AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #1 Skrevet 26. november 2017 Hei dere! Jeg er fagutdannet, 32 år og har to skolebarn. Har huslån, billån og tidligere studielån. Har fast 100 jobb, og god økonomi. Har såå lyst å komme meg videre! Studere, lære, bytte beite. Men. Jeg får utbetalt 10400 i mnd max av lånekassen. Nå har jeg rundt 25000(med bidrag ol ca 35000). Har heller ikke verdens beste karakterer fra vgs🤨. Er det dumt å gi slipp på en fast sikker stilling, for å bli student og avhengig av å jobbe mye ekstra-med hovedansvar for barn? 🧐 og sitte igjen med mye lån og evt ingen jobb ved endt utdannelse? Anonymkode: 4467b...693
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #2 Skrevet 26. november 2017 Ja det vil jeg si. Dersom det er deltidsstudier du kan ta på siden av jobb, så kan det fungere kanskje. Men ville aldri sagt opp en sikker jobb hvor du har god økonomi, når du er alenemor. Da kan livet fort bli et h*****s slit! Anonymkode: 45ab9...a9d 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #3 Skrevet 26. november 2017 Jeg er alenemor med hovedomsorg, og sa opp en fast og sikker jobb for å studere. Studerte og jobbet deltid i mange år. Har nå en mye mer spennende jobb enn før, mye høyere lønn osv. For meg var det absolutt verdt det. Men jeg kan likevel ikke anbefale det, det er en stor risiko. For meg gikk det fint, men man har ingen garantier for at det vil gå veien. Anonymkode: d3bf0...428
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå