Gå til innhold

Ha litt is i magen eller?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en fyr 4 ganger. Han bor ca 2 timer unna meg og vi pratet egentlig lenge før vi møttes. Faktisk nesten et år, da vi er opptatte mennesker på hver sin kant. Når vi er sammen føles ting fantastisk! Han gir meg mange komplimenter, blant annet: 

- " Jeg liker deg" 

- "Når du er i nærheten av meg stivner kroppen min" (??!) 

- "Øynene dine er pene, mandelformede og blå" og at jeg er søt, morsom og sjarmerende.. 

Så kaller han meg litt mystisk. Vet ikke helt hva dette betyr? Han er seg selv helt og holdent ut, virker ærlig og sier det han mener. Jeg tror han er sånn at han gir folk generelt komplimenter, han har mange venner...

Han sa i går at eksen hans var litt gæren og at han derfor trenger litt tid til å "varmes opp". Hva kan jeg forvente av han da? 

Når jeg ligger ved siden av han føler jeg meg utrolig trygg. Og at jeg kan være meg selv helt og holdent ut. Etter kun å møtt han 4 ganger er jo dette helt sykt egentlig. Jeg vet.. Han er veldig tilbakeholden på messenger og har ikke engang spurt om tlf nr mitt. De jeg har datet tidligere har vist sin interesse utenom treff også.. Da føler jeg jo at de tenker på meg. Men, han sender jo såklart mld innimellom og spør om det går bra osv.. 

Jeg liker svært godt å være sammen med han, men er samtidig realistisk da jeg VET hvor kynisk og kaldt datinglivet kan være! Jeg sendte han en mld på messenger istad og sa jeg håper jeg får møte han igjen. Fikk bare; "Helt klart" :) tilbake. Er dette noe jeg skal satse på? Han er 13 år eldre enn meg! 

Anonymkode: b8405...d06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke ha satsa på det. En som forteller at eksen ødela han emosjonelt, sannsynligvis har han fortsatt følelser for eksen sin og har avskrudd følelser for alt/alle andre, han sier han har et steinhjerte som "trenger tid til å varmes opp" og da hører jeg egentlig bare "jeg vil ikke binde meg men vil holde på en ny date så lenge hun gidder å holde ut" 

Anonymkode: 57d91...194

• Liker 1
Skrevet

Synes det er noe irriterende med slike menn, det er som om de gir "håp"men så er de likevel ikke helt med.

Har en slik i livet selv, spurte om vi ikke skulle møtes og fikk positivt svar på det ( mye som er bra her ) likevel så ringer han ikke.. 

Jeg har bestemt meg for at han må ut av mitt liv, men det er veldig vanskelig når de er" på" med en gang du tekster, sier mye fint og viser interesse. Det er likevel ikke godt nok.

Anonymkode: 21e8a...040

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville ikke ha satsa på det. En som forteller at eksen ødela han emosjonelt, sannsynligvis har han fortsatt følelser for eksen sin og har avskrudd følelser for alt/alle andre, han sier han har et steinhjerte som "trenger tid til å varmes opp" og da hører jeg egentlig bare "jeg vil ikke binde meg men vil holde på en ny date så lenge hun gidder å holde ut" 

Anonymkode: 57d91...194

Det ble slutt for mange år siden mellom de. Han reiser mye, så trur på han når han sier dating livet er uvant! 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det ble slutt for mange år siden mellom de. Han reiser mye, så trur på han når han sier dating livet er uvant! 

Du får sette krav da, så ser du det.

Anonymkode: 21e8a...040

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...