama. 3
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #9 Skrevet 28. november 2017 I kveld tok han kontakt. Men at vi ikke kjenner hverandre såååå godt og har bygget noe gjør det litt vanskelig å holde tett kontakt. Han: hei Jeg: helhei Han: Hvordan går det? Jeg: fremdeles i live. Der? Han: Samme Jeg: bra:) Samtalene har det med å være lignende.... Anonymkode: 15a9e...30e 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #10 Skrevet 28. november 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: I kveld tok han kontakt. Men at vi ikke kjenner hverandre såååå godt og har bygget noe gjør det litt vanskelig å holde tett kontakt. Han: hei Jeg: helhei Han: Hvordan går det? Jeg: fremdeles i live. Der? Han: Samme Jeg: bra:) Samtalene har det med å være lignende.... Anonymkode: 15a9e...30e Men kjære deg, kan du ikke stille noen oppfølgingsspørsmål, hva han har gjort i dag, hva han skal til helga - og ikke minst et "hey, skal vi treffes snart eller, se om vi får til en skikkelig samtale flireemoji ?" Anonymkode: b28e6...f58
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #11 Skrevet 28. november 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men kjære deg, kan du ikke stille noen oppfølgingsspørsmål, hva han har gjort i dag, hva han skal til helga - og ikke minst et "hey, skal vi treffes snart eller, se om vi får til en skikkelig samtale flireemoji ?" Anonymkode: b28e6...f58 For sent nå da. Jeg følte kanskje det var hans oppgave da han tok kontakt..? Og tenker kanskje jeg bare er et tidsfordriv og blir nesten lirt lei meg over at jeg blir glad for at han tar kontakt Anonymkode: 15a9e...30e
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #12 Skrevet 29. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: For sent nå da. Jeg følte kanskje det var hans oppgave da han tok kontakt..? Og tenker kanskje jeg bare er et tidsfordriv og blir nesten lirt lei meg over at jeg blir glad for at han tar kontakt Anonymkode: 15a9e...30e Selvsagt trenger det ikke å være hans oppgave å stille spørsmål selvom det var han som tok kontakt. Altså en slik samtale fører ingen vei om du ikke viser noe interesse tilbake. Det må gå begge veier med hvem som tar kontakt og hvem fortsetter samtalen. Nå tok han kontakt, så burde du ha fortsettet samtalen.. Anonymkode: f7c33...b66 6
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #13 Skrevet 29. november 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: For sent nå da. Jeg følte kanskje det var hans oppgave da han tok kontakt..? Og tenker kanskje jeg bare er et tidsfordriv og blir nesten lirt lei meg over at jeg blir glad for at han tar kontakt Anonymkode: 15a9e...30e Det er da vel ikke for sent. Om du vil møte ham og bli kjent, så må du nesten vise litt interesse. Ta litt initiativ. Han blir sikkert litt oppgitt når han ikke får mer respons.... Anonymkode: b28e6...f58
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #14 Skrevet 29. november 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er da vel ikke for sent. Om du vil møte ham og bli kjent, så må du nesten vise litt interesse. Ta litt initiativ. Han blir sikkert litt oppgitt når han ikke får mer respons.... Anonymkode: b28e6...f58 Jammen jeg svarte han. Han stilte ikke akuratt oppfølgingspørsmål selv. Vi har ikke anledning til å møtes med det første. Da må et mirkale til. Er ikke sikkert han føler det samme en gang. Kanskje han bare kjedet seg veldig, har jenter han rullerer eller hva som helst... Anonymkode: 15a9e...30e
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #15 Skrevet 29. november 2017 På 28.11.2017 den 11.01, Kvinne87Rogaland skrev: Du virker enormt slitsom. Han sier at han liker deg. Og du blir sur fordi du innbiller deg at han lyver? Hvorfor skulle han lyve om det? Hvis du dømmer menn så lett (og helt uten grunn) må du bare holde deg singel. Makan til drama. Dømmer menn? Men er ikke dette egentlig bare å være realist? Er det ikke passe naivt å tro at han er intressert(i meg)? Anonymkode: 15a9e...30e
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #16 Skrevet 29. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jammen jeg svarte han. Han stilte ikke akuratt oppfølgingspørsmål selv. Vi har ikke anledning til å møtes med det første. Da må et mirkale til. Er ikke sikkert han føler det samme en gang. Kanskje han bare kjedet seg veldig, har jenter han rullerer eller hva som helst... Anonymkode: 15a9e...30e Ja, du svarte kort og ganske avvisende. Jeg skjønner at han gir opp. Og du overtenker. Greit å være forsiktig, men maken. Du kan jo skrive at du har lyst til å bli bedre kjent, spørre hva han tenker om det...vær litt direkte. Det er ikke verdens undergang om han ikke vil. Da slipper du jo å bruke mer tid på dette sånn mentalt. Så kan du skrive...noe sånn spøkefullt at "herlighet så tragisk vi kommuniserer, fortell meg noe spennende om deg selv?" Anonymkode: b28e6...f58
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #17 Skrevet 29. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dømmer menn? Men er ikke dette egentlig bare å være realist? Er det ikke passe naivt å tro at han er intressert(i meg)? Anonymkode: 15a9e...30e Det var ikke jeg som skrev at du dømmer menn. Men du er overskeptisk og tillegger han negative intensjoner, mest sannsynlig helt uten grunn. Han er jo på en måte forhåndsdømt...du antar at han lyver. Har du litt lavt selvbilde, TS? Anonymkode: b28e6...f58 3
Kvinne87Rogaland Skrevet 29. november 2017 #18 Skrevet 29. november 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Dømmer menn? Men er ikke dette egentlig bare å være realist? Er det ikke passe naivt å tro at han er intressert(i meg)? Anonymkode: 15a9e...30e Hvis du selv hadde blottlagt deg og fortalt noen at du liker de, og de hadde anklaget deg for å lyve? Det hadde ikke vært spesielt festlig, eller hva? Selv hadde jeg sagt takk og farvel med det samme. Det er tydelig at vedkommende (altså du) har issues.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #19 Skrevet 29. november 2017 1 minutt siden, Kvinne87Rogaland skrev: Hvis du selv hadde blottlagt deg og fortalt noen at du liker de, og de hadde anklaget deg for å lyve? Det hadde ikke vært spesielt festlig, eller hva? Selv hadde jeg sagt takk og farvel med det samme. Det er tydelig at vedkommende (altså du) har issues. Dette er en mann som er veldig generøs med likes på instagram. Aldri sexy bilder og slik men klassiske bilder. Men likevel, får inntrykk av at jeg bare er ei av mange. Men føler også at det KAN være noe der siden jeg faktisk fikk følelser. Anonymkode: 15a9e...30e
Kvinne87Rogaland Skrevet 29. november 2017 #20 Skrevet 29. november 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er en mann som er veldig generøs med likes på instagram. Aldri sexy bilder og slik men klassiske bilder. Men likevel, får inntrykk av at jeg bare er ei av mange. Men føler også at det KAN være noe der siden jeg faktisk fikk følelser. Anonymkode: 15a9e...30e Så.... En mann sier at han liker deg, men du mener han lyver fordi han liker for mye på instagram? Håper du hører hvor tåpelig dette er? Du kan ikke kreve at han stopper all aktivitet på sosiale medier før dere i det hele tatt har startet et forhold? Og hvorfor kontrollerer du hvem/hva han liker på insta? Det har da ingenting å si! 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå