Studenten99 Skrevet 26. november 2017 #1 Skrevet 26. november 2017 Hei! Driver og ser litt på de tre bøkene Tore Renberg har skrevet om den såkalte "Hillevågsgjengen." Det jeg føler er felles med hans bøker, inkludert de om Jarle Klepp, er at de fleste personene har hatt en tøff barndom, men at de allikevel finner forskjellige strategier for å klare seg. Jeg føler f.eks. musikk er veldig sentralt. Kanskje også kristendom og politikk.. Hva tenker dere? Finnes det flere faktorer personene bruker for å klare seg, eller som er relevante i bøkene. (Jarle Klepp og Hillevågsgjengen.)
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #2 Skrevet 30. november 2017 Gjør leksene dine selv. Anonymkode: 5882d...f44 4
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #3 Skrevet 30. november 2017 Kanskje du burde lese bøkene, istede for å bare kikke litt i de.. #gjørleksenedineselv Anonymkode: d713b...b58 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #4 Skrevet 1. desember 2017 Hvis TS hadde brukt like mye tid på oppgaven sin som å mase på oss, hadde det nok gått bra. Anonymkode: 686a1...7da 1
Gjest Polybios Skrevet 3. desember 2017 #5 Skrevet 3. desember 2017 Hillevåg er i Stavanger Det er alt jeg har å si om dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå