Saga Skrevet 29. januar 2005 #1 Skrevet 29. januar 2005 Hva er in? :o Er ikke det at jeg følger moten slavisk, men jeg har null tid til å følge med for dagen og blader som Det Nye hjelper meg heller ikke. Det jeg selv har merket meg er at det er 50-tall som gjelder, tweedjakker med frynser, strass og regnjakker. Noen tips eller sider jeg kan gå inn på? Setter stor pris på svar! Fortell meg gjerne hva dere må ha når alle vårens varer er inne i butikkene!
Gjest Daniella_ Skrevet 29. januar 2005 #2 Skrevet 29. januar 2005 Det jeg vil ha er noe med blomster på. Så massevis av tynne (litt gjennomsiktige) 50talls skjorter i flere butikker i dag. Ganske søte...med blomster på. Cowboy-boots er det jo en haug av. Kanskje det blir en slags "cowboy-mote" også? Skinn jakker tror jeg det blir mye av til våren blandt annet. Jeg tror også som du at det kommer en del femtitall. Sko med runde tupper ser jeg overalt...ah det er så mye fint Jo...også tror jeg det blir en del gule farger. Sikkert en del pastell også...
Saga Skrevet 29. januar 2005 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2005 Jeg hater å bo i bittelille Tromsø! Er nesten ingenting nytt som er kommet i butikkene, og masse salg igjen. Vil jo ikke kaste bort alle pengene mine på ting som var in ifjor. (Og nå tipper jeg det er mange som himler med øynene)
Gjest Gjesta Skrevet 29. januar 2005 #4 Skrevet 29. januar 2005 Bare stikk innom MAS, de har fått inn masse fint! Eller Bik Bok
Saga Skrevet 29. januar 2005 Forfatter #6 Skrevet 29. januar 2005 Kom til å tenke på noe.. Spør jeg egentlig litt dumt? Det er jo i bunn og grunn kjendisene som skaper moten ved å mikse plagg og først da blir det jo in.. Men jeg skal stikke innom MAS
Gjest KATTAstrofe Skrevet 29. januar 2005 #7 Skrevet 29. januar 2005 Synd det er så j%#vli dyrt på MAS!
Gjest Gjesta Skrevet 29. januar 2005 #8 Skrevet 29. januar 2005 Synd det er så j%#vli dyrt på MAS! NOEN her fikk gavekort der på 2000 til jul, og venter bare på riktig tidspunkt
Gjest gjesta Skrevet 29. januar 2005 #9 Skrevet 29. januar 2005 Ifølge venninnen min som nettopp har vært i London er det cowboy-stil som teller. Boots og kappeskjørt!
Gjest KATTAstrofe Skrevet 29. januar 2005 #10 Skrevet 29. januar 2005 NOEN her fikk gavekort der på 2000 til jul, og venter bare på riktig tidspunkt Fytti farsan! Noen som har det ja Da har du jo akkurat nok til et par jeans!
Gjest Gjesta Skrevet 29. januar 2005 #11 Skrevet 29. januar 2005 Tja.... De har stort sett ikke så interessante jeans der, så da er jeg berga. Men holdt på å kjøpe en jakke til 3300 her en dag (men så kom fornuften). Diesel har best jeans, synes jeg. Men venter i spenning på Rock&Republic.
Saga Skrevet 30. januar 2005 Forfatter #13 Skrevet 30. januar 2005 En butikk i Tromsø, på andre siden av Nerstranda senter. Er jo dyrt der, det er jeg enig i, men jeg kjøper heller en tweed jakke til 1500 som jeg virkelig liker enn å kaste bort peng på noe jeg ikke liker. Det har jeg holdt på med for lenge.
Gjest Gjesta Skrevet 30. januar 2005 #14 Skrevet 30. januar 2005 Jeg får dårligere samvittighet av å kjøpe dyre klær, så de blir brukt mer, og i en lenger periode enn billigere plagg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå