AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #1 Skrevet 26. november 2017 Hva syns dere om å ta med seg det man har tatt med til noen hjem, hvis det er spist av? Ei venninne lurte på om vi skulle finne på noe idag. Jeg ba henne og hennes 2 barn på middag. Jeg har 2 barn selv, så hun tok med seg dessert. Vi ryddet bort alt etter vi hadde spist, og barna lekte mens vi skravlet. Når hun skulle dra, ba hun barna kle på seg, og gikk i kjøleskapet og samlet sammen det hun tok med. Sånt lar jeg alltid stå igjen. Hvis noe er spist av, så tar jeg ikke med det hjem, ingen jeg kjenner gjør det heller. De/jeg drar alltid uten å si noe spesielt om det. Er det vanlig? Jeg har ikke behov for desserten, men syns det var merkelig og kleint på en måte.. Anonymkode: 4f15f...9ae
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #2 Skrevet 26. november 2017 Jeg pleier å la det stå igjen, men hvis jeg vil ha med fatet/bollen hjem, tar jeg med innholdet også. Anonymkode: 7c7bc...7f4 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #3 Skrevet 26. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg pleier å la det stå igjen, men hvis jeg vil ha med fatet/bollen hjem, tar jeg med innholdet også. Anonymkode: 7c7bc...7f4 Var slik ferdig sjokoladepudding, vaniljesaus og ferdig gele. Var ikke så mye igjen heller. Anonymkode: 4f15f...9ae
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #4 Skrevet 26. november 2017 Det var litt spesielt må jeg si. Jeg lar alltid sånne ting ligge igjen. Om jeg har kjøpt inn ymse salat osv til middag med venninne så tar jeg ikke med meg noe med mindre jeg har dårlig råd å kunne trengt det selv. Sånn er hun også Anonymkode: 8ef30...b08
Gjest Melis123 Skrevet 26. november 2017 #5 Skrevet 26. november 2017 Om det ikke var noen boller eller fat inni bildet, syns jeg dette er litt smålig. Syns det samme om man er på fest å har et par øl igjen i kjøleskapet, så lar jeg dem for min del stå igjen😊
Måbarefåsiat... Skrevet 26. november 2017 #6 Skrevet 26. november 2017 Jeg spør alltid om de jeg har tatt det med til, vil ha det. Ofte vil de ikke det og da tar jeg det med selv. Heller enn at det kastes. Tidligere hadde moren min med en diger bløtkake til oss, da hun skulle hjem, beholdt vi halvparten. Ikke noe rart med det.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #7 Skrevet 26. november 2017 Jeg skjønner ikke folk som deg, TS, som gjør en sak utav sånne ting som dette. Hun ville vel ha med seg bollen hjem! Ryddig og greit å ta det med seg der og da. Er du ikke bare glad for at det ble mindre rengjøring på deg og at du slipper å returene bollen eller fatet hennes? Anonymkode: 41348...2ac 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #8 Skrevet 26. november 2017 Syntes det var rart, jeg hadde ikke tatt det med hjem. Men er det på fat, så kan det hende jeg tar det med hjem, spesielt om det er hos noen jeg er sjelden hos. Ellers pleier vi ofte hvis vi har med kake, venner har med kaker, og det er mye igjen, så deler vi restene, ellers blir det jo mest sannsynlig kastet. For jeg tar jo gjerne en kakebit dagen etter, men ikke flere kakebiter. Anonymkode: c7a0a...c7b 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #9 Skrevet 26. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke folk som deg, TS, som gjør en sak utav sånne ting som dette. Hun ville vel ha med seg bollen hjem! Ryddig og greit å ta det med seg der og da. Er du ikke bare glad for at det ble mindre rengjøring på deg og at du slipper å returene bollen eller fatet hennes? Anonymkode: 41348...2ac Det var ikke snakk om boller, fat eller oppvask. Det lå jo i boksene fra butikken! Vil bare vite om slikt er normalt, hvis det er det, har jeg lært noe nytt. Anonymkode: 4f15f...9ae 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #10 Skrevet 26. november 2017 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var slik ferdig sjokoladepudding, vaniljesaus og ferdig gele. Var ikke så mye igjen heller. Anonymkode: 4f15f...9ae Rart. Jeg ville latt det stå igjen. Anonymkode: 7c7bc...7f4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå