AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #1 Skrevet 26. november 2017 Møtte en fyr sist uke, som jeg veldig gjerne vil møte igjen. Jeg lovet meg selv at jeg skulle ta alt rolig og ikke tenke så mye på det i det hele tatt og ta alt litt som det kommer. Problemet er at jeg er midt i eksamensperioden, og da tenker jeg jo selvfølgelig BARE på han. Jeg klarer ikke få hjernen til å fokusere på noe skole. Vi har skrevet etter at vi møtes også, men jeg aner ikke hva han syntes eller hva han vil videre. Alt jeg vet er at han vil ta det rolig, og det er helt greit. Jeg ønsker egentlig å vite om vi noen sinne kommer til å møtes igjen, for hvis ikke er det jo bare å slutte å tenke på han. Hva burde jeg gjøre? Jeg har ikke lyst til å mase, men jeg føler at jeg sitter med tusen spørsmål. Og bruker bare dagen min til å sitte å stirre på telefonen. Og hvis det ender opp med at jeg skiver, hva bør jeg skrive? Anonymkode: a40ee...137
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #2 Skrevet 26. november 2017 Føler med deg. Eksamensperioder er alltid min mest date-fokuserte periode. Man sitter jo der og så begynner tankene å vandre...jeg skal ha en eksamen imorgen og har hatt noen sms-utvekslinger med daten og nå er det selvsagt alt jeg tenker på. Økonomistyring klarer ikke å nå helt opp i sammenlikning... Har han tatt noe initiativ til å treffes igjen? Anonymkode: 63bb7...7ae 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #3 Skrevet 26. november 2017 Men du kan jo bare spørre han om dere skal møtes igjen snart? Anonymkode: ae680...5b2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #4 Skrevet 26. november 2017 Haha hadde det på akkurat samme måte, jeg startet å data mannen min i eksamensperioden min på uni, hah ajeg var jo helt på tuppa og i drømmeland. Det går nok bra ts! <3 Anonymkode: b6e96...f33 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #5 Skrevet 26. november 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler med deg. Eksamensperioder er alltid min mest date-fokuserte periode. Man sitter jo der og så begynner tankene å vandre...jeg skal ha en eksamen imorgen og har hatt noen sms-utvekslinger med daten og nå er det selvsagt alt jeg tenker på. Økonomistyring klarer ikke å nå helt opp i sammenlikning... Har han tatt noe initiativ til å treffes igjen? Anonymkode: 63bb7...7ae Lykke til på eksamen! Jeg skal ha Finansregnskap og regnskapsanalyse på tirsdag, kan ikke si det når opp i sammenlikning heller. Han har ikke tatt initiativ til å treffes igjen, ikke ennå i alle fall. Jeg vet at han har jobba masse ala 07-20 hver dag til og med denne helga. Siden han skulle prøve å få med seg mest mulig timer nå i nov pga halv skatt på lønna. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men du kan jo bare spørre han om dere skal møtes igjen snart? Anonymkode: ae680...5b2 Vet ikke helt om jeg tør. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Haha hadde det på akkurat samme måte, jeg startet å data mannen min i eksamensperioden min på uni, hah ajeg var jo helt på tuppa og i drømmeland. Det går nok bra ts! <3 Anonymkode: b6e96...f33 Hehe høres bra ut. Akkurat her har jeg min tvil, men.. TS Anonymkode: a40ee...137
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #6 Skrevet 26. november 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lykke til på eksamen! Jeg skal ha Finansregnskap og regnskapsanalyse på tirsdag, kan ikke si det når opp i sammenlikning heller. Han har ikke tatt initiativ til å treffes igjen, ikke ennå i alle fall. Jeg vet at han har jobba masse ala 07-20 hver dag til og med denne helga. Siden han skulle prøve å få med seg mest mulig timer nå i nov pga halv skatt på lønna. Vet ikke helt om jeg tør. Hehe høres bra ut. Akkurat her har jeg min tvil, men.. TS Anonymkode: a40ee...137 Du tør ikke? Så du bare forventer at han skal tørre? Jaja, blir ikke noe forhold på tafatte pingler ihvertfall. Grow some tits og spør. Du har ingenting å tape. Anonymkode: ae680...5b2 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #7 Skrevet 26. november 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du tør ikke? Så du bare forventer at han skal tørre? Jaja, blir ikke noe forhold på tafatte pingler ihvertfall. Grow some tits og spør. Du har ingenting å tape. Anonymkode: ae680...5b2 Var jeg som spurte han første gang. Har egentlig ingen ting å tape nei. Det har du rett i. Vil bare ikke virke masete.... TS Anonymkode: a40ee...137
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #8 Skrevet 26. november 2017 Nå vet jeg ikke hvordan korrespondansen deres har vært, men en mulighet hadde vært å skrive f.eks. at du "gjerne vil finne på noe når eksamensperioden er over " og at han gjerne må si ifra når den heavy novemberjobbingen har gitt seg. Så har du kommunisert interesse og samtidig lagt ballen litt hos ham og kan se an hva han vil. Anonymkode: 63bb7...7ae
NewInTown Skrevet 26. november 2017 #9 Skrevet 26. november 2017 Send han en melding og spør om han vil møtes etter eksamen? Svarer han nei kan du være sikker på at han ikke er interessert, og du kan prøve å slutte å tenke på han. Svarer han ja, vet du at han mest sannsynlig er interessert og du kan roe deg ned, fokusere på eksamen og vente til den er over.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #10 Skrevet 26. november 2017 6 minutter siden, NewInTown skrev: Send han en melding og spør om han vil møtes etter eksamen? Svarer han nei kan du være sikker på at han ikke er interessert, og du kan prøve å slutte å tenke på han. Svarer han ja, vet du at han mest sannsynlig er interessert og du kan roe deg ned, fokusere på eksamen og vente til den er over. Ja, kan jo prøve det i mårra. Har en eksamen på tirsdag og en på fredag, så kan høre om han vil møtes etter en av de dagene. God natt med blunkefjes er det et godt tegn? Han som sendte det i går. TS Anonymkode: a40ee...137
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #11 Skrevet 29. november 2017 Tar opp igjen denne... Har sendt meldinger med han hver dag siden jeg startet tråden. På mandag skrev han alt han skulle gjøre denne uka, så da passet det ganske bra å spørre om vi kunne møtes. Han sa det hadde vært morro å finne på noe på fredag, men han visste ikke 100% enda pga jobb. Egentlig skjønner jeg ingen ting, for han sier hele tiden hva han driver med( som er bare trening og jobb😂) så det er så uvant for meg. Min eks klikka i vinkel hvis man spurte hva han dreiv med(nå klikka han i vinkel for alt da). Klarer ikke helt lese om han er intr eller ikke. Men altså hvorfor gidder han da å skrive med meg? Uansett, så skal jeg til byen på eksamen på fredag. Og skal vi møtes gidder jeg ikke reise hjem for så reise tilbake( alt for lang reise vei) så skal vi møtes må jeg ta med en bag med klær osv. Siden jeg må reise rundt 6 på fredag, hadde det vært greit å vite i mårra... sytes dere det er innafor å spørre eller skal jeg bare ta det som det kommer? Klarer ikke tenke klart i det hele tatt om dagen.😳 Ts Anonymkode: a40ee...137
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå