Gå til innhold

skal på date....hjelp....

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei.

Vet ikke helt om dette er rette stedet å legge dette emnet ut,men prøver.

Saken er den at jeg skal på date.......og det er faktisk aller første gang i mitt 32 årige liv :-)

Jeg tok mot til meg sist helg, sendte han en sms hvor jeg spurte om han ville være med å ta en kaffe(og jeg som ikke drikker kaffe engang) , og jeg holdt på å "gå i taket" når jeg fikk svar at det ville han gjerne :-)

det kribler i magen, glemmer å spise, og går rundt å smiler hele dagen jeg nå :-)

Men så til "problemet"........hva i all verden gjør man på en 1.date???

Som sagt så har jeg aldri vært på date før jeg....de jeg har vært sammen med har jeg truffet gjennom venner osv....

Og siden det er jeg som har bedt han med ut, så må jeg jo ha noen forslag til hva vi skal finne på.......

Så er det noen som har noen gode råd å komme

med? :-)

Hilsen Hilde :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- spise god mat

- bowle

- spille biljard

- kino

går jo ann

på første date med kjæresten, så gikk vi bare rundt i byn å snakka noen timer, så var vi innom ... ahh husker ikke hva det heter men en spille hall, så spiste vi etter det reiste vi på kino. Så det var en ganske lang date, starte 12:21 slutta 23:15 hehe

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Takk for svar-....

Tenkte først på kino, men da får man liksom ikke snakket sammen.....men bowling var jo en super ide :-) Det skal jeg jammen foreslå for han......

Ha en fortsatt fin kveld

Hilde :-)

Skrevet

Vi spiste og snakket masse (men så hadde da også vi 1. date hjemme hos en av oss). Synes bowling høres ut som en strålende ide. Blir det noen date 2 og 3 og 4 osv. så kan jeg anbefale å gå turer hvis dere liker det. (Ta med kaffe, eller te, eller noe...) Får snakket masse mens man går og slipper å sitte og se litt forlegent på hverandre.

Lykke til, og kos deg på date'n din.

:wink:

Skrevet

Ville egentlig bare ønske deg lykke til!

Hold oss oppdatert på hvordan det går da :-)

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg foretrekker cafe, jeg. :) Bowling blir litt rart, men for all del, utradisjonelt, og det kan jo være bra.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei...

Akkurat kommet hjem fra date'n....hatt det kjempekoselig.

Vi startet med en pizza på peppe's, hvor vi fikk snakket masse sammen, og så gikk vi på bowling etterpå.

Og der hadde vi det kjempemorsomt :-)

Jeg har jo null peiling på bowling da, og som den "blondinen" jeg er så ble det mange merklige vinklinger på den kula gitt.... 8)

Men som sagt,kjempegøy.....så nå har vi avtalt ny date......hjemme hos meg på fredag med film,litt god mat/drikke osv.....blir kjempespennende :-)

Ha en fortsatt fin kveld.......

Hilsen Hilde

Skrevet

:-) Så flott, da. Høres ut som om dere virkelig har funnet tonen. Dere får sikkert en kjempekoselig fredagskveld også.

Skrevet

Koselig! Hold oss oppdatert da....! :)

Skrevet

Det var jenta si det! :wink:

Lykke til videre!

Gjest Anonymous
Skrevet

Titt tei....

Nå har vi hatt tre dater, og alle har vært like vellykket :-)

Koser meg gløgg ihjel om dagen jeg da..... :-)

Ha en fortsatt fin dag alle sammen.

Klem.....Hilde

:wink:

Gjest Litjmæ
Skrevet

Morro å høre! Kos deg gløgg videre du ;)

Skrevet

Nå ble jeg i godt humør...

Så fint at du har det så bra...

Lykke til videre da!!

Skrevet

Så deilig! Nyt det. Og tenk så flott, alt dette fordi du var modig og sendte en sms :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...