Gå til innhold

Apple TV

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er det noen som har Apple TV 4 generasjon? 

Hva syns dere om den? Tenker og kjøpe sånn.

Derfor skulle jeg bare høre

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har, og liker den :D Ikke at det brukes så ofte, men artig med det å spille småspill på den, blant annet :) Og bortsett fra den fungerer den som alle tidligere apple-tver :)

Skrevet

Kjempefornøyd :) Har mer eller mindre sluttet å bruke ordinært TV :)

Skrevet

Veldig fornøyd. Har abonnement på alle de store strømmetjenestene og bruker den daglig (har kuttet ut vanlig tv med dekoder) 

Skrevet

Har apple 3 gen, fungerer ypperlig den. Har apper til de jeg streamer fra. Synes å huske å ha lest noe om at de oppgraderingene som er på 4 gen ikke kommer oss i Norge til gode. Kommer derfor ikke til å oppgradere.

Anonymkode: 4bc6a...aef

Skrevet

jeg har hatt 1, 3 og nå 4 gen apple tv. Bruker den hver dag til netlix, nrk og youtube. -har sagt opp tv abbonement for mange år siden.

Er ekstremt fornøyd, de varer også lenge uten trøbbel. tror min 3 gen har sett mange tusen timer med arbeid. Først hos meg i kollektiv i mange år der den ble flittig brukt og nå av broren min. Den fungerer fortsatt som den skulle vært ny.

Anonymkode: 56798...93e

Skrevet

Oppgraderte fra Apple TV 3 til Apple TV 4k, og er kjempefornøyd. Bruker ikke annet. Ser kanaler/programmer via Get app'en og andre program via de streaming sidene de ligger på (Viaplay, Netflix etc). Anbefales virkelig!

Skrevet

Hvordan er fjernkontrollen på den? Vi har  den gamle med "vanlig" gjernkontroll som du må klikke på. Har prøvd en nyere Apple TV-kontroll som har en touch-flate (er det det det heter?) og det var kjempevanskelig å manøvrere med den, og taste inn bokstaver når man skulle søke. Men den gamle apple-tv-en har jo ikke HBO, så det er også litt kjipt å måtte se seriene der gjennom telefonen.....

Anonymkode: a427d...7dd

Skrevet
On 12/1/2017 at 10:49 AM, AnonymBruker said:

Hvordan er fjernkontrollen på den? Vi har  den gamle med "vanlig" gjernkontroll som du må klikke på. Har prøvd en nyere Apple TV-kontroll som har en touch-flate (er det det det heter?) og det var kjempevanskelig å manøvrere med den, og taste inn bokstaver når man skulle søke. Men den gamle apple-tv-en har jo ikke HBO, så det er også litt kjipt å måtte se seriene der gjennom telefonen.....

Anonymkode: a427d...7dd

Jeg syns den svarte er helt grei jeg. Tilvenning i en dag sånn circus. Og du kan tilpasse farten på pekeren hvis du vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...