Gå til innhold

Fremmer youtube pedofili?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en link av en venn til en youtube-video som skulle være morsom. Videoen var av et lite barn som tok et bad. Problemet er at barnet var nakent! Hvorfor er dette lov på youtube? Det ville jo ikke være lov for voksne. Fordi det er seksuelt. Hva med pedofile som sitter og... ja... til disse vidoene av nakne små barn? Burde ikke youtube ta ansvar og forby slike videoer? Foreldre burde i hvert fall være ansvarlige! Jeg blir skremt over at det finnes foreldre som lar video av barna deres nakne få ligge på nettet. En vet jo aldri hvem som laster ned og deler slikt! Pedofile sitter i store nettverk og deler slikt seg imellom. Hva kan gjøres for å få youtube til å slutte å tillate dette?

Anonymkode: d141b...7d0

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis DU får seksuelle tanker av å se et barn bade nakent, så er det DU som har pedofile tendenser og bør oppsøke hjelp så fort som mulig! Det er IKKE normalt å få assosiasjoner til noe seksuelt ladet av å se en barnekropp eller et nakent barn bade! 

Det er ikke noe problem med at barn er nakne, det er et problem at sånne som DEG får seksuelle tanker og assosiasjoner til det! 

Anonymkode: bd622...0cf

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis DU får seksuelle tanker av å se et barn bade nakent

Det får jeg ikke. Men pedofile får det. Det er problemet. Derfor burde foreldre ikke legge ut bilder og videoer av sine barn nakne. For da ender disse videoene opp i pedofile nettverk. Burde ikke youtube sette en stopper for dette?

Anonymkode: d141b...7d0

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noe problem med at barn er nakne, det er et problem at sånne som DEG får seksuelle tanker og assosiasjoner til det! 

Regner med du syns det er helt greit å legge ut nakenvideoer av 10-åringer på internett også, hvis hverken samtykke eller frykt for misbruk er en faktor? Eller går grensa når barnet kan forstå konsekvensene og si "nei, jeg vil ikke vise tissen min på internett lenger"? Da er det jo litt for sent. Eller kanskje det ikke er så nøye hva barnet mener om saken eller i hvilken grad det forstår konsekvensene så lenge det ikke viste tegn til pubertet da filmen ble laget? Håper du kan klargjøre dine argumenter for hvorfor det er greit å publisere filmer og bilder mennesker som ikke kan gi samtykke til at deres nakne kropper skal brukes som underholdning.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...