AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #1 Skrevet 26. november 2017 Folk setter mål som;"når jeg xxår gammel er jeg gift og har barn. Denne bilen kjører jeg om x antall år. Da eier jeg leilighet på Oslos vestkant osv. Jeg kjenner ingen der alt dette had gått i oppfyllelse. Har selv hatt for mye tilfeldigheter i livet til at jeg hverken kjører drømmebilen eller eier leilighet kvinne 26 Anonymkode: b9824...7ca
stan Skrevet 27. november 2017 #2 Skrevet 27. november 2017 Men er dette egentlig planer? Er det ikke mer ønsker? Alt det du nevner inneholder elementer som ligger langt utenfor det man kan kontrollere. (Kanskje ikke dette med bilen?) Samtidig er det viktig å sette seg noen mål for livet, og samtidig tenke ut hvordan nå dem. 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #3 Skrevet 27. november 2017 Enig i at det du skriver ikke er planer. Når man skal få mann og barn er ikke noe man kan planlegge, det er noe man kan håpe og ønske. Samme med jobb, man kan bare ønske, ikke planlegge. Mine ønsker har ikke gått i hop, jeg skulle ha mann og 2 barn innen jeg var 30. Da jeg faktisk ble 30 var jeg fremdeles evig singel. Først da jeg var 33 fikk jeg meg en mann, og jeg kommer til å ha fylt 36 når vårt første barn blir født. Anonymkode: 8753a...1c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå