Gå til innhold

Irriterende dame.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med kvinner som prøver å få kontakt med menn de vet er opptatte?  Jeg vet ikke om hun er slik lenger, da hun har fått barn og er i sitt lengste forhold. 

Men jeg ser ned på slik. De går der med det tykke blonde håret oppsatt i hestehale, store blå øyne og klær som fremhever formene. De stiller seg der de kan få øyekontakt eller fange blikk og ser egentlig helt latterlige ut. 

Anonymkode: d82e4...7a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med kvinner som prøver å få kontakt med menn de vet er opptatte?  Jeg vet ikke om hun er slik lenger, da hun har fått barn og er i sitt lengste forhold. 

Men jeg ser ned på slik. De går der med det tykke blonde håret oppsatt i hestehale, store blå øyne og klær som fremhever formene. De stiller seg der de kan få øyekontakt eller fange blikk og ser egentlig helt latterlige ut. 

Ja dette virker jo helt generelt og ikke som en personlig hang-up...

Anonymkode: 48374...82f

• Liker 18
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja dette virker jo helt generelt og ikke som en personlig hang-up...

Du mener jeg er misunnelig på utseende sant?  Vi er veldig forskjellige, men føler meg ikke mindre fin. Men utseendet hennes er så stereotypisk for oppførselen. Så det blir litt komisk. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du mener jeg er misunnelig på utseende sant?  Vi er veldig forskjellige, men føler meg ikke mindre fin. Men utseendet hennes er så stereotypisk for oppførselen. Så det blir litt komisk. 

Stereotypisk for oppførsel? Jeg har tykt, blondt hår og store blå øyne og legger meg ikke etter opptatte menn av den grunn.

Høres ut som du er mer provosert enn noe annet. Hva er greia, prøvde hun seg på mannen din?

• Liker 11
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke håret oppsatt. Ellers er jeg blond og har store blå øyne. :lillesky: 

Suck it up! 

Skrevet

Jeg er også blond, med blå øyne. Liker også litt tettsittende klær. Også er Jeg veldig imøtekommende, snakker med alle å har blikkkontakt med folk jeg synes virker interessante. 

Er gift. 

Men ville ikke prøvd meg på noens mann, jeg har min egen. 

Ts hvorfor ta opp alle disse småtingene når det ikke er problemet? Finn årsaken til problemet istedet. Hår og øyenfarge er nok ikke nettopp det, problemet.

Anonymkode: c585e...c7b

• Liker 8
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du hadde startet en tråd med "Hva er det med jøder som..." eller "hva er det med svarte som...", så ville den tråden ha blitt slettet. Dette er kvinnehat. Jeg håper denne tråden blir slettet.

Anonymkode: 53203...4f7

• Liker 1
Skrevet

Pleier det å stå skrevet i pannen til de mennene som er opptatt? 

Anonymkode: ee405...47d

Skrevet (endret)

Skjønner du syns dritt om damer som legger seg etter menn de VET er opptatte. Men det er ikke bare blonde damer med blå øyne som gjør dette. Mange av de blonde og blåøyde ville aldri gjort det heller.

Endret av wintergirl
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er nå lysblond med grønne øyne og sånn passe figurmessig. Likevel opplever jeg at andre kvinner, både lysblonde og mørkhårede, flørter med min kjæreste. Gjerne når vi er ute sammen. Jeg synes det er direkte frekt. 

Anonymkode: 9f329...b0f

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er greia med å ta opp dette når du ikke vet noe om henne bortsett fra at hun er gift, har barn og er i sitt lengste forhold?

Du virker i overkant hengt opp i henne. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er nå lysblond med grønne øyne og sånn passe figurmessig. Likevel opplever jeg at andre kvinner, både lysblonde og mørkhårede, flørter med min kjæreste. Gjerne når vi er ute sammen. Jeg synes det er direkte frekt. 

Hvorfor sprer du kvinnehat?

Skrevet

Alt er ikke kvinnehat bare fordi man kritiserer noen kvinner. 

Anonymkode: 90af7...70e

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis du hadde startet en tråd med "Hva er det med jøder som..." eller "hva er det med svarte som...", så ville den tråden ha blitt slettet. Dette er kvinnehat. Jeg håper denne tråden blir slettet.

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er det som plager deg, egentlig? Du høres ut som en parodi.

Anonymkode: e0a06...54b

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt er ikke kvinnehat bare fordi man kritiserer noen kvinner. 

Du kritiserte ikke noen kvinner, du skrev at alle kvinner legger seg etter kjæresten din når dere er ute. Det er kvinnehat. Hadde du spurt hvorfor akkurat de kvinnene gjorde det hadde det vært kritikk. Det du skrev var ikke kritikk, det var hat. Hadde du byttet ut "hvorfor gjør kvinner sånn", med jøder eller svarte så ville innlegget ditt ha vært fjernet.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kritiserte ikke noen kvinner, du skrev at alle kvinner legger seg etter kjæresten din når dere er ute. Det er kvinnehat. Hadde du spurt hvorfor akkurat de kvinnene gjorde det hadde det vært kritikk. Det du skrev var ikke kritikk, det var hat. Hadde du byttet ut "hvorfor gjør kvinner sånn", med jøder eller svarte så ville innlegget ditt ha vært fjernet.

Hun skriver da kvinner med både blond og mørkt hår. Hun har vel ikke opplevd at homser legger ann på mannen, hun er bare ærlig

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun skriver da kvinner med både blond og mørkt hår. Hun har vel ikke opplevd at homser legger ann på mannen, hun er bare ærlig

Hadde hun pratet om de kvinnene som gjorde det så. Hun skrev kvinner, som i alle kvinner. Hun var ikke ærlig, hun er ute etter å spre hat og forakt mot kvinner. Det er en grunn til at hun ikke skrev homofile ja, de er menn.

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke kvinnehat å nevne at andre kvinner igler seg innpå kjæresten når man er ute sammen med ham! Har aldri opplevd noen menn som har gjort noe slikt. Vet at min kjæreste er attraktiv, men det får være litt grenser på oppførsel! 

Skrevet

Det er ikke kvinnehat å nevne at andre kvinner igler seg innpå kjæresten når man er ute sammen med ham! Har aldri opplevd noen menn som har gjort noe slikt. Vet at min kjæreste er attraktiv, men det får være litt grenser på oppførsel! 

Det er kvinnehat når du skriver at alle gjør det. Jeg føler at jeg blir såret og fornærmet over at du fremstiller kvinner på den måten. Kvinner oppfører seg ikke sånn, noen veldig få personer gjør det. Menn også! Så hvorfor spør du ikke hvorfor gjør noen sånn? Jo, fordi du ønsker å spre inntrykk av at alle kvinner er sånn, føler jeg. Det er kvinnehat.

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke jeg som skrev det.

Det er ikke kvinnehat bare fordi man kritiserer noen kvinner får å gå etter mannen sin. Brukeren skrev heller ikke alle. Kvinnehat er når man fremstiller det som at alle kvinner er fæle, onde vesen for eksempel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...