Anonym100000 Skrevet 26. november 2017 #1 Skrevet 26. november 2017 Hei er det noen som har Apple TV 4 generasjon? Hva syns dere om den? Tenker og kjøpe sånn. Derfor skulle jeg bare høre
Titania Skrevet 26. november 2017 #2 Skrevet 26. november 2017 Har, og liker den :D Ikke at det brukes så ofte, men artig med det å spille småspill på den, blant annet Og bortsett fra den fungerer den som alle tidligere apple-tver
Sirah Skrevet 26. november 2017 #3 Skrevet 26. november 2017 Kjempefornøyd Har mer eller mindre sluttet å bruke ordinært TV
Gjest kira87 Skrevet 26. november 2017 #4 Skrevet 26. november 2017 Veldig fornøyd. Har abonnement på alle de store strømmetjenestene og bruker den daglig (har kuttet ut vanlig tv med dekoder)
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #5 Skrevet 26. november 2017 Har apple 3 gen, fungerer ypperlig den. Har apper til de jeg streamer fra. Synes å huske å ha lest noe om at de oppgraderingene som er på 4 gen ikke kommer oss i Norge til gode. Kommer derfor ikke til å oppgradere. Anonymkode: 4bc6a...aef
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #6 Skrevet 26. november 2017 jeg har hatt 1, 3 og nå 4 gen apple tv. Bruker den hver dag til netlix, nrk og youtube. -har sagt opp tv abbonement for mange år siden. Er ekstremt fornøyd, de varer også lenge uten trøbbel. tror min 3 gen har sett mange tusen timer med arbeid. Først hos meg i kollektiv i mange år der den ble flittig brukt og nå av broren min. Den fungerer fortsatt som den skulle vært ny. Anonymkode: 56798...93e
Scherbatsky Skrevet 30. november 2017 #7 Skrevet 30. november 2017 Oppgraderte fra Apple TV 3 til Apple TV 4k, og er kjempefornøyd. Bruker ikke annet. Ser kanaler/programmer via Get app'en og andre program via de streaming sidene de ligger på (Viaplay, Netflix etc). Anbefales virkelig!
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #8 Skrevet 1. desember 2017 Hvordan er fjernkontrollen på den? Vi har den gamle med "vanlig" gjernkontroll som du må klikke på. Har prøvd en nyere Apple TV-kontroll som har en touch-flate (er det det det heter?) og det var kjempevanskelig å manøvrere med den, og taste inn bokstaver når man skulle søke. Men den gamle apple-tv-en har jo ikke HBO, så det er også litt kjipt å måtte se seriene der gjennom telefonen..... Anonymkode: a427d...7dd
Scherbatsky Skrevet 2. desember 2017 #9 Skrevet 2. desember 2017 On 12/1/2017 at 10:49 AM, AnonymBruker said: Hvordan er fjernkontrollen på den? Vi har den gamle med "vanlig" gjernkontroll som du må klikke på. Har prøvd en nyere Apple TV-kontroll som har en touch-flate (er det det det heter?) og det var kjempevanskelig å manøvrere med den, og taste inn bokstaver når man skulle søke. Men den gamle apple-tv-en har jo ikke HBO, så det er også litt kjipt å måtte se seriene der gjennom telefonen..... Anonymkode: a427d...7dd Jeg syns den svarte er helt grei jeg. Tilvenning i en dag sånn circus. Og du kan tilpasse farten på pekeren hvis du vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå