AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #61 Del Skrevet 27. november 2017 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg forstår at enkelte her reagerer med ekstremt sinne og aggresjon, det er tross alt en tråd om BPD. Men det er altså en lidelse som har sinne og aggresjon som symptomer og det er NETTOPP DERFOR DERE BØR LA VÆRE Å FÅ BARN! Jo mer dere snakker om at folk med BPD godt kan få barn, jo mer kommer vi som er barn av noen med BPD til å si i mot dette. Folk som sier "Stikk!" hver gang de ikke liker noe, BØR UNNGÅ Å FÅ UNGER! Det ødelegger oppveksten deres, å hele tiden måtte passe på mammaen eller pappaen sin. Anonymkode: 85614...810 At folk med BPD sier i fra og står opp mot hatefullt innhold er veldig forståelig fordi internett er fullt av feilaktig og kunnskapsløs svartmaling av folk med denne diagnosen. Derfor skrev jeg "stikk". Person A og person B kan være ulike selv om de har BPD og det er en diagnose det er fult mulig å bli kvitt. Om man bør få barn eller ikke avhenger ikke av hvorvidt man har en diagnose, men hvordan man fungerer. Det er du og dine meningsfeller som drar inn barn og å bruke manipulativt språk som du gjør i dette innlegget er heller ikke spesielt empatisk og appropo sinne så koker det mellom linjene i innlegget ditt. Anonymkode: 56d1e...306 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #62 Del Skrevet 27. november 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: At folk med BPD sier i fra og står opp mot hatefullt innhold er veldig forståelig fordi internett er fullt av feilaktig og kunnskapsløs svartmaling av folk med denne diagnosen. Derfor skrev jeg "stikk". Person A og person B kan være ulike selv om de har BPD og det er en diagnose det er fult mulig å bli kvitt. Om man bør få barn eller ikke avhenger ikke av hvorvidt man har en diagnose, men hvordan man fungerer. Det er du og dine meningsfeller som drar inn barn og å bruke manipulativt språk som du gjør i dette innlegget er heller ikke spesielt empatisk og appropo sinne så koker det mellom linjene i innlegget ditt. Anonymkode: 56d1e...306 Leste du innleggene til de som skrev? Det var det vi reagerte på. Og ja, jeg er sint. Tidvis fryktelig sint. Men jeg har stålkontroll på sinnet mitt. Jeg driver ikke og tar det ut på meg selv eller hvem som helst andre, når som helst. Det er selve forskjellen her. Anonymkode: 85614...810 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå