Gå til innhold

Mamma gjør narr av utseendet til menn jeg crusher på.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma var den kvinnen som fikk "hvem hun ville"  i sine yngre dager. Hun ble selvfølgelig sammen med den mannen alle ville ha. Vi har tydeligvis veldig forskjellig smak der. Jeg kan like en manns utseende, se på han bare fordi han ser så perfekt ut og har et sjeldent pent ansikt. Men slike menn kan fort bli for pene og ikke sex-kjæreste materiale for meg. Jeg faller for noe annet og da blir jo selvfølgelig denne mannen det fineste jeg vet, selv om andre menn er kjekkere. Men mamma kan si rett ut"han DER"?  "du kan finne deg noe mye bedre enn det der vel!" 

Er det slik at fordi jeg er pen skal jeg gå etter de kjekkeste mennene?? 

Anonymkode: 8d7f9...567

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, ikke kast bort skjønnheten din på en mann som ikke fortjener deg.

Anonymkode: dd9b2...bdc

• Liker 2
Skrevet

Jeg er selv ei jente som kan få så si hvem jeg vil, og jeg går etter de kjekkeste. :) Det burde du også gjøre :) 

Anonymkode: 3ed46...dae

Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

Din mor kan ta seg ei bolle.

Endret av Catalina Culès
Skrevet

Jammen jeg føler meg ikke så innmari pen! Jeg er det tydeligvis når de samme mennene gang på gang tar kontakt etter flere avvisninger. Når det alltid er noen som vil ha Facebooken min de få gangene jeg er på byen osv. Men jeg føler ikke jeg er ligaen til disse super kjekke mennene! Jeg liker menn som er ekte. Ikke at ikke de kjekkeste er ekte, men jeg faller bare ikke for kun det ytre. 

• Liker 2
Gjest MetalUpMyAzz
Skrevet (endret)
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mamma var den kvinnen som fikk "hvem hun ville"  i sine yngre dager. Hun ble selvfølgelig sammen med den mannen alle ville ha. Vi har tydeligvis veldig forskjellig smak der. Jeg kan like en manns utseende, se på han bare fordi han ser så perfekt ut og har et sjeldent pent ansikt. Men slike menn kan fort bli for pene og ikke sex-kjæreste materiale for meg. Jeg faller for noe annet og da blir jo selvfølgelig denne mannen det fineste jeg vet, selv om andre menn er kjekkere. Men mamma kan si rett ut"han DER"?  "du kan finne deg noe mye bedre enn det der vel!" 

Du skal ikke bry deg om hva morra de sier. Du skal bestemmer selv, hvem du vil være med.

Selvsagt skal du ikke det. Personlighet er vel så viktig. 

Endret av MetalUpMyAzz
Skrevet

Enig med deg Ts at noen menn er så "pene" at debit antennende. Jeg faller for helt gjennomsnittlige menn. 

Anonymkode: 512d4...5f7

• Liker 2
Skrevet

Er hun fortsatt sammen med faren din?

Anonymkode: 46edd...39a

Gjest NotNaomi
Skrevet

Det er umodent sagt av henne da. Neste gang så nevner du det du liker ved ham, og spør om hun ikke syns det er viktig eller fint. Og så sier du jo bare at du faller for den du faller for uavhengig av om de er de kjekkeste eller ei. Bare si det blidt og rolig,og så håper jeg hun da i det minste setter pris på at hun har en klok datter. 

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er selv ei jente som kan få så si hvem jeg vil, og jeg går etter de kjekkeste. :) Det burde du også gjøre :) 

Du kan få så og si hvem du vil pga utseendet? Isåfall er det ofte kun for en ting at du "får" disse mennene, å det er sex. De fleste menn legger vekt på flere ting enn kun utseendet ved valg av partner. Forøvrig kan nesten alle kvinner få hvem de vil når det kommer til sex. 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig med deg Ts at noen menn er så "pene" at debit antennende. Jeg faller for helt gjennomsnittlige menn. 

At de blir avtennende* skulle det stå.

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jammen jeg føler meg ikke så innmari pen! Jeg er det tydeligvis når de samme mennene gang på gang tar kontakt etter flere avvisninger. Når det alltid er noen som vil ha Facebooken min de få gangene jeg er på byen osv. Men jeg føler ikke jeg er ligaen til disse super kjekke mennene! Jeg liker menn som er ekte. Ikke at ikke de kjekkeste er ekte, men jeg faller bare ikke for kun det ytre. 

Jeg skjønner hva du mener, jeg heller føler ikke at jeg er en 10er! Men blir sett på som en truseel fra andre kvinnfolk når det kommer til menn.. Har avvist folk gang på gang og fortsatt blir jeg kontaktet. Irriterende... 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan få så og si hvem du vil pga utseendet? Isåfall er det ofte kun for en ting at du "får" disse mennene, å det er sex. De fleste menn legger vekt på flere ting enn kun utseendet ved valg av partner. Forøvrig kan nesten alle kvinner få hvem de vil når det kommer til sex. 

Den er jeg også enig i. Kjæreste derimot. 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At de blir avtennende* skulle det stå.

Helt enig. For pent blir kjedelig.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner hva du mener, jeg heller føler ikke at jeg er en 10er! Men blir sett på som en truseel fra andre kvinnfolk når det kommer til menn.. Har avvist folk gang på gang og fortsatt blir jeg kontaktet. Irriterende... 

Ingen er vel 10'er sånn egentlig. De er photishoppet eller fikset på utseendet sitt. Og blir kanskje bare en fryd for øynene. Vet om ei som har en kropp en kan dø for, hun har fikset litt på ansiktet og da og har verdens fineste hår. Bra personlighet. Men ikke ei jeg kan skjønne at man kan tenne på. Hun blir for fin. Jeg kanskje en 8er. Føler at andre er finere noen ganger, kanskje fordi jeg ser samme trynet til hver gang jeg ser meg i speilet. Jeg liker også å se ekte ut og bruker minimalt med sminke. Ikke særlig stashet av meg. Og liga er utseendemessig og sosialt. De peneste mennene passer med søte /pene kvinner som som alltid er velkledde. Jeg føler jeg passer bedre med menn som er ærlige og ikke er helt Armani fra topp til tå :) men jeg liker jo at de steller og. 

• Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei pga utseende og personlighet :) Folk tror ofte jeg er overlegen bitch osv, frem til de blir kjent med meg :)  Mange som tror jeg har vært med mange fordi de mener jeg er så pen, og det er ikke noe gøy. Det er ikke sex, det er som kjærester eller folk jeg har holdt på med og jeg har kuttet ut før det blir noe mer enn sex. :) Har venninner som har blitt kuttet ut, men det har jeg faktisk aldri opplevd, så for meg får jeg alltid sjokk når de blir kutta ut, føler de fleste vil inn i et forhold med meg. Men det blir så mye mas at jeg knapt finner den jeg faktisk vil være med. Og endel sier at jeg er så pen at de nesten ikke tørr å være sammen med meg pga de mener jeg kan få hvem jeg vil.. men at de helt sikkert ikke hadde klart å sagt nei til et forhold med meg.

Jeg synes gjennomsnittige menn og damer uansett er finest. Å bli for pen/kjekk blir fort kjedelig.

• Liker 3
Skrevet

Min erfaring er at kvinner som er veldig opphengt i menns utseende dypest sett er usikker på sitt eget. De trenger en kjekk mann for å "bekrefte" at de er pene - det er liksom gitt at en kjekk mann er sammen med en pen dame.

Jenter som er litt tryggere på seg selv kan ofte gå for andre ting, og gjør lurt i det. Jeg er MYE heller sammen med en selvsikker, morsom, utadvendt og ambisiøs mann enn en som bare er pen. Og hvis man skal snakke om "status", synes jeg det henger mye høyere også. Jeg får ingen stolthetsfølelse av å gå med en "pen" arm på mannen. Hva gjorde han for å fortjene et symmetrisk ansikt? Dersom han er bevisst på at han ser bra ut, desto verre. Forfengelighet er dønn avtennende for meg i en mann.

Det virker som om moren din har en slags hang-up i at en pen dame må ha en kjekk mann. Jeg vedder på at det er en usikkerhet fra hennes side. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du må ikke, men noe annet er litt bortkastet.

Litt som en lege som velger å jobbe på Rema etter å ha investert i lange studier. Eller avisbudet som bruker Ferrarien til avisrunden sin.

Det går, men man sitter igjen med en følelse av at potensialet ikke blir utnyttet. Du mor vil bare at du skal få mest mulig ut av potensialet ditt. Hun vet av erfaring at ditt perspektiv bør være globalt, ikke nabogutten bare fordi han tilfeldigvis er på rett sted til rett tid (for han).

Anonymkode: 3b9e6...072

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må ikke, men noe annet er litt bortkastet.

Litt som en lege som velger å jobbe på Rema etter å ha investert i lange studier. Eller avisbudet som bruker Ferrarien til avisrunden sin.

Det går, men man sitter igjen med en følelse av at potensialet ikke blir utnyttet. Du mor vil bare at du skal få mest mulig ut av potensialet ditt. Hun vet av erfaring at ditt perspektiv bør være globalt, ikke nabogutten bare fordi han tilfeldigvis er på rett sted til rett tid (for han).

Anonymkode: 3b9e6...072

Et pent ytre er ikke noe kvalitetsstempel for menn på samme måte som det er for kvinner.

Verdens supermodeller gifter seg ikke med mannlige supermodeller, de gifter seg med milliardærer.

Så om TS skal utnytte sitt "potensiale" finner hun seg en mann som er en "big shot", hun nøyer seg ikke med en "pretty boy" slik moren hennes gjorde.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Et pent ytre er ikke noe kvalitetsstempel for menn på samme måte som det er for kvinner.

Verdens supermodeller gifter seg ikke med mannlige supermodeller, de gifter seg med milliardærer.

Så om TS skal utnytte sitt "potensiale" finner hun seg en mann som er en "big shot", hun nøyer seg ikke med en "pretty boy" slik moren hennes gjorde.

Pappa hadde en del penger jo. 

Han jeg liker har jobb, Bachelor han ikke utnytter. Følelsene mine er viktigst, ikke det helvetes "han er ikke kjekk nok""han tjener ikke nok". Dette er den store bakdelen med utdanning og pengestatus. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...